1. Στο τέλος της περίπτωσης ι) της παραγράφου 1 του άρθρου 14 διαγράφεται η λέξη «και» και τίθεται κόμμα και στο τέλος της περίπτωσης ια) της παραγράφου 1 του άρθρου 14 διαγράφεται η τελεία, τίθεται κόμμα και προστίθενται νέα εδάφια ιβ) και ιγ) ως εξής:
«ιβ) η αποζημίωση για αγορά μηνιαίων ή ετήσιων καρτών απεριορίστων διαδρομών μέσων μαζικής μεταφοράς και
ιγ) η αγοραία αξία της παραχώρησης ενός οχήματος μηδενικών ή χαμηλών ρύπων έως 50 g CO2/Km προς ένα εργαζόμενο ή εταίρο ή μέτοχο ή συγγενικά πρόσωπα αυτών κατά την έννοια των διατάξεων της περ. στ΄ του άρθρου 2 από ένα φυσικό ή νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα, για οποιοδήποτε χρονικό διάστημα εντός του φορολογικού έτους.»
2. Οι διατάξεις της παρ. 1 εφαρμόζονται για τις δαπάνες που πραγματοποιούνται στα φορολογικά έτη που αρχίζουν από 1.1.2020 και μετά.
Με την παρούσα επιστολή θέλουμε να διαμαρτυρηθούμε για μια άδικη κατάσταση, η οποία εξελίσσεται στο Υπουργείο Οικονομικών εδώ και ένα χρόνο και ταυτόχρονα ζητάμε την επίλυση του ζητήματος.
Είμαστε νέοι υπάλληλοι, διορισμένοι από προκηρύξεις του ΑΣΕΠ και μεταταχθέντες από άλλους φορείς του Δημοσίου, στο Υπουργείο Οικονομικών και την ΑΑΔΕ. Όλοι μας μπήκαμε στις υπηρεσίες μας μετά την ψήφιση του νόμου 4569/2018 το περασμένο φθινόπωρο, με αποτέλεσμα να μην λαμβάνουμε την προσωπική διαφορά του συγκεκριμένου Υπουργείου, όπως οι παλαιότεροι συνάδελφοί μας (και πιο συγκεκριμένα όσοι είχαν μπει σε υπηρεσίες του Υπουργείου μέχρι 11/10/2018).
Η μη επίλυση του προβλήματος έως σήμερα συμβάλλει στην συνέχιση μιας άδικης και άνισης κατάστασης όπου συνάδελφοι με τα ίδια προσόντα και με το ίδιο αντικείμενο, παρουσιάζουν διαφορετικές μισθολογικές απολαβές, κάτι το οποίο είναι ενάντια και στο Σύνταγμα της χώρας.
Ταυτόχρονα, λόγω αυτής της κατάστασης την ίδια στιγμή εντείνεται το πρόβλημα και της υποστελέχωσης στις υπηρεσίες του Υπουργείου. Αρκετοί συνάδελφοι που προσλήφθηκαν το τελευταίο έτος έχουν ήδη παραιτηθεί ή άλλοι δεν αποδέχτηκαν καν τον διορισμό τους λόγω έλλειψης οικονομικού κινήτρου. Την ίδια στιγμή που υπάρχουν αυξανόμενες ανάγκες κατά τα λεγόμενα της ίδιας της Διοίκηση της ΑΑΔΕ και της ηγεσίας του ΥΠΟΙΚ, τα κενά αδυνατούν να καλυφθούν.
Συμπληρωματικά, στις 24/10/2019, με το άρθρο 221 του νόμου 4635/2019 ψηφίστηκε η απόδοση της προσωπικής διαφοράς για το προσωπικό ΕΕΠ της ΕΕΑ του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, όταν για τους ίδιους τους υπαλλήλους του ΥΠΟΙΚ υπάρχει πλήρης αδιαφορία.
Διεκδικούμε την απόδοση της προσωπικής διαφοράς για όλους τους νέους συναδέλφους του ΥΠΟΙΚ-ΑΑΔΕ προκειμένου να δοθεί λύση σε αυτό το φλέγον ζήτημα και ζητάμε από την ηγεσία του Υπουργείου να ικανοποιήσει το δίκαιο αίτημά μας.
Συντονιστική Επιτροπή για τη Μισθολογική Εξομοίωση μέσω της Διεκδίκησης της Προσωπικής Διαφοράς σε ΑΑΔΕ – ΥΠΟΙΚ
Απαλλάσσονται και δεν υπολογίζονται στο εισόδημα:
– η αποζημίωση για αγορά μηνιαίων ή ετήσιων καρτών απεριορίστων διαδρομών μέσων μαζικής μεταφοράς και
– η αγοραία αξία της παραχώρησης ενός οχήματος μηδενικών ή χαμηλών ρύπων έως 50 gCO2/Km προς ένα εργαζόμενο ή εταίρο ή μέτοχο ή συγγενικά πρόσωπα αυτών, από ένα φυσικό ή νομικό πρόσωπο ή νομική οντότητα, για οποιοδήποτε χρονικό διάστημα εντός του φορολογικού έτους με ισχύ από 1.1.2020.
ΕΡΩΤΗΜΑ δια Αρθρο 07. Το Καθαρο Κερδος καθε Επιχειρηματικης Δραστηριοτητος εξαγεται και οριστικοποιηται μετα την 31/12 καθε χρησεως, και μετα και την ολοκληρωση της Απογραφης Τελους Χρησεως [υποχρεωτικης η οικειοθελους] εως και την 28/2/του επομενου Ετους. ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΔΥΝΑΤΟΝ Ο ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ η Ο ΕΤΑΙΡΟΣ ΝΑ ΞΟΔΕΥΗ ΑΠΟ ΤΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΧΡΗΣΕΩΣ ΤΟ 30% ΕΠΙ ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΚΑΘΑΡΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΧΡΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΣΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΕΤΟΣ. Στις Εταιρειες – Νομικα Προσωπα το Καθαρο Κερδος καθε Χρησεως διανεμεται το επομενο ετος.-
Να προστίθεται το αφορολόγητο στο εισόδημα του άλλου συζύγου όταν εργάζεται μόνο ο ένας και ο άλλος είναι άνεργος. Με το τρέχον σύστημα μια οικογένεια που έχει εισόδημα για παράδειγμα 22.000,00 και εργάζεται μόνο ένας ο φόρος που καλείται να πληρώσει είναι περίπου 3.500,00€. Αντίθετα αν εργάζονται 2 σε μια οικογένεια και το συνολικό τους εισόδημα είναι 22.000,00€, 11.000,00€ ο καθένας, πληρώνουν φόρο 950,00€ περίπου. Γίνεται δηλαδή το εξής παράδοξο για το ίδιο οικογενειακό εισόδημα η μια οικογένεια πληρώνει παραπάνω φόρο περίπου 2.500,00€.
Η φορολόγηση των εισοδημάτων των συνταξιούχων να γίνεται επί του πραγματικού και όχι επί του τεκμαρτού εισοδήματος εφ’όσον δεν έχουν άλλα εισοδήματα, όπως και οι ηλεκτρονικές πληρωμές είναι επί του πραγματικού και όχι επί του τεκμαρτού εισοδήματος.-
Ευχαριστώ.
Αφού οι κάρτες απεριορίστων εξαιρούνται, να εξαιρεθούν και τα έξοδα μετάβασης προς/από την εργασία – που επίτηδες είναι σε ασάφεια (γιατί ο ελεγκτής μπορεί να τα βγάλει εκτός, αφού θα πει ‘δεν είναι κατα την διάρκεια της εργασίας/για σκοπούς της εργασίας).
Συμφωνα παντα με τις εξαγγελιες της κυβερνησης για καταργηση των τεκμηριων θα πρεπει να γινει πραξη και να εναρμονισθεί η φορολογια του εισοδήματος με αυτην των ηλεκτρονικων πληρωμων και πληρωμων με καρτες,ωστε να γινεται μονο επι των πραγματικων εισοδηματων και όχι επι των τεκμαρτών,ειδικοτερα στους συνταξιούχους με μονο εισοδημα την συνταξη τους.
Η περίπτωση ιβ’ αφορά αποκλειστικά τους μισθωτούς του ιδιωτικού τομέα, μιας και αποκλειστικά αυτοί δύνανται να λάβουν αποζημίωση για χρήση μέσων μαζικής μεταφοράς. Ορθότερο είναι σαν κίνητρο απλά να μειωθεί ο ΦΠΑ του 24% στις αστικές μεταφορές, ο οποίος είναι παράλογα υψηλός, λες και τα ΜΜΜ απευθύνονται στους πλέον πλούσιους πολίτες της χώρας.
Η φορολογηση των εισοδηματων των συνταξιούχων να γινεται επι του πραγματικου και όχι επι του τεκμαρτου εισοδήματος,εφ οσον δεν εχουν αλλα εισοδηματα,οπως
και οι ηλεκτρονικες πληρωμες είναι επι του πραγματικου και όχι του τεκμαρτου
εισοδήματος.
Να καταργηθεί ο περιορισμός περικοπής της σύνταξης του 60% σε οσους εχουν αγροτικό εισόδημα, απλή λογική η αγροτική παραγωγή βοηθα στην αναπτυξη χρειαζονται κίνητρα και οχι περιορισμοί.