1. Η Εταιρεία διαθέτει μονάδα εξυπηρέτησης μετόχων η οποία έχει την ευθύνη της άμεσης και ισότιμης πληροφόρησης των μετόχων, καθώς και της εξυπηρέτησής τους σχετικά με την άσκηση των δικαιωμάτων τους με βάση την ισχύουσα νομοθεσία και το καταστατικό της Εταιρείας.
2. Ειδικότερα, η μονάδα εξυπηρέτησης μετόχων μεριμνά για την άμεση, ορθή και ισότιμη πληροφόρηση των μετόχων σχετικά με τα ακόλουθα:
α) Διανομή μερισμάτων και δωρεάν μετοχών, πράξεις έκδοσης νέων μετοχών με καταβολή μετρητών, ανταλλαγή μετοχών, χρονική περίοδο άσκησης των σχετικών δικαιωμάτων προτίμησης ή μεταβολές στα αρχικά χρονικά περιθώρια (π.χ. επέκταση του χρόνου άσκησης των δικαιωμάτων).
β) Παροχή πληροφοριών σχετικά με τις τακτικές ή έκτακτες γενικές συνελεύσεις και τις αποφάσεις που λαμβάνονται σε αυτές.
γ) Απόκτηση ιδίων μετοχών και διάθεσή τους, ή τυχόν ακύρωση αυτών, καθώς και προγράμματα διάθεσης μετοχών, ή δωρεάν διάθεσης μετοχών σε μέλη του διοικητικού συμβουλίου και στο προσωπικό της Εταιρείας.
3. Η μονάδα εξυπηρέτησης μετόχων έχει επίσης τις παρακάτω αρμοδιότητες:
α) Επικοινωνίας και ανταλλαγής στοιχείων και πληροφοριών με τα κατά περίπτωση κεντρικά αποθετήρια τίτλων και τους διαμεσολαβητές στο πλαίσιο ταυτοποίησης των μετόχων σύμφωνα με τις διατυπώσεις της ισχύουσας νομοθεσίας.
β) Επικοινωνίας με τους μετόχους.
γ) Ενημέρωσης των μετόχων τηρουμένων των προβλέψεων του άρθρου 17 του ν. 3556/2007 (Α’ 91).
δ) Παρακολούθησης του τρόπου άσκησης των μετοχικών δικαιωμάτων, ιδίως σε σχέση με τα ποσοστά συμμετοχής των μετόχων στις γενικές συνελεύσεις και της άσκησης του δικαιώματος ψήφου.
4. Η Εταιρεία διαθέτει μονάδα εξυπηρέτησης με αντίστοιχες αρμοδιότητες προς τις ανωτέρω και σε άλλες περιπτώσεις κινητών αξιών που εκδίδει και εισάγει σε ρυθμιζόμενες αγορές ή ΠΜΔ για τις ανάγκες εξυπηρέτησης των σχετικών δικαιούχων.