Οι μηνιαίες τακτικές αποδοχές του υπαλλήλου αποτελούνται από τον βασικό μισθό του άρθρου 7, τα επιδόματα και τις παροχές των άρθρων 8, 9 και 10 σύμφωνα με τις προϋποθέσεις χορήγησής τους, την ειδική αμοιβή του άρθρου 11, καθώς και τη νέα προσωπική διαφορά του άρθρου 12.
Άρθρο 2 – Ορισμός αποδοχών
- 238 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Α’ Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε. Άρθρο 1 – Πεδίο εφαρμογής
- 11 ΣχόλιαΆρθρο 2 – Ορισμός αποδοχών
- 16 ΣχόλιαΆρθρο 3 – Μισθολογική κατάταξη
- 15 ΣχόλιαΆρθρο 4 – Κατάταξη των υπαλλήλων σε κλιμάκια βασικού μισθού
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 5 – Ωρίμανση μισθολογικών κλιμακίων βασικού μισθού
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 6 – Προωθημένη μισθολογική εξέλιξη
- 26 ΣχόλιαΆρθρο 7 – Βασικός μισθός
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 8 – Οικογενειακή παροχή
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 9 – Επίδομα απομακρυσμένων – παραμεθορίων περιοχών και συνοριακής γραμμής
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 10 – Επίδομα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας
- 104 ΣχόλιαΆρθρο 11 – Ειδική Αμοιβή και Βαθμός Θέσης Εργασίας
- 92 ΣχόλιαΆρθρο 12 – Ελάχιστα όρια αποδοχών
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 13 – Αποζημίωση για εργασία καθ’ υπέρβαση του υποχρεωτικού ωραρίου – Αποζημίωση για εργασία προς συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 14 – Αμοιβές συλλογικών οργάνων και Εκπαιδευτών
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 15 – Βραβείο Επίτευξης Στόχων
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 16 – Ανώτατο όριο αποδοχών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 17 – Έλεγχος μισθοδοσίας
- Δεν έχουν υποβληθεί σχόλια στο Άρθρο 18 – Επιστροφή αχρεωστήτως καταβληθέντωνΆρθρο 18 – Επιστροφή αχρεωστήτως καταβληθέντων
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 19 – Γενικές ρυθμίσεις για θέματα αποδοχών
- 9 ΣχόλιαΆρθρο 20 – Μεταβατικές και ειδικές διατάξεις
- 7 ΣχόλιαΚΕΦΑΛΑΙΟ Β’ Άρθρο 21 Τροποποίηση διατάξεων ν. 4389/2016
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 22 – Έναρξη ισχύος
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
12 Νοεμβρίου 2020, 17:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
26 Νοεμβρίου 2020, 17:00
Σχετικό Υλικό
σχέδιο νόμου Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε.Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
11 Σχόλια 627 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 38482 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Μέτρα για την ενίσχυση του εισοδήματος, φορολογικά κίνητρα για την καινοτομία και τους μετασχηματισμούς επιχειρήσεων και άλλες διατάξεις
- ΨΗΦΙΑΚΟ ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΑΝΑΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΥΓΑΤΡΙΚΩΝ ΤΗΣ
- ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ (ΕΕ) 2021/2118 ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ, ΛΗΨΗ ΜΕΤΡΩΝ ΠΡΟΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2022/858
- ΚΩΔΙΚΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2022/2523 του Συμβουλίου, της 15ης Δεκεμβρίου 2022...
- ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΜΕΤΑΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΕΙΓΟΥΣΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ
- Δάνεια: Διαφάνεια, ανταγωνισμός, προστασία των ευάλωτων - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/2167
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/514 του Συμβουλίου της 22ας Μαρτίου 2021 για την τροποποίηση της οδηγίας 2011/16/ΕΕ
- Διαχείριση των δεσμευμένων, συμπεριλαμβανομένων και των κατασχεμένων, και των δημευμένων περιουσιακών στοιχείων τα οποία προέρχονται από εγκληματικές δραστηριότητες...
- Εταιρική διακυβέρνηση των Ανωνύμων Εταιρειών του Δημοσίου και των λοιπών θυγατρικών της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας
- Άσκηση τελωνειακής αντιπροσώπευσης και ρύθμιση επαγγέλματος τελωνειακού αντιπροσώπου
- Ολοκληρωμένο πλαίσιο για την απόδοση βιώσιμης προοπτικής ανάπτυξης και την εκ νέου λειτουργία των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά...
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους»
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας του Ταμείου Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας
- Ενσωμάτωση Οδηγιών
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου του Υπ. Οικονομικών «Εκσυγχρονισμός του πλαισίου λειτουργίας της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία ορισμένων άρθρων των Οδηγιών (ΕΕ) 2017/2455, (ΕΕ) 2019/1995 και (ΕΕ) 2018/1910...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση για το σχέδιο νόμου Διενέργεια Γενικών Απογραφών από την Ελληνική Στατιστική Αρχή
- 3η Αναθεώρηση Εθνικού Προγράμματος Ανάπτυξης (ΕΠΑ) 2021-2025
- ΝΕΟ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
- Όροι αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας στις παραθαλάσσιες περιοχές και άλλες διατάξεις
- Κατευθύνσεις Αναθεώρησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας Ελλάδα 2.0
- Ενίσχυση του εισοδήματος των μισθωτών, των νέων και της οικογένειας
- Ρυθμίσεις για τα κατεχόμενα ακίνητα του Δημοσίου και άλλες διατάξεις
- Ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/2235 και της Οδηγίας 2008/118/ΕΚ-Τροποποιήσεις του Κώδικα Φόρου Προστιθέμενης Αξίας και του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα
- Ενσωμάτωση των Οδηγιών (ΕΕ) 2020/262, 2017/952, τροποποίηση της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/1164
- Αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου για τη σύσταση και λειτουργία του Συνεγγυητικού Κεφαλαίου Εξασφάλισης Επενδυτικών Υπηρεσιών
- Ενσωμάτωση στην ελληνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2020/1151 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2021/1159
- Δημόσια Διαβούλευση για το νομοσχέδιο «Κίνητρα ανάπτυξης επιχειρήσεων»
- Δημόσια διαβούλευση: Οι επιλεξιμότητες των δανείων του «Ελλάδα 2.0»
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου με τίτλο: «Οργανισμός του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και κατάσταση των λειτουργών και των υπαλλήλων του»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/879 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/878 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 20ής Μαΐου 2019
- Πρόταση αναθεώρησης νόμου (ν. 2232/1994 ΦΕΚ 140/Α/31.08.94) για τη Σύσταση Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής
- Κρατική Αρωγή και Λοιπές Διατάξεις Οικονομικής Πολιτικής
- Στρατηγικές Κατευθύνσεις του Ελληνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας
- Ειδικό μισθολόγιο Α.Α.Δ.Ε.
Tο ειδικό μισθολόγιο θυμίζει χειρότερο εργοδότη και από χείριστη ιδιωτική εταιρεία, όπου θα είχαν παραιτηθεί όλοι οι εργαζόμενοι της. ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΡΙΖΕΣΤΕ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΚΑΙ ΦΟΒΟΥΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ. Το σχέδιο δε ενθαρρύνει κανένα υπάλληλο για παροχή υπηρεσιών,αντιθέτως προσδίδει φόβο,απογοήτευση,αγανάκτηση,αδικία,κοροϊδία για όλους εκείνους τους νέους υπαλλήλους πολλών τυπικών προσόντων (πτυχία, μεταπτυχιακά, προϋπηρεσία σε ιδιωτικό τομέα) που επέλεξαν να προσπαθήσουν για το διορισμό τους στην ΑΑΔΕ και νοιώθουν ότι αδικούνται έναντι των συναδέλφων τους που παίρνουν την προσωπική διαφορά.
ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΙΣΗ ΑΜΟΙΒΗ ΓΙΑ ΙΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΛΗΦΘΗΚΑΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ 11/10/2018.
Για ποια ΝΕΑ προσωπική διαφορά μιλάει το νομοσχέδιο; Γιατί συνεχίζει να εξαιρεί τους νεοδιόριστους και δεν τους εντάσσει στο ίδιο καθεστώς, εφόσον το μόνο κριτήριο αποκλεισμού τους από την προσωπική διαφορά που καταβάλλεται σήμερα είναι το χρονικό σημείο διορισμού τους και ΟΧΙ ΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ, ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ, ΟΙ ΟΡΟΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ; Γιατί θα πρέπει να μην ξεκινούν όλοι οι υπάλληλοι από την ίδια μισθολογική βάση; Οι εμπνευστές του νομοσχεδίου δεν γνωρίζουν ότι δεν πρόκειται για εξίσωση αμοιβών αλλά για διαιώνιση της αδικίας;
Πρέπει να καταργηθεί άμεσα αυτή η ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ η οποία οδηγεί στην ύπαρξη υπαλλήλων δύο ταχυτήτων και ΥΠΟΝΟΜΕΥΕΙ την αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα των ελεγκτικών και εισπρακτικών μηχανισμών που αφορούν στα φορολογικά και τελωνειακά έσοδα. Η αδικία αυτή είναι γνωστή σε όλες τις κυβερνήσεις και αναγνωρίζεται καθολικά το ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ.
ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ με το παρόν νομοσχέδιο αντί για την αποκατάστασή της ΑΔΙΚΙΑΣ επιδιώκεται η διαιώνισή της, εφόσον η έννοια της προσωπικής διαφοράς διατηρείται στο άρθρο 11 του υπό διαβούλευση ειδικού μισθολογίου για όλους τους υπαλλήλους της ΑΑΔΕ πλην των νεοδιόριστων, ήτοι όσων τοποθετήθηκαν μετά την 11/10/2018. Ποια η συνταγματικότητα αυτού του άρθρου; Πώς δικαιολογείται η δυσμενής μεταχείριση των νεοδιόριστων η οποία έρχεται σε ΕΥΘΕΙΑ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ;
Σύμφωνα με την παρουσίαση του νέου μισθολογίου που έχει αναρτηθεί στον ιστότοπο της Α.Α.Δ.Ε., με αυτό δήθεν επιτυγχάνεται η μισθολογική εξομοίωση των νεοεισερχόμενων υπαλλήλων με τους ήδη υπηρετούντες υπαλλήλους, που λαμβάνουν την προσωπική διαφορά. Εντούτοις, η εξομοίωση αυτή δεν προκύπτει από καμία διάταξη του ειδικού μισθολογίου. Αντιθέτως, το άρθρο 12 παρ. 1 του επίμαχου νομοσχεδίου, στο οποίο παραπέμπει το παρόν άρθρο 2, ορίζει ρητώς ότι σε περίπτωση που κάποιος παλαιός υπάλληλος τοποθετηθεί σε νέα θέση εργασίας με συνολικές μηνιαίες αποδοχές χαμηλότερες από αυτές που δικαιούνταν προ της ισχύος του ειδικού μισθολογίου, η διαφορά αυτή διατηρείται ως νέα προσωπική, από το οποίο συνάγεται εξ αντιδιαστολής ότι ο νέος υπάλληλος ο οποίος θα υπηρετεί στην ίδια θέση εργασίας με τα ίδια καθήκοντα θα λαμβάνει αποδοχές οι οποίες θα υπολείπονται της προσωπικής διαφοράς. Ως εκ τούτου, το ειδικό μισθολόγιο διαιωνίζει την υφιστάμενη αδικαιολόγητη μισθολογική διάκριση μεταξύ των υπαλλήλων που διορίστηκαν πριν την 11η Οκτωβρίου του 2018 και υπάγονται στο καθεστώς της προσωπικής διαφοράς έναντι των νέων υπαλλήλων που ανέλαβαν υπηρεσία μετά την 11η Οκτωβρίου 2018 και δεν υπάγονται στο καθεστώς αυτό, οι οποίοι για την ίδια παρεχόμενη εργασία αμείβονται με αρκετά χαμηλότερες αποδοχές, κατά παράβαση της συνταγματικής αρχής της ισότητας του άρθρου 4 παρ. 1 του Συντάγματος. Συνεπώς, για να μπορέσει να αποτελέσει αντικείμενο διαβούλευσης το όποιο μισθολόγιο θα πρέπει πρώτα να χορηγηθεί η προσωπική διαφορά στους νεοδιόριστους υπαλλήλους της Α.Α.Δ.Ε., προκειμένου να εκκινούν άπαντες από την ίδια μισθολογική βάση.
Όλο αυτό το εγχείρημα θυμίζει κακές πρακτικές ιδιωτικών επιχειρήσεων που δεν ενδιαφέρονται για το καλό και την ευημερία των ανθρώπων τους και έχουν ως μόνο κίνητρο το κέρδος. Δεν κατανοούν όμως ότι το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα επιτυγχάνεται μόνο όταν οι υπάλληλοι είναι ικανοποιημένοι από την δουλειά τους και τις απολαβές τους και δουλεύουν με μεράκι και ευσυνειδησία, όχι με φόβο και απελπισία.
Είναι δυνατόν να εργάζεσαι στο ίδιο αντικείμενο με έναν συνάδελφο, να έχεις τα ίδια προσόντα αλλά να είσαι διορισμένος 2 χρονια αργότερα και να έχεις 300 ευρω διαφορά στο μισθό; Είναι δυνατόν να κινδυνεύεις να μπεις φυλακή και να σου δίνουν 1000 ευρω μισθό για να πολεμήσεις το λαθρεμπόριο η για να φέρεις έσοδα στο κράτος;
Χωρίς τη χορήγηση της προσωπικής διαφοράς στους νεοδιοριστους υπαλλήλους θα συνεχιστεί η άδικη και άνιση μεταχείρισή τους σε σχέση με τους υπόλοιπους υπαλλήλους.
ΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑΣ, ΚΑΤ’ ΕΦΑΡMΟΓΗ ΤΗΣ ΣΥΝΤΑΓMΑΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ, MΕ ΔΕΔΟMΕΝΟ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΑΡΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΣΚΟΥΜΕ ΟMΟΙΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΜΕ ΟΣΟΥΣ ΗΔΗ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ!
Ειδικό Μισθολόγιο χωρίς ποσά που θα καθορίζουν το μισθό δε νοείται… Τα ποσά των ΠΘ θα καθορίζονται με αποφάσεις του Διοικητή. Αυτό είναι τόσο γενικό και ‘ανοιχτό’ σε ερμηνείες ωστόσο: δηλαδή θα μπορεί και να μειώνονται οι αποδοχές κάποιων εάν καταργηθεί κάποιο ΠΘ ή αντικατασταθεί από κάποιο άλλο με μικρότερη αμοιβή ή μειωθούν οι αμοιβές των ΠΘ με απόφαση Διοικητή. Ουδεμία εγγύηση του ελάχιστου μισθού των υπαλλήλων και καμία οικονομική ασφάλεια.
Η μη απόδοση της προσωπικής διαφοράς σε υπαλλήλους με υψηλά προσόντα προερχόμενους από γραπτό διαγωνισμό αποτυπώνει την εικόνα που έχει η Διοίκηση για το προσωπικό της ΑΑΔΕ εν γένει και δη τους καινούριους συναδέλφους. Δεν είναι υπάλληλοι β’ κατηγορίας οι υπάλληλοι της ΑΑΔΕ, αλλά άνθρωποι που επανδρώνουν μια νευραλγική Υπηρεσία, υπηρετούν το Δημόσιο Συμφέρον με την είσπραξη των δημοσίων εσόδων και εξυπηρετούν τον πολίτη. Οι δε νεοδιόριστοι συνάδελφοι ήλθαν στην Υπηρεσία να υπηρετήσουν αυτούς τους στόχους με σαφώς μικρότερες απολαβές από αυτές που λάμβαναν στον ιδιωτικό τομέα. Κάποιοι δεν αποδέχτηκαν διορισμό λόγω των χαμηλών απολαβών και πιθανότατα στις επόμενες κλήσεις προς τους επιτυχόντες της Προκήρυξης 1Γ/2017 δε θα καλυφθούν οι θέσεις εάν ψηφιστεί το παρόν νομοσχέδιο. Το ειδικό μισθολόγιο θα επιτείνει το πρόβλημα της υποστελέχωσης της ΑΑΔΕ ειδικά όσο θα αποχωρούν παλιότεροι υπάλληλοι που θα συνταξιοδοτούνται.
Αυτό που επιδιώκεται στο εν λόγω σχέδιο είναι να νομοθετηθεί η πλήρης ελευθερία κινήσεων/ αποφάσεων και εξουσία του Διοικητή να αποφασίζει κατά βούληση για τη μισθολογική τύχη των υπαλλήλων της ΑΑΔΕ (όσο, όποτε και αν επιθυμεί), καθώς πουθενά δεν καθορίζονται σαφώς
α)ούτε ποια είναι τα ΠΘΕ και πως ένας υπάλληλος κατατάσσεται σε αυτά
β)ούτε ποιοι είναι οι ΒΘΕ και με ποια κριτήρια βαθμολογείται ο υπάλληλος
γ)ούτε τα ποσά των Ειδικών Αμοιβών
δ)ούτε η μισθολογική εξομοίωση όλων, ώστε όλοι οι υπάλληλοι να εκκινούν μισθολογικά από την ίδια βάση (ως έχει αναφερθεί υπάλληλοι που έτυχε να διοριστούν μετά τη δημοσίευση του ν. 4569/2018 δεν λαμβάνουν την Προσωπική Διαφορά όπως όλοι οι υπόλοιποι).
Επιδιώκεται, με λίγα λόγια, η μετατροπή της Ανεξάρτητης Αρχής σε Ανώνυμη Εταιρεία (;). Το δυστύχημα όμως, είναι ότι καμιά σοβαρή ΑΕ δεν έχει στο δυναμικό της έμπειρα και καταρτισμένα στελέχη (όπως οι εισαχθέντες με την προκήρυξη 1γ/2017) με καθαρό μισθό περί τα 650ευρώ (να μην ξεχνάμε ότι Δώρα και Επίδομα Αδείας δεν υφίστανται στο δημόσιο ή μήπως θα έπρεπε να επανέλθουν στην ΑΑΔΕ με την «ιδιωτικοποίηση» της;) ή τουλάχιστον δεν τα διατηρεί για πολύ καιρό. Η παραίτηση πολλών εκ των υπαλλήλων με πτυχία, μεταπτυχιακά και πολυετείς συναφείς προϋπηρεσίες είναι το πλέον αναποφεύκτο να συμβεί και το όραμα για την αναβάθμιση και εκσυγχρονισμό της ΑΑΔΕ και την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών δεν πρόκειται να επιτευχθεί υπό αυτές τις συνθήκες
Όπως αναφέρει και άλλος σχολιαστής, είναι πραγματικά απορίας άξιο αν όσοι ψηφίσουν ως νομοθετική εξουσία, το παρόν νομοσχέδιο, θα ψήφιζαν κάτι αντίστοιχο που θα καθόριζε τις δικές ΤΟΥΣ απολαβές!
Το κατατεθέν σχέδιο προς διαβούλευση έχει πολλά κενά σημεία ως προς τα ακόλουθα:
1) Δεν έχει σταθερά δεδομένα, γνωστά εκ των προτέρων.
2) Οι διατάξεις του είναι αόριστες και γενικές.
3) Δεν υπάρχει επαρκής πληροφόρηση για το βαθμολόγιο με τα δεκατρία κλιμάκια.
4) Δεν επιλύει το ζήτημα της απόδοσης της προσωπικής διαφοράς και δημιουργεί ανισότητες.
Βρισκόμαστε μπροστά σε μια «παγκόσμια πρωτοτυπία» να καθορίζονται νομοθετικά αμοιβές εργαζομένων χωρίς το παραμικρό αριθμητικό δεδομένο, αλλά με γενικόλογες διατάξεις και αοριστίες.
Διερωτώμαι, όσοι ψηφίσουν ως νομοθετική εξουσία, το παρόν νομοσχέδιο, θα ψήφιζαν κάτι αντίστοιχο που θα καθόριζε τις δικές τους απολαβές;;;
αυτα που γραφουμε στη διαβουλευση
κ αφορουν κυριως την ανιση μεταχειριση των υπαλληλων στη ληψη της προσωπικης διαφορας
δεν θα γινει τιποτα γιατι τις αποφασεις δεν τις παιρνουν η τουλαχιστον δεν τις εισηγουνται υπαλληλοι της 1γ 1κ η 2κ αλλα παλιοι υπαλληλοι που τους βολευει το υφισταμενο καθεστως.
ελπιζω ο διοικητης να μην επηρεαστει και να σεβαστει τα νεα παιδια που πολλα απ αυτα ηταν συμφοιτητης κ εχουν ισαξια προσοντα.
ας φυγει οταν φυγει ψηλα στις συνειδησεις των νεων συναδελφων κ οχι να ταυτιστει με τη συνεχιση της ΑΔΙΚΙΑΣ