Αρχική Νομική Αναγνώριση της Ταυτότητας Φύλου- Εθνικός Μηχανισμός Παρακολούθησης και Αξιολόγησης του Σχεδίου Δράσης για τα Δικαιώματα του ΠαιδιούΆρθρο 02 – ΟρισμοίΣχόλιο του χρήστη Νικόλαος Λ. | 2 Ιουνίου 2017, 01:39
Υπουργείο Δικαιοσύνης Μεσογείων 96, Τ.Κ. 11527 Τηλ: 213-1307000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@justice.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διαφωνώ με την προοπτική που παρέχει το συγκεκριμένο υπο διαβούλευση νομοσχέδιο σύμφωνα με το οποίο μπορεί κάθε πολίτης να τροποποιεί αυθαίρετα και κατά βούληση αντικειμενικά γνωρίσματα της ταυτότητάς του, χωρίς προϋποθέσεις. Το φύλο (sex) στη συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων έχει δυαδική μορφή (άνδρας - γυναίκα) και έχει αντικειμενικό ανατομικό χαρακτήρα. Η συντριπτική πλειοψηφία των ανδρών έχει πέος και όρχεις και των γυναικών αιδίο και κόλπο. Στις εξαιρετικά σπάνιες περιπτώσεις ανθρώπων με σύνδρομα ερμαφροδιτισμού ή άλλες ανατομικές διαφορές θα μπορούσε ενδεχομένως να υπάρξει νομικά μια πρόβλεψη ώστε να δηλώνουν ένα εκ των δύο φύλων κυρίως για λόγους συμβατότητας με το υπόλοιπο νομικό σύστημα. Από εκεί και πέρα το πως νιώθει ο καθένας είναι θέμα προσωπικό και δε θεωρώ ότι οφείλει να το δηλώνει στο κράτος! Στοιχεία όμως αντικειμενικά και θεμελειώδη της ταυτότητάς του πολίτη όπως φύλο (sex), ηλικία κα δε θα πρέπει να είναι δυνατό να τροποποιούνται αυθαίρετα και με αυτό τον τρόπο καθώς αυτό ανοίγει νέους δρόμους εξαπάτησης που δεν προβλέπονται από το νομοσχέδιο και δε θα αποβεί προς όφελος κανενός, ούτε δηλαδή του κράτους, ούτε των ανθρώπων με ιδιαιτερότητες φύλου ούτε του ευρύτερου κοινωνικού συνόλου. Τέλος σε ότι αφορά κοινωνικού χαρακτήρα "δικαιώματα" ο νόμος αν θέλει να λύνει περισσότερα προβλήματα απ' όσα δημιουργεί πρέπει να λαμβάνει σοβαρά υπόψη του τις υφιστάμενες κοινωνικές αντιλήψεις και όχι επιδεικτικά να τις αγνοεί. Ναι, στο σεβασμό της ιδιαιτερότητας κάθε ανθρώπου όχι σε ισοπεδωτικές υπεραπλουστευμένες γενικεύσεις όπως εν προκειμένω η ουσιαστική κατάργηση της έννοιας του φύλου λόγω της σπανιότατης ύπαρξης ατόμων με γενετήσιες ιδιαιτερότητες.