Αρχική Νομική Αναγνώριση της Ταυτότητας Φύλου- Εθνικός Μηχανισμός Παρακολούθησης και Αξιολόγησης του Σχεδίου Δράσης για τα Δικαιώματα του ΠαιδιούΆρθρο 03 – Διόρθωση του καταχωρισμένου φύλου – ΠροϋποθέσειςΣχόλιο του χρήστη Σωτήρης | 11 Ιουνίου 2017, 08:01
Ως νομικός (δικηγόρος) αντιλαμβάνομαι ότι το σχέδιο Νόμου είναι αποτέλεσμα μιας βεβιασμένης πολιτικής κίνησης να παρουσιάσουμε κάτι. Η κίνηση αυτή ωστόσο, όταν δεν εκπορεύεται από αντίστοιχη νομική επεξεργασία και κοινωνική έρευνα σχετικά με τις μακροπρόθεσμες συνέπειές της, θα οδηγήσει με μεγάλη βεβαιότητα σε πρακτικά προβλήματα, αναστάτωση και απρόβλεπτες εξελίξεις που και πάλι ο Νόμος θα προσπαθεί να προλάβει, διότι στην φάση αυτή είναι αδύνατον να προβλεφθούν. Σε άλλο σχόλιο διάβασα τα εξής, στα οποία συμφωνώ απολύτως. 1. Το Σύνταγμα της Χώρας μας γνωρίζει μόνο δύο βιολογικά φύλα στα άρθρα 4 παρ. 1 και 116 παρ. 2 Σ. Άλλη μια χυδαία Συνταγματική καταπάτηση του στα χρόνια των Μνημονίων που προσβάλει τα Χρηστά ήθη. 2. Παραβιάζει τη ανθρώπινη φύση ! Κανείς δεν μπορεί να αναλάβει την ευθύνη για τις μακροχρόνιες επιπλοκές στην σωματική και ψυχική υγεία των ατόμων που θα αλλάξουν φύλο και ειδικά στη μετεφηβική ηλικία. Όταν αυτές οι ασθένειες θα εκδηλωθούν, οι υποστηρίζοντες το παρόν Ν/Σ, θα αποποιούνται οποιαδήποτε αστική και ποινική ευθύνη , όπως έγινε και με σωρεία άλλων αντισυνταγματικών νόμων ! 3. Κινδυνεύει η Δημόσια και Κρατική Ασφάλεια: Δεν θα παρακολουθούνται από τις αρμόδιες Αρχές με την ίδια ταχύτητα και αποτελεσματικότητα όσοι τελούν υπό καθεστώς επιτήρησης λόγω ασύλου, απέλασης ή ποινικών εκκρεμοτήτων. Ο Αμπτούλαχ γίνεται Μαρία, για όσο διάστημα χρειάζεται να δράσει με φονταμενταλιστικούς πυρήνες στη Χώρα μας. 4. Κακοποιά στοιχεία μπορούν να εκμεταλλευτούν την αλλαγή φύλου για έκνομες ενέργειες, τρομοκρατικούς σκοπούς, παραπλάνηση των συναλλαγών, δεδομένου ότι θα αργεί η διασταύρωση των στοιχείων τους στους ελέγχους. 5. Καταλύεται η ασφάλεια στις συναλλαγές : Το Εθνικό Ποινικό Μητρώο, Εθνικό Κτηματολόγιο, ΕΛΑΣ, ΤAXIS, ΥΠΕΣ, ΥΠΕΘΑ, ΔΙΑΣ, ΕΦΚΑ, Δασολόγιο, Τειρεσίας, Κοινωφελείς Οργανισμοί κλπ πώς θα γνωρίζουν για τον “νέο συναλλασσόμενο” αφού η αλλαγή φύλου υποτίθεται ότι είναι απόρρητη ; 6. Με μια απλή δήλωση, με δυνατότητα μεταγενέστερης ανάκλησης, θα μπορούν οι νέοι να αποφύγουν τη στράτευση. 7. Καταλύεται το επιστρατευτικό σύστημα της Χώρας :.Σε περίπτωση επιστράτευσης ή ασκήσεων πώς θα κληθούν οι άνδρες που έχουν αλλάξει φύλο και σε τι θα μπορούν συνεισφέρουν στην άμυνα της Χώρας; Φανταστείτε τις (τους) να αμύνονται μπροστά στους εξαγριωμένους επιτιθεμένους από τα εχθρικά αποβατικά εξ΄ ανατολών! 8. Οι γυναίκες περαιτέρω που δηλώνονται ως άνδρες, θα εγγράφονται στους στρατολογικούς καταλόγους αλλά δεν θα είναι σε θέση να υπηρετήσουν τη θητεία τους. Αυτό άλλωστε αποτελεί προφανή παράβαση του άρθ. 4 παρ. 6 του Συντάγματος. 9. Ποιον πάνε να κοροϊδέψουν με το δήθεν απόρρητο της αλλαγής φύλου , όταν θα παραμένουν σταθερά το ΑΜΚΑ και το ΑΦΜ ; Όλοι που τα χειρίζονται (ιδιώτες και Δημόσιο) θα βλέπουν την αναντιστοιχία προσώπου και στοιχείων . 10.Η προτεινόμενη μυστικότητα της διαδικασίας θα οδηγήσει σε σχέσεις κατά τις οποίες ένας άνδρας θα νομίζει ότι επέλεξε μια γυναίκα, ενώ βιολογικά είναι άνδρας και το αντίστροφο. 11.Αναπόφευκτα καθίσταται προβληματικός ο περιορισμός του αριθμού των αλλαγών φύλου, αφού την 2η φορά (και εξαπατώντας την 3η φορά) που θα εμφανιστεί ενώπιον του δικαστηρίου ο/η ενδιαφερόμενος/η θα προσκομίσει ληξιαρχική πράξη γέννησης, στην οποία δεν θα αναγράφεται το ιστορικό των προηγούμενων διορθώσεων φύλου. 12.Με το νομικό θεμέλιο που τίθεται (“πώς αισθάνεται το άτομο”), θα προστεθούν ως “φύλα” στο αμέσως προσεχές μέλλον αρκετές δεκάδες “τύποι φύλων”, με ανάλογα δικαιώματα , ακόμη και με ζωώδεις ή παιδόφιλες κλπ. ορέξεις και προσανατολισμούς. 13.Προσβάλλεται βάναυσα ο θεσμός της οικογένειας. Απαξιώνεται το βιολογικό φύλο, που από τη φύση έχει τον απαραίτητο ρόλο στη δημιουργία οικογένειας και την γέννηση παιδιών. 14.Με το σχέδιο νόμου ενώ δεν μπορεί να αλλάξει φύλο έγγαμος, μπορεί να το πράξει άτομο που έχει συνάψει σύμφωνο συμβίωσης. Άρα εισάγεται εμμέσως: α) η δυνατότητα συνάψεως γάμου ομοφυλοφίλων και κατ’ επέκταση β) ανατροφής τέκνων από ομόφυλα ζευγάρια, γ) στο αμέσως επόμενο στάδιο, εφαρμόζοντας τη νομική αρχή της ίσης μεταχείρισης και της αναλογικότητας, θα θεσπιστεί ΚΑΙ η υιοθεσία παιδιών από ομόφυλα ζευγάρια. 15.Η ένταξη στο ίδιο Ν/Σ διατάξεων για τον “Εθνικό Μηχανισμό Παρακολούθησης και Αξιολόγησης του Σχεδίου Δράσης για τα Δικαιώματα του Παιδιού” μήπως κρύβει πίσω από τον πομπώδη τίτλο, έναν οργουελικό μηχανισμό που θα “τιμωρεί” τις οικογένειες και θα τους αφαιρεί την επιμέλεια των παιδιών τους αν θέλουν να τα αναθρέψουν με τις παραδοσιακές αξίες της οικογένειας που αποτελείται από έναν άνδρα, μια γυναίκα και τα παιδιά τους; 16.Με βάση τις Διεθνείς Συμβάσεις η κάθε οικογένεια είναι υπεύθυνη για την ανατροφή των παιδιών της και την διαμόρφωση των πεποιθήσεών τους και όχι το Κράτος, όπως διαστρεβλωμένα δηλώθηκε. 17.Η αθέμιτη επιβολή της θεωρίας του κοινωνικού φύλου που ήδη παράνομα έγινε φέτος στην εκπαίδευση και μάλιστα χωρίς συγκατάθεση των γονέων , συνιστά βιασμό της παιδικής προσωπικότητας και πρέπει να ασκηθούν διώξεις κατά παντός υπευθύνου. 18.Καταγγέλλεται η σπουδή της Κυβέρνησης, που κάνει πρόθυμη εκστρατεία να προσφέρει “αποτελεσματική” κάλυψη σε μια πολύ μικρή μερίδα συμπαθών συνανθρώπων μας. Αγνοεί όμως τη Συνταγματική της υποχρέωση να αντιμετωπίσει την Δημογραφική Καταστροφή όλης της Ελλάδας με άμεσα μέτρα και με ενημερωτική καμπάνια για την ενίσχυση της ελληνικής οικογένειας. 19.Το νομοσχέδιο τροφοδοτεί μια καλοστημένη βιομηχανία αλλαγής φύλου με νομικές και ιατρικές ειδικότητες κυρίως, που πίσω της υπάρχει ένας τεράστιος οικονομικός τζίρος. Διότι οποίος δηλώσει αλλαγή φύλου χωρίς επέμβαση, αργά ή γρήγορα θα θελήσει να φαίνεται η αλλαγή αυτή και εξωτερικά. 20.Θα διώκεται με τις διατάξεις του “αντιρατσιστικού νόμου” (ν. 4285/2014), όποιος τολμά να ισχυριστεί ότι τέτοιου είδους συμπεριφορές δεν συμφωνούν με όσα η πλειοψηφία της κοινωνίας θεωρεί χρηστά ήθη.