Αρχική Νομική Αναγνώριση της Ταυτότητας Φύλου- Εθνικός Μηχανισμός Παρακολούθησης και Αξιολόγησης του Σχεδίου Δράσης για τα Δικαιώματα του ΠαιδιούΆρθρο 01 – Δικαιώματα του προσώπουΣχόλιο του χρήστη ΧαράλαμποςΠ. | 12 Ιουνίου 2017, 12:37
Υπουργείο Δικαιοσύνης Μεσογείων 96, Τ.Κ. 11527 Τηλ: 213-1307000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@justice.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα να ανακεφαλαιώσω κάνοντας μερικές παρατηρήσεις κυρίως στις θέσεις των υπέρμαχων, μιας και εκείνες οφείλουν να είναι πειστικότερες ως διεκδικήσεις ομάδας. -Επαναληπτικότητα από κάποιους της φράσης «ανθρώπινο δικαίωμα» σε έναν σχεδόν δογματικό-θρησκευτικό τόνο. Αυτό καταντά όμως ένα στείρο σύνθημα όπου καταργεί την επιχειρηματολογία. Ερωτούμε (ξανά) λοιπόν. Πολυγαμικές οικογένειες στην Αμερική διεκδικούν, έννομες σχέσεις απέναντι στο κράτος και «κοινοβιακές υιοθεσίες» παιδιών. Αυτοπροσδιοριζόμενα άτομα ως τρίτο φύλο/ουδέτερο φύλο, διεκδικούν αναγνώριση ταυτότητας και διαβατηρίου σε Αυστραλία και Αμερική. Puppies/κουταβανρθώποι στο pride των Βρυξελών, διεκδικούν ταυτότητα και ορατότητα στην κοινωνία. ΟΛΑ αυτά είναι ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ. Αν τους το αρνείστε έρχεστε στην θέση του πολέμιου-ρατσιστή. Επαναπροσδιορίστε λοιπόν την έννοια, προτού βρεθείτε να υποστηρίζετε κάτι με το οποίο δεν συμφωνείτε. -Κατόπιν πιέσεων και χάριν της κουβέντας, κάποιοι έφεραν το -μοναδικό ώς τώρα- επιχείρημα «καταπίεσης» των τρανς ανθρώπων την μη-σύμπτωση εικόνας και ταυτότητος. Έτσι, όπως διατείνεται κάποιος χρήστης υπάρχει αρνητική αντιμετώπιση από την κοινωνία και π.χ. από τον εργοδότη. Δεν αντιλαμβάνομαι όμως το εξής: Δεδομένης τη μυστικότητας της αλλαγής είναι ή όχι μία μορφή απάτης, άτομο να προσπαθήσει να προληφθεί σε δουλειά όπου ζητούνται για τους Χ λόγους γυναίκες, έχοντας ο ίδιος βιολογικό φύλο άντρα; Αφού η εργοδοσία αγνοεί και η πλευρά του εργαζόμενου ξέρει κάτι βασικό για το αντικείμενο της δουλειάς, δεν έχουμε εξαπάτηση; Γιατί λοιπόν να μην μείνουν τόσο το βιολογικό όσο και το κοινωνικό φύλο στην ταυτότητα ώστε όλοι να γνωρίζουν; Ποιόν ακριβώς ενοχλεί αυτή η ΔΙΚΑΙΗ πράξη; Δεύτερον η αρνητική αντιμετώπιση της κοινωνίας αποτελεί εν τέλει σοβαρό επιχείρημα θεσμοθέτησης οιασδήποτε ιδιαιτερότητας; όχι. Γιατί η ίδια η θυματοποίηση αποτελεί συχνά υποκειμενικό γεγονός (δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για τους λόγους απόρριψης από μία δουλειά) και επίσης μπορώ να σας αναφέρω άλλες τριάντα ομάδες συνανθρώπων που καταπιέζονται από τον κοινωνικό ρατσισμό. -Ο νόμος δεν απαιτεί καμία ιατρική/αισθητική επέμβαση αλλά και καμία προσκόμιση ψυχιατρικών/ιατρικών δεδομένων. Δύο τινά συμβαίνουν: Τα δεδομένα αυτά είναι πράγματι ανύπαρκτα και έχουμε έναν νόμο ατομικής βούλησης/φαντασιακής εικόνας του υποκειμένου. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με την επιστημονικοφανή βεβαιότητα πολλών εδώ μέσα. Ή, τα δεδομένα για το άτομο υπάρχουν αλλά δεν θεωρούνται(;) σημαντικά. Αυτό είναι οξύμωρο. Κάποιοι γεμίζουν τεράστια σχόλια εδώ μέσα με παραπομπές για να μας πείσουν πως η θεωρεία gender fluid είναι επιστημονική αλλά δεν θεωρούν πως χρειάζεται να προσκομίσουν αυτά τα στοιχεία στον νομοθέτη, λόγω προσωπικού(;) απορρήτου, λες και μιλάμε για αλλαγή διεύθυνσης ή τηλεφώνου!! Πως θα αποκλείσουμε όμως ψυχοπαθολογικό υπόβαθρο; Κατόπιν τούτων, αν δεν μπορεί να δοθεί μία λογική απάντηση στα παραπάνω, μιλάμε απλά για το σύνθημα της παρέλασης υπερηφάνειας του 2016, που γίνεται ala carte νόμος με ΤΡΟΜΕΡΗ προχειρότητα. Υ.Γ.: Φέτος το σύνθημα είναι: «Θέμα παιδείας». Απορώ τι θα δούμε του χρόνου από τον νομοθέτη…