Αρχική Κώδικας Δικαστικών ΥπαλλήλωνΚώδικας Δικαστικών ΥπαλλήλωνΣχόλιο του χρήστη Γιωργος Γ. | 13 Ιανουαρίου 2021, 22:15
Υπουργείο Δικαιοσύνης Μεσογείων 96, Τ.Κ. 11527 Τηλ: 213-1307000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@justice.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Aπό την αιτολογική έκθεση διαβάζουμε την... καινοτομία του κώδικά μας... Η καινοτομία είναι ότι πλέον και υπάλληλοι κατηγορίας ΔΕ θα εξελίσσονται σε Προϊσταμένους Διεύθυνσης!........ Εμπρός.... για πίσω!!!! Να έχει π.χ. ο διδάκτορας Νομικής για προϊστάμενο τον απόφοιτο Λυκείου, ο οποίος να του ζητάει βοήθεια για το πώς σκανάρουν και πώς γίνεται η προώθηση ενός email .... Θα έχει κάνει βέβαια το e-learning σεμινάριο, θα χει πάρει τα 100 μοριάκια και όλα καλά! Ο διδάκτορας θα έχει μόνο 45, αλλά οκ! Ας έκανε δεύτερο διδακτορικό, βρε αδερφέ, για να φτάσει στα μόρια τον ΔΕ ! Το εξοργιστικό σημείο της αιτιολογικής έκθεσης: Άρθρο 143 Επιλογή προϊσταμένων οργανικών μονάδων "Σημαντική καινοτομία του προτεινόμενου άρθρου αποτελεί η παροχή στους δικαστικούς υπαλλήλους κατηγορίας ΔΕ της δυνατότητας εξέλιξης, υπό προϋποθέσεις, σε θέση προϊσταμένου όχι μόνο Τμήματος αλλά και Διεύθυνσης. " 2ο εξοργιστικό σημείο: Ευτυχώς, λέει, δεν υιοθετήθηκε η πρόταση του Αρείου πάγου, η οποία ζήταγε μοριοδότηση των προσόντων και τη λιγότερη μοριοδότηση της συνέντευξης και του e-σεμιναρίου..... Ντοινγκκκκκκκκκκκκκκ...χαχαχαχαχα Αλήθεια, δε ντρεπονται να τα γραφουν δημοσιως αυτα? Διαβάστε το επίμαχο άρθρο... είναι για τρέλα!! Άρθρο 144 Κριτήρια επιλογής "Ενόψει της εκτεθείσας λογικής που διέπει το νέο σύστημα μοριοδότησης, δεν υιοθετήθηκε η πρόταση της Διοικητικής Ολομέλειας του Αρείου Πάγου, η οποία χαρακτηρίζεται από την πολύ υψηλότερη μοριοδότηση των τυπικών προσόντων, την αισθητά χαμηλότερη του σεμιναρίου και της δομημένης συνέντευξης και την απάλειψη της γραπτής δοκιμασίας από το ΑΣΕΠ. Χαρακτηριστικό παράδειγμα για τη διαφορά στη λογική που διαπνέει τα δύο συστήματα μοριοδότησης είναι το ακόλουθο: Με το σύστημα που προτείνει ο Άρειος Πάγος ένας πτυχιούχος που παίρνει τη βάση στο σεμινάριο και τα ¾ της μέγιστης βαθμολογίας στη δομημένη συνέντευξη λαμβάνει περισσότερα μόρια από υπάλληλο ΔΕ που παίρνει άριστα τόσο στο σεμινάριο όσο και στη δομημένη συνέντευξη, ενώ με το υιοθετούμενο σύστημα μοριοδότησης συμβαίνει το αντίθετο. "