Υπουργείο Δικαιοσύνης Μεσογείων 96, Τ.Κ. 11527 Τηλ: 213-1307000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@justice.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το παρόν άρθρο έχει τεθεί σε ισχύ απο τον Αυγουστο του 2020, όμως στην πράξη δεν εφαρμόζεται γιατί παράλληλα ισχύει και το άρθρο 1518 που αναφέρει ότι όποιος έχει την επιμέλεια καθορίζει και τον τόπο διαμονής του παιδιού.Ετσι η συντριπτική πλειονότητα δικαστικών αποφάσεων (προσωρινών διαταγών, ασφαλιστικών μέτρων)επιτρέπει τη μετοίκηση του παιδιού σε άλλη πόλη επειδή έτσι θέλει η μητέρα θα πρέπει λοιπόν να διασφαλιστει ότι τα παιδιά δεν θα μετακοιμήσουν και να υπάρχει γεωγραφικός περιορισμός στην ίδια πόλη,σε κοντινούς δήμους.θα πρέπει να αφαιρεθεί απο την επιμέλεια ο τόπος κατοικίας του παιδιού και να μπει κάτω απο την ομπρέλλα της κοινής γονικής μέριμνας αλλιώς δεν έχει εφαρμογή όπως αποδεικνύεται στην πράξη.Διαφορετικά κοινή επιμέλεια δηλ. συνεπιμέλεια.Πραγματικά είναι το ποιο σημαντικό άρθρο του νομοσχεδίου,να μην αλλάζουν τόπο κατοικίας τα παιδιά.Επιπλέον η μετοίκηση των παιδιών προφανώς και δεν αποβλέπει στο συμφέρον τους άρα απο μόνη της να συνιστά κακή άσκηση γονικής μέριμνας.Σε μια διαδικτυακή συνάντηση για το νομοσχέδιο εκπρόσωπος του υπουργείου που συμμετείχε και στη διαμόρφωση του είπε ότι για το συγκεκριμένο άρθρο η επιτροπή σκέφτηκε τους στρατιωτικούς και τους αναπληρωτές,όμως και στις μεταθέσεις αυτων των ομάδων γίνονται με κοινωνικά κριτήρια και ένα απο αυτά ειναι τα ανήλικα τέκνα.Πάνω απο όλα το συμφέρον του παιδιού και όχι της μητέρας.Στο σχέδιο νόμου έχουμε αυτή τη στιγμή δύο άρθρα εκ διαμέτρου αντίθετα, ο νόμος πρέπει να διατυπωθει με σαφήνεια και να μην αφήνει κανένα περιθώριο για αλλαγή κατοικίας του παιδιού χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του πατέρα