Αρχική Μεταρρυθμίσεις αναφορικά με τις σχέσεις γονέων και τέκνων και άλλα ζητήματα οικογενειακού δικαίουΆρθρο 5 Συμφέρον τέκνου – Τροποποίηση άρθρου 1511 ΑΚΣχόλιο του χρήστη Σταύρος | 24 Μαρτίου 2021, 00:08
Υπουργείο Δικαιοσύνης Μεσογείων 96, Τ.Κ. 11527 Τηλ: 213-1307000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@justice.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Παράγραφος 2. Πως είναι δυνατόν δύο άνθρωποι που δεν αντέχουν ο ένας τον άλλον (αλλιώς για ποιο λόγο να χώριζαν;;) να μπορούν να έχουν από κοινού συμμετοχή στην φροντίδα και επιμέλεια του παιδιού. Ο ένας θα λέει άσπρο, ο άλλος μαύρο. Ένα απλό και καθημερινό παράδειγμα, ο ένας γονιός θα θέλει το παιδί να μάθει Αγγλικά, ο άλλος γονιός θα θέλει τα Γαλλικά. Θα αρχίσουν οι κόντρες και οι τσακωμοί και το παιδί θα είναι πάλι στη μέση.Αλήθεια, από όλες αυτές τις κόντρες που θα δημιουργηθούν έχετε σκεφτεί πως τα παιδιά είναι τα μόνα χαμένα της υπόθεσης ;;; Παράγραφος 4. Ποια είναι τα κριτήρια που θα κρίνει το δικαστήριο πως ένα παιδί είναι ώριμο και τι ορίζει αυτό ως ώριμο; Αν το παιδί πει πως ο ένας από τους δύο γονείς είναι ακατάλληλος είτε λόγω συμπεριφοράς είτε λόγω βίας έχει το δικαίωμα το δικαστήριο να το κρίνει ως αναληθής επειδή το παιδί δεν θα έχει την ωριμότητα που θα ήθελαν αυτοί ή επειδή θα θεωρήσουν πως το παιδί επηρεάζεται από τον άλλο γονιό;; Οι ζωές των παιδιών, κύριοι και κυρίες νομοθέτες, δεν είναι παιχνιδάκι για να παίζουμε με τις λέξεις και τις φράσεις. Όλες οι έρευνες των ειδικών του εξωτερικού στο οικογενειακό δίκαιο έχουν δείξει πως η υποχρεωτική συνεπιμέλεια έχει εφιαλτικά αποτελέσματα και έχει αποτύχει παταγωδώς. Η Γαλλία είναι ένα παράδειγμα χώρας όπου η υποχρεωτική συνεπιμέλεια έχει αποτύχει και τα προβλήματα είναι τεράστια. Μην ξεχνάτε πως παιδιά δεν είναι μόνο τα μωρά ή όσα είναι στη παιδική ηλικία αλλά και όσα είναι στην εφηβική και ένα παιδί σε αυτή την ηλικιακή ομάδα δεν μπορεί ο λόγος του να μην έχει βαρύτητα. Θα απαιτεί όχι μόνο να εισακουστεί αλλά και να εφαρμοστεί ο λόγος του. Στην τελική για το καλό των παιδιών δεν γίνονται όλα αυτά;; Αν δεν το ξέρουν αυτά ποιο είναι το καλό τους, τότε ποιοι το ξέρουν ;;;;; Τέλος, η δήλωση του προέδρου πρωτοδικών κ. Πλαγάκου πως μπαμπάδες με πολιτική επιρροή και οικονομική επιφάνεια πιέζουν για να περάσει αυτός ο νόμος, θα ερευνηθεί ;