Αρχική Ρατσισμός και ξενοφοβίαΆρθρο 1 ΣκοπόςΣχόλιο του χρήστη Αλέξανδρος Συράκος | 27 Φεβρουαρίου 2011, 15:46
Υπουργείο Δικαιοσύνης Μεσογείων 96, Τ.Κ. 11527 Τηλ: 213-1307000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@justice.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κανείς σώφρων άνθρωπος δεν επιδοκιμάζει τον ρατσισμό και κάποια από αυτά που εμπεριέχονται στον προτεινόμενο νόμο είναι αυτονόητα. Όμως νομίζω ότι η επιλογή της συγκεκριμένης χρονικής στιγμής όπου εμφανίζεται αυτός ο καινούριος νόμος είναι ακατάλληλη ώστε ο νέος νόμος μάλλον ωθεί προς το ρατσισμό παρά τον αποτρέπει, όπως φαίνεται και από τα περισσότερα σχόλια που έχουν αναρτηθεί σε αυτή τη διαβούλευση. Ζούμε σε μια παγκοσμιοποιημένη εποχή όπου καλλιεργείται ένα κλίμα "ρατσιστο-φοβικής" υστερίας, όπου ο ρατσισμός θεωρείται το υπέρτατο έγκλημα. Το κλίμα αυτό διαδίδεται από τις χώρες της Δύσης, για διάφορους λόγους, μερικοί από τους οποίους κατά τη γνώμη μου είναι: Α) Οι χώρες της Δύσης είχαν παράδοση ρατσισμού, όπου κατείχαν ξένες χώρες ("αποικίες") και τις εκμεταλλεύονταν ουσιαστικά κλέβοντας τα αγαθά τους και μεταχειριζόμενοι τους κατοίκους ως δούλους. Επειδή οι κατεχόμενοι λαοί ήταν λιγότερο προοδευμένοι σε τομείς όπως η τεχνολογία, η οργάνωση και η παιδεία, και ίσως επειδή σε κάποιες περιπτώσεις τα έθιμα και η θρησκείες τους ήταν χαμηλής ηθικής στάθμης, στις αποικιοκρατικές χώρες διαδόθηκε η αντίληψη ότι οι λαοί αυτών των χωρών είναι φυλετικά κατώτεροι. Ειδικά στις Η.Π.Α. που είναι ο ηγέτης της παγκοσμιοποίησης, μέχρι σχετικά πρόσφατα οι αντιλήψεις αυτές ήταν υιοθετημένες και από το ίδιο το κράτος, που θεωρούσε τους μαύρους ώς φυλετικά κατώτερους, άξιους μόνο για δούλους των λευκών, νομοθετώντας διαφορετικούς νόμους για τους μαύρους και διαφορετικούς για τους λευκούς. Κάποια υγιή τμήματα των κοινωνιών των χωρών αυτών αντέδρασαν και με μεγάλους αγώνες κατάφεραν την κατάργηση αυτών των διακρίσεων (τυπικά τουλάχιστον). Η σημερινή αντιρατσιστική υστερία λοιπόν είναι ως ένα βαθμό αποτέλεσμα των (δίκαιων) αυτών αγώνων και των τύψεων των Δυτικών κοινωνιών για την προηγούμενη ρατσιστική και αποικιοκρατική συμπεριφορά τους. Μάλλιστα οι ίδιοι οι πρώην ρατσιστές σήμερα παρουσιάζονται ως οι υπέρμαχοι των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Β) Επίσης συνέβαλλε σημαντικά ο 2ος παγκόσμιος πόλεμος, το ολοκαύτωμα των Εβραίων που είχε ρατσιστικά κίνητρα, η φρίκη της ανθρωπότητας μπροστά σε αυτό το φοβερό έγκλημα, και η σημερινή μεγάλη δύναμη της Εβραϊκής κοινότητας στην Αμερική (διότι και άλλοι λαοί έχουν υποστει ολοκαυτώματα - όπως και εμείς - τα οποία όμως δεν προβλήθηκαν τόσο πολύ). Γ) Οι σημερινές καπιταλιστικές δυνάμεις έχουν συνειδητοποιήσει ότι είναι προτιμότερο να αυξάνουν τον αντιρατσισμό και την ομογενοποίηση των ανθρώπων παρά το ρατσισμό. Χτυπώντας τις παραδόσεις και την θρησκεία και την εθνική συνείδηση, καταστρέφουν την κοινωνική συνοχή και με αυτή την τακτική "διαίρει και βασίλευε" καλλιεργούν την μοναξιά και την αποξένωση των ανθρώπων, στις οποίες προτείνουν ως αντιστάθμισμα τον καταναλωτισμό, απ' όπου αυτές οι ίδιες καπιταλιστικές δυνάμεις έχουν κερδος. Πρόκειται για μια σύγχρονη μορφή δουλείας. Αλλά όμως και στα Κομμουνιστικά καθεστώτα πολλές φορές καλλιεργήθηκε ο αντιρατσισμός για να χτυπηθεί η εθνική συνείδηση και η θρησκεία που ήταν εμπόδια για την επικράτηση του Κομμουνισμού. Δεν είναι λοιπόν σωστό στην Ελλάδα να αφήνουμε να καλλιεργούνται τέτοιες αντιρατσιστικές υστερίες - μόδες που μας έχουν έρθει από το εξωτερικό. Έχουμε πολύ σοβαρότερα προβλήματα να ασχοληθούμε. Η Ελλάδα ουδέποτε είχε αποικίες στην Αφρική, στην Ινδία, κλπ., δεν πούλησε εκατομμύρια ανθρώπους ως σκλαβους ούτε αφάνισε εκατομμύρια Ινδιάνους για να τους πάρει τη γη. Ίσα-ίσα που κατέχουμε μια πολύ μικρή χώρα, που συνέχεια συρρικνώνεται ανά τους αιώνες (εννοώ τη γεωγραφική περιοχή του Ελληνισμού και όχι τα σύνορα του κράτους). Πρέπει λοιπόν χωρίς τύψεις να προστατεύσουμε αυτή τη μικρή χώρα που μας έχει απομείνει, και η ευθύνη γι'αυτό βαρύνει κυρίως τους πολιτικούς, οι οποίοι μόνοι τους την ζήτησαν και την ανέλαβαν. Όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι, αλλά όπως ο καθένας μας στο σπίτι του έχει περισσότερα δικαιώματα από τους υπόλοιπους, έτσι πρέπει και ο κάθε λαός στη χώρα του να έχει περισσότερα δικαιώματα από τους υπόλοιπους. Αλλιώς τι πρέπει να γινει; Να έρχονται αλλοδαποί μετανάστες σε μια χώρα και να αναγκάζονται οι ίδιοι οι κάτοικοι της χώρας αυτής να γίνονται μετανάστες σε άλλες χώρες; Οι Έλληνες γενικά δεν ήταν ποτέ ρατσιστές και πάντοτε ήταν εύσπλαχνοι και είχαν συμπάθεια προς τους λαούς που υπέφεραν ή καταπιέζονταν. Τα φαινόμενα που αναφέρονται στην αιτιολόγηση του παρόντος νόμου, οφείλονται στη μεγάλη ανασφάλεια που αισθάνονται πλέον οι Έλληνες και όχι σε κάποιο ψυχολογικό πρόβλημα ρατσισμού ή σε κάποια εσωτερική κακία ρατσισμού που ενδημεί στους Έλληνες και η οποία πρέπει να χτυπηθεί με φυλακίσεις, με πρόστιμα κλπ. Οι Έλληνες βλέπουν ότι από τη 10ετία του '90 υπάρχει μεγάλη εισροή μεταναστών με αντίστοιχη αύξηση της εγκληματικότητας και υποβάθμιση της ζωής των Ελλήνων (φταίμε κι εμείς βέβαια γιατί δεν καταδεχόμαστε να κάνουμε κάποιες δουλειές, ή προτιμούμε να προσλάβουμε τον αλλοδαπό με ένα κομμάτι ψωμί). Παράλληλα οι κυβερνώντες φαίνονται μάλλον να ευνοούν αυτά τα μεταναστευτικά ρεύματα παρά να προσπαθούν να τα αποτρέψουν, και δίνουν την εντύπωση ότι συμπλέουν με τις σύγχρονες τάσης της παγκοσμιοποίησης για κατάργηση της Θρησκείας, των παραδόσεων, και της συναίσθησης του έθνους, και για ενίσχυση του άκρατου καταναλωτισμού και του ξεπουλήματος των πάντων στους ισχυρούς. Πλέον απειλείται η ίδια η ύπαρξη του έθνους, διότι αν σκεφτεί κανείς ότι ο μέσος ρυθμός γεννήσεων στην Ελλάδα είναι σχεδόν 1 παιδί ανά οικογένεια, αυτό σημαίνει ότι κάθε νέα γεννιά έχει τον μισό πληθυσμό από την προηγούμενη! Με το ρυθμό αυτό, και την αντίστοιχη εισροή μεταναστών, οι οποίοι δεν απορροφούνται από την Ελληνική κοινωνία (η οποία πλέον ούτως ή άλλως χάνει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της, θρησκεία, παραδόσεις κλπ. ενώ αντίθετα οι μετανάστες τα διατηρούν) πλέον σε λίγες δεκαετίες η Ελλάδα θα είναι παρελθόν και θα υπάρχει μόνο στα βιβλία. Σε αυτά τα τεράστια προβλήματα πρέπει λοιπόν να σκύψουν οι κυβερνώντες αντί να ασχολούνται με επιφανειακά και υποκριτικά θέματα σαν κι αυτό που πραγματεύεται ο παρών νόμος. Ο Ελληνισμός βρίσκεται σε μια από τις πιο δύσκολες εποχές του και αυτοί βρίσκονται στο τιμόνι - ας αναλογιστούν τις ευθύνες τους. Αν δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα ας παραιτηθούν. Τελικά όμως αυτοί οι ίδιοι οι κυβερνώντες φαίνεται ότι ίσως είναι το μεγαλύτερο μέρος του προβλήματος - ο λαός βέβαια δεν είναι άμοιρος ευθυνων. Όταν οι ίδιοι οι κυβερνώντες σηκώνουν τα χέρια ψηλά και μοιρολατρικά αναφέρουν απλά ότι "η χώρα μας βρίσκεται σε μετάβαση σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία" λες και αυτό είναι κάτι καλό, τότε τι να πει κανείς; Ή όταν δίνουν στους αλλοδαπούς δκαίωμα ψήφου χωρίς να είναι πολίτες της χώρας; Το έθνος μας δεν έχει καμία τύχη. Και μιλώντας για υποκρισία, υπάρχουν πράγματι και φαινόμενα ρατσισμού στην Ελλάδα που πρέπει να παταχθούν, δεν είναι όμως αυτά που περιγράφονται σε αυτό τον νόμο. Πρόκειται για τη μαύρη εργασία, όπου οι αλλοδαποί χρησιμοποιούνται ως δούλοι για ένα κομμάτι ψωμί, και τους απειλούν ή τους επιτίθενται οι εργοδότες τους. Και ακόμα χειρότερα το εμπόριο λευκής σαρκός όπου αλλοδαπές γυναίκες εξαναγκάζονται στην πορνεία. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ για τα οποία όμως τα κράτος φαίνεται να αδιαφορεί, ενώ αντίθετα για το θεαθήναι βγάζει υποκριτικούς νόμους σαν τον προτεινόμενο.