• Σχόλιο του χρήστη 'ΒΑΜΒΑΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ' | 30 Μαρτίου 2021, 13:14

    Τροποποίηση του άρθρου 1511ΑΚ. Για την ουσιαστική η συμμετοχή και των δυο γονέων στην ανατροφή και φροντίδα του παιδιού τους στην την παράγραφο 2. Πώς θα είναι ουσιαστική η συμμετοχή και των δυο γονέων στην ανατροφή και φροντίδα του παιδιού τους όταν ο ένας έχει μόνο ένα κλάσμα από τον χρόνο του παιδιού του ; Για να υπάρξει ουσιαστική συμμετοχή και των δυο γονέων στην ανατροφή και φροντίδα του παιδιού τους πρέπει το παιδί να περνά ίδιο χρόνο και με τους δυο, ο χρόνος που περνάνε τα παιδιά με τους γονείς τους είναι πολύτιμος και αναντικατάστατος. Για απόφαση του δικαστηρίου η οποία λαμβάνει ιδίως υπόψη την ικανότητα και την πρόθεση καθενός εκ των γονέων να σεβαστεί τα δικαιώματα του άλλου στην παράγραφο 2. Τι θα γίνεται στην περίπτωση που ο ένας δεν σέβεται τα δικαιώματα του άλλου ; Όπως το δικαίωμα της ενημέρωσης για την υγεία του παιδιού του. Πρέπει να τρέχομε στα δικαστήρια ; Δεν θα ήταν καλύτερο να υπάρχει κάτι σαν point system όπου ο διαμεσολαβητής να κάνει συστάσεις ή και να επιβάλει κάποιου είδους τιμωρία στον γονιό που παραβιάζει συστηματικά τα δικαιώματα του άλλου γονέα ; Για την ισότητα μεταξύ των γονέων στην παράγραφο 3. Μέχρι τώρα ο πατέρας του παιδιού αντιμετωπίζεται σαν πολίτης β κατηγορίας. Για το ότι πρέπει να συνεκτιμάτε η γνώμη του παιδιού ανάλογα με την ωριμότητά του στην παράγραφο 4. Μέγα Λάθος πώς θα καταλάβει ένα παιδί 5, 7,10 ή και και 15 ετών τι θα χάσει όταν στερηθεί τον ένα γονιό του ; Πόσο ώριμο είναι ένα παιδί ; Ακόμα και με μετά από εισηγήσεις ειδικών, για την ωριμότητά του, κάνει λάθος πώς θα αισθανθεί ότι το συνειδητοποιήσει ; Τι τύψεις και ενοχές θα έχει ; Δεν πρέπει ούτε καν να σκεφτόμαστε να βάζουμε τα παιδιά μας σε τέτοιες διαδικασίες.