• Σχόλιο του χρήστη 'ΦΩΤΕΙΝΗ ΣΟΦΤΗ' | 30 Μαρτίου 2021, 14:17

    Αξιότιμοι κύριοι, επιτρέψατε μου να θέσω υπ΄οψιν σας ότι το άρθρο αυτό έχει τύχει δεκάδων διαφορετικών ερμηνειών από νομικούς , συλλογικούς φορείς και καθηγητές πανεπιστημίων. Αρθρο καθηγητή στην εφημερίδα καθημερινή το ερμήνευσε ως 10ημερο συνεχούς επικοινωνίας , άρθρο καθηγητή στο πρώτο θέμα, ως οκτάωρο επί εικοσιτετραώρου βάσεως, ενώ η ερμηνεία καθηγητών που έλαβαν μέρος στην νομοπαρασκευαστική επιτροπή προσανατολίζεται στο ότι αφορά τον ελεύθερο χρόνο των παιδιών και όχι τον χρόνο του σχολείου του ύπνου ή των εξωσχολικών δραστηριοτήτων . Ο νομοθέτης δεν πρέπει και δεν επιτρέπεται να επιφυλάσσει εκπλήξεις στους διοικουμένους και οι συνεχιζόμες εικασίες γεννούν έντονη ανασφάλεια δικαίου μη συμβατή με το συμφερον των τέκνων των γονέων και μη συμβατή με δημοκρατική και φιλελεύθερη διακυβερνηση. Αποσαφηνίστε την θέση του υπουργείου όποια και αν είναι αυτή και διευκρινίστε το μέγεθος με το οποίο θα πολλαπλασιαστεί το κλάσμα 1/3 Οταν χρησιμοποιούμε μαθηματικά ( που κατα την αποψη μας κατ αρχήν δεν αρμόζουν σε οικογενειακές σχέσεις) πρέπει να είμαστε ακριβείς.