• Σχόλιο του χρήστη 'Κ. ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ' | 17 Ιουλίου 2011, 14:50

    Το παρόν νομοσχέδιο φαίνεται πρόχειρο και πιθανόν να δημιουργήσει προβλήματα κατά την εφαρμογή του (όχι μόνο ως αντισυνταγματικό, αλλά πχ δεν μπορεί η πολιτική ζωή να εξαρτάται από τις διαθέσεις ενός εισαγγελέα , έστω και αν αυτός είναι του Αρείου πάγου). Θα πρέπει μάλλον να υπάρξει ενιαίο πλαίσιο, που θα αφορά μόνο τους αιρετούς και ξεχωριστά τους διοριζόμενους λειτουργούς. Για τους αιρετούς και κατά την άσκηση των καθηκόντων τους, θα πρέπει τα αδικήματα αρχικά να διαχωρίζονται σε Πολιτικά, και μη πολιτικά. Το όργανο (περισσότεροι του ενός και με θεσμικό πάλι πλαίσιο) που θα κρίνει το είδος των αδικημάτων θα πρέπει να καθοριστεί, πχ. Άνω βουλή ή άλλο (δεν μπορεί οι κρινόμενοι να είναι και κριτές). Παραθέτουμε ένα σχέδιο για προβληματισμό ( δεν είμαστε νομικοί) που π.χ. θα ήταν : Α. Πρωθυπουργός @ Πρόεδρος Δημοκρατίας 1. Εχει 10 ετή ασυλία, για όλα τα πολιτικά αδικήματα κατά τη διάρκεια της θητείας του, με υποχρέωση όμως να παραβρίσκεται στις δικαστικές διαδικασίες όταν και εφόσον κλιθεί. 2. Έχει αναστολή για δίκη ποινικών υποθέσεων , για όλη τη θητεία του και ένα έτος επιπλέον. 3. Για το αδίκημα εσχάτης προδοσίας δύναται να κατηγορηθεί με συμφωνία των 90% των μελών της βουλής και της άνω βουλής, (σημ. : Τα αδικήματα εσχάτης προδοσίας γίνονται σε περίοδο πολέμου & πρέπει να καθοριστούν). 4. Για ποινικά αδικήματα , όπως όλοι οι πολίτες , μετά την παραπάνω αναστολή. 5. Δύο θητείες το πολύ (2χ4=8 χρόνια). Β. Βουλευτές 1. Εχει 4ετή ασυλία, για όλα τα πολιτικά αδικήματα κατά τη διάρκεια της θητείας του, με υποχρέωση όμως να παραβρίσκεται στις δικαστικές διαδικασίες όταν και εφόσον κλιθεί. 2. Για ποινικά αδικήματα , όπως όλοι οι πολίτες , μετά την παραπάνω αναστολή. 5. Δύο θητείες το πολύ (2χ4=8 χρόνια). Γ. Διοριζόμενοι Λειτουργοί Για όλα τα αδικήματα , όπως όλοι οι πολίτες .