Υπουργείο Δικαιοσύνης Μεσογείων 96, Τ.Κ. 11527 Τηλ: 213-1307000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@justice.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η διάταξη είναι προβληματική και αντίκειται στον θεμελιώδη κανόνα της από κοινού άσκησης της γονικής μέριμνας από τους γονείς. Οι γονείς, εφόσον ασκούν από κοινού την γονική μέριμνα, είναι και οι δύο νόμιμοι αντιπρόσωποι των ανηλίκων τέκνων τους σε κάθε προσωπική ή περιουσιακή υπόθεση που το αφορά. Η εκπροσώπηση του ανηλίκου τέκνου πρέπει να γίνεται υποχρεωτικά και από τους δύο γονείς προς τους οποίους πρέπει να επιδίδεται η κλήση για δικαστική παράσταση και δεν αρκεί για τη νομότυπη κλήτευση η κλήτευση του ενός (1510 παρ. 1 εδ. β και 126 ΚΠολΔ παρ 1 εδ. β). Εξάλλου, κανένα πρόσωπο (ούτε ο ανήλικος) δύναται να έχει διπλή κατοικία. Σε περίπτωση χωριστής διαβίωσης των γονέων, το κριτήριο της συνήϋους διαμονής είναι προβληματικό. Η επίδοση δικογράφου σε οποιοδήποτε γονέα, δηλ. ακόμη και σε αυτόν με τον οποίο το τέκνο δεν διαμένει συνήθως θα δημιουργήσει τεράστια προβλήματα, ιδίως σε περίπτωση τεταμένων σχέσεων μεταξύ των γονέων (λ.χ. αν το τέκνο έχει σημαντικά περιουσιακά στοιχεία). Απόσυρση νομοσχεδίου τώρα!