Αρχική Τροποποίηση του ν.3213/2003 και Διατάξεων του Ποινικού ΚώδικαΆρθρο 1Σχόλιο του χρήστη Μανιώτη Μ. | 2 Μαρτίου 2010, 06:50
Υπουργείο Δικαιοσύνης Μεσογείων 96, Τ.Κ. 11527 Τηλ: 213-1307000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@justice.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Συμφωνώ απόλυτα με την πολιτική κατεύθυνση του νομοσχεδίου για την ενίσχυση της διαφάνειας στη δημόσια ζωή και την καταπολέμηση της διαφθοράς. Πρέπει όμως να δοθεί ιδιαίτερη βαρύτητα στην αποφυγή της δημιουργίας ενός νέου είδους χρηματισμού δημοσίων λειτουργών το οποίο βρίσκεται σήμερα σε λανθάνουσα μορφή. Μπορεί ο καταγγέλων (είτε με απευθείας υποβολή της καταγγελίας του στη δικαιοσύνη είτε χρησιμοποιώντας τα ΜΜΕ)να δέχεται υλικό αντάλλαγμα από τρίτους (όπως χρήματα, κινητές ή ακίνητες αξίες κλπ) ή άυλο όφελος (θέση ή δουλειά σε αυτόν που του υπέδειξε να υποβάλλει την καταγγελία, προαγωγή κλπ). Είναι ευρέως γνωστό ότι τρίτα ως προς τον εκάστοτε δημόσιο φορέα επιχειρηματικά συμφέροντα που ανταγωνίζονται ή καθαρά εσωτερικά επιχειρησιακά συμφέροντα, έχουν "δημιουργήσει" κατά το παρελθόν δήθεν σκάνδαλα προκειμένου να εξυπηρετηθούν. Αναφέρω ως παράδειγμα τα όσα συνέβησαν το 1989 αλλά και κατόπιν το 2003 που μερίδα του Τύπου υποδείκνυε καθημερινά έναν υπουργό ή πολιτικό πρόσωπο που δήθεν χρηματιζόταν όπως αργότερα αποδείχτηκε. Δυστυχώς οποιαδήποτε νόμιμη αντίκρουση της συκοφαντίας είναι χρονοβόρα και οποιαδήποτε δικαίωση γίνεται μετά από χρόνια δικαστικών αγώνων, επιτροπών κλπ και φυσικά εκ του λόγου αυτού δεν αποτελεί πλήρη δικαίωση. Είναι λοιπόν απαραίτητο να τεθούν από σήμερα ασφαλιστικές δικλείδες που δεν θα ανοίγουν το δρόμο για τέτοιου είδους "καταγγελίες" και σε τέτοιας μορφής χρηματισμό.