Αρχική Τροποποίηση του ν.3213/2003 και Διατάξεων του Ποινικού ΚώδικαΆρθρο 1Σχόλιο του χρήστη Δρ Γεώργιος Γιαννιτσιώτης | 2 Μαρτίου 2010, 15:31
Υπουργείο Δικαιοσύνης Μεσογείων 96, Τ.Κ. 11527 Τηλ: 213-1307000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@justice.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο σοφός λαός μας λέει πως το ψάρι βρωμά απ'το κεφάλι. Αν δεν αλλάξει ο νόμος περί (μη) ευθύνης Υπουργών δεν υπάρχει περίπτωση να καταπολεμηθεί αποτελεσματικά η διαφθορά στη χώρα αυτή ούτε να πεισθεί ο πολίτης ότι οι θυσίες στις οποίες καλείται να προβεί (για να καλυφθούν οι ρεμούλες "ημετέρων" από το 1981 κ.ε. με τα ΜΟΠ, ΚΠΣ κλπ. - έρχεται το ΕΣΠΑ) θα πιάσουν τόπο. Το πόθεν έσχες των δημοσίων λειτουργών είναι ένα γραφειοκρατικό τερτίπι για να μην γίνεται αποτελεσματικός έλεγχος της διαφθοράς στην δημόσια διοίκηση. Είναι απλούστερο το ακόλουθο: 1. Εξουσιοδότηση του ΣΔΟΕ να ερευνά βάσει δεδομένων Κτηματολογίου-ΤΑΞΙΣ-Τραπεζών την περιουσιακή κατάσταση του δημοσίου λειτουργού (συμπεριλαμβανομένων πολιτικών προσώπων) για τον οποίο έχουν προκύψει ενδείξεις χρηματισμού ή πράξεων που αντιβαίνουν το δημόσιο συμφέρον 2. Εξουσιοδότηση του ΣΕΕΔΔ να ερευνά τις υποθέσεις που χειρίστηκε ο δημόσιος λειτουργός για τις οποίες υπάρχουν ενδείξεις χρηματισμού ή ζημίας δημοσίου συμφέροντος 3. Αλλαγή της σύνθεσης των α' βάθμιων και β΄βάθμιων Πειθαρχικών Συμβουλίων των Δημοσίων Υπηρεσιών με συμμετοχή ενός εκπροσώπου της συγκεκριμένης υπηρεσίας, δύο αιρετών εκπροσώπων των εργαζομένων β΄βαθμού και κλάδου ΠΕ ή ΤΕ κατ'ελάχιστον, ενός εκπροσώπου του Συνηγόρου του Πολίτη και ενός στελέχους του ΣΕΕΔΔ (οι δύο τελευταίοι με δικαίωμα αρνησικυρίας επί της αποφάσεως με παράλληλη δυνατότητα παραπομπής σε δικαστική διερεύνηση) 4. Κατάργηση της χαρτούρας του "πόθεν έσχες" καθώς τα στοιχεία προκύπτουν από την φορολογική δήλωση (Ε9-Ε1), το Κτηματολόγιο (όταν ολοκληρωθεί) και τις τράπεζες. Ολα τ'άλλα αποτελούν πρόσθετη επιβάρυνση του ήδη δυσκίνητου (σε βαθμό διασφάλισης της ατιμωρησίας) γραφειοκρατικού μηχανισμού που λειτουργεί με διοικητικές πρακτικές 19ου αιώνα (ως εάν δεν υπήρξε η ηλεκτρονική επανάσταση). Επίσης, διασφαλίζουν την ατιμωρησία των, λακέδων των πολιτικών, βυζαντινο-οθωμανών δημοσιοϋπαλληλάκων ούτως ώστε να εξυπηρετούν (ρουσφετ') διευκολύνοντας τη ροή μαύρου πολιτικού χρήματος (μπαξισ'). Τα ανωτέρω προτεινόμενα (1-4) οδηγούν σε αποτελεσματικό έλεγχο των δημοσίων λειτουργών και περιορισμό της διαφθοράς. Συνεπακόλουθο αυτού, η ασφυξία των υποκειμένων που ζουν από την πολιτική εις βάρος όλων μας.