Αρχική MΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝΆρθρο 31 Πρακτική άσκηση – Αξιολόγηση – Πίνακες επιτυχόντων μετά από το τέλος του δευτέρου σταδίου κατάρτισηςΣχόλιο του χρήστη george | 4 Νοεμβρίου 2021, 13:47
Υπουργείο Δικαιοσύνης Μεσογείων 96, Τ.Κ. 11527 Τηλ: 213-1307000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@justice.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
η ρύθμιση αντιβαίνει στην αρχή της αξιοκρατίας και καταργεί την όποια ουσιαστική αξιολόγηση. Η πρόβλεψη ενός απαρέγκλιτου ποσοστού που εφαρμόζεται στείρα επί του συνόλου των εκάστοτε εκπαιδευομένων σε συνδυασμό με την έλλειψη οποιασδήποτε εξαίρεσης η παρέκκλισης υπό τη συνδρομή συγκεκριμενων προϋποθέσεων στην ευχέρεια αξιολόγησης του εκπαιδευτή δύναται να οδηγήσει στο να κατατάσσονται αναγκαστικά σε υποδεέστερη ομάδα εκπαιδευόμενοι, αν και έχουν καλύτερη επίδοση, απλώς και μόνο διότι υπερβαίνουν σε αριθμό το προβλεπόμενο αριθμό που προκύπτει από την εφαρμογή του εν λόγω ποσοστού επί του συνολικού αριθμού των εκπαιδευομένων. Η αξιολόγηση έχει πάντα θετικό πρόσημο αλλά η αξιολόγηση και συνακόλουθα η σύνδεση της κατάταξης σε ομάδα επίδοσης περιοριζόμενη σε έναν αριθμό κατατασσομένων ανά ομάδα όχι βάσει ουσιαστικών προσόντων αλλά βάσει ενός αριθμού που αυξομειώνεται ανάλογα με το τυχαίο γεγονός του πόσοι εκπαιδευόμενοι είναι κάθε φορά αντιβαίνει στην αρχή της αξιοκρατίας. Εξάλλου ούτε με κλειστό αριθμό ομάδων επίδοσης επιτυγχάνεται η ουσιαστική αξιολόγηση εκπαιδευόμενων δικαστικών λειτουργών ούτε νοείται ουσιαστική αξιολόγηση όταν αναγκαστικά πέντε η τρεις η δυο πρέπει να καταταχθούν σε ανώτερη η κατώτερη ομάδα επίδοσης ενώ έστω και κατα λίγο υστερούν κατα την κρίση του εκπαιδευτή.