Αρχική MΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝΆρθρο 31 Πρακτική άσκηση – Αξιολόγηση – Πίνακες επιτυχόντων μετά από το τέλος του δευτέρου σταδίου κατάρτισηςΣχόλιο του χρήστη Δ.Δ. | 6 Νοεμβρίου 2021, 22:35
Υπουργείο Δικαιοσύνης Μεσογείων 96, Τ.Κ. 11527 Τηλ: 213-1307000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@justice.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Για αυτή σας τη ρύθμιση τι να πει κανείς; Σας τα είπε όλα ο Κύριος ανωτέρω. Αξιολόγηση βάσει του τυχαίου -κάθε φορά- αριθμού των εισακτέων, που εγείρει συνταγματικά ζητήματα και θα δημιουργήσει πλείστα προβλήματα, ακόμα και μέσα στη σχολή. Υποψήφιοι που έχουν περάσει από 2 σκληρά στάδια εξέτασης (γραπτά-προφορικά) και έχουν επιτύχει, θα κρίνονται ανεπαρκείς εντός της Σχολής "όχι βάσει ουσιαστικών προσόντων αλλά βάσει ενός αριθμού που αυξομειώνεται ανάλογα με το τυχαίο γεγονός του πόσοι εκπαιδευόμενοι είναι κάθε φορά". Επιπλέον με τον τρόπο αυτόν ακυρώνετε, ουσιαστικά, και την κρίση των εξαίρετων μελών της εκάστοτε επιτροπής. Υποψήφιοι που τα μέλη της επιτροπής έκριναν ως επαρκέστατους και επιτυχόντες, εντός της σχολής μπορούν να θεωρηθούν ανεπαρκείς βάσει της... τύχης! Αποσύρατε άμεσα την ανεκδιήγητη αυτή ρύθμιση!