Αρχική MΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝΚΕΦΑΛΑΙΟ Η’ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ Άρθρο 54Σχόλιο του χρήστη Δημήτριος | 10 Νοεμβρίου 2021, 21:22
Υπουργείο Δικαιοσύνης Μεσογείων 96, Τ.Κ. 11527 Τηλ: 213-1307000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@justice.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η διατήρηση του ισχύοντος ηλικιακού ορίου των 45 ετών για τους δύο επομένους εισαγωγικούς διαγωνισμούς, δηλαδή των ετών 2022 & 2023, προφανέστατα δεν ανταποκρίνεται στον πραγματικό χρόνο επαρκούς προετοιμασίας ενός υποψηφίου, ο οποίος σέβεται τον εαυτό του, την προσπάθεια επιτυχούς εισαγωγής με σοβαρές αξιώσεις και φυσικά την διακινδύνευση να υποστεί αξιόλογο οικονομικό βάρος προετοιμασίας σε φροντιστήρια, αγορά συγγραμμάτων, περιοδικών κλπ. Υπ'αυτήν την αξιολόγηση μιας αξιοπρεπούς προετοιμασίας η διετής παράταση ισχύος του παρόντος ηλικιακού ορίου λειτουργεί αποτρεπτικά τόσο για τον υποψήφιο εκείνον, ο οποίος τώρα ξεκινά την εργώδη προετοιμασία του, λαμβάνων ως δεδομένη την πολυετή προσπάθεια επιτυχούς εισαγωγής, από την πλειοψηφία των επιτυχόντων υποψηφίων κατά το παρελθόν, όσο και για τον ήδη συμμετάσχοντα σε προηγουμένους διαγωνισμούς, ο οποίος αναλόγως του επιπέδου γνώσεων, εμπειρίας των εξετάσεων, διαπεπιστωμένων κενών στις νομικές του γνώσεις, επιθυμεί να μελετήσει πιο αυστηρά και μεθοδικά προκειμένου να επιτύχει την εισαγωγή του στην Σχολή. Ειλικρινά δεν μπορώ να εντοπίσω από ποιο πραγματικό δεδομένο αρύεται η νομοπαρασκευαστική επιτροπή, ώστε να χορηγήσει μόνον δύο έτη παρατάσεως, θεωρώντας ως εύλογο το χρονικό διάστημα σοβαρής προετοιμασίας. Όπως σωστά διατυπώθηκε, το διάστημα θα πρέπει να είναι πενταετές (τουλάχιστον), ειδάλλως η σκοπιμότητα της διετίας είναι προφανές ότι θεσπίστηκε για να μειώσει ακριβώς τον αριθμό των υποψηφίων στις εξετάσεις. Συνεπώς, η παρούσα πρόβλεψη, κατ' αρχάς πρέπει να αποσυρθεί, συνδυαστικώς αξιολογουμένη με αντίστοιχα συναφή άρθρα και εν προκειμένω αυτό της θέσπισης του 40ου έτους, ως νέου ανωτέρου ηλικιακού ορίου συμμετοχής, διά της επαναφοράς του 45ου έτους, άλλως δε να θεσπιστεί πενταετής παράταση.