Αρχική MΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝΆρθρο 31 Πρακτική άσκηση – Αξιολόγηση – Πίνακες επιτυχόντων μετά από το τέλος του δευτέρου σταδίου κατάρτισηςΣχόλιο του χρήστη Σοφία Π. | 16 Νοεμβρίου 2021, 19:55
Υπουργείο Δικαιοσύνης Μεσογείων 96, Τ.Κ. 11527 Τηλ: 213-1307000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@justice.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
«Άλλαζε απόψεις αλλά κράτα τις αρχές σου» Δανειζόμενη αυτό το γνωμικό, οι αλλαγές που προκρίνονται δεν συμβαδίζουν σε καμία περίπτωση με τις αρχές της ισότητας, της αξιοκρατίας και της αναλογικότητας που διέπουν το δικαιικό μας σύστημα. Με λύπη διαπιστώνω ότι οι σχετικές αλλαγές συνοδεύονται από έκθεση ιδεών και όχι από αιτιολογική έκθεση με συγκεκριμένους στόχους και παράθεση των επιδιωκόμενων αποτελεσμάτων. Ας αναλογισθούμε τι ζητάμε από ένα δικαστή - από έναν εσώκλειστο υποψήφιο που αφοσιώνεται στη μελέτη για να πετύχει σε έναν ανταγωνιστικό σπουδαστή που υφίσταται τη βάσανο της διάκρισης για να αποδείξει το ήθος και την επιμέλειά του! σε ένα δικαστή επιτέλους! που τον καλωσορίζουν άπειρες εκκρεμείς υποθέσεις και το άγχος να ανταπεξέλθει ; Γιατί κάθε φορά να εφευρίσκουμε τιμωρητικά ή βαθμοθηρικά κριτήρια για να θεωρήσουμε ότι βελτιώνεται μια κατάσταση ; Προφανώς πρέπει να λαμβάνονται υπόψη για την αξιολόγηση του δικαστή κριτήρια όπως η ικανότητα συγγραφής δικαστικών αποφάσεων ή η ικανότητα επεξεργασίας φακέλου δικογραφίας αλλά όχι αυτά τα κριτήρια να μας διαχωρίζουν σε ομάδες αρίστων και ανεπαρκών.