Αρχική MΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝΆρθρο 20 Βαθμολόγηση υποψηφίωνΣχόλιο του χρήστη Γεώργιος Νικολάου | 16 Νοεμβρίου 2021, 20:10
Υπουργείο Δικαιοσύνης Μεσογείων 96, Τ.Κ. 11527 Τηλ: 213-1307000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@justice.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με το Ν.4509/2017 τροποποιήθηκε η μέχρι τότε ισχύουσα αναλογία 70% γραπτά-30% προφορικά και πιο συγκεκριμένα μειώθηκε, από το 30% στο 15% επειδή σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση του νόμου, η σχετική τροποποίηση κρίθηκε απαραίτητη, προκειμένου να ενισχυθούν περαιτέρω η διαφάνεια, η ισότητα και η αντικειμενικότητα κατά τις εισαγωγικές εξετάσεις της Εθνικής Σχολής Δικαστικών Λειτουργών. Ήταν και είναι, άλλωστε, γνωστό τοις πάσι ότι η επίδοση στις προφορικές εξετάσεις, η οποία σε καμία περίπτωση δεν είναι αντιπροσωπευτική των γνώσεων και των ικανοτήτων των υποψηφίων καθόριζε πολύ συχνά την διαμόρφωση της βαθμολογίας και κατά συνέπεια και την επιτυχία στις εισαγωγικές εξετάσεις ευνοώντας φαινόμενα αδικίας, μεροληψίας και αναξιοκρατίας. Ο νομοθέτης, λοιπόν ορθά εστίασε, εντόπισε και αποκατέστησε την αδικία και την ανισότητα που υπήρχε μέχρι τότε. Ποιος είναι ο λόγος για τον οποίο στο παρόν σχέδιο νόμου αναβιώνουν τακτικές και μέθοδοι που παραπέμπουν σε αδιαφανείς, «θολές» και μεροληπτικές διαδικασίες;