Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΚΩΔΙΚΑΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ"ΤΜΗΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ (άρθρα 40 έως 125)Σχόλιο του χρήστη ΘΕΟΔΩΡΑ | 20 Απριλίου 2022, 21:52
Υπουργείο Δικαιοσύνης Μεσογείων 96, Τ.Κ. 11527 Τηλ: 213-1307000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@justice.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Άρθρο 49: Πέραν του ότι τα κωλύματα εντοπιότητας είναι εντελώς αναχρονιστικά, αν πρέπει για κάποιο λόγο να παραμείνουν, καλό είναι να υπηρετείται μια στοιχειώδης λογική. Με ποια λογική λοιπόν δεν υφίσταται κώλυμα εντοπιότητας πχ για τη Λαμία ή την Καλαμάτα ή την Κομοτηνή των 50.000 κατοίκων, ενώ υφίσταται για την Κέρκυρα των 105.000 κατοίκων; Η μόνη λογική επιλογή είναι η θέσπιση ενός οριζόντιου πληθυσμιακού ορίου, όπως αυτό θα αποφασιστεί και θα αναπροσαρμόζεται κατά καιρούς με βάση τα δημογραφικά δεδομένα της πλέον πρόσφατης επίσημης απογραφής του πληθυσμού, και όχι η ονομαστική αναφορά εξαιρετέων πόλεων, καθώς στην τελευταία περίπτωση αντιφάσεις όπως αυτή που προαναφέρθηκε εγείρουν εύλογα ερωτήματα ως προς ενδεχόμενη σκοπιμότητα πίσω από αυτές.