Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΚΩΔΙΚΑΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ"ΤΜΗΜΑ ΠΡΩΤΟ – ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ (άρθρα 1 έως 39)Σχόλιο του χρήστη Maggelanos | 26 Απριλίου 2022, 23:59
Υπουργείο Δικαιοσύνης Μεσογείων 96, Τ.Κ. 11527 Τηλ: 213-1307000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@justice.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ισως θα έπρεπε αν και δεν διαλαμβανεται ρητά να να αντιμετωπιστεί το άτοπο σε επίπεδο διοικητικων δικαστηριων ιδίως της επαρχίας Προϊσταμενοι-Πρόεδροι να μην χρεωνονται παρα με ελάχιστες υποθέσεις, οι οποίες επιπίπτουν συλλήβδην πλεον στους λοιπούς δικαστές. Ενώ είναι εν μέρει εύλογο λόγω και της επιφόρτισης με άλλα καθήκοντα(π.χχ. διοικητικα)) και εν μέρει λόγω αρχαιότητας να αναλαμβάνουν οι Πρόεδροι λιγότερες υποθέσεις π.χ. 40%-50% λιγότερες, η κατάσταση όπως πολλοί γνωρίζουν καταλήγει στο να χρεώνονται ενίοτε με ελάχιστες υποθέσεις. Αυτό όμως δεν συνιστά ορθολογική κτανομή υποθέσεων ,συνιστά ένα ακόμη ελληνικό παράδοξο-ένα εργασιακό ballon effect, δουλευω εργωδώς π.χ. μέχρι τα 45 και μετά πού λιγότερο-και δεν συντελεί στην ταχεία απονομή της δικαιοσύνης. Για το δε επίσης άτοπο σε άλλο νομοθέτημα αντί να προσλαμβάνονται νέοι δικηγόροι ως βοηθοί δικαστών για να τους επικουρούν να προσλαμβάνονται δικαστικοί υπάλληλοι-σε κακέκτυπη μορφή του γερμανικού παραδείγματος στο οποίο όμως περνούν τριετή μετεκπαίδευση- ελπίζω ότι κάποια στιγμή και οι Ενώσεις θα επανέλθουν γιατί αφορά την βελτίωση της ποιότητας της ζωής τους και του κύρους τους.