Αρχική ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΚΩΔΙΚΑΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ"ΤΜΗΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟ – ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ (άρθρα 40 έως 125)Σχόλιο του χρήστη Γιώργος | 29 Απριλίου 2022, 12:57
Υπουργείο Δικαιοσύνης Μεσογείων 96, Τ.Κ. 11527 Τηλ: 213-1307000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@justice.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Στο α. 60 παρ. 5 εδ. β’ αναφέρεται ότι: « … Δημόσιος υπάλληλος … σύζυγος δικαστικού λειτουργού ΜΠΟΡΕΙ να μετατίθεται … στην περιφέρεια όπου υπηρετεί ο σύζυγος του ….». Το ερώτημα είναι τι νέο προσφέρει αυτή η διάταξη; Δηλαδή εάν δεν υπήρχε η διάταξη δεν θα μπορούσε να μετατεθεί; Θα απαγορεύονταν; Ή μήπως δεν το ξέρετε ότι όλα τα υπηρεσιακά συμβούλια δημοσίων υπαλλήλων πατάνε στο «μπορεί» και απορρίπτουν μονίμως τις σχετικές αιτήσεις μετάθεσης; Το καταλαβαίνετε ότι ο μόνος τρόπος πλέον είναι οι δικαστές να συνωστίζονται έξω από τα γραφεία των υπουργών και να παρακαλούν για μια ρουσφετομετάθεση, για να μην διαλύσουν την οικογένεια τους; Και κάπως έτσι μπορεί να αρχίσει μια απευκταία σχέση εξάρτησης, εκτός και εάν αυτό είναι τελικά το ζητούμενο. Το μπορεί πρέπει να απαληφθεί πλήρως και ακόμα καλύτερα να προστεθεί η λέξη υποχρεωτικά. Αλλιώς σβήστε εντελώς την διάταξη γιατί είναι απλά μια κοροϊδία.