Αρχική Επιλογή, κατάρτιση και επιμόρφωση των δικαστικών υπαλλήλων στην Εθνική Σχολή Δικαστικών ΛειτουργώνΜΕΡΟΣ Ε’ ΛΟΙΠΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ Άρθρο 56 Επικίνδυνη οδήγηση – Υπέρβαση επιτρεπόμενου ορίου ταχύτητας – Τροποποίηση άρθρου 290Α ΠΚΣχόλιο του χρήστη Βαγγέλης Δήμας | 9 Νοεμβρίου 2022, 17:34
Διατυπώνω σύντομα την άποψή μου, γιατί έχω τις αμφιβολίες μου αν και κατά πόσο λαμβάνονται υπόψιν τα σχόλια - από τα οποία κάποια είναι πολύ εύστοχα και αν ληφθούν υπόψιν πράγματι θα βοηθήσουν την οδική ασφάλεια - ή είναι για το θεαθήναι, να υπάρχει άρωμα δημοκρατικότητας. Διάβασα όλα τα σχόλια πού έχουν αναρτηθεί στο πλαίσιο της διαβούλευσης. Με καλύπτει το σχόλιο/παρέμβαση του συλλόγου SOS Τροχαία Εγκλήματα. Πολύ ενδιαφέρουσα, αν και τραγική, η κατάθεση του βιώματος του Σωτου Κύρου που αποκαλύπτει άγνωστες πτυχές τι συμβαίνει μετά από ένα τροχαίο και είσαι το θύμα. Παρατηρήσεις: η δικαιοσύνη όσον αφορά τα τροχαία είναι τραγικά αργή, άρα δεν είναι δικαιοσύνη. Η αληθινή δικαιοσύνη δεν μπορεί παρά να είναι γρήγορη. Στην Ελλάδα της πολυνομίας, της ασυλίας των οδηγών αυτοκινήτων που είναι υπεύθυνοι για θανατηφόρα τροχαία, της ίσως μυστικά διακινούμενης οδηγίας ή πρακτικής να αποφεύγονται να οδηγούνται άνθρωποι στη φυλακή για τέτοιου είδους ασήμαντα παραπτώματα (ειρωνία), αν ως οδηγός έχεις την ευθύνη του τροχαίου, έχεις σκοτώσει άνθρωπο και τον έχεις εγκαταλείψει, δεν πηγαίνεις ούτε μία μέρα φυλακή!!!(ούτε καν να προσφέρεις μία μέρα κοινωνική εργασία, για παράδειγμα να σταθεί στα φανάρια με μία ταμπέλα που να αναγράφεται "Αφαίρεσα με το αυτοκίνητό μου μία ανθρώπινη ζωή, πρόσεξε μη κάνεις το ίδιο"). Κλείνοντας όσον αφορά το ποτέ μία ταχύτητα θεωρείται επικίνδυνη: Θα έλεγα ότι είναι αστείο, αλλά δεν μπορώ να το πω γιατί μιλάμε για ανθρώπινες ζωές, να θεωρείται επικίνδυνη οδήγηση εάν ξεπερνάς κατά 60 χιλιόμετρα το όριο σε αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας (δηλαδή αν το όριο είναι 130 και πηγαίνεις με 190 δεν επικίνδυνη οδήγηση!) στις πόλεις κατά 40 (δηλαδή βρισκόμαστε έξω από το σχολείο που είναι 30 αν πηγαίνεις με 70 δεν είναι επικίνδυνη οδήγηση!). Ξεχνάμε ότι με 30 μπορείς να σκοτώσεις και να σκοτωθείς με 70 είναι σίγουρο. Επίσης , δεν έχουμε πάρει χαμπάρι ή εθελοτυφλούμε, ότι οι Ευρωπαϊκές πόλεις η μία πίσω από την άλλη, μεγάλες Ευρωπαϊκές πόλεις, κ παραδείγματος χάριν Βρυξέλλες, Παρίσι , καθιερώνουν ως γενικό όριο στις πόλεις τα 30 χιλιόμετρα ή δημιουργούν εκτεταμένες ζώνες 30 χιλιομέτρων , παρά τις όποιες αρχικές αντιδράσεις. Αυτό , την υπερβολή στην ταχύτητα, εγώ το λέω νομιμοποίηση δολοφονικών διαθέσεων και ενεργειών. Το αυτοκίνητο δεν είναι παιχνίδι, είναι όπλο που ανά πάσα στιγμή μπορεί να εκπυρσοκρότησει(ιδίως, όπως λέει ο Ιαβέρης, αν μπει μέσα του το "βλήμα").