Αρχική Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση με τίτλο «Διεθνής εμπορική διαιτησία και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης»ΜΕΡΟΣ Β’ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ – ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΝΕΜΗΤΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΜΕΛΗΤΩΝ Άρθρο 50 Ειδικός διανεμητικός λογαριασμός – Αντικατάσταση άρθρου 51 ν. 2318/1995Σχόλιο του χρήστη ΑΝΩΝΥΜΟΣ 2023 | 12 Ιανουαρίου 2023, 10:37
Εκ πρώτης όψεως καλό, πλήν όμως θέλει προσοχή στην διατύπωση και ειδικά για τον τρόπο είσπραξης, που κατά εμέ θα πρέπει να καταβάλει ΔΕ και όχι ο πελάτης του Για να έχει πραγματική εφαρμογή η άνω τροποποίηση του αρθρου 51 και να φέρει οικονομικα οφέλη σε όλους του ΔΕ, πρέπει εκτός απο δίκαιη να είναι ορθολογική, αναλογική και να έχει διαυγή συγκεκριμένο σκοπό για τον οποίο ζητείται να ψηφιστεί. Σίγουρα όλους δεν μας διέπει η ίδια εργατικότητα, αποτελεσματικότητα, νομική κατάρτηση - οργάνωση και η όποια εισφορά ΔΕΝ μπορεί να έχει την μορφή ΠΟΙΝΗΣ γι αυτόν που παράγει μεγαλύτερο έργο. Άλλωστε αυτοί είναι οι κανόνες τις ελεύθερης αγοράς και ο καθένας να μπορεί ελεύθερα να επιλέξει ως συνεργάτες όποιους Επιμελητές θέλει. Σίγουρα πρέπει να είναι σε ΟΛΗ την ΥΛΗ των ΔΕ απο όπου και αν προέρχεται ιδιώτες ΔΕΚΟ-ΔΗΜΟΣΙΟ, ΤΡΑΠΕΖΕΣ, Εταιρείες Διαχείρισης. Το ποσοστό εισφοράς πρέπει να είναι ανα ενέργεια επίδοση -κατάσχεση (ως γίνεται και με την παρακράτηση στους δικηγόρους). Η δίκαιη εφαρμογή του μπορεί να γίνει μόνο μέσα απο την ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ οργάνωση, ηλεκτρονικότητα για τον έλεγχο και είσπραξη. Επίσης διαύγεια στην είσπραξη-χορήγηση παραστατικών ως έξοδα απο το σύλλογο και να προβλέπεται ετήσιος έλεγχος διαχείρισης στου Συλλόγους απο ορκωτούς και όχι ως πρόσφατα βοάτε για παρατράγουδα. Το ποσοστό εισφοράς δεν πρέπει να είναι πάνω απο 10% υπέρ του Συλλόγου διότι διαφορετικά θα μαζεύονται εκατομμύρια στους συλλόγους (που δεν είναι αυτός ο καταστατικός σκοπός τους) με ότι αυτό συνεπάγεται.