Αρχική Σχέδιο νόμου:«Υποβολή των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης (πόθεν έσχες) και οικονομικών συμφερόντων»ΚΕΦΑΛΑΙΟ Γ΄ ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΥΠΟΒΟΛΗΣ, ΧΡΟΝΟΣ – ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ – ΤΡΟΠΟΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ Δ.Π.Κ. ΚΑΙ Δ.Ο.Σ. Άρθρο 17 Υποχρέωση ηλεκτρονικής καταχώρισης κατάστασης υπόχρεων προσώπων και επίλυση αμφισβητήσεωνΣχόλιο του χρήστη ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΣΤΕΦΑΝΟΥ | 3 Φεβρουαρίου 2023, 12:15
1. Θεωρώ ότι η όλη διαδικασία δεν εξυπηρετεί τόσο τους βραχυπρόθεσμους όσο και τους μακροπρόθεσμους στόχους της αξιολογούμενης ρύθμισης. Είναι περιττή και επιβαρύνει το έργο των υπευθύνων σύνταξης των σχετικών πινάκων των υπόχρεων εφόσον οι σύζυγοι, οι εν διαστάσει σύζυγοι ή τα πρόσωπα που έχουν συνάψει σύμφωνο συμβίωσης υποβάλλουν υποχρεωτικά κοινή φορολογική δήλωση. Γιατί θα πρέπει οι υπάλληλοι να ασχοληθούν και με αυτό. Είναι απαράδεκτο και όχι μόνο δεν απλουστεύει την διαδικασία η οποία ήδη είναι χρονοβόρα την κάνει δυσκολότερη. Γιατί δεν αντλούν στοιχεία απευθείας από την ΑΑΔΕ; 2.Πάλι γίνεται διάκριση κατά των υπαλλήλων των ΟΤΑ. Ενώ σε όλο το Δημόσιο Φορέα οι πίνακες των υπόχρεων περιλαμβάνουν αυτούς που απέκτησαν , κατέχουν ή απώλεσαν την ιδιότητα του υπόχρεου στην προηγούμενη χρήση στους υπαλλήλους ΟΤΑ υπάγονται οι κάτοχοι των ως άνω ιδιοτήτων των τριών προηγούμενων χρήσεων. 3. Υπάρχουν όντως οι αντιφάσεις των άρθρων 17 και 18 και δεν γίνεται μνεία για τα ΝΠΔΔ που εποπτεύονται από τους ΟΤΑ. Θα ακολουθήσουμε τις διατάξεις που αφορούν στους ΟΤΑ ή θα αξιολογηθούν ως ΝΠΔΔ δηλαδή με διατάξεις που διέπουν τον Δημόσιο Τομέα. 4.Θα πρέπει όμως να σταματήσουν αυτές οι διακρίσεις μεταξύ υπαλλήλων ΟΤΑ και υπαλλήλων του Δημοσίου Φορέα και να αξιολογούνται επί ίσοις όροις.