• Σχόλιο του χρήστη 'κων. Αθανασιαδης' | 12 Δεκεμβρίου 2023, 09:57

    Το νομοσχέδιο λυνει μερικά απο τα προβλήματα που δημιουργησε η αναμόρφωση του 2019/2021 αλλά και ανατρέπει ριζικά την ισσοροπία ανάμεσα στον συνταγματικό θεσμό της υπεράσπισης του όποιου πολίτη κατά την δικαστική κρίση, αναγνώριζοντας την απόλυτη δικαστική αυθεντία.Και όπως ειναι γνωστό "το λανθανειν εστι ανθρωπινον"και δεν υπάρχουν αυθεντίες. Τεράστιο λάθος γιατί βλέπουμε όλο και περισσότερο οι Δικηγόροι να μετατρέπονται σε διακοσμητικά πρόσωπα (οχι χωρίς ευθυνη τους)αλλά με την κατάργηση του πολυπρόσωπου των δικαστικών κρίσεων χάνεται και η δυνατότητα των δικαστών να ανταλλάζουν απο νομικές γνωσεις μεχρι την περι δικαίου κρίση τους. Η Πρωτη αρετή που χρειάζεται η δικαιοσύνη ειναι αυτοαμφισβήτηση της γνωσης και της κρίσης της. Τότε μόνον προοδεύει και εκπληρωνει το καθήκον της η δικαιοσύνη.Το προβλημα της επιτάχυνσης της απονομής της δικαιοσύνης είναι θεμα πρόσληψης η μετάθεσης περισσοτέρων δικαστων στην Αθηνα. Πουθενά αλλού δεν υπάρχει το προβλημα της Αθήνας.Τέλος να καταθέσω κάποιους μικρούς προβληματισμους: Τι θα συμβει με τις πολλαπλές αναβολές λογω παρακολουθησεως προγραμμάτων αποτοξίνωσης με το αρθρο 32 παραγ.2 περ γ΄ του 4139/13; Θυμομαστε τι ειχε συμβει πριν μερικά χρόνια με μια αλλη τροποποιηση περι αναβολών που ο λόγος αναβολης έπρεπε να προκοινοποιηθει(προ 48 ωρων μάλιστα);. Τελος ας υπάρξει πρόβλεψη ( η υποδομή κτιζεται τάχιστα)για την εξεταση μαρτύρων εξ αποστάσεως. Η κατάργηση της εστω και τηλεαυτοπρόσωπης παρουσίας ειναι καταφανης παραβιαση του αρθρου 6 της ΕΣΣΔΑ. Επισης θα ήταν θεμιτό να θεσπιστεί η υποχρεωτική εξέταση των παιδιων που εχουν κακοποιηθεί απο δικαστικό λειτουργο της σύνθεσης που δικάζει (349 πκ και επόμενα)εφόσον δεν υπάρχουν ιατροδικαστικά ευρήματα.