Υπουργείο Δικαιοσύνης Μεσογείων 96, Τ.Κ. 11527 Τηλ: 213-1307000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@justice.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
• Δεν είναι δυνατή η αναγραφή του ποσού της ενεχυραζόμενης απαίτησης στην περίπτωση ενεχύρασης μελλοντικής απαίτησης. Συνεπώς, θα πρέπει να προβλεφθεί ειδικά τι θα ισχύσει σε σχέση με τις μελλοντικές απαιτήσεις και τι θα εγγράφεται στο μητρώο σχετικά με το ύψος των εν λόγω απαιτήσεων. To ίδιο και σε σχέση με απαιτήσεις που δεν μπορούν a priori να ποσοτικοποιηθούν (για παράδειγμα απαιτήσεις βάσει διαρκών συμβάσεων όπως, μισθώσεις). Προτείνεται σε αυτές τις περιπτώσεις να μην απαιτείται η αναγραφή του ύψους της ενεχυριαζόμενης απαίτησης. • Στην παρ. 2 δεν είναι σαφές εάν για να ισχύσει η εξαίρεση από την υποχρέωση εγγραφής στο μητρώο του άρθρου 15 η τράπεζα στην οποία τηρείται η κατάθεση πρέπει να είναι η μόνη δανείστρια της απαίτησης και συνεπώς τι συμβαίνει στις περιπτώσεις κοινοπρακτικών δανείων. • Επίσης, θα πρέπει να ελεγχθεί κατά πόσο εξυπηρετείται ο σκοπός της δημιουργίας ενός συνεκτικού πλαισίου το οποίο θα δημιουργεί ασφάλεια στις συναλλαγές με την εισαγωγή εξαιρέσεων από την υποχρέωση εγγραφής. • Στην έκθεση για την ανάλυση των συνεπειών της ρύθμισης αναφέρεται ότι η εξαίρεση εισάγεται λόγω της δυσκολίας κάμψης του τραπεζικού απορρήτου. Ωστόσο, η δυσκολία αυτή υφίσταται τόσο όταν η τράπεζα στην οποία τηρείται η κατάθεση είναι η δανείστρια της απαίτησης όσο και όταν οι δύο τράπεζες δεν ταυτίζονται.