• Σχόλιο του χρήστη 'Γεώργιος Πούλιος' | 15 Απριλίου 2025, 10:49

    Η συγκεκριμένη διάταξη δεν λαμβάνει υπόψη του την ιδιαιτερότητα της διόρθωσης των αρχικών εγγραφών που αν δεν υλοποιηθεί εντός συγκεκριμένης (σύντομης) προθεσμίας, ο ενδιαφερόμενος πολίτης χάνει το ακίνητό του. Επομένως, ζητούμενο είναι η ασφαλής, σύντομη και οικονομική διαδικασία διόρθωσης των αρχικών εγγραφών για την εν τέλει ολοκλήρωση του κτηματολογίου. Η αγωγή του άρ.6 παρ.2 Ν.2664/1998 (εφόσον δεν επιλύεται με τις λοιπές διατάξεις του Ν.2664/1998) δεν είναι επιλογή είναι μονόδρομος, εάν θέλει κάποιος να διατηρήσει την περιουσία του. Η ΥΑΣ κατά τον προορισμό της δεν μπορεί να προτάσσεται συνεχώς ως διαδικασία εις βάρος της διόρθωσης των αρχικών εγγραφών ούτε να δημιουργεί ζητήματα απόρριψης της αγωγής, επειδή έγινε το όποιο σφάλμα κατά την διαδικασία της ΥΑΣ. Στην τελευταία δε περίπτωση κινδυνεύει ο πολίτης να το πληροφορηθεί με την απόφαση που μπορεί να εκδοθεί μετά την οριστικοποίηση των αρχικών εγγραφών, οπότε δεν θα μπορεί να επανέλθει. Με την προτεινόμενη ρύθμιση ουδόλως εξυπηρετείται ο σκοπός της ΥΑΣ, αυξάνει το κόστος της ΥΑΣ εις βάρος του πολίτη (επιδόσεις λόγω ΝΠΔΔ και ΟΤΑ, αμοιβές), αυξάνει το διαχειριστικό κόστος και τον χρόνο ολοκλήρωσης της διαδικασίας της αγωγής κατά τις βουλές των ΝΠΔΔ και ΟΤΑ, δημιουργεί πρόσθετο διοικητικό και πραγματικό κόστος στα ΝΠΔΔ και ΟΤΑ. Κατά τα λοιπά παραπέμπω στα σχόλια του κου Πλιάτσικα.