• Σχόλιο του χρήστη 'Αλέξης Ζιώγας' | 11 Φεβρουαρίου 2013, 23:08

    Θεωρώ πως κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση το σχέδιο νόμου, καθώς όχι μόνο διατηρεί τη δυνατότητα του Δικηγόρου να διδάσκει μαθήματα νομικών και πολιτικών επιστημών, αλλά την επεκτείνει και στις κοινωνικές και οικονομικές επιστήμες. Το γεγονός αυτό έχει ιδιαίτερη σημασία στις μέρες μας, αν αναλογιστεί κανείς τη σημασία της καλλιέργειας πολιτειακής παιδείας και τον δυναμικό ρόλο που μπορεί να επιτελέσει ο Δικηγόρος-Εκπαιδευτικός προς την επίτευξη του σκοπού αυτού. Η διατήρηση της δυνατότητας του Δικηγόρου να διδάσκει, είναι ευεργετική για την εκπαίδευση και για τον πρόσθετο λόγο ότι ο Δικηγόρος χάρη στις γνώσεις, τη νομική του κρίση και επιστημονική κατάρτιση συμβάλλει στη σωστή λειτουργία των σχολείων ως διοικητικών μονάδων. Για τον παραπάνω λόγο με βρίσκει σύμφωνο η γνώμη που παρατέθηκε από τον κ. Αναστάσιο Χαμουζά να διατηρούν την ιδιότητα του Δικηγόρου και όποιοι στελεχώνουν οποιασδήποτε μορφής θέση ευθύνης στην Δευτεροβάθμια ή Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, καθώς η τριβή τους με την επίλυση διοικητικών θεμάτων είναι πολλαπλάσια.