• Σχόλιο του χρήστη 'Κ.Ν.ΚΑΡΛΗΣ' | 12 Φεβρουαρίου 2013, 13:21

    Εφόσον δικαίωμα εκλέγειν έχουν οι εγγεγραμμένοι έως την 30 Σεπτεμβρίου ο κατάλογος πρέπει να καταρτίζεται αργότερα, πχ έως την 5 Οκτωβρίου. Και γιατί να ισχύει για 18 μήνες και όχι έως την κατάρτιση του επομένου έως την κατάρτιση του επομένου σε 12 μήνες; Και περιέργως το άρθρο 124 προβλέπει την σύνταξη νέου εκλογικού καταλόγου αν ακυρωθούν ή ματαιωθούν οι εκλογές. Ποια από τις δύο διατάξεις ισχύει τελικά ως προς την χρονική ισχύ των καταλόγων; Η παρ.4 τέλος που ανάγει την μη άσκηση του εκλογικού δικαιώματος σε στοιχείο αξιολόγησης από τις επιτροπές μητρώου θυμίζει άλλες εποχές και διατάξεις που για τις βουλευτικές εκλογές έχουν καταργηθεί. Ευτυχώς που ακόμη δεν αποτελεί πειθαρχικό παράπτωμα αν και με την ευρεία διατύπωση του άρθρου 141 θα μπορούσε κανείς να θεωρήσει την αποχή από οποιαδήποτε εκλογική διαιδκασία ως πειθαρχικό παράπτωμα. Είναι δυνατό η απόδειξη της άσκησης δικηγορίας να εξαρτάται και από την συμμετοχή σε εκλογές; Είναι αδιανόητο το έτος 2013 να προτείνονται διατάξεις που οδηγούν στο παρελθόν.