Αρχική Ρυθμίσεις Ποινικού και Σωφρονιστικού ΔικαίουΚεφάλαιο Β:Τροποποιήσεις του Σωφρονιστικού Κώδικα, Ποινικού Κώδικα, Κώδικα Ποινικής Δικονομίας και άλλες διατάξεις.Σχόλιο του χρήστη GRIGORIS KATSAROS | 17 Μαρτίου 2014, 17:50
Υπουργείο Δικαιοσύνης Μεσογείων 96, Τ.Κ. 11527 Τηλ: 213-1307000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@justice.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κύριοι νομοθέτες, κύριε Υπουργέ Δικαιοσύνης, Το άρθρο 21 (παρ. 2), προβλέπει την άτυπη "μετάταξη" του προσωπικού Εξ. Φρούρησης , ενός ΕΝΟΠΛΟΥ ΕΝΣΤΟΛΟΥ προσωπικού , στα καθήκοντα των ΔΕ φύλαξης. Μια "μετάταξη" στην οποία δεν διασφαλίζει καν τα δικαιώματα των υπαλλήλων , αυτο της επιλογής της μετάταξης και της δυνατότητας προαγωγής και άλλων δικαιωμάτων που απολαμβανουν οι υπάλληλοι της ΔΕ φύλαξης. Ο σκοπός αυτής της "μετάταξης" δεν μπορεί να σταθεί σε λογικά επιχειρήματα , παρά μόνο σε σκοπιμότητες συνδικαλιστικές και πολιτικές. Ιδρύεται ένα κατάστημα κράτησης Γ τύπου, αυξημένης ασφάλειας και με αυτό τα άρθρο απομακρύνεται απο τα ένοπλα καθήκοντα του , το πιο έμπειρο και εξιδικευμένο προσωπικό στην περιμετρική ασφάλεια των καταστημάτων κράτησης , τους Εξωτερικούς Φρουρούς οι οποίοι είναι οι μονοι με 15ετή εμπειρία και εξιδίκευση στο αντικείμενο. Αντικαθιστάται μάλιστα απο αστυνομικό προσωπικό, το οποίο θα αποσπασθεί απο άλλες μάχιμες υπηρεσίες , αφήνοντας δυσαναπλήρωτα κενά στις υπηρεσίες που θα προέρχεται. Απο αστυνομικούς που θα αποσπάται για σύντομα χρονικά διαστήματα και δεν θα μπορέσει ποτέ να αποκτήσει οικειότητα με το αντικείμενο και οι οποίοι δικαίως θα το θεωρούνε πάρεργο και τιμωρία για αυτούς ! Γιατί δεν προτιμάται, οι 75 Εξωτερικοί Φρουροί να ενισχυθούν με μια μικρή αστυνομική δύναμη (στη Υπηρεσία που ιδρύεται στο άρθρο 10) και να μην χρειαστεί η δέσμευση αντίστοιχης μεγαλύτερης αστυνομικής δύναμης; Ειδικά μάλιστα που οι Εξωτερικοί Φρουροί έχουν εμπειρία δυσανάλογα μεγαλύτερη του αστυνομικού προσωπικού στο συκεκριμένο καθήκον; Η πρόταση μου είναι να αποσυρθεί το παρόν άρθρο, να παραμείνουν ως έχουν οι διατάξεις του Ν. 2721/99 και η Εξωτερική Φρουρά του Γ τύπου, με την αναλογική ενίσχυση της Αστυνομίας, ως προβλέπεται στο άρθρο 10, να αναλάβουν την εξωτερική και περιμετρική φρούρηση του καταστήματος. Οι εξωτερικοί φρουροί τις υπερυψωμένες σκοπιές και την περίμετρο του καταστήματος, όπως και σήμερα, και οι αστυνομικοί την εξωτερική φρούρηση (περίπολα, ειδικές δυνάμεις, δεύτερη περίμετρο ασφαλείας). Τέλος κύριοι νομοθέτες και κύριε Υπουργέ Δικαιοσύνης, αναλογιστείτε και σε αυτή την δύσκολη για την δημόσια ασφάλεια και ειδικότερα για τα καταστήματα κράτησης συγκυρία , το μήνυμα που περνάτε στους εν ενεργεία εξωτερικούς φρουρούς όταν τόσο εύκολα εσείς η φυσική και πολιτικής τους ηγεσία τους απαξιώνεται και τους μηδενίζεται με αυτή την επιλογή σας, με αυτό το άρθρο. Αυτοί ήταν στα Τρίκαλα, στο Ναύπλιο, στον Κορυδαλλό και αλλού που με τις ενέργειες τους αποτρέψανε αποδράσεις , που αφήσανε τραυματίες σε συμπλοκές , αυτοί είναι που και χθές και σήμερα και αύριο φυλάνε τα τείχη , που επανδρώνουν τις μεταγωγές και τα νοσοκομεία εκατοντάδων επικινδύνων κρατουμένων. Η εκτίμηση της Πολιτείας και τα συγχαρητήρια του Αντώνη Σαμαρά (για την αποτροπή απόδρασης με το ελικόπτερο στα Τρίκαλα) , θα φανεί με αυτό το άρθρο ; ΟΧΙ, θα φανεί με την απόσυρση αυτού.