Αρχική Ρυθμίσεις Ποινικού και Σωφρονιστικού ΔικαίουΚεφάλαιο Β:Τροποποιήσεις του Σωφρονιστικού Κώδικα, Ποινικού Κώδικα, Κώδικα Ποινικής Δικονομίας και άλλες διατάξεις.Σχόλιο του χρήστη Καραμπέτσος Γεώργιος | 21 Μαρτίου 2014, 08:05
Υπουργείο Δικαιοσύνης Μεσογείων 96, Τ.Κ. 11527 Τηλ: 213-1307000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@justice.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο κανονισμός λειτουργίας εξωτερικής φρουράς αναφέρει ξεκάθαρα ότι αποτελεί ένα ειδικό ένστολο και ένοπλο σώμα. Ο νομοθέτης τονίζω αναφέρει τη λέξη "ειδικό". Η εμπειρία τόσων χρόνων λειτουργίας της υπηρεσίας μετέτρεψε το "ειδικό" σε "εξειδίκευση". Άλλωστε αυτό αποδεικνύεται από τα ελάχιστα κρούσματα διαφθοράς, τη σωστή λειτουργία της υπηρεσίας σε όλα τα καταστήματα κράτησης της χώρας και από την άψογη εκτέλεση των καθηκόντων από τους εξειδικευμένους εξωτερικούς φρουρούς. Επίσης αναρωτιέμαι το εξής: γιατί ενώ σε όλους τους κλάδους τόσο του ιδιωτικού, όσο και του δημόσιου τομέα ζητείται εξειδικευμένο προσωπικό στην περίπτωση αυτή απαξιώνεται αυτό; Τα καθήκοντα των αστυνομικών θεωρώ ότι είναι άλλα και ουδεμία σχέση έχουν με αυτά την εξωτερικής φρούρησης των φυλακών. Θεωρώ επίσης αδιανόητο πώς ένας αξιόμαχος εξωτερικός φρουρός, που το όπλο του αποτελεί το βασικότερο εργαλείο της δουλείας του, να του επιτρέπεται να το αφήνει και να συνδράμει στο έργο της σωφρονιστικής υπηρεσίας που και πολυπληθέστερη είναι και άλλα καθήκοντα έχει. Θα παρακαλούσα να ληθφούν υπόψη σας οι προτάσεις και να γίνουν οι απαραίτητες αλλαγές στα ΑΡΘΡΑ 10 & 21 ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ.