Υπουργείο Δικαιοσύνης Μεσογείων 96, Τ.Κ. 11527 Τηλ: 213-1307000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@justice.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θετικό βήμα προς την απάλειψη των διακρίσεων λόγω σεξουαλικότητας άλλα όχι επαρκές. Δισταγμοί και καθυστερήσεις δημιουργούν μονάχα χώρο για την έκφραση μίσους και προκατάληψης όπως αυτό που εκφράζεται με ευκολία στην παρούσα σελίδα. Και είναι εύλογη η απορία νομίζω, αλήθεια σε μια τέτοια συζήτηση ποιο είναι το όριο που θέτετε ως θεσμικοί φορείς στο πώς καθένας ή κάθε μια εκφράζει την αποψή της; Ποια είναι η θέση σας απέναντι στις παρούσες τοποθετήσεις που δεν εκφράζουν προσωπικές απόψεις αλλά βαρύτατες προσβολές προς των προσωπικότητα και τη ζωή των ομοφυλόφιλων γυναικών και ανδρών; Οι ομοφυλόφιλοι άνδρες και γυναίκες, πολίτες αυτής της χώρας δικαιούνται να απολαμβάνουν όσα ακριβώς προνόμια απολαμβάνουν και οι ετεροφυλόφιλοι πολίτες, όπως ακριβώς υπόκεινται στους ίδιους κανόνες, στους ίδιους νόμους και στην ίδια φορολογία. Σε μια εποχή που οι μνημονιακές πολιτικές επιδιώκουν να μας καταστήσουν όλους και όλες επαίτες για την εργασία, την εκπαίδευση, την υγεία και τα δικαιώματα ακόμα και για ένα πιάτο φαγητό, εμείς οι γκεϊ και οι λεσβίες δεν επαιτούμε αλλά απαιτούμε την αναγνώρισή μας ως ισότιμες και ισότιμοι πολίτες και την αναγνώριση των οικογενειών μας ως υπαρκτές και αληθινές οικογένειες. Η πρόσβαση στον πολιτικό γάμο και στην τεκνοθεσία είναι αυτονόητο δικαίωμά μας. Η εκκλησία μπορεί και εκείνη να διαβουλευτεί εφόσον το επιθυμεί για το κατά πόσον μας επιθυμεί στο ποίμνιο της ή όχι, αυτό όμως καμία θέση δεν έχει στη χάραξη πολιτικής ενός σύγχρονου κράτους που θέλει να κατάτάσσεται στον "δυτικό κόσμο". Όποιος θέλει να τελειώνει με το φασισμό και την καταπίεση το κάνει αποφασιστικά όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες προκειμένου να διατηρούνται οι υπάρχουσες σχέσεις εκμετάλλευσης και αδικίας.