• Σχόλιο του χρήστη 'Γεώργιος-Χαράλαμπος Κατρακίλης' | 12 Νοεμβρίου 2015, 23:06

    Οι απαντήσεις μου είναι οι κάτωθι επί του θέματος. (1) Το επίμαχον σύμφωνον είναι παράνομον καί αντισυνταγματικόν, καθώς κατ' άρθρον 21.1Σ. "η οικογένεια αποτελεί θεμέλιο της συντήρησης καί προαγωγής του έθνους" καί κατ' άρθρον 21.5Σ. "Ο σχεδιασμός καί η εφαρμογή δημογραφικής πολιτικής, καθώς καί η λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων αποτελεί υποχρέωση του Κράτους" καί άρα η νομιμοποίηση των ομοφυλοφιλικών γάμων προσκρούει προς τις αναφερόμενες συνταγματικές διατάξεις ως παράνομη καί αντισυνταγματική, όσον αφορά την παραχώρησιν των διαφόρων δικαιωμάτων υπέρ των ομοφυλοφίλων. Άρα, καλλίστως οποιοσδήποτε πολίτης μπορεί να προσφύγει δικαστικώς "μόνος ή μετά πολλών" κατά τον Αρχαίον Αθηναϊκόν όρκον προς το αρμόδιον Συμβούλιον της Επικρατείας ειδιώκων την ακύρωσιν ως παρανόμου καί αντισυνταγματικού του επιμάχου νόμου. (2) Το επιχείρημα περί της θέσεως της χριστιανικής θρησκείας, είναι όλως άσχετον επί του θέματος, καθώς υπάρχουν τόσον χριστιανοί όσον καί αλλόθρησκοι, άθεοι, άθρησκοι καί αγνωστικιστές. Άρα, ο νόμος οφείλει να υπερβαίνει την όποιαν προσωπικήν θρησκευτικήν αντίληψιν. (3) Επί τέτοιων θεμάτων, ανέκαθεν υπάρχει καί η λύση ενός δημοψηφίσματος κατ' άρθρον 44.2Σ., εντός του οποίου δημοψηφίσματος, καλλίστως θα μπορούσε να υπάρξει ένας κατάλογος ευρυτέρων κοινωνικών θεμάτων, επί των οποίων ο λαός θα ψηφίσει με "ΝΑΙ" ή "ΟΧΙ" τί επιθυμεί εξ αυτών ώστε να θεσπισθεί εν είδει νόμου. Έτσι, θα λύονταν πλείστες διαμάχες. Λόγου χάριν, το σχετικό δημοψήφισμα θα έθετε τα κάτωθι θέματα καί οι πολίτες θα ψήφιζαν με "ΝΑΙ"/"ΟΧΙ": (α) Διοικητικός διαχωρισμός κράτους-Θρησκείας, (β) Νομιμοποίηση ελαφρών ναρκωτικών ουσιών, (γ) Νομιμοποίηση θανατικής ποινής, (δ) Νομιμοποίηση ένωσης ομοφυλοφίλων, (ε) Νομιμοποίηση υιοθεσίας παιδιών εξ ομοφυλοφίλων, (στ) Πληρωμή φόρου υπέρ των κρατικών ενημερωτικών μέσων(ΕΙΡ-ΕΙΡΤ-ΕΡΤ-ΥΕΝΕΔ-ΝΕΤ-ΝΕΡΙΤ-τοπικοί δημοτικοί/περιφερειακοί ραδιοφωνικοί-τηλεοπτικοί κρατικοί σταθμοί κ.λ.π.), εκ των θεατών-θεάτιδών/ακροατών-ακροάτιδών τους, εξαιρουμένων των λοιπών πολιτών/πολίτιδων καί με άμεσον διακοπήν θεάσεως/ακροάσεως εξ αυτών απάντων των κρατικών μέσων, αρκουμένων επί των ιδιωτικών, (ζ) Πληρωμή φόρου υπέρ των κομμάτων(29.2Σ.), εκ των εγγεγραμμένων μελών τους, (η) Πληρωμή φόρου υπέρ των συνδικάτων(22.2Σ., 22Σ. ερμηνευτική δήλωση, 23.1Σ.),εκ των εγγεγραμμένων μελών τους, (θ) Πληρωμή φόρου υπέρ των αθλητικών ομοσπονδιών καί ενώσεων(16.9Σ.), ρκ των εγγεγραμμένων μελών τους, (ι) Πληρωμή φόρου φόρου θρησκείας, μέσω δηλώσεως του θρησκεύματος επί της φορολογικής δηλώσεως, εξαιρουμένων των αθέων-αθρήσκων-αγνωστικιστών, καταργουμένων όλων των φορολογικών απαλλαγών των διαφόρων θρησκειών, (ια) Πληρωμή φόρου υπέρ των όποιων μη κυβερνητικών οργανώσεων. (*) Επί των περιπτώσεων (ζ)-(ια) εννοείται η προσκόμιση προς την αρμοδίαν αρχήν των δελτίων συμμετοχής/καρτών μελών/εισιτηρίων διαρκείας/ληξιαρχικών πράξεων γεννήσεως κ.λ.π. χάριν ταυτίσεως των πιστευμάτων καί των λεγομένων εκάστου πολίτου ή εκάστης πολίτιδος. (4) Εντός της αρχής της θρησευτικής ελευθερίας, είναι απαράδεκτον, το κράτος να επιδιώκει την επιβολήν προς τις όποιες θρησκείες της τελέσεως πραγμάτων εναντιουμένων προς τις θέσεις τους. Έτσι, εάν κάποιος πολίτης επιθυμεί να είναι ταυτοχρόνως ομοφυλόφιλος καί ταυτοχρόνως μέλος μιάς ορισμένης θρησκείας, η οποία ιδεολογικώς καταδικάζει την ομοφυλοφιλίαν, προφανώς ο επίμαχος πολίτης θα πρέπει να επιλέξει ενσυνειδήτως κατά πόσον μετέχει της επίμαχης θρησκείας καί την πιστεύει ως προς τις αρχές της ή την απορρίπτει καί θα πρέπει να οδεύσει προς κάποιαν άλλην θρησκείαν ή ως προς την αθεΐαν, τον αγνωστικιστμόν καί την αθρησκείαν, επιλέγων πλέον τον πολιτικόν γάμον καί το συμβόλαιον ελευθέρας συμβιώσεως. (5) Ακόμα, θα είδατε ότι διαχωρίζω τα θέματα της ενώσεώς τους, ως ομοφυλοφίλων, απτόμενα των κληορονομικών θεμάτων τους, εκ της υιοθεσίας τέκνων, καθώς αυτό είναι λεπτεπίλεπτον καί χρήζει επιστημονικής ερεύνης ως προς τις συνέπειες ως προς την παιδικήν ψυψικήν υγείαν καί ανάπτυξιν. Επί ξένων κρατών, υπάρχουν σχετικές διαμάχες επί του θέματος καί αντιδράσεις όπου νομοθετήθηκε, λόγω των συνεπειών προς τα παιδιά. Επομένως, η νομοθεσία πρέπει να βραδύνει ως προς αυτό, έως της υπάρξεως των όποιων σχετικών στοιχείων. Άρα, καλόν είναι ως προς το προκείμενον ο συνυπολογισμός των συγκεκριμένων δεδομένων καί παραμέτρων. Τα συμπεράσματα δικά σας.-