Αρχική Σύμφωνο ΣυμβίωσηςΆρθρο 16: ΣύνθεσηΣχόλιο του χρήστη Γεώργιος-Χαράλαμπος Κατρακίλης | 13 Νοεμβρίου 2015, 04:34
Υπουργείο Δικαιοσύνης Μεσογείων 96, Τ.Κ. 11527 Τηλ: 213-1307000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@justice.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ας τους δούμε όλους έναν προς έναν. Με (*) δηλώνω τα σχόλιά μου. Άρθρο 16: Σύνθεση 1. Το Συμβούλιο συγκροτείται με απόφαση του Υπουργού Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και αποτελείται από τα εξής μέλη με τους αναπληρωτές τους: α. Τον Γενικό Γραμματέα Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων ως Πρόεδρο, (*) Σχόλιον: Τυπικόν, ως είθισται. β. έναν εκπρόσωπο του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, γ. έναν εκπρόσωπο του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης με αρμοδιότητα σε θέματα Προστασίας του Πολίτη, (*) Ο αναρμόδιος εκπρόσωπος του Υπουργείου Εσωτερικών καί Διοικητικής Ανασυγκροτήσεως, πρέπει να καταργηθεί, διατηρουμένου του υπευθύνου θεμάτων προστασίας του πολίτου, δ. έναν εκπρόσωπο του Υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης με αρμοδιότητα σε θέματα Μεταναστευτικής Πολιτικής, (*) Δεν υπάρχουν εν Ελλάδι νόμιμοι μετανάστες καί αυτό εξηγείται σαφεστάτως, επί των ακολούθων περιπτώσεων: (i) Οι εν Ελλάδι ελθόντες αλλοεθνείς άμα τη καταρρεύσει του κομμουνισμού καί μέχρι σήμερα, εκ της τέως κομμουνιστικής Ευρώπης προσήλθαν άνευ νομίμων εγγράφων καί διακρατικών συμφωνιών οριζουσών δικαιώματα-υποχρεώσεις-εργασίες-τόπους/διάρκεια διαμονής-ασφαλιστικά/κοινωνικά/μισθολογικά δικαιώματα-καταγωγή/θρησκεία κ.ά. κριτήρια περί νομιμοποιήσεώς τους, άρα δεν είναι "μετανάστες" αλλά είναι "λαθρομετανάστες", λόγω της λαθραίας εισόδου τους, (ii) Οι εν Ελλάδι ελθόντες αλλοεθνείς την περίοδον 1.949-1.990μ.α.χ.χ. εξ Αφρικής, Ασίας καί Νοτίου Αμερικής, λόγω δικτατοριών, πολέμων, επιδημιών κ.λ.π. επισήμως δεν ήσαν "μετανάστες" αλλά πρόσφυγες, (iii) Οι εν Ελλάδι ελθόντες Έλληνες πρόσφυγες εξ Ίμβρου, Τενέδου, Βορείου Ηπείρου, Γεωργίας, Κωνσταντινουπόλεως, εκδιωχθέντες από του 1.955μ.α.χ.χ. είναι μία όλως ιδιάζουσα ομάδα καί προφανώς δεν είναι "μετανάστες" με τη συνήθη έννοια του όρου, όπως καί οι εκδιωχθέντες Έλληνες εξ Αιγύπτου, Νοτίου Αφρικής, λοιπών αφρικανικών κρατών, Ασίας κ.λ.π., Επομένως, ο συγκεκριμένος υπάλληλος πρέπει να καταργηθεί. ε. έναν εκπρόσωπο του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, (*) Αυτός είναι παράνομος καί αντισυνταγματικός, καθώς κατ' άρθρον 16.2Σ. ορίζεται σαφρεστάτως ότι: "Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους καί έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική καί φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής καί θρησκευτικής συνείδησης καί τη διάπλασή τους σε ελεύθερους καί υπεύθυνους πολίτες" καί ως εκ τούτου πρέπει να καταργηθεί, έως της συνταγματικής αναθεωρήσεως του άρθρου 16.2Σ., στ. έναν εκπρόσωπο του Υπουργείου Εξωτερικών, (*) Χρήσιμος, λόγω των εν Ελλάδι αλλοεθνών, ζ. έναν εκπρόσωπο του Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, (*) Υπάρχοντος του γενικού γραμματέως, θα πρέπει να καταργηθεί ο επρόσωπος του υπουργείου Δικαιοσύνης ή να ορισθεί ως αναπληρωτής του, η. έναν εκπρόσωπο της Ελληνικής Αστυνομίας, (*) Χρήσιμος, θ. έναν εκπρόσωπο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας, (*) Να καταργηθεί καί να ορισθεί ως "έναν εκπρόσωπον του δήμου ή της περιφερείας περί του οποίου ή της οποίας άπτονται τα σχετικά θέματα", ι. έναν εκπρόσωπο του Συμβουλίου Ένταξης Μεταναστών του Δήμου Αθηναίων, (*) Δεν υπάρχουν εν Ελλάδι νόμιμοι μετανάστες καί αυτό εξηγείται σαφεστάτως, επί των ακολούθων περιπτώσεων: (i) Οι εν Ελλάδι ελθόντες αλλοεθνείς άμα τη καταρρεύσει του κομμουνισμού καί μέχρι σήμερα, εκ της τέως κομμουνιστικής Ευρώπης προσήλθαν άνευ νομίμων εγγράφων καί διακρατικών συμφωνιών οριζουσών δικαιώματα-υποχρεώσεις-εργασίες-τόπους/διάρκεια διαμονής-ασφαλιστικά/κοινωνικά/μισθολογικά δικαιώματα-καταγωγή/θρησκεία κ.ά. κριτήρια περί νομιμοποιήσεώς τους, άρα δεν είναι "μετανάστες" αλλά είναι "λαθρομετανάστες", λόγω της λαθραίας εισόδου τους, (ii) Οι εν Ελλάδι ελθόντες αλλοεθνείς την περίοδον 1.949-1.990μ.α.χ.χ. εξ Αφρικής, Ασίας καί Νοτίου Αμερικής, λόγω δικτατοριών, πολέμων, επιδημιών κ.λ.π. επισήμως δεν ήσαν "μετανάστες" αλλά πρόσφυγες, (iii) Οι εν Ελλάδι ελθόντες Έλληνες πρόσφυγες εξ Ίμβρου, Τενέδου, Βορείου Ηπείρου, Γεωργίας, Κωνσταντινουπόλεως, εκδιωχθέντες από του 1.955μ.α.χ.χ. είναι μία όλως ιδιάζουσα ομάδα καί προφανώς δεν είναι "μετανάστες" με τη συνήθη έννοια του όρου, όπως καί οι εκδιωχθέντες Έλληνες εξ Αιγύπτου, Νοτίου Αφρικής, λοιπών αφρικανικών κρατών, Ασίας κ.λ.π., Επομένως, ο συγκεκριμένος υπάλληλος πρέπει να καταργηθεί. ια. έναν εκπρόσωπο του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης, (*) Ιδεολογικώς στρατευθέν το Εθνικόν Συμβούλιον Ραδιοτηλεοράσεως, άρα δεν υπάρχει θέμα εμπιστοσύνης, ιβ. έναν εκπρόσωπο της Εθνικής Επιτροπής για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, ιγ. έναν εκπρόσωπο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, (*) Δεν υπάρχουν πρόσφυγες καθώς (i) Οι εν Ελλάδι ελθόντες αλλοεθνείς την περίοδον 1.949-1.990μ.α.χ.χ. εξ Αφρικής, Ασίας καί Νοτίου Αμερικής, λόγω δικτατοριών, πολέμων, επιδημιών κ.λ.π. επισήμως δεν ήσαν "μετανάστες" αλλά πρόσφυγες, πλήν όμως πλέον αρθεισών των αιτιών προσφυγής τους, η επίκλησή τους έπαυσεν υφισταμένη. Λόγου χάριν, εν Ελλάδι την περίοδον 1.973-1.991μ.α.χ.χ., υπήρχαν Χιλιανοί πρόσφυγες, λόγω του καθεστώτος Πινοσέτ, πλήν όμως όσοι έμειναν έκτοτε, από της 11ης Μαρτίου 1.991μ.α.χ.χ. καί εξής δεν θεωρούνται "πρόσφυγες", καθώς η δημοκρατία πλέον υπάρχει στην χώρα τους. Επίσης, ο εμφύλιος πόλεμος του Σουδάν έπαυσεν αμετακλήτως το 2.005μ.α.χ.χ. καί του προβλήματός του επιλυθέντος το 2.011μ.α.χ.χ., το Σουδάν διεσπάσθη με την απόσχισιν του Νοτίου Σουδάν. Πλέον οι εν Ελλάδι Σουδανοί μπορούν εφ' όσον το επιθυμούν να διαμένουν αλλά δεν είναι πρόσφυγες, ενώ το ίδιον ακριβώς ισχύει καί περί των Φιλιππινέζων, διαβιούντων εκ της δικτατορικής περιόδου του Φερνάντο Μάρκος καί πλέον αυτού ανατραπέντος το 1.983μ.α.χ.χ. οι εν Ελλάδι Φιλιπινέζοι διαμένοντες δεν δικαιούνται να λέγονται "πρόσφυγες", καθώς έχουν πλέον δημοκρατίαν. Άρα, υπαρχουσών πλείστων τέτοιων περιπτώσεων, υπάρχει θέμα ορισμού των "προσφύγων". (ii) Ταυτοχρόνως καί οι ερχόμενοι εν Ελλάδι αλλοεθνείς δεν δικαιούνται να ονομάζονται "πρόσφυγες", καθώς ο πρόσφυγας θεσμικώς πηγαίνει στην χώρα του σε μίαν ορισμένην ξένην πρεσβείαν καί ζητεί άσυλον εκ του ξένου κράτους, επικαλούμενος κάποιαν αιτίαν, όπως η απειλή του βίου του, η δίωξή του λόγω φυλής, έθνους, θρησκείας, ερωτικής επιλογής κ.λ.π. καί η ξένη πρεσβεία επιλέγει, κατά την κρίσιν της, εάν καί κατά πόσον θα του δώσει την άδειαν εισόδου καί διαμονής επί του εδάφους του ξένου κράτους, εργασίας κ.λ.π., έως ότου πλέον θεωρηθεί ότι παρήλθεν ο σχετικός κίνδυνος. Άμα τη λήξει του κινδύνου, ο πρόσφυγας επιστρέφει στην πατρίδαν του. Όμως, εδώ πλέον δεν υπάρχουν τέτοιοι εν Ελλάδι, καθώς έρχονται όλοι άνευ νομίμων εγγράφων κ.λ.π. Άρα, ομιλούμε περί λαθρομεταναστών. Καλώς ή κακώς, αλλά είναι η ωμή, κυνική καί ανάλγητη πραγματικότητα της νομοθεσίας. Άρα, ο εκπρόσωπος της Ύπατης Αρμοστείας του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών για τους Πρόσφυγες πρέπει να καταργηθεί ως άχρηστος. ιδ. έναν εκπρόσωπο του Δικτύου Καταγραφής Περιστατικών Ρατσιστικής Βίας (*) Καί τί ορίζουμε ως "ρατσιστική βία"; Μόνον τις επιθέσεις Ελλήνων/Ελληνίδων κατά των όποιων αλλοεθνών/αλλοφύλων; Αυτό είναι ανθελληνισμός, εν μέση Ελλάδι. Εάν θέλετε σχετικόν εκπρόσωπον, τότε (i) θα υποχρεούται να συμπεριλαμβάνει καί τα περιστατικά βίας αλλοεθνών κατά Ελλήνων, όπως την επίθεσιν καί τον φόνον του Εμμανουήλ Καντάρη χάριν μιάς κάμερας εν μέσαις Αθήναις(!!!!), την επίθεσιν κατά της Μυρτούς εκ του Πακιστανού στην Πάρο καί την απόπειραν καλύψεώς του, καθώς καί άλλες παρόμοιες επιθέσεις, ώστε να υπάρχει μία σύνοψη του τύπου: Επιθέσεις Ελλήνων κατά εν Ελλάδι αλλοεθνών Α Επιθέσεις αλλοεθνών κατά Ελλήνων Β Επιθέσεις Ελλήνων κατά Ελλήνων Γ Επιθέσεις αλλοεθνών εν Ελλάδι εναντίον άλλων αλλοεθνών εν Ελλάδι Δ Επιέσεις μεικτών ομάδων Ελλήνων-αλλοεθνών εν Ελλάδι προς Έλληνες Ε Επιθέσεις μεικτών ομάδων Ελλήνων-αλλοεθνών εν Ελλάδι προς άλλους αλλοεθνείς εν Ελλάδι ΣΤ Σύνολον επιθέσεων Ζ (ii) Θα υποχρεούται να συμπεριλαμβάνει τα αίτια των επιθέσεων, ώστε να δούμε τί ακριβώς ωθεί στη σχετική διαμάχη, ως ακολούθως: Ερωτική διαμάχη, Α Οικονομική διαμάχη, Β Φυλετικά αίτια, Γ Εθνικά αίτια, Δ Θρησκευτικά αίτια, Ε Ιδεολογικά αίτια, ΣΤ Φιλοσοφικά αίτια, Ζ Κομματικά αίτια, Η Ομαδικά αίτια(αθλητικών ομάδων), Θ Διατροφικά αίτια, Ι Πολιτιστικά αίτια, ΙΑ Λοιπά αίτια, ΙΒ Συνδυασμός αιτίων, ΙΓ ώστε να βλέπουμε αριθμητικώς καί πσοστιαίως τα αίτια των εγκλημάτων καί πόσον απηχούνται τα "ρατσιστικά" εγκλήματα επί της ευρυτέρας εγκληματικότητος. ιε. έναν εκπρόσωπο της ΕΣΗΕΑ. (*) Άχρηστος να καταργηθεί καί να μεταβληθεί ως: "έναν εκπρόσωπον της ΠΟΕΣΥ καί έναν εκπρόσωπον των διαδικτυκακών καί ηλεκτρονικών ενημερωτικών μέσων". Τα συμπεράσματα δικά σας.-