• Σχόλιο του χρήστη 'Γεωργιος Κουτσιαυτης' | 13 Νοεμβρίου 2015, 20:31

    Η συγκεκριμένη διαβούλευση αποτελεί απόδειξη της ηθικής ,διανοητικής,πολιτισμικής και κοινωνικής κατάπτωσης της πολιτείας που προσπαθεί να νομοθετήσει ενάντια στα ήθη,έθιμα,αξίες και πρότυπα των ελλήνων που ιστορούν χιλιετίες υπάρξεως στον ελλαδικό χώρο.Ο Αριστοτέλης στα μετεωρολογικά αναφέρει τους πρώτους έλληνες ως κατοίκους ανάμεσα στον αχελώο και τον άραχθο.Δεν θα εξετάσουμε χρονικά πότε εμφανίζεται ελλήνων πολιτεία,όμως μπορούμε να εξετάσουμε το αδιάψευστο στοιχείο ότι σε αυτή τη χώρα πότε δεν θεωρήθηκε η ομοφυλοφιλία ως πρότυπο,αξία,προσόν,φιλοσοφία,λογική σχέση ή οτιδήποτε άλλο που θα εκλαμβανόταν ως ενθαρρυντικό προς αυτή την επιλογή ατομικά ή συλλογικά.Αντιθέτως οι έλληνες από τη ρίζα της δημιουργίας τους ως έθνος με συντεταγμένη πολιτεία αποστρέφονται μια τέτοια κατάσταση και θεσπίζοντας νόμους(βλ. Αισχύνης κατά Τιμάρχου),προστάτευαν την κοινωνία από εκτροχιασμό και εκφυλισμό των ιδίων παραδόσεων και αξιών.Τα αποτελέσματα του προϊόντος αυτού του πολιτισμού είναι η βάση του ευρωπαϊκού και για πολλούς του παγκόσμιου πολιτισμού.Αποτελέσματα που αντί να αναδεικνύετε και να υπερασπίζεστε ως άμεσοι κληρονόμοι,προσπαθείτε να απεμπολίσετε,να ταχθείτε απέναντι,χωρίς καμία λογική και φανερή αιτία.Αν δυο πρόσωπα επιθυμούν να συμφωνήσουν σε θέματα κληρονομιάς ή οιασδήποτε οικονομικής φύσης,μέχρι τώρα υπάρχει νομική πρόβλεψη και ιδιωτικά συμφωνητικά για να ορίσουν διακριτά κάθετι υλικό.Ως και συμφωνητικά για οικόπεδα στη σελήνη έχουν προβλεφθεί!Ακόμη και συμφωνητικά προσώπων που έχουν υποστεί κρυογονική.Είναι άτοπο να πιστέψει κάποιος ότι υπάρχει περιορισμός προσώπων σήμερα ώστε να συνάψουν συμφωνία μεταξύ τους για θέματα οικονομικά,εμπορικά κτλ. Το συγκεκριμένο σύμφωνο οπότε δεν έρχεται να προσθέσει κάτι ουσιαστικό στο συγκεκριμένο τομέα.Αποτελεί προσπάθεια αναγνώρισης δυο προσώπων ως όμοια στην κοινωνία δίπλα σε δύο πρόσωπα που επέλεξαν το θεσμό του γάμου,όπως αυτός ορίζεται ως σήμερα από κάθε πλευρά(Κοινωνική,ηθική,ψυχολογική,νομική κ.α).Βιολογικά δεν θα μπορούσαν ποτέ με βάση την εως σήμερα γνωστή επιστήμη να καταστούν όμοια ζευγάρια.Η φυσιολογία,η γενετική και η ιατρική συμφωνούν στο λογικό επιχείρημα ότι μεταξύ δύο ομοφυλόφιλων το ανθρώπινο είδος ΔΕΝ αναπαράγεται,δεν εξελίσσεται γενετικά.Καθώς κι αν ήταν φυσιολογικό τότε αν η ανθρωπότητα μετατρεπόταν σε ζευγάρια ομοφυλοφίλων θα αφανιζόταν.Διότι η μόνη οδος διαιώνισης του είδους χωρις να παραβούμε τους νόμους της φύσης είναι η ένωση ανδρός και γυναικός.Οποιοσδήποτε άλλος τρόπος δε νοείται στο ανθρώπινο είδος ως φυσικός.Αφού λοιπόν ιστορικά απέχουν από το ελληνικό γένος παρόμοιες σχέσεις ,ως σχέσεις ξένες και αποκρουστικές ως προς τα ελληνικά ήθη και μη αποδεκτές από το σύνολο,βιολογικά δεν μπορούν να σταθούν αυθύπαρκτες παρά μόνον ύστερα από παρέμβαση στη φύση,οικονομικά δεν προκύπτει κάποιο κώλυμμα που χρειάζεται ρύθμιση ,αφου το νομοθετικό πλαίσιο βρίθει διατάξεων για φυσικά πρόσωπα και τρόπους επίλυσης οποιασδήποτε διαφοράς προκύπτει,δεν υφίσταται λόγος δημιουργίας μιας ιδιαίτερης νομικής κατάστασης που θα προσπαθήσει να εξισώσει ανόμοια πράγματα με σκοπό την ταύτισή τους. Οπότε αφού τα ζεύγη ομοφυλοφίλων υπολείπονται σε βασικά στοιχεία υπάρξεως σε σχέση με κοινά ζευγάρια δεν μπορούν να ομοιάζουν μεταξύ τους. Κατά συνέπεια αναφερόμαστε σε άλλου είδους σχέση,που διαφέρει ριζικά απο τα ζευγάρια που προκύπτουν ύστερα από γάμο,ο οποίος θεσπίζεται ως βασικό κύτταρο της ελληνικής κοινωνίας.Η διαστρέβλωση του όρου και νοήματος αυτού του κυττάρου με την προσπάθεια ταύτισης του με μια ηδονική,σαρκική σχέση αποτελεί προσβολή στην πολιτισμική κληρονομιά των ελλήνων,εμπεριέχοντας τη χριστιανική ταυτότητα τους που συνταγματικά θεμελιώνεται και προστατεύεται στο πρώτο άρθρο του και κατ επέκταση αποτελεί ισοπέδωση της ηθικής τάξης που επιβιώνει ως σήμερα. Η ελληνική πολιτεία λειτουργεί για πρώτη φορά με τόσο μένος εναντίον της ιστορίας,της παραδόσεως και των ιδανικών του έθνους.Είναι λυπηρό να εκτελείται τέτοια ενέργεια από έλληνες.