Αρχική Σύμφωνο ΣυμβίωσηςΆρθρο 01: ΣύστασηΣχόλιο του χρήστη Σερκελίδης Δήμος | 16 Νοεμβρίου 2015, 00:44
Υπουργείο Δικαιοσύνης Μεσογείων 96, Τ.Κ. 11527 Τηλ: 213-1307000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@justice.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Διαφωνώ απολύτως με το ουσία του συμφώνου συμβιώσεως για τους εξής λόγους: α. Όσον αφορά στην περίπτωση του συμφώνου ετερόφυλων ζευγαριών αποτελεί οιονεί γάμο και εφαρμόζονται αναλογικά όλες οι διατάξεις του οικογενειακού και κληρονομικού δικαίου του Αστικού Κώδικα. Για τα ετερόφυλα ζευγάρια που δεν θέλουν να τελέσουν θρησκευτικό γάμο, ή ύπαρξη του θεσμού του πολιτικού γάμου καθιστά περιττή την θεσμοθέτηση και άλλου "οιονει" γάμου. β. Στην πράξη αποδεικνύεται ότι το σύμφωνο συμβίωσης υπήρξε η θύρα δια της οποία εισάγεται σήμερα στο ελληνικό δίκαιο και στην ελληνική κοινωνία ο "γάμος" των ομόφυλων ζευγαριών. Αυτό τον σκοπό εξυπηρετούσε το σύμφωνο και τίποτα παραπάνω. γ. Από την εφαρμογή των διατάξεων του οικογενειακού δικαίου και στα ομόφυλα ζευγάρια θα προκύψουν τερατογενέσεις (υιοθεσία τέκνου, κατάργηση όρων πατέρα και μητέρας με γονέας α και β, κ.α.). δ. Η με κάθε τρόπο νομιμοποίηση των ομοφυλοφιλικών σχέσεων στο πλαίσιο ενός «γάμου» είναι πράξη ιδεολογικής βαρβαρότητας με σκοπό την ποδηγέτηση της κοινωνίας και την αλλοίωση των ηθών της που καθορίζονται, έστω και από τον νόμο της αδράνειας, από την ορθόδοξη διδασκαλία σχετικά με την φύση του ανθρώπου. ε. Σε τελική ανάλυση ο γάμος των ομοφυλοφίλων αποτελεί τον εν τοις πράγμασι διαχωρισμό Κράτους και Εκκλησίας. Τί νόημα έχει η διατήρηση της συναλληλίας μεταξύ της Ορθόδοξης Εκκλησίας που διακηρύττει την αξία του Προσώπου, όπως αυτό διαφυλάσσεται από την ένωση ανδρός και γυναικός στο χώρο της συζυγίας, με το Κράτος, που στο όνομα των ατομικών δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων, που δεν στοιχειοθετούνται από την ανθρώπινη φυσιολογία και οντολογία, καταλύει τον θεσμό του γάμου, της μητρότητας και της πατρότητας.