Αρχική Σύμφωνο ΣυμβίωσηςΆρθρο 01: ΣύστασηΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνος Γ. Καρακατσάνης | 19 Νοεμβρίου 2015, 13:10
Υπουργείο Δικαιοσύνης Μεσογείων 96, Τ.Κ. 11527 Τηλ: 213-1307000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@justice.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εάν οι συντάκτες του σχεδίου νόμου για το "σύμφωνο συμβίωσης" είχαν κατανοήσει τη σημασία, τη σπουδαιότητα και τις συνέπειες της κεφαλίδος και του άρθρου 3 του ισχύοντος Ελληνικού Συντάγματος, ουδέποτε θα το είχαν εισηγηθεί, διότι αυτό το "σύμφωνο"(άρθρο 1) είναι εξοφθάλμως και προφανέστατα αντισυνταγματικό. Επομένως, η προώθηση αυτού του "συμφώνου" υποδηλώνει είτε άγνοια της Ορθόδοξης Χριστιανικής Θεολογίας και Ανθρωπολογίας είτε ανεπίτρεπτη άγνοια του βασικού καταστατικού χάρτου του Ελληνικού Έθνους -τον οποίον υποχρεούνται να εφαρμόζουν- είτε άγνοια και των δύο. Παραλείποντας -ως κριτήριο αξιολόγησης του "συμφώνου" - την Ορθόδοξη Χριστιανική Θεολογία, την οποία αγνοούν ή δεν κατανοούν ή δεν αποδέχονται οι συντάκτες του "συμφώνου"- επικαλούμαστε πρώτον, ως άλλο κριτήριο, την καθολική, διαχρονική, κοινή, ανθρώπινη λογική με βάση την οποία το "σύμφωνο" αποτελεί "ΥΒΡΙΝ" της φύσης και της οντολογίας του προσώπου του ανθρώπου. Ως δεύτερο κριτήριο αξιολόγησης του "συμφώνου" μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο φιλοσοφικός έλεγχος. Στην ενότητα αυτή απαραίτητο θα ήταν να υπομνησθούν στους συντάκτες αυτού του σχεδίου νόμου και οι ακόλουθες ρήσεις του μέγιστου προσωκρατικού φιλόσοφου Ηράκλειτου, οι οποίες θα μπορούσαν, χωρίς προκατάληψη και ψυχολογικές αντιστάσεις, να χρησιμοποιηθούν ως κριτήρια μη αποδοχής αυτού του αθέσμου νομοθετήματος: α) "τρέφονται... πάντες οἱ ανθρώπειοι νόμοι ὑπό ἑνός τοῦ θείου". β) "ἄφθαρτον εἶναι τήν ψυχήν". γ) δεῖ τόν χαρίεντα (εννοεί τον άνθρωπο) μήτε ρυπᾶν...μήτε βορβόρῳ χαίρειν". δ) "Δίκη καταλήψεται τούς ψευδῶν τέκτονας καί μάρτυρας". ε) "ὕβριν σβεννύναι μᾶλλον ἤ πυρκαϊήν". Σκόπιμο θα ήταν επίσης να υπομνησθεί ότι, κατά τον ίδιο φιλόσοφο, "ἀνθρώπους μένει ἀποθανόντας ἅσσα οὐκ ἔλπονται οὐδέ δοκέουσιν" (σε ελεύθερη μετάφραση: απομένει στους ανθρώπους, όταν πεθάνουν, να ιδούν όσα ούτε ελπίζουν ούτε φαντάζονται). Για να αποφύγουν, επομένως, οι εισηγητές αλλά και το Έθνος (το οποίο θα έπρεπε να ερωτηθεί για ένα τόσο σοβαρό θέμα) την δίκαιη "Δίκη" και την αναπόφευκτη, αλλά φιλάνθρωπη, παιδαγωγία, ας αποσύρουν κατεπειγόντως το άθεσμο εφεύρημα για το οποίο δεν θα υπερηφανεύονται ασφαλώς οι επόμενες γενεές!