• Σχόλιο του χρήστη 'Έφη' | 19 Νοεμβρίου 2015, 23:46

    Από βιολογικής απόψεως, στη φύση υπάρχουν ορισμένοι νόμοι για να συντηρείται η ζωή στον πλανήτη. Μέσα σε αυτούς περιλαμβάνεται και ο εγγενής τρόπος αναπαραγωγής (αμφιγονική αναπαραγωγή)τόσο για τους ανώτερους εξελικτικά ζωικούς οργανισμούς, όσο και για τον άνθρωπο. Δηλαδή η υποχρεωτική ένωση ενός αρσενικού ατόμου με ένα θηλυκό άτομο προς απόκτηση απογόνων. Αν και αυτός ο τρόπος αναπαραγωγής απαιτεί δαπάνη ενέργειας συγκριτικά με τον αγενή τρόπο αναπαραγωγής (όπως για παράδειγμα η απλή διχοτόμηση), που χρησιμοποιούν κατώτεροι εξελικτικά οργανισμοί, ωστόσο έχει επιλεχθεί από τη φύση γιατί μέσω της αμφιγονίας αυξάνεται η γενετική ποικιλότητα, νέοι γονότυποι εμφανίζονται ενώ ταυτόχρονα ενισχύεται και διασφαλίζεται η δυνατότητα ενός πληθυσμού να ξεφύγει την εξαφάνιση.(Ολοκληρωμένες Αρχές Ζωολογίας Α’ Τόμος, Hickman, Roberts, Larson, Κεφάλαιο 7) Συνεπώς, η ομοφυλοφιλία είναι κάτι που αντίκειται στους νόμους της φύσεως. Δεν λειτουργεί προς το συμφέρον ενός πληθυσμού αφού δεν προάγει τη γενετική ποικιλομορφία, οδηγώντας μοιραία τον πληθυσμό σε εξαφάνιση. Από θεολογικής απόψεως, η ομοφυλοφιλία είναι εκτός του θελήματος του Θεού, εφόσον αντιβαίνει στο Μυστήριο του Γάμου που ευλόγησε ο Ίδιος μέσα στον Παράδεισο, όταν ο Θεός ως νυμφαγωγός παρουσίασε την Εύα στον Αδάμ λέγοντας: « Αυξάνεσθε και πληθύνεσθε και πληρώσατε την γη…». (Γένεσις, Κεφάλαια Α’ και Β’ ) Τόση σημασία έχει το Μυστήριο του Γάμου για τον Θεό, που το πρώτο θαύμα που κάνει ο Κύριος επί της γης είναι να ευλογήσει την ένωση αυτή του ανδρός και της γυναικός, με την παρουσία του στο Γάμο στη Κανά και τη μετατροπή του ύδατος σε κρασί.(Κατά Ιωάννην, Κεφάλαιο Β’, Στίχοι 1-11) Επιπλέον, είναι σημαντικό να δούμε ότι τα Σόδομα και τα Γόμορρα, πόλεις που οι κάτοικοί τους είχαν υποπέσει στο αμάρτημα της ομοφυλοφιλίας , καταστράφηκαν ολοκληρωτικά. Και η καταστροφή αυτή επήλθε, επειδή τους εγκατέλειψε η Χάρις του Θεού, εξαιτίας της αμετανοησίας τους και της θεληματικής τους τύφλωσης. (Γένεσις, Κεφάλαιο ΙΗ’, Στίχοι 20-33) Γιατί είναι άλλο πράγμα κάποιος να έχει επίγνωση της αμαρτίας του (της αστοχίας του) και να πέφτει εξ αδυναμίας σε αυτήν, ζητώντας παράλληλα τη βοήθεια του Θεού. Και είναι άλλο πράγμα να εμμένει σε αυτήν, να παραμένει αμετανόητος και να θέλει να παρασύρει και άλλους στην ίδια αμαρτία. Η πολιτεία με το εν λόγω νομοσχέδιο, θεωρώ ότι στρέφει την κοινωνία προς το δεύτερο και ως εκ τούτου είμαι αντίθετη προς το σύμφωνο συμβίωσης εν συνόλω και δη στην επέκτασή του στους ομοφυλοφίλους. Ας μην ξεχνάμε ότι ζούμε σε μια Ορθόδοξη Χώρα, που το Σύνταγμά της ξεκινά με επίκληση στην Αγία Τριάδα, επομένως τα νομοσχέδιά μας είναι ανακόλουθο να μην λαμβάνουν υπόψη το θέλημά Του.