Αρχική Σύμφωνο ΣυμβίωσηςΆρθρο 01: ΣύστασηΣχόλιο του χρήστη Παντούλης Θ. Δημήτριος | 21 Νοεμβρίου 2015, 15:00
Υπουργείο Δικαιοσύνης Μεσογείων 96, Τ.Κ. 11527 Τηλ: 213-1307000 email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@justice.gov.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η υπό ψήφιση πρόταση νόμου περί συμφώνου συμβιώσεως που θα περιλαμβάνει και άτομα του ιδίου φύλου,έρχεται σε ευθεία αντίθεση με: Α΄.την σχετική ελληνική νομοθεσία που ορίζει ρητώς ότι γάμος υφίσταται μόνο μεταξύ ενός άνδρα και μιας γυναίκας, απ' όπου πηγάζουν τα σχετικά με αυτό δικαιώματα(με κυριότερα αυτά που αφορούν την υιοθεσία παιδιών και την κληρονομιά).Αυτό αναφέρεται διότι αυτό το σύμφωνο θα είναι ισόνομο με τον πραγματικό γάμο μεταξύ άνδρα και γυναίκας δυναμιτίζοντας έτσι τα θεμέλια αυτού του ζωτικής σημασίας θεσμού. Β΄.Τα ελληνικά χρηστά ήθη.Από την αρχαιότητα εώς σήμερα,η ομοφυλοφιλία σε κοινωνικό επίπεδο ήταν ανέκαθεν ΑΠΟΛΥΤΩΣ καταδικαστέα.Στην νομοθεσία της αρχαίας Αθήνας ο ομοφυλόφιλος εστερήτο όλων των πολιτικών δικαιωμάτων(δεν μπορούσε να καταλάβει κανένα δημόσιο αξίωμα,δεν μπορούσε να παραστεί ως μάρτυρας σε δίκη,δεν επιτρέπετο να εκφράσει την γνώμη του στην εκκλησία του δήμου,κ.λ.π.)και του απαγόρευαν να πλησιάζει σε χώρους που σύχναζαν νέοι.Παραβίαση αυτού του τελευταίου όρου επέσειρε την ποινή του Θανάτου(τον έχτιζαν ζωντανό!).Αυτά αφορούσαν την δημοκρατική Αθήνα.Περαιτέρω αναφορά στην νομοθεσία της πολύ λιγότερο ανεκτικής Σπάρτης θεωρώ ότι είναι περιττή... Στην σύγχρονη Ελλάδα δεν υπάρχει πλέον αυστηρή νομοθεσία αλλά παραμένει η καθολική κοινωνική απόρριψη σε θέματα παραχωρήσεως απαράδεκτων κοινωνικών και πολιτικών προνομίων σε αυτήν την κατηγορία ανθρώπων.Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι η επιβολή και η καθιέρωση "δικαιωμάτων" αυτών των ανθρώπων στον κοινωνικό ιστό,γίνεται μόνο άνωθεν με πολιτικά μέσα και ποτέ με δημοκρατικά μέσα(π.χ. δημοψήφισμα). Γ'.Το Σύνταγμα και το θρησκευτικό αίσθημα εκατομμυρίων Ελλήνων. Όσον αφορά το Σύνταγμα,στο άρθρο 16 παρ.2,ορίζεται ρητώς ότι βασική αποστολή του Κράτους είναι η καλλιέργεια εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης στους ελληνοπαίδες και κατ' επέκτασιν στους αυριανούς πολίτες.Η άνωθεν καθιέρωση τέτοιων "δικαιωμάτων" κινήται σε τελείως αντίθετη κατεύθυνση διαβρώνοντας σε βάθος τον κοινωνικό ιστό και επιταχύνει τα μέγιστα την ήδη υφέρπουσα παρακμή της ελληνικής κοινωνίας που οφείλεται σε παρόμοιες πολιτικές παρεμβάσεις και συμπεριφορές του παρελθόντος.Επίσης στην προμετωπίδα του Συντάγματος,το οποίο παραβιάζεται από τέτοια "σύμφωνα",αναφέρεται: "Εις το όνομα της Αγίας,Ομοουσίου και Αδιαιρέτου Τριάδος".Αυτή η επισήμανση θέλει να καταδείξει ότι όλοι οι θεμελιώδεις νόμοι του κράτους είναι σύμφωνοι με την ορθόδοξη Πίστη η οποία και είναι η επίσημη θρησκεία του ελληνικού κράτους όπως αποσαφηνίζεται στο ίδιο το Σύνταγμα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται γιά τον οποιονδήποτε νομοθέτη. Όσον αφορά το θρησκευτικό αίσθημα του ελληνικού έθνους,αυτό συνεχίζει να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην ζωή εκατομμυριων Ελλήνων σύμφωνα με όλες τις σχετικές δημοσκοπήσεις που έχουν γίνει στο παρελθόν.Αυτό σημαίνει πολύ απλά ότι τέτοιες "πρωτοβουλίες" είναι καταδικαστέες από το σύνολο των ορθοδόξων Ελλήνων,ακόμη και των λιγότερο θρησκευόντων. Όλα τα παραπάνω επιχειρήματα είναι σύμφωνα με την κοινή λογική και παρατίθενται με σεβασμό προς κάθε άνθρωπο και κάθε πολίτη ανεξαρτήτως απόψεων.Θεωρώ ότι για τους παραπάνω λόγους και μάλιστα σε καιρούς εξαιρετικά δύσκολους για τον ελληνικό λαό,μία τέτοια πολιτική πρωτοβουλία είναι τελείως άστοχη και απολύτως ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ.