1. Όποιος δημόσια προφορικά ή διά του τύπου ή μέσω του διαδικτύου ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο ή τρόπο, εγκωμιάζει ή αρνείται ή εκμηδενίζει τη σημασία εγκλημάτων γενοκτονίας, εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας και εγκλημάτων πολέμου, όπως ορίζονται στα άρθρα 6, 7 και 8 του Καταστατικού του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου ή των εγκλημάτων που ορίζονται στο άρθρο 6 του Καταστατικού του Διεθνούς Στρατοδικείου που προσαρτάται στη Συμφωνία του Λονδίνου της 8ης Αυγούστου 1945 και η πράξη αυτή στρέφεται κατά ομάδας προσώπων που προσδιορίζεται με βάση τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία, την εθνική ή εθνοτική καταγωγή ή το γενετήσιο προσανατολισμό κατά τρόπο που μπορεί να προκαλέσει ή διεγείρει σε βιαιοπραγίες ή εχθροπάθεια κατά μιας τέτοιας ομάδας ή μέλους της τιμωρείται με φυλάκιση έως δύο (2) έτη και χρηματική ποινή χιλίων έως τριών χιλιάδων (1.000 – 3.000) ευρώ.
2. Για την εφαρμογή της προηγούμενης παραγράφου απαιτείται τα εγκλήματα αυτά να έχουν αναγνωριστεί με αμετάκλητη απόφαση ελληνικού ή διεθνούς δικαστηρίου.
ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΒΑΣΙΛΗΣ ΓΟΥΖΑΝΗΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΜΙΑ ΠΡΑΞΗ ΩΣ ΑΞΙΟΠΟΙΝΗ ΩΣ ΑΔΙΚΗΜΑ?ΑΠΟ ΠΟΤΕ?Ο ΝΟΜΟΣ ΟΡΙΖΕΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΝΟ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ!
ΔΗΛΑΔΗ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙ Η ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ?ΑΠΟ ΠΟΤΕ?
ΑΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΕΝΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΘΥΣΜΩΝ ΣΤΗ Μ.ΑΣΙΑ ΤΟΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΟΥ ΕΙΠΑΤΕ ΣΤΙΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΡΝΗΘΕΙ Η ΑΚΜΗΔΕΝΙΣΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ Η ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ?
ΑΚΟΜΑ ΚΑΘΕ ΤΟΥΡΚΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΑΡΝΗΘΕΙ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΑΡΜΕΝΙΩΝ Η ΠΟΝΤΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΙΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΕΙ Η ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΟΥΛΗ!!
ειναι δυνατον να ψηφιζεται τετοιο νομο και να περιφρονητε τους πολυτεκνους που ειναι η τελευταια ελπιδα αυτης της χωρας.Τι θελετε να εξαφανισετε την ελλαδα απο τον χάρτη και να κανετε τους ελληνες μειονοτητα μεσα στη χωρα τους.
Η ασφαλιστική δικλείδα που θέτει ο νόμος στη διάταξη του άρθρου 4 είναι μόνο εν μέρει σωστή. Από πότε ο νόμος παραπέμπει, ως προϋπόθεση αξιοποίνου, σε δικαστική απόφαση; Σε ποιό σύγγραμμα είναι γραμμένο αυτό;
Η δικαστική εξουσία και οι δικαστικές αποφάσεις ΠΟΤΕ, ΠΟΤΕ, δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ως προϋπόθεση επιβολής ποινής. Πολύ περισσότερο, όταν η διάταξη παραπέμπει σε αποφάσεις που έχουν εκδοθεί σε χώρες όπου ισχύουν άλλα νομικά συστήματα ή δικαιϊκές σχολές.
ΟΔΗΓΟΥΜΑΣΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΑΓΓΛΟΣΑΞΩΝΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΜΑΣ. Σκεφτείτε: Ο Γάφος, ο Χωραφάς, εν πάσει περιπτώσει οι άνθρωποι που μορφοποίησαν το ποινικό δίκαιο στην Ελλάδα, θα δεχόντουσαν ποτέ τέτοια διάταξη;
Παράδειγμα: Μία απόφαση διαζυγίου, δεν εκτελείται στην Ελλάδα άν κρίνουν τα ελληνικά Δικαστήρια ότι δεν εκδόθηκε κατά αποδεκτό για τη δική μας έννομη τάξη τρόπο. Σωστό; Σωστό. Κανείς δεν έχει αντίρρηση.
Μιά απόφαση αλλοδαπού Δικαστηρίου όμως που αναγνωρίζει γενοκτονία λαμβάνεται υπόψη υποχρεωτικά από τα Δικαστήριά μας (άν γίνει νόμος το προτεινόμενο άρθρο 4), ακόμη και άν έχει εκδοθεί κατά τρόπο μη αποδεκτό για τη δική μας έννομη τάξη.
ΔΗΛΑΔΗ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΩ ΜΙΑ ΤΑΠΕΙΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΖΥΓΙΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΒΑΛΩ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΠΟΥ ΑΥΘΕΝΤΙΚΑ ΕΡΜΗΝΕΥΕΙ ΕΝΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΩΣ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΑΥΤΟ;
Η διάταξη του άρθρου 4 προφανώς προστατεύει την αμφισβήτηση μίας γενοκτονίας που, θέλουμε να πιστεύουμε, κανείς δεν θα αμφισβητήσει: Του Ολοκαυτώματος. Είναι όμως τόσο ασαφής και προβληματική, ώστε ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΛΥΝΕΙ. Μην κοιτάτε το τώρα. Οι νόμοι δεν θεσπίζονται ad hoc. Θα ισχύσουν και αύριο, και σε 50, και σε 100 χρόνια.
Η μόνη αντίστοιχη ποινική διάταξη στη δική μας έννομη τάξη είναι εκείνη του Π.Κ. για παραβίαση προσωρινής διαταγής, η οποία δεν εξαρτά το αξιόποινο από την κρίση μίας δικαστικής απόφασης, αλλά τιμωρεί όποιον δεν υπακούει στην απόφαση.
Πιστεύω ότι το υπάρχον σήμερα καθεστώς αρκεί και είναι ικανό να αντιμετωπίζει οποιοδήποτε θέμα. Γιατί φερ΄ ειπείν δεν επεκτείνετε την περιϋβριση μνήμης τεθνεώτος ορίζοντας ότι έγκληση δικαιούνται να υποβάλλουν, όχι μόνον οι συγγενείς του νεκρού, αλλά και οποιοσδήποτε τρίτος ανήκει στην ίδια εθνοτική ή φυλετική ενότητα, ή οποιαδήποτε οργάνωση εκπροσωπεί την εθνοτική ή φυλετική ή άλλη ενότητα στην οποία ανήκει ο νεκρός; Είναι μία λύση πολύ πιο elegant, και εναπόκειται πλέον στα Δικαστήρια να κρίνουν άν οποιαδήποτε άρνηση ή δυσφήμιση ιστορικών γεγονότων, είναι άξια ποινικής διερεύνησης και τιμωρητή, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΕΣΜΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΘΕΣΦΑΤΑ ΑΛΛΟΔΑΠΑ ΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΑ.
Συγγνώμη αλλά προσπαθείτε να εισάγετε τα εγκλήματα γνώμης στην Ελλάδα.Είναι δυνατόν να τιμωρείται κάποιος επειδή δεν πιστεύει στο Ολοκαύτωμα ή έστω ότι δε συνέβη στην κλίμακα που πιστεύεται ότι συνέβη;Εγώ πιστεύω ότι συνέβη αλλά το θεωρώ καθόλα απαράδεκτο να μπορεί να τιμωρηθεί κάποιος επειδή θα δημοσιοποιεί ότι δεν πιστεύει ότι συνέβη.Τέτοιο νόμοι ήταν κι είναι ακόμα κατάπτυσμα στην καθόλα πολύ πιο αναπτυγμένη νομοθεσία της Δυτικής Ευρώπης,γιατί να την εισαγάγουμε κι εμείς;Ας εισαγάγουμε τα άλλα,πολύ χρησιμότερα νομοθετήματά της κι ας αφήσουμε αυτό κατά μέρος.Τέτοιοι νόμοι,δυστυχώς,αρμόζουν σε ανελεύθερα καθεστώτα κι όχι σε μια συντεταγμένη ελεύθερη δημοκρατική Πολιτεία όπως η Ελλάδα.Μην κάνετε το λάθος να κάνετε αυτό το σχέδιο νόμου νόμο του Κράτους μας,γιατί το μόνο που θα καταφέρετε είναι να αρχίσει ένας πόλεμος μηνύσεων μεταξύ ακροαριστερών κι ακροδεξιών σε ένα ήδη υπερφορτωμένο από μηνύσεις δικαστικό σύστημα και μέσα σε ένα κλίμα κοινωνικής πόλωσης με κέντρο το εκρηκτικό,πραγματικά,ζήτημα της λαθρομετανάστευσης.
Συγχαρητήρια που θέλετε να ποινικοποιήσετε την ιστορική έρευνα και την αναθεώρηση. Κάνετε την ιστορία «Ουδέν λάθος αναγνωρίζεται μετά την απομάκρυνση από το ταμείο».
Ό,τι συμπεράσματα βγήκαν τότε ισχύουν και κάθε νέα έρευνα τιμωρείται.
Αυτή η οργουελική λογοκρίσια ξέρετε πώς λέγεται, πάντως όχι «δημοκρατία».
Εγκλήματα; Γιατί στον πληθυντικό; Αφού μόνο μία έχει αναγνωριστεί…δυστυχώς. Και αν τολμήσουμε να μιλήσουμε για τις άλλες, Ποντίων, Αρμενίων, οι Τούρκοι θα μας κάνουν μήνυση σύμφωνα με αυτό το νομοσχέδιο…
Πέραν του ότι πρόκειται, όπως και η διάταξη του άρ.3, για αόριστη ποινική διάταξη, η οποία αντίκειται στο άρ.7 του Συντάγματος και στο άρ. 7 της Ευρωπαϊκης Σύμβασης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, η εν λόγω διάταξη παραβιάζει και το άρ. 16 παρ.1 του Συντάγματος σύμφωνα με το οποίο η τέχνη και η επιστήμη , η έρευνα και η διδασκαλία είναι ελεύθερες, διότι οποιοδήποτε έργο τέχνης ή επιστημονική άποψη δύναται να εκληφθεί ως εγκωμιασμός ή άρνηση εγκλήματος πολέμου ή γενοκτονίας που μπορεί να προκαλέσει βιαιοπραγίες ή εχθροπάθεια. Πρόκειται για απαράδεκτη διάταξη που στοχεύει στην δίωξη αντιφρονούντων. Η δε παρ.2 δεν προσφέρει κανένα σοβαρό εχέγγυο διότι μπορεί να υπάρχουν και αντικρουόμενες αποφάσεις.
Ἡ παροῦσα διάταξη, ὅπως καὶ κάθε νομοθέτημα ποὺ ποινικοποιεῖ τὴν ἔκφραση γνώμης, εἶναι ἀνισυνταγματική καὶ ἀντίθετη μὲ τὶς περὶ προστασίας τῶν άνθρωπίνων δικαιωμάτων διεθνεῖς συμβάσεις ποὺ ἔχει ὑπογράψει ἡ χώρα.
Κατὰ συνέπεια, τὰ Δικαστήρια πρέπει νὰ ἀρνηθοῦν νὰ τὴν ἐφαρμόσουν ἂν -ὃ μὴ γένοιτο- ψηφισθεῖ.
Ὅσο ἀπαράδεκτες καὶ ἂν εἶναι οἱ ἱστορικὲς προσεγγίσεις τῶν ἀρνητῶν τῶν γενοκτονιῶν, σὲ μιὰ δημοκρατικὴ κοινωνία, οὐδεὶς ἔχει τὸ δικαίωμα νὰ ποινικοποιήσει τὴν ἔκφρασή τους.
Οἱ ἀντίστοιχοι νόμοι ποὺ ἰσχύουν στὸ ἐξωτερικό, ὅπως ὁ νόμος Γκεϊσὼ στὴ Γαλλία, συνιστοῦν ὀπισθοδρόμηση καὶ ἐκφασισμὸ τῆς κοινωνίας. Ἐξάλλου, τὸ μόνο ποὺ πετυχαίνουν εἶναι νὰ ἡρωοποιοῦν τοὺς ἀναθεωρητὲς τῆς Ἱστορίας στὰ μάτια τῆς κοινῆς γνώμης.
Ἡ ἀλήθεια δὲν χρειάζεται τὴν προστασία οἱασδήποτε μορφῆς λογοκρισίας γιὰ νὰ καταξιωθεῖ καὶ ὁ ὅποιος φασισμὸς δὲν πολεμιέται μὲ φασιστικὰ μέσα.
Ψηφίζετε έναν ΦΑΣΙΣΤΙΚΌ νόμο!
Ο «Μεγάλος Αδελφός» τι περισσότερο θα έκανε απ το να φυλακίζει όποιον έχει διαφορετικές απόψεις απ τις δικές του;
Αυτό σκοπεύετε να κάνετε, να φυλακίζετε όποιον διαφωνεί με τις αποφάσεις κάποιων δικατηρίων ή στρατοδικείων, και όσο και να προσπαθείτε να το κρύψετε πίσω απ τον δήθεν ανθρωπιστικό τίτλο «εναντίον του ρατσισμού και της ξενοφοβίας» δεν μπορείτε.
Η απαγόρευση της ΔΗΜΌΣΙΑΣ και ελεύθερης έκφρασης των απόψεων – των οποιονδήποτε απόψεων! – είναι ΦΑΣΙΣΤΙΚΉ!
ΘΑ ΦΥΛΑΚΙΣΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΜΟΛΙΣ ΠΑΤΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ?
Τώρα σοβαρά, θέλουμε να εφαρμόσουμε τέτοια διάταξη, που άγει και φέρει ενώπιόν της, πρώτο και κύριο υπεύθυνο, την Ελληνική Ιστορία μαζί με τη Σμυρνέινη και λοιπή «μαγειρική» εκμηδένισης ;
Ή μήπως επιτέλους βρήκαμε το άλλοθι ότι τέτοια εκμηδένιση επιτρέπεται, επειδή είναι ο κατευναστής στης «εχθρο-πάθειας» ;
Της ποιάς ;
Η εχθρο-συμπάθεια και η εχθρο-πάθεια, είναι το ένα και το αυτό.
Η εχθρο-αντιπάθεια και η εχθρο-εμπάθεια, είναι η πραγματική ελευθερία για αυτο-καλλιέργεια και απομάκρυνση από τις χαμηλού επιπέδου διατάξεις, που ο συγκεκριμένος νόμος, θα παρέξει θέλει-δεν θέλει.
Έτσι είναι τα γραπτά, δεν φταίνε αν είναι τόσο υποανάπτυκτα, τους όρους-εργαλεία σε συγκεκριμένη ομάδα παρέχουν, τίποτα άλλο.
Καλή τύχη.
Αν πω τους Αεκτζίδες χανούμια, πόσα πρόστιμα θα φάω;
Η κυβέρνηση η οποία εκτελεί τα «συμβόλαια θανάτου» της ελληνικής κοινωνίας, με το προτεινόμενο σχέδιο νόμου κατά του «ρατσισμού και της ξενοφοβίας», επιχειρεί να θωρακίσει παραπέρα το ετοιμόρροπο, εγκληματικό (οικονομικά, κοινωνικά, πολιτικά) και εξαχρειωμένο καθεστώς της «ελεύθερης αγοράς» με ένα νομοθέτημα ποινικής αυθαιρεσίας.
Με ένα νομοθέτημα που θα εμφανίζει τα θύματα αυτού του καθεστώτος ως εγκληματίες («ρατσιστές») και θα ποινικοποιεί κάθε αντίδραση και εκδήλωση διαμαρτυρίας των θυμάτων εναντίον του εφιάλτη που ζούνε, αλλά και κάθε άποψη και προβληματισμό που θα διατυπώνεται πάνω στην πολυπολιτισμική ζούγκλα και τη μακάβρια κόλαση που έχουν ρίξει την ελληνική κοινωνία.
Η κυβέρνηση των μαφιών του χρήματος δεν βρήκε άλλο μέσο άμυνας απέναντι στην κοχλάζουσα κοινωνική οργή η οποία απορρέει από την ολοκληρωτική κατεδάφιση της χώρας και την άλωσή της από την αλλοδαπή εισβολή και κατοχή, από το εδώλιο και τη φίμωση: Την ποινικοποίηση δηλαδή της κοινωνικής οργής, την ποινικοποίηση κάθε εκδήλωσης και σκέψης πάνω στο υπ’ αριθμόν ένα κοινωνικό, και πολιτικό πρόβλημα της εποχής μας, το οποίο είναι η διάλυση της εθνικής μας υπόστασης.
Γι’ αυτό θέλει να αναθέσει, με το νέο «αντιρατσιστικό» τρομονόμο, τη διαχείριση των πολιτικών προβλημάτων στις διωκτικές αρχές. Με το κυβερνητικό τρομοθέτημα του Καστανίδη ανατίθεται επίσημα και θεσμοθετημένα στις διωκτικές αρχές να κάνουν πολιτική.
Όταν ο ποινικός κώδικας γίνεται ρυθμιστής των κοινωνικών και πολιτικών μας πραγμάτων, τότε καταργείται η Πολιτική, μπαίνουν στο γύψο οι κοινωνικές διεργασίες, φιμώνεται η σκέψη, εντοιχίζεται η σύγκρουση των ιδεών, ρίχνονται στην πυρά η επιστημονική έρευνα, η θεωρητική εργασία, τα συγγράμματα και τα βιβλία…
Όλη η μακάβρια φιλοσοφία του νέου νομοθετήματος που προωθεί η κυβέρνηση συμπυκνώνεται στο κατωτέρω εδάφιο:
«Με τις ρυθμίσεις του παρόντος σχεδίου νόμου δημιουργείται ένα σύγχρονο και αποτελεσματικό θεσμικό πλαίσιο για την καταπολέμηση των εκδηλώσεων ρατσισμού και της ξενοφοβίας, καθώς και των εγκλημάτων που τελούνται με τέτοια κίνητρα».
Εδώ, όπως και σε όλο το σχέδιο νόμου καθορίζεται ο «εχθρός»: Ο «ρατσισμός και η ξενοφοβία»!!!
Στο όνομα, λοιπόν, της υπεράσπισης δήθεν της κοινωνίας από το «έγκλημα» του «ρατσισμού» θωρακίζει την εγκληματικότητα και το ρατσισμό της εξουσίας επιχειρώντας να βάλει την κοινωνία στο «γύψο» και να επιβάλει τον τρόμο και την καταστολή στιγματίζοντας ως «εγκληματικές» (δηλαδή «ρατσιστικές) όχι μόνο τις λαϊκές διαμαρτυρίες εναντίον της ισοπέδωσης της Ελλάδας, αλλά και τις «εκδηλώσεις» του Λόγου και της Σκέψης εναντίον του νεοταξικού εφιάλτη: Θεσμοθετεί με πρόσχημα το «έγκλημα» του «ρατσισμού και της ξενοφοβίας» την πολιτική αυθάδεια του ποινικού κώδικα και την ποινική ασυδοσία της ΦΙΜΩΣΗΣ…
Φυσικά όλο το σχέδιο νόμου του Καστανίδη ΔΑΙΜΟΝΟΠΟΙΕΙ το μύθο του «ρατσισμού», τον εμφανίζει σαν «θανάσιμη απειλή» εναντίον της κοινωνίας!!!
Η απειλή που νιώθει το νεοταξικό καθεστώς και οι πολυπολιτισμικές του μοχθηρίες από το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας, από τη συσσωρευμένη λαϊκή οργή και το γιγάντιο κύμα των προβληματισμών που συνεχώς διογκώνεται, η απειλή αυτή αναποδογυρίζεται και στιγματίζεται σαν «ρατσιστική απειλή» κατά της κοινωνίας!!!!
Αυτή η αναστροφή της πραγματικότητας και η δαιμονοποίση του νεοταξικού ιδεολογήματος του «ρατσισμού» φτάνει ακόμα μέχρι την ποινική «εξιχνίαση» των «κινήτρων»: «καθώς και των εγκλημάτων που τελούνται με τέτοια κίνητρα».
Είναι τέτοια η δαιμονοποίηση του ρατσιστικού μύθου που ΠΟΥΘΕΝΑ το σχέδιο αυτού του νέου τρομονόμου δεν προσδιορίζει τους όρους και τα στοιχεία του «εγκλήματος»: Του «ρατσισμού»!!!
Αυτή η αοριστία και απροσδιοριστία αποτυπώνει το συνειδητό δόλο της κυβέρνησης και αποκαλύπτει τις επιδιώξεις της. Στόχος αυτού του τρομοθετήματος είναι να καλύψει πίσω από το απροσδιόριστο και αφηρημένο «τέρας» του «ρατσισμού και της ξενοφοβίας» τις μακάβριες πολιτικές επιδιώξεις της Νέας Τάξης και των καθεστωτικών της ανδρεικέλων.
Ο ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ και η φρίκη αυτού του τρομοθετήματος γίνονται αμέσως αντιληπτά από τα κάτωθι ενδεικτικά παραδείγματα:
α). Κάθε λαϊκή εκδήλωση εναντίον όχι μόνο της αλλοδαπής κατοχής και εγκληματικότητας, αλλά και εναντίον των ιμπεριαλιστικών ιερατείων του χρήματος, πολύ εύκολα θα μπορεί να χαρακτηριστεί από την αυθάδεια του ποινικού κώδικα σαν «ρατσιστική»…
Και οι αποκαλύψεις για τις αντιρατσιστικές επιδοτήσεις του Σόρος, των τραπεζιτών και άλλων ιμπεριαλιστικών ιδρυμάτων πολύ εύκολα θα μπορεί να διωχτούν ποινικά!!!!
β). Κάθε γραπτό κείμενο (θεωρητικό, πολιτικό, ενημερωτικό ή καταγγελίας) που θα περιγράφει ή θα αναφέρεται στο μέγα κοινωνικό και πολιτικό πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης, στα «γκέτο» και τις αλλοδαπές συμμορίες, στην κόλαση που ζει η Αθήνα και η Ελλάδα και σε μύρια σχετικά θέματα εθνικά, εύκολα θα ποινικοποιείται σαν «ρατσιστικό», σαν «εκδήλωση» που υποθάλπει το «ρατσισμό», σαν «ρατσιστικό κίνητρο»!!!
γ). Στην ποινική πυρά του «ρατσισμού» θα ριχτεί και η ρήση του Μαρξ: «Η εισαγωγή ξένων εργατών είναι διαιώνιση της σκλαβιάς»!!!
Στην Πυρά, σαν «ρατσιστικό», και το «θεώρημα» του Λένιν: «Κάτω από τον καπιταλισμό τα ανοικτά σύνορα είναι μια αντιδραστική ουτοπία»!!!!
Και μόνο αυτά τα τρία παραδείγματα δείχνουν περίτρανα τη φασιστική Πανούκλα του νέου τρομοθετήματος κατά του «ρατσισμού».
Η κυβέρνηση κατασκευάζει τρομοθετήματα και ιδιώνυμα κατά πολύ χειρότερα και από αυτά του 509!!!
Η επίκληση στα «ανθρώπινα δικαιώματα» είναι ογκόλιθος απάτης. Τα «δικαιώματα» ΟΛΩΝ είναι κατοχυρωμένα από το Σύνταγμα και δεν χρειάζονται ειδικοί τρομονόμοι που ανάγουν τον ποινικό κώδικα σε ρυθμιστή της κοινωνικής και πολιτικής μας ζωής
Και κάτι τελευταίο. Ο Καστανίδης προτείνει το νέο αυτό τρομοθέτημα για «διαβούλευση»: Τι υποκρισία αμοραλισμού και απάτης, αντάξιας της πασοκικής ψυχολογίας!!!
Η πιο δημοκρατική ενημέρωση και η πλέον δημοκρατική «διαβούλευση» είναι να τεθεί αυτό το σχέδιο νόμου στο λαό με δημοψήφισμα: Αυτός και μόνο αυτός πρέπει να απαντήσει και να αποφασίσει πάνω σε τέτοια ζητήματα ζωής και θανάτου του…
Και είναι εκπληκτικό, αλλά και πολύ αποκαλυπτικό ότι ΚΑΝΕΝΑ κόμμα και απόκομμα δεν βγάζει άχνα πάνω σε αυτό το κυβερνητικό τρομοθέτημα που βάζει την ελληνική κοινωνία στο γύψο…
Το ίδιο ύποπτη είναι και η ΣΙΩΠΗ πολλών ιστολογίων που το παίζουν «πατριωτικά» και «μαντρόσκυλα» της ελεύθερης έκφρασης!!!
Εδώ προωθείται η ΦΙΜΩΣΗ των πάντων και σκανδαλωδώς σιωπούν…
Για τους ίδιους λόγους που έχουμε εξηγήσει στα προηγούμενα άρθρα, προτείνουμε την αντικατάσταση της «εχθροπάθειας» με την έννοια της «ρητορικής μίσους», επίσης την αντικατάσταση του γενετήσιου προσανατολισμού με τον σεξουαλικό προσανατολισμό, καθώς και την εισαγωγή της «ταυτότητας κοινωνικού φύλου.
Συγκεκριμένα προτείνουμε την ακόλουθη διατύπωση:
Όποιος δημόσια προφορικά ή διά του τύπου ή μέσω του διαδικτύου ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο ή τρόπο, εγκωμιάζει ή αρνείται ή εκμηδενίζει τη σημασία εγκλημάτων γενοκτονίας, εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας και εγκλημάτων πολέμου, όπως ορίζονται στα άρθρα 6, 7 και 8 του Καταστατικού του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου ή των εγκλημάτων που ορίζονται στο άρθρο 6 του Καταστατικού του Διεθνούς Στρατοδικείου που προσαρτάται στη Συμφωνία του Λονδίνου της 8ης Αυγούστου 1945 και η πράξη αυτή στρέφεται κατά ομάδας προσώπων που προσδιορίζεται με βάση τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία, την εθνική ή εθνοτική καταγωγή, το σεξουαλικό προσανατολισμό ή την ταυτότητα κοινωνικού φύλου μέσω ρητορικής μίσους κατά μιας τέτοιας ομάδας ή μέλους της τιμωρείται με φυλάκιση έως δύο (2) έτη και χρηματική ποινή χιλίων έως τριών χιλιάδων (1.000 – 3.000) ευρώ.
Μπορείτε να δείτε όλο το κείμενο των παρατηρήσεων-προτάσεων του Σωματείου Υποστήριξης Διεμφυλικών, στο ακόλουθο λινκ:
http://transgendersupportassociation.files.wordpress.com/2011/02/ceb5cebaceb8ceb5cf83ceb7-cf84cebfcf85-cf83cf85ceb4-ceb3ceb9ceb1-cf84cebf-ceb1cebdcf84ceb9cf81ceb1cf84cf83ceb9cf83cf84ceb9cebacebf-cebd.pdf
Προσοχή, να μην μπορεί να σκίσει αστυνομικός τον παρόν άρθρο, σε περίπτωση που κατά την εξακρίβωση στοιχείων, το έχει για φυλακτό Αρμένιος.
Άλλωστε, είναι ένα διαμάντι για πολλές-πολλές χρήσεις προ;ς πάσα κατεύθυνση.
Ελληνικότατον !
θα δυσαρεστηθεί ο Νταβού…
Εδώ είναι το ζουμί όλου του νόμου
Όποιος π.χ. καταγγείλει τους Εβραίους ότι χαλκεύοντας την ιστορία και λέγοντας ψέματα για το ολοκαύτωμα, έλαβαν (και λαμβάνουν) αποζημιώσεις από τους «φταίχτες», θα πηγαίνει μέσα
Το ζήτημα βέβαια δεν είναι αν έχει δίκιο ή άδικο. Το ζήτημα είναι ότι είναι επικίνδυνο να λέγεται αυτό, γιατί αν εδραιωθεί αυτό ως κοινή πεποίθηση στο λαό, μπορεί να κάνει ζημιά οικονομική στα θύματα του ολοκαυτώματος.
Τα λέω αυτά, τώρα, εδώ, όσο ακόμα μπορώ να τα πω χωρίς να με διώξετε
Το demokratia όλο και βαθαίνει στο Ελλάντα
Μπράβο, μπράβο
Και σε αυτό το άρθρο θα πρέπει να διορθωθεί ο όρος «γενετήσιος» με το ορθό «σεξουαλικός προσανατολισμός» και να προστεθούν και οι άλλες κατηγορίες αθέμιτων διακρίσεων (όπως λόγω ταυτότητας κοινωνικού φύλου και αναπηρίας).
ΥΠΟΤΙΜΑΤΕ ΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ ΚΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΣΑΣ!
Χαίρομαι γιατί από τα παραπάνω γίνεται εμφανές ότι θα φυλακιστούν οι εμπνευστές του….»συνωστισμού της Σμύρνης» και όσοι διαστρεβλώνουν γεγονότα της ελληνικής ιστορίας. Εκτός αν δημιουργηθεί καμιά επιτροπή που θα εγκρίνει κατά την άποψη της (υποκειμενικά δηλαδή) την ορθότητα των ιστορικών βιβλίων και κατά συνέπεια θα επιτρέπει την κυκλοφορία ορισμένων ενώ άλλα θα ρίχνονται στην πυρά. Σας θυμίζω ότι το τελευταίο το έκανε ένας κοντός με μουστάκι (βλέπε Χίτλερ για όσους δεν κατάλαβαν).
Κι έτσι, όλα όσα γελούσαμε πριν χρόνια σε κάποιες χώρες της Δύσης, από τον νόμο Γκεϊσό στη Γαλλία και μετά, έρχονται και στο κεφάλι μας, χάρη στον Κατσανίδη και το νεοταξικό του κόμμα. Παρότι μας δίνονται όπλα κατά των Βερεμορεπούσηδων, το θέμα δεν είναι να φιμωθούν κι αυτοί μαζί με όλους. Πρέπει να εξασφαλισθεί η ελευθερία του λόγου για όλους, ακόμη και για τους απολογητές του ολοκληρωτισμού. Ή θα έχουμε δημοκρατία ή όχι!
Ένα παράδειγμα εδώ για την έλλειψη της αναφοράς στο φύλο και άρα της γενικότερης προχειρότητας που διακρίνει το κείμενο: πολλά από τα εγκλήματα πολέμου (όπως δυστυχώς βλέπουμε διαχρονικά) αφορούν ομαδικούς βιασμούς.
Ποινικοποιεῖται ἡ προσωπικὴ ἄποψη. Ἀρνοῦμαι νὰ ἀποδεχθῶ ἕνα γεγονός. Γιατὶ; Διότι εἶναι ἠ προσωπική μου ἄποψη. Ἀν ἠ ἄποψη αὑτὴ εἶναι ἀτεκμηρίωτη οὐδεὶς θὰ τὴν ἀποδεχθεῖ. Ἀλλὰ νὰ ἀσκεῖται ποινικὴ δίωξη;
Συμφωνῶ μὲ τὴν ποινικοποίηση τοῦ ἐγκωμιασμοῦ. Τὰ ὑπόλοιπα εἶναι γελοία.
«2. Για την εφαρμογή της προηγούμενης παραγράφου απαιτείται τα εγκλήματα αυτά να έχουν αναγνωριστεί με αμετάκλητη απόφαση ελληνικού ή διεθνούς δικαστηρίου.»
Για ελληνικό δικαστήριο, λίγο δύσκολο το βλέπω,για διεθνές, μάλιστα, αυτό στα σίγουρα!!!!!Ήδη, καθημερινά καταφθάνουν στο Νομικό Συμβούλιο του Κράτους εντάλματα πληρωμής αλλοδαπών λαθρομεταναστών, οι οποίοι προσέφυγαν στο Ευρωπαϊκό δικαστήριο, το οποίο καταδικάζει την Ελλάδα να τους καταβάλει αποζημιώσεις, γιατί δεν τους «υποδέχθηκε» σωστά, δεν τους νοσήλευσε, δεν τους βρήκε δουλειά, οι χώροι κράτησης δεν΄ήταν οι αρμόζοντες κλπ κλπ Και αναρωτιέμαι εγώ η αφελής, πώς καταφεύγουν όλοι αυτοί στο Ευρωπαϊκό δικαστήριο;;;;;Πού βρίσκουν τα χρήματα;;;;;;Δεν φαντάζομαι ότι τους υπερασπίζονται αφιλοκερδώς;
Αναλόγως, τότε,ομάδα νομικών θα έπρεπε να προσφέρει αφιλοκερδώς τις νομικές της υπηρεσίες στους Έλληνες κατοίκους της Αθήνας και της επαρχίας,για την υποστήριξη ΑΓΩΓΩΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ, με την οποία να διεκδικούν αποζημιώσεις για την έκμηδένιση της αξίας της περιουσίας τους από παράνομες παραλείψεις του κράτους (παράλειψη στη φύλαξη των συνόρων, παράλειψη στην εφαρμογή του νόμου περί απελάσεων, παράλειψη στον τομέα της ασφάλειας)καθώς και αποζημιώσεις για την ηθική τους βλάβη, από τη μη ύπαρξη δυνατότητας να διαβιούν και να ενεργούν ελεύθερα σε ολόκληρες περιοχές, εξαιτίας των παραλείψεων του κράτους, οι οποίες έχουν καταστήσει τις περιοχές αυτές γκέτο και ορμητήριο ληστών, βιαστών, ναρκομανών , πορνών , ισλαμιστών και άλλων συναφών ομάδων .Αφού πληρώνουμε από την τσέπη μας, παρόλη τη φτώχια μας, αποζημιώσεις στους εισβολείς λαθρομετανάστες, διότι δεν τους περιποιηθήκαμε σύμφωνα με όσα επιτάσσει η βιομηχανία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, επιβάλλεται, νομίζω, να αρχίσουμε και εμείς να ασκούμε το συνταγματικό μας δικαίωμα για προσφυγή στη δικαιοσύνη για αποζημιώσεις. Για να δούμε τότε, τί νόμο θα επινοήσετε;
Όλος αυτός ο νόμος γίνεται κυρίως για το άρθρο 4- όχι για τους λαθρομετανάστες όπως πολλοί αγαπητοί συνέλληνες νομίζουν. Η ποινικοποίηση της άρνησηςη του «ολοκαυτώματος» είναι ο άμεσος σκοπός του νομοθέτη όπως ήδη ισχύει σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες. Όσο δε η ιστορική ματιά απομακρύνεται από τα γεγονότα του ’40 και βλέπει πιο ψύχραιμα ποιοί τελικά ωφελήθηκαν από το «ολοκαύτωμα» (πάντως όχι οι Γερμανοί-μισητοί οι ΝΑΖΙ αλλά τελικά το γερμανικό λαό κατέστρεψαν όχι τους «ολοκαυτάκηδες»), τόσο η ανάγκη για την ποινικοποίση της άρνησης του γίνεται επιτακτική για τους παγκόσμιους δυνάστες.
Ν. Ευγενειάδης-εγγονός επιζώντα της γενοκτονίας των Ποντίων.
Θα τα ξαναπω για τον όρο «γενετήσιο προσανατολισμό» πρέπει να γίνει «σεξουαλικός προσανατολισμός» και να προστεθεί η ταυτότητα φύλου. Άλλωστε, και εδώ στο opengov στους όρους συμμετοχής (6), ως σεξουαλικός προσανατολισμός αναφέρεται.
ρε παιδια μισο λεπτο..
Ρατσισμος εναντιον των Ελληνων θα τιμωρεται..; H μηπως εμεις δεν ειμαστε εθνοτικη ομαδα..;
Και για ποιο λογο δηλαδη καποιος να τιμωρειται επειδη εκφερει μια αποψη…; θεσπιζονται δηλαδη και αδικηματα γνωμης πλεον..; δημοκρατια δεν εχουμε…; η μηπως κανω λαθος..;
Πιθανώς κάποιοι που προσπαθούν να στηρίξουν την προσπάθεια του κ.Βερέμη και Τατσόπουλου να ξαναγράψουν απο την πολιτική τους σκοπιά την Ιστορία ενος ΄Εθνους να θέλουν να προβάλουν την Οθωμανική Αυτοκρατορία ως πρώτυπο πολυπολιτισμικής αυτοκρατορίας.Οι πανεπιστημιακοί του σήμερα που γέννησαν δραγώνες και ρεπούσηδες αρνητές της Μικρασιατικής καταστροφής,άτομα υπαίτια για την σημερινή θέση της Ελληνικής Παιδείας οπου έχει καταντήσει στέγαστρο λαθρομεταναστών και εγκληματιών του κοινού ποινικού δικαίου έρχονται να μας διδάξουν την Εθνική παλιγγενεσια του 1821.Να αμφισβητήσουν την Αγία Λαύρα και το κρυφό σχολείο.Θα έπρεπε να ντρεπόμαστε σας κοινωνία οι ελάχιστοι εναπωμείναντες ‘Ελληνες στο αίμα και στην συνείδηση που δεχώμαστε νουθεσίες απο τέτοια άτομα και απο ερασιτέχνες πολιτικάντιδες κρατικοδίαιτους.Αιδώς Αργείοι!
Δηλαδή αν κατάλαβα καλά, στο άρθρο 4 ποινικοποιείται η ιστορική έρευνα και αναθεώρηση;;; Αν δηλαδή έρθουν στο φως νέα στοιχεία για παρελθούσες γενοκτονίες ή εγκλήματα πολέμου δεν θα μπορούμε να τα λάβουμε υπ’ όψιν ή να τα συζητήσουμε; ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!
Δεν μπορεί να ποινικοποιείται η περαιτέρω διερεύνηση ιστορικών γεγονότων ανεξάρτητα από τις αποφάσεις των δικαστηρίων.
Συμφωνώ ότι πρέπει να σεβομάστε την διαφορετικότητα του άλλου και τα όσα βάσανα έχουνε υποστεί οι προγόνοι του.Όμως θα ήθελα να σας ρωτήσω άμα ο αντιρατσιστικός αυτός νόμος ισχύει και προβλέπει ποινές για όσους ιβρίζουνε τους λευκούς,τους ετερεοφυλόφιλους,τους Ορθόδοξους Χριστιανούς,τους Έλληνες.Επίσης προβλέπονται ποινές για όσους αρνούνται τις γενοκτονίες που σαν έθνος έχουμε υποστεί από τους Τούρκους,όπως επίσης και την γενοκτονία των Αρμενίων,η ακόμα για να μην με αποκαλείτε ναζιστή την γενοκτονία που υποστήκαμε απο τους Γερμανούς κατακτητές κατά την διάρκεια της Γερμανικής κατοχής.Με αυτό το σκεπτικό,τότε θα έπρεπε η εκπομπη για το 1821 που προβάλεται απο το κανάλι του Αλαφούζου θα πρέπει να τερματιστεί,και να κλειστούνε στην φυλακή ο Βερέμης και ο Τατσόπουλος.Και κλείνω με το εξής ερώτημα:Άμα ο αντισημιτισμός είναι έγκλημα,τότε ο ανθελληνισμός τι είναι?
Ελπίζω ο νόμος αυτός να ισχύει και στην περιπτωση προσβολής των εθνικών και θρησκευτικών συμβόλων της Ελλάδας γιατί υπάρχει ένας ιδιότυπος ρατσισμός εναντίων της Ελληνικής σημαίας (την οποία διάφοροι δήθεν επαναστάτες την καίνε και κανείς απο αυτούς ποτέ δεν τιμωρήθηκε ),εναντίων των αγωνιστών της επανάστασης του 1821 στους οποίους χρωστάμε την ελευθερία μας και του Χριστού (που δέχτηκε μέχρι σήμερα κάθε είδους προσβολή και που επίσης κανείς δεν τιμωρήθηκε γι’αυτό).
Θα έπρεπε επίσης προηγουμένως να αναθεωρήσετε τον νόμο περι οπλοχρησίας τόσο των αστυνομικών όσο και των πολιτών τουλάχιστον μέσα στο σπίτι τους το οποίο συμφωνα με τον νόμο είναι απαράβατο , γιατί λογικό είναι η εγκληματικότητα και η ανασφάλεια όπως και η μή εξασφάλιση απο το κράτος της έννοιας του κράτους δικαίου και του δικαιώματος της αυτοπροστασίας των πολιτών σε περίπτωση κινδύνου , να στρέψει τους πολίτες σε ρατσισμό και ξενοφοβία με απρόβλεπτες συνέπειες .
Η εγκληματικότητα είναι εισαγώμενη ως επί το πλείστον και αν δεν επιλυθεί πρώτα αυτό το πρόβλημα , αν ο πολίτης δεν αισθάνεται ασφαλής και κυρίαρχος , όπως άλλωστε επιτάσει το Συνταγμά μας , τότε πιστεύω κανενας νόμος δεν μπορεί να αποτρέψει φαινόμενα ρατσισμού και ξενοφοβίας ,μάλλον θα τα εντείνει .
…ή εκμηδενίζει τη σημασία εγκλημάτων γενοκτονίας, εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας και εγκλημάτων πολέμου…
φαίνεστε, κάντε κάτι!
…δεν εννοείτε τους έλληνες της σμύρνης που «συνωστήστηκαν», ούτε εννοείτε την γενοκτονία των Ποντίων που υπάρχει ακόμα αντιπαράθεση για το εάν ήταν γενοκτονία ή όχι…..
Ναι, ψάχνοντας λοιπόν για γενοκτονίες βρήκα επίσης ότι υπάρχουν ορισμένοι συγγραφείς που δηλώνουν αγωνιστές για τα ανθρώπινα δικαιώματα που έχουν γράψει για την γενοκτονία των μουσουλμάνων από τους επαναστάτες του 1821!!!!
εε μην τους ξεχάσετε για τα νέα σχολικά βιβλία…
Συγχαρητήρια για το Άρθρο 4. Επιτέλους θα μπει φυλακή η Κα. Ρεπούση η οποία αρνείται την σφαγή της Σμύρνης η οποία φυσικά ως σφαγή αμάχων υποχωρούντων συνιστά έγκλημα πολέμου.
Μήπως θα έπρεπε να ζητήσουμε και συγγνώμη από τους Τούρκους που επί 400 χρόνια μας πρόσφεραν απλόχερα τον «πολιτισμό» τους και τα προτερήματά του; Φυσικά όλα αυτά περί παιδομαζώματος, σφαγών και λεηλασιών είναι κακίες των αχάριστων και οπισθοδρομικών Ελλήνων. Παρόλα αυτά θα μπω φυλακή αν αναφερθώ στα κατορθώματά τους, για να μην δυσαρεστήσω τους καλούς μας «φίλους».
Επίσης να ζητήσουμε συγγνώμη και από τους Εβραίους που από την Άλωση και μετά θησαύρισαν εις βάρος των Ελλήνων, χωρίς να αναφερθώ σε σφαγές που έκαναν οι ίδιοι όπως στη Νάουσα, στην καταστροφή της Χίου κ.α. Κατά τ’άλλα θα είμαι αντισημίτης αν αναφερθώ και στα δικά τους κατορθώματα!
Τέλος θα ήθελα να ρωτήσω τους φωστήρες του Υπουργείου Δικαιοσύνης(;), οι «γνωστοί-άγνωστοι» που καίνε την Ελληνική Σημαία πότε θα μπουν φυλακή; Ο Πάγκαλος που την αποκαλεί πανί και ντροπιάζει ένα σύμβολο για το οποίο πέθαναν οι πρόγονοί μας, πότε θα μπει φυλακή; Όσοι πληρώνονται από ξένα κέντρα αποφάσεων (Ρεπούση-Σόρος), για να διαστρεβλώνουν την ιστορική αλήθεια και ανθελληνίζουν τα παιδιά μας, πότε θα μπουν φυλακή; Και για τους λαθρομετανάστες που παραβιάζουν κατάφορα τους νόμους του κράτους, που δεν σέβονται τον τόπο που τους φιλοξενεί και προσπαθούν να επιβάλλουν τον δικό τους τρόπο ζωής, πότε επιτέλους θα εφαρμοστεί ο νόμος, για να απελαθούν; Ή μήπως το 82% των Ελλήνων που υποστηρίζουν την απέλασή τους, είναι ρατσιστές και θα πρέπει να μπουν όλοι μέσα;
Μήπως θα έπρεπε να αρχίσετε να σκέφτεστε και λίγο τους Έλληνες, γιατί παρά έχει γίνει το κακό σας.
Επιτρέψτε μου μία διευκρινιστική ερώτηση επί του άρθρου:
Πρόσωπο το οποίο παρότι Έλληνας πολίτης «αυτοπροσδιορίζεται» ως π.χ ας πούμε Ελβετός.Λέει δηλαδή «εγώ είμαι Ελβετός» και «θεωρώ ότι η περιοχή που ζώ θα πρέπει να αποδοθεί στην Ελβετία».
Αν μια εφημερίδα γράψει πως αυτό τ πρόσωπο έχει απόψεις οι οποίες προωθούν τον διαμελισμό της Ελλάδας, θα θεωρηθεί – εκ του άρθρου αυτού- ότι η εφημερίδα «στρέφεται κατά ομάδας προσώπων που προσδιορίζεται με βάση τη φυλή, το χρώμα, τη θρησκεία, την εθνική ή εθνοτική καταγωγή» και επίσης ότι «κατά τρόπο που μπορεί να προκαλέσει ή διεγείρει σε βιαιοπραγίες ή εχθροπάθεια κατά μιας τέτοιας ομάδας ή μέλους» και άρα θα τιμωρηθεί η εφημερίδα;
Αντιλαμβάνεστε ότι αυτή η λογική θα δημιουργήσει πάρα πολλά προβλήματα καθώς η προπαγάνδα (και άλλες ενέργειες) «φίλων και γειτόνων» χωρών θα ενταθεί.
Συγγνώμη, αλλά μία τέτοιου τύπου επιβολή, η οποία ποινικοποιεί ακόμη και την προφορική «άρνηση» δεν νομίζετε ότι είναι τελείως εκτός των αρχών της δημοκρατίας;
Που πήγε το «διαφωνώ με αυτό που λες αλλά θα υπερασπιστώ το δικαίωμα σου να το λες»;
ΔΗλαδή ποια είναι η κεντρική ιδέα; Απαγορεύεται η αντίθετη σκέψη και άποψη;
Βεβαίως οι βίαιες ενέργειες είναι ένα άλλο θέμα αλλά επιτρέψτε μου να επανέλθω και να το υπογραμμίσω: Το άρθρο αυτό ποινικοποιεί την άποψη και τέτοιου είδους απαγορεύσεις μόνο από τα πλέον ακραία απολυταρχικά καθεστώτα έχουν επιβληθεί.
Δηλαδή θα φυλακίζεται κάποιος επειδή έχει άλλη άποψη για ένα ιστορικό γεγονός; Δεν μπορώ να φανταστώ άλλη περιγραφή για το άρθρο αυτό πέραν του «Οργουελικού».
Δυο παρατηρησεις:
Πρωτον, ασπιδα της κυριαρχης αποψης δεν πρεπει να ειναι ο Νομος. Η δυναμη της στηριζεται στην αμφισβητηση της, και αν θελουμε να προοδεψουμε και να παρουμε την ιστορικη μας γνωση ενα βημα πιο περα, πρεπει να μην προ-αυτοδεσμευομαστε πως δεν υπαρχει μια αλλη θεωρια η οποια να εξηγει n+1 παρατηρησεις. Ουσιαστικα κλεινουμε την πορτα στην βελτιωση μας.
Δευτερο, ειναι η συρρικνωση της ιδιωτικης σφαιρας απο τον Κοινωνια. Η ποινικοποιηση των σκεψεων ειναι ενα βημα προς μια ολοκληρωτικη δημοκρατια. Το θελει κανεις αυτο;
Αυτό που ενδιαφέρει τον νομοθέτη είναι να μήν εκφράζεται δημόσια αμφισβήτηση.
Αν πίνουμε καφέ με πέντε φίλους ή εάν σε ένα φόρουμ στο διαδίκτυο εγώ αρνηθώ την γενοκτονία των Εβραίων απ τους Γερμανούς θα διωχθώ ποινικά.
Πάλι καλά που δεν γράφετε στον νόμο ότι θα διωκόμαστε και για ότι συζητάμε στην κρεβατοκάμαρά μας..
Καταλαβαίνετε βέβαια το υποκριτικό της όλης υπόθεσης φαντάζομαι.
Την γενοκτονία των Ιαπώνων με τις ατομικές βόμβες, των Βιετναμέων με τις βόμβες ναπάλμ, των Τούτσι απ τους Χούτου, των Αρμενίων και των Ποντίων απ τους Τούρκους, των Παλαιστινίων απ τους Ισραηλινούς και Θεός οίδεν πόσες άλλες επειδή δεν τις έχει αναγνωρίσει κάποιο διεθνές δικαστήριο ή στρατοδικείο μπορεί άνετα να τις αμφισβητήσει ο καθένας.
Ενώ των Εβραίων απαγορεύεται.
Καταλαβαίνετε επίσης πως αυτό το άρθρο οδηγεί τους ανθρώπους σε περισσότερο ρατσισμό εναντίον των Εβραίων παρόλο που αυτό είναι το κυρίως ζητούμενο που προσπαθεί να αποφύγει: τον ρατσισμό.
Αντί να απομακρύνεται τους πολίτες απ τον ρατσισμό με αυτό το νομοσχέδια θα τους κάνετε περισσότερο ρατσιστές.
Και τα εγκλήματα του Κομμουνισμού επί Στάλιν έχουν αναγνωριστεί και στηλιτευτεί από πλείστες δικαστικές αποφάσεις δικαστηρίων Ευρωπαϊκών χωρών,αλλά και από το ίδιο το Ευρωπαϊκό κοινοβούλιο.
Παρ’όλα αυτά , οι Έλληνες Κομμουνιστές είναι οι τελευταίοι σε όλον τον πλανήτη που πεισματικά αρνούνται την ύπαρξή τους!Να υποθέσω ότι θα ασκηθεί και εναντίον τους ποινική δίωξη????
Επί της ουσίας τώρα ,γιατί η προτεινόμενη ρύθμιση ,εκτός από παράλογη,είναι και επικίνδυνη:
«Το φρόνημα δεν τιμωρείται»
Είναι το πρώτο πράγμα που μαθαίνει ο πρωτοετής φοιτητής της Νομικής ,πρόκειται για ένα αξίωμα αποδεκτό για τον οποιοδήποτε έχει έστω και την ελάχιστη σχέση με την Νομική Επιστήμη!
Μην αδικείτε τους εαυτούς σας και την κυβέρνησή σας ,με τέτοιες παράλογες πρωτοβουλίες
Όλοι αυτοί που έχουν αμφισβητήσει τις γενοκτονίες κατά των Ελλήνων,Κυπρίων,Ποντίων,Αρμενίων θα έχουν κυρώσεις αν συνεχίζουν να το κάνουν? Η κυρία Δραγώνα θα έχει κυρώσεις? Ο κος Πάγκαλος που εξευτέλισε τους ήρωες του 1821 θα έχει κυρώσεις?
Νομίζω πως το άρθρο 4 είναι το σωστότερο του σχέδιου νόμου.
Ωστόσο αναρωτιέμαι εάν ο «σχεδιαστής» του νόμου έχει υπ’ όψιν του ότι στην κομματική παράταξή του υπάρχουν αρκετά στελέχη που θα τιμωρηθούν βάσει του παρόντος άρθρου (εφόσον συνεχίσουν να αρνούνται ή να εκμιδενίζουν εγλήματα γενοκτονιών, κατά της ανθρωπότητας και άλλα).
ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΕΜΕ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ..ΒΙΑΣΤΕΣ …’Η ΘΑ ΜΠΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟ ΠΑΠΟΥΛΙΑ ΦΥΛΑΚΗ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕ ΣΦΑΓΙΑΣΤΕΣ!!!…..ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ…Η ΦΙΜΩΣΗ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΧΟΥΝΤΑ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΕ…ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΑΣ??…ΚΑΘΑΡΑ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ!!!
[Σημειώνεται για τους σχολιαστές ότι το παρόν Σ/Ν δεν εισάγει κάποιο καινούριο σύστημα δικαίου, αλλά εναρμονίζει την Ελληνική νομοθεσία με διεθνείς συμβάσεις που ήδη έχει κυρώσει η Ελλάς και οι οποίες έχουν υπερνομοθετική ισχύ
Τα σχόλιά μου δεν αφορούν το εάν πρέπει ή δεν πρέπει να υπάρξει το Σ/Ν αλλά μόνον τη ΝΟΜΟΤΥΠΙΚΗ του μορφή]
Το συγκεκριμένο άρθρο συμπυκνώνει τα πιο σοβαρά ζητήματα νομοτυπικής ορθότητας του συνόλου του Σ/Ν.
Κατ’ αρχάς αξίζει να επικεντρώσουμε στο έγκλημα του να «αρνείται κάποιος τη σημασία ενός εγκλήματος πολέμου». Αν πάρουμε μία περιπτωσιολογική αναφορά των διατάξεων του Αρ. 4 παρ. 1, παρατηρούμε ότι εάν κάποιος πει ότι «Αρνούμαι τη σημασία του βασανισμού ατόμων στο Άμπου Γκράιμπ και καλώ όλους να δράσουν υπέρ της άρνησης αυτής» [προσοχή, όχι «Αρνούμαι ότι έγινε βασανισμός» αλλά μόνον την σημασία αυτού] και αυτός ο κάποιος κατοικεί στην Αλάσκα και κάνει τη δήλωση σε Ελληνική εφημερίδα, τότε τιμωρείται με φυλάκιση έως δύο έτη. (Δεν υπάρχει λόγος να μιλήσουμε για εγκλήματα που έχουν αναγνωρισθεί από διεθνή και Ελληνικά δικαστήρια στην παρούσα ανάλυση και μένουμε στις υποθέσεις Graner κ.α.). Είναι χαρακτηριστικό ότι το Πρόσθετο Πρωτόκολλο στη Συνθήκη κατά του Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της ΕΕ (2003) αναφέρει ρητά ως άξια ποινικού κολασμού τα εγκλήματα Denial, gross minimisation, approval or justification of genocide or crimes against humanity, καθεαυτά και όχι την «σημασία» τους. Η λέξη «σημασία» λοιπόν οφείλει να απαλειφθεί.
Είναι σαφές ότι ο συντάκτης ήθελε να μιλήσει για άλλα πράγματα και να ποινικοποιήσει άλλες συμπεριφορές όπως φερ’ ειπείν την αντισημιτική προπαγάνδα και τα ρατσιστικά σχόλια για τους πληθυσμούς που σφαγιάσθηκαν στη Ρουάντα και όχι αυτό που το γράμμα του Σ/Ν τελικά λέγει. Επιπλέον, ο περιορισμός της παρ. 2 μόνον σε δικαστικές αποφάσεις κρίνεται ανεπαρκής, δεδομένου του ότι τα περισσότερα εγκλήματα πολέμου ανιχνεύονται [έστω και αδρά ή γενικόλογα] σε αποφάσεις του Συμβουλίου Ασφαλείας των ΗΕ και τα ψηφίσματα του Ευρωκοινοβουλίου.
Το σημαντικότερο πρόβλημα, ωστόσο, είναι ότι τελικά η πρόκληση και η διέγερση σε βιαιοπραγίες είναι η condition sine qua non που κάνει τη συμπεριφορά αυτή αξιόποινη. Για να δείξουμε το νομοτυπικό πρόβλημα του άρθρου αυτού, κρίνεται σκόπιμο να παραθέσουμε δύο επιχειρήματα:
Εάν κάποιος πει «Μισώ την φυλή των «Κυανών» και αύριο το πρωί προτείνω να βρεθούμε όλοι μαζί στην πλατεία για να τους ξυλοκοπήσουμε» και το επόμενο πρωί βρίσκεται μόνος του στην πλατεία και αποχωρεί χωρίς να εγκληματήσει, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι τρία έτη.
Εάν κάποιος πει «Μισώ τη φυλή των «Κυανών» και θεωρώ ότι καλά τους έκαναν οι «Ιώδεις» το 1710 και τους κατέσφαξαν και τους βίασαν, και να βρεθούμε όλοι μαζί στην πλατεία για να τους ξυλοκοπήσουμε» και το επόμενο πρωί βρίσκεται μόνος του στην πλατεία και αποχωρεί χωρίς να εγκληματήσει, τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο έτη.
Η ανάλυση της προβληματικής μπορεί πραγματικά να καλύψει πολλές σελίδες αλλά αντ’ αυτού προτείνεται η τελική μορφή του άρθρου ως εξής:
«Προστίθεται ως Αρ. 185Β στον ΠΚ όπως ισχύει σήμερα η εξής διάταξη:
1. Αν η πράξη του Αρ. 185Α συνοδεύεται από δημόσια επικρότηση εγκλήματος που διαπράχθηκε σε καιρό πολέμου κατά ατόμων που υπέστησαν το έγκλημα λόγω φυλετικής, εθνικής ή άλλης διάκρισης εναντίον τους, ο υπαίτιος τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον εννέα μηνών και μέχρι τρία έτη.
2. Εάν η πράξη της παραπάνω παραγράφου είχε ως αποτέλεσμα την διάπραξη εγκλήματος από τρίτους, επιβάλλεται φυλάκιση τουλάχιστον ενός έτους και χρηματική ποινή τριών έως δέκα χιλιάδων ευρώ, αν ο υπαίτιος προκάλεσε σε άλλους την απόφαση να εκτελέσουν συγκεκριμένη άδικη πράξη, και με φυλάκιση τουλάχιστον εννέα μηνών και χρηματική ποινή τριών έως δέκα χιλιάδων ευρώ σε κάθε άλλη περίπτωση.
3. Αν η πράξη της παρ. 1 δεν υποκινεί διέγερση αλλά αποτελεί δημόσια έκφραση και έμπρακτη καλλιέργεια μίσους, ο υπαίτιος τιμωρείται με φυλάκιση μέχρι δύο έτη»
Σημ.: Με τον τρόπο αυτό παρακάμπτεται ο ιδιόμορφος όρος της παρ. 2 του Άρθρου. Επιπλέον, μιας που τελικά η διέγερση είναι το πραγματικό έγκλημα κάτω από την εξυβριστική επιχειρηματολογία, η επίκληση του εγκλήματος πολέμου οφείλει να είναι διακεκριμένη μορφή του εγκλήματος, ενώ η «απόπειρα» που κρύβεται κάτω από τον αδόκιμο όρο «εχθροπάθεια» οφείλει να αποτελεί την «προνομιούχα» (ας το αφήσουμε τόσο έωλο, μολονότι το έννομο αγαθό είναι στην πραγματικότητα άλλο) τρίτη παράγραφο.
η ιστορια ειναι επιστημη και βασιζεται πρωτα και κυρια σε πηγες και στοιχεια..αν για ενα ιστορικο γεγονος που τωρα θεωρουμε δεδομενο αυριο προκυψουν απο την ερευνα νεα στοιχεια τα οποια θα αναθεωρουν η θα συμπληρωνουν την ιδη διαμορφωμενη αποψη αυτη την ερευνα θα την απαγορευσουμε? να θεσω και ενα ερωτημα? το κκε αρνειται οτι την σφαγη στο κατιν την εκαναν οι σοβιετικοι παρα το γεγονος οτι και η ιδια η ρωσια αλλα και η διεθνης κοινοτητα την εχουν πιστωσει στον σταλιν..τι θα γινει θα βαζουμε φυλακη οποιον ελληνα κομμουνιστη αρνειται την εν λογω σφαγη? μπαινουμε σε επικινδυνες για την ελευθερια και την δημοκρατια ατραπους..
Η απορία μου είναι η εξής και νομίζω ότι θα πρέπει να διευκρινιστεί οπωσδήποτε, διότι άλλως μεγάλες ομάδες του πληθυσμού θα αισθάνονται μειονεκτικά έναντι άλλων και θα δίδονται επιχειρήματα σε ακραίες απόψεις, κάποιες από τις οποίες ήδη εκφράζονται στα σχόλια:
Αυτή τη στιγμή τρεις κυρίως γενοκτονίες σχετίζονται με τον ελληνικό λαό: των Εβραίων, των Ποντίων και των Αρμενιών. Από ότι γνωρίζω μόνο για τη γενοκτονία των Εβραίων μπορεί να ειπωθεί ότι υπάρχει αμετάκλητη απόφαση διεθνούς δικαστηρίου (δίκες Νυρεμβέργης) ή έστω εθνικών δικαστηρίων (της Γερμανίας). Έτσι όμως δικαίως θα διαμαρτυρηθούν οι Έλληνες Πόντιοι και οι Έλληνες Αρμένιοι ότι υφίστανται δυσμενή μεταχείριση έναντι των Ελλήνων Εβραίων και φοβούμαι ότι θα στοχοποιηθεί η εβραϊκή κοινότητα από τα ακραία στοιχεία, που σαφώς θα αδράξουν την ευκαιρία.
Η διάταξη πρέπει λοιπόν να απαλειφθεί διότι ούτως ή άλλως καμία πρακτική εφαρμογή δεν μπορεί να έχει έτσι όπως είναι διατυπωμένη και το μόνο που θα κατορθώσει (όπως κάθε συμβολική ποινική νομοθέτηση) είναι να εξάπτει τα πάθη.
Η γενική κατεύθυνση του υπό διαβούλευση νόμου και ειδικότερα του παρόντος άρθρου είναι απαράδεκτη, άδικη και υπερ-καταχρηστική.
Συνιστά στυγνή λογοκρίσια εφόσον διαιωνίζει στο διηνεκές μία κατεστήμενη απόφαση ή αντίληψη αποκλείοντας τη δυνάτοτητα κριτικής ακόμα και αυτής της διατύπωσης του κόσμιου και ηθικού λόγου.
εαν ενας παραγοντας της μειονοτητας η μουσουλμανος βουλευτης αρνηθει την γενοκτονια των ποντιων η των αρμενιων βαση αυτου του αρθρου θα του ασκηθει διωξη? επεισης οσοι αποκαλουν σε ιστορικα βιβλια την σφαγη της σμυρνης «συνωστισμο» και ετσι υποβαθμιζουν ενα εγκλημα πολεμου θα εχουν βαση αυτου του αρθρου ποινικες κυρωσεις?
πρόχειρα λέω ότι το άρθρο 4 είναι απαράδεκτο, τιμωρεί τον ‘αρνητισμό’ , το αντίστοιχο του γαλλικού ‘νόμου Γκεισό’ που οδήγησε σε καταδίκη τον Ροζέ Γκαροντί και που επεβλήθηκε από το πανίσχυρο Εβραϊκό λόμπυ της Γαλλίας.
στην παράγραφο 1 του άρθρου 4 μετά τη φραση «γενετήσιο προσανατολισμό», να προστεθεί «την ιδεολογία και τις πολιτικές θέσεις»
Στην ιδια παράγραφο η χρηματική ποινή να αυξηθεί απο 10.000-30.000 ευρώ
Όπως κι στο Άρθρο 3 ο όρος «γεννετησιος προσανατολισμός» πρέπει να αντικατασταθεί με τον όρο «σεξουαλικο προσανατολισμό» για αποφυγεί παρεμνηνειών του Νόμου