Σκοπός του νόμου είναι η καταπολέμηση ιδιαίτερα σοβαρών μορφών και εκδηλώσεων ρατσισμού και ξενοφοβίας μέσω του ποινικού δικαίου σύμφωνα με την Απόφαση-Πλαίσιο 2008/913/ΔΕΥ του Συμβουλίου της 28ης Νοεμβρίου 2008 και την από 7 Μαρτίου 1966 Διεθνή Σύμβαση «περί καταργήσεως πάσης μορφής φυλετικών διακρίσεων» που κυρώθηκε με το Ν.Δ. 494/1970.
Άρθρο 1 Σκοπός
Αναρτήθηκε
22 Φεβρουαρίου 2011, 12:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
3 Μαρτίου 2011, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
469 Σχόλια 773 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35461 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Κώδικας Δικαστικών Υπαλλήλων
- ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΕ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ...
- Ενίσχυση του συστήματος ελέγχου των Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης και Δηλώσεων Οικονομικών Συμφερόντων του ν. 5026/2023
- Τροποποίηση του π.δ. 18/1989 «Κωδικοποίηση διατάξεων νόμων για το Συμβούλιο της Επικρατείας» (Α΄ 8) – Μεταφορά διαφορών στα Τακτικά Διοικητικά Δικαστήρια -Ρυθμίσεις για πιλοτική ή κατόπιν...
- Εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου για το ενέχυρο και σύσταση Ενιαίου Ηλεκτρονικού Μητρώου Ενεχύρων επί κινητών, απαιτήσεων και άλλων δικαιωμάτων
- Ενοποίηση του πρώτου βαθμού δικαιοδοσίας, χωροταξική αναδιάρθρωση των δικαστηρίων της πολιτικής και ποινικής δικαιοσύνης και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης
- Ενίσχυση δικηγορικής ύλης: Ρυθμίσεις για τα σωματεία, τα κληρονομητήρια, τις αποδοχές και αποποιήσεις κληρονομιών
- Παρεμβάσεις στον Ποινικό Κώδικα και τον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας για την επιτάχυνση και την ποιοτική αναβάθμιση της ποινικής δίκης - Εκσυγχρονισμός του νομοθετικού πλαισίου για την πρόληψη και τη...
- ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2021/784 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 29ης ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2021 ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
- ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ Ν. 4963/2022
- ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΗ ΑΝΑΔΙΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ,ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΙΔΡΥΣΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ
- Σχέδιο νόμου:«Υποβολή των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης (πόθεν έσχες) και οικονομικών συμφερόντων»
- Επικαιροποίηση ορολογίας...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση με τίτλο «Διεθνής εμπορική διαιτησία και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης»
- Διαδικασία άρσης του απορρήτου των επικοινωνιών, κυβερνοασφάλεια και προστασία προσωπικών δεδομένων πολιτών
- Επιλογή, κατάρτιση και επιμόρφωση των δικαστικών υπαλλήλων στην Εθνική Σχολή Δικαστικών Λειτουργών
- Ενσωμάτωση στην εθνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/884 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απρίλιου 2019
- Προστασία προσώπων που αναφέρουν παραβιάσεις ενωσιακού δικαίου - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1937 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23ης Οκτωβρίου 2019 (L 305)
- Ενσωμάτωση Οδηγιών (ΕΕ) 2019/770 & (ΕΕ) 2019/771
- Δημόσια Διαβούλευση του σχεδίου νόμου με τίτλο «Δικαστική Αστυνομία»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/713
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΚΩΔΙΚΑΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ"
- Ένταξη των περιοχών ισχύος του κτηματολογικού κανονισμού Δωδεκανήσου στο εθνικό κτηματολόγιο, εφαρμογή σε αυτές της κοινής εθνικής νομοθεσίας...
- MΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Τροποποιήσεις του Ποινικού Κώδικα και του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας»
- Ταχεία πολιτική δίκη, προσαρμογή των διατάξεων της πολιτικής δικονομίας για την ψηφιοποίηση της πολιτικής δικαιοσύνης και άλλες τροποποιήσεις στον Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Κώδικας οργανικών διατάξεων για το Ελεγκτικό Συνέδριο και άλλες συναφείς ρυθμίσεις»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας"
- Μεταρρυθμίσεις αναφορικά με τις σχέσεις γονέων και τέκνων και άλλα ζητήματα οικογενειακού δικαίου
- EΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2017/1939-ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ
- Επιτάχυνση της εκδίκασης εκκρεμών υποθέσεων του ν. 3869/2010 σύμφωνα με τις επιταγές του άρθρου 6§1 ΕΣΔΑ, τροποποιήσεις του Κώδικα Δικηγόρων και λοιπές διατάξεις
- Σχέδιο Νόμου «Ρυθμίσεις για το ελεγκτικό συνέδριο και διατάξεις για την αποτελεσματική απονομή της δικαιοσύνης»
- Ενσωμάτωση Οδηγιών ΕΕ, κύρωση Μνημονίου Διοικητικής Συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας Κύπρου, τροποποιήσεις του ν. 3663/2008 (Α΄99) προς εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2018/1727 και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο νόμου:"Τροποποιήσεις Ποινικού Κώδικα, Κώδικα Ποινικής Δικονομίας και συναφείς διατάξεις"
- Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 4512/2018 (A΄ 5) για τη διαμεσολάβηση σε αστικές και εμπορικές υποθέσεις
- Μονάδες Μέριµνας Νέων και άλλες διατάξεις
- Κύρωση των τροποποιήσεων του Καταστατικού της Ρώμης του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου (ν. 3003/2002, Α 75)
- Σχέδιο νέου Κώδικα Ποινικής Δικονομίας
- Σχέδιο νέου Ποινικού Κώδικα
- Σχέδιο Νόμου για την Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
Σίγουρα αυτό το νομοσχέδιο επιβάλλεται και χρηματοδοτείται από ξένα κέντρα και ΜΚΟ. Αυτοί θέλουν την Ελλάδα πολυπολιτισμική, άρα ανομοιογενή, σε πολλές διαφορετικές ομάδες, ώστε να κυβερνιέται εύκολα.
Αυτοί, οι ξένοι, έχουν τον σκοπό τους. Θέλουν να πουλάν τα προϊόντα τους, θέλουν το φυσικό πλούτο μας, θέλουν γενικά να προωθούν τα συμφέροντά τους… Εσείς, οι «έλληνες» πολιτικοί, ως που θα φτάσετε για να μη χάσετε την καρέκλα σας;
Δεν βλέπετε πλέον ότι δεν μπορείτε να κυκλοφορίσετε στον δρόμο;
Δεν ξέρετε ότι υπάρχουν σήμερα 800.000 άνεργοι στη χώρα;
Δε διαβάζετε το αστυνομικό δελτίο, όπου κάθε μέρα ξυλοκοπούνται
γεροντάκια για 50 ευρώ, ή για ένα κινητό;
Για τη ρημάδα την καρέκλα σας, αποδομείτε τη χώρα.
Με τις πράξεις σας, αν δεν γίνει κάποιο θαύμα, στατιστικά ο ελληνισμός θα εξαληφθεί στον τόπο του και θα υπάρχει διάσπαρτος, σε μικρές κοινότητες, ανά την υφήλιο…
ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ.
ΚΥΡΙΟΙ…ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ…ΟΣΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ…ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ!!!! ΤΟ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΕΝ ΚΑΜΠΤΕΤΑΙ.
πάλι μας χλευάζετε; πάλι μας κοροιδεύετε κατάμουτρα; κι εξηγούμαι: παρακολούθησα απ΄την αρχή μέχρι το τέλος επί διμήνου σχεδόν, δεκέμβριο 2009 με ιανουάριο 2010, την προηγούμενη σχετική ανοικτή διαβούλευση για τους λαθρομετανάστες, στην οποία χιλιάδες πολιτών εξέφρασαν τη γνώμη και τους προβληματισμούς τους. χιλιάδες μηνύματα, άλλα μικρά άλλα ΄΄σεντόνια» ολόκληρα, άλλα απλοικά γραμμάτα, άλλα με εξαιρετικό βάθος σκέψης και νομική επιχειρηματολογία.
σε κάθε περίπτωση, οι πολίτες έκατσαν κάτω, άνοιξαν βιβλία, συμβουλεύτικαν νόμους, σύγκριναν δεδομένα με διάφορες ευρωπαικές χώρες, επισήμαναν πλείστες ομοιότητες και διαφορές με την ελληνική πραγματικότητα.
αποτέλεσμα; ΜΗΔΕΝ. η κυβέρνηση πέρασε το λαθρονομοσχέδιο των λαθρομεταναστών, η αντιπολίτευση παραμίλαγε στον ύπνο της ότι θα ακυρώσει το νόμο όταν -εδώ γελάμε- γίνει κυβέρνηση.
και τώρα, εφόσον με το λαθρομεταναστευτικό σφυγμομετρήθηκε η κοινή γνώμη και αποτυπώθηκαν οι φόβοι κι οι φοβίες της, εφόσον καταχωρήθηκαν τα κοινωνικά ανακλαστικά της και το ψυχολογικό της προφίλ τη συγκεκριμένη στιγμή προ μνημονίου, επανέρχεστε με την ίδια συνταγή με ΑΜΕΣΟ σκοπό να επικαιροποιήσετε το ψυχολογικό προφίλ ενός πειραματόζωου μετά τη θεραπεία σοκ του μνημονίου με αντιδραστήριο τον Άλλο ΚΑΙ ΜΕ ΑΠΟΤΕΡΟ ΣΚΟΠΟ το επόμενο σοκ το οποίο έχετε ήδη συμφωνήσει και προμελετήσει….
και δυστυχώς πάλι θα συρρεύσουν οι πολίτες καλή τη πίστει και με φροντίδα και έγνοια να καταθέσουν τις ελεύθερες απόψεις τους σε μια δημοκρατική κοινωνία χωρίς να συνειδητοποιούν ότι είναι το ποντικάκι κάτω από το μικροσκόπιο με ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΑ καλώδια στο κεφάλι να αντιδράει στα ηλεκτρομαγνητικά κύματα των ανθρωπίνων δικαιωμάτων…..
Το να μιλαω μου το ειχε απαγορευσει η χουντα. Δεν ηξερα οτι θα γινει και επι Δημοκρατιας.
Και τα εγκλήματα του Κομμουνισμού επί Στάλιν έχουν αναγνωριστεί και στηλιτευτεί από πλείστες δικαστικές αποφάσεις δικαστηρίων Ευρωπαϊκών χωρών,αλλά και από το ίδιο το Ευρωπαϊκό κοινοβούλιο.
Παρ’όλα αυτά , οι Έλληνες Κομμουνιστές είναι οι τελευταίοι σε όλον τον πλανήτη που πεισματικά αρνούνται την ύπαρξή τους!Να υποθέσω ότι θα ασκηθεί και εναντίον τους ποινική δίωξη????
Επί της ουσίας τώρα ,γιατί η προτεινόμενη ρύθμιση ,εκτός από παράλογη,είναι και επικίνδυνη:
«Το φρόνημα δεν τιμωρείται»
Είναι το πρώτο πράγμα που μαθαίνει ο πρωτοετής φοιτητής της Νομικής ,πρόκειται για ένα αξίωμα αποδεκτό για τον οποιοδήποτε έχει έστω και την ελάχιστη σχέση με την Νομική Επιστήμη!
Μην αδικείτε τους εαυτούς σας και την κυβέρνησή σας ,με τέτοιες παράλογες πρωτοβουλίες
Μπράβο σε όλους σας…
Καταφέρατε να χαρακτηρίσετε τον Έλληνα ξενόφοβο και ρατσιστή (!!!)…χωρίς όμως να απολογείστε για τις δικές σας ευθύνες επ’ αυτού…
Γιατί «αγαπητέ υπουργέ»…με την ίδια ευκολία που η νομοθετική σας ρύθμιση θα χαρακτήριζε κάποιον «ρατσιστή», με την ίδια ευκολία ο λαός χαρακτηρίζει και εσάς ως ΠΡΟΔΟΤΕΣ…
Βέβαια, στη πρώτη περίπτωση, φταίει ο κάτοικος του Αγ. Παντελεήμονα, των Πατησίων, ο μαγαζάτορας (που βλέπει απ’ έξω από το μαγαζί του τον ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗ να πουλαέι παρεμφερή με αυτόν προϊόντα), η ηλικιωμένη που τη χτύπησαν για να της πάρουν τον σταυρό κλπ, οι οποίοι τολμούν (!!!) να εκφράσουν την αντίθεση τους σε αυτή τη κατάσταση που τους «τρώει» τη ζωή…
Στη δεύτερη περίπτωση (που αφορά εσάς) ποια είναι η δικαιολογία σας για αυτή τη κατάντια…??????????????????
Ως πότε ο ΈΛληνας πολίτης θα έχει μόνο υποχρεώσεις, ενώ όλοι οι άλλοι μόνο δικαιώματα….????????????????
…Λυπάμαι γιατί έχετε καταντήσει τη χώρα μια χύτρα ταχύτητος στην οποία έχετε σφραγίσει ερμητικά τη βαλβίδα…
…και σα να μην φτάνουν όλα αυτά…ανέβαζετε συνεχώς και τη θερμοκρασία…
Εν κατακλέιδι, διαφωνώ με αυτή τη νομοθετική πρόταση (αλλά σιγά μην ιδρώνει το αυτάκι σας…) καθώς πιστεύω ότι τέτοιου είδους προτάσεις, θα πρέπει να έρθουν αφού απελαθούν από τη χώρα όλοι οι παράνομοι μετανάστες…και εφόσον συμβεί αυτό, τότε να φροντίσει η πολιτική ηγεσία του τόπου να «προστατέψει» τους αλλοδαπούς από «τέτοιου» είδους «επιθέσεις»…
Αλλά σαφώς γνωρίζετε, ότι εάν προχωρήσετε με τόλμη σε τέτοιου είδους απελάσεις, τότε το πιο πιθανό είναι να ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΚΑΝ Ο ΝΟΜΟΣ…
…Σκεφτείτε το…τα πράγματα τελικά ίσως είναι πιο απλά από αυτό που εσείς θέλετε να μας παρουσιάσετε…
Προς την κυβέρνηση: Όπως ήδη θα διαπιστώσατε ο Ελληνικός λαός, σχεδόν στο σύνολο του, είναι ΚΑΘΕΤΑ αντίθετος με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο παρωδία! Επομένως θα μπορούσατε να το αποσύρετε από τώρα μιας και είναι ανούσιο να εισπράτετε την δυσαρέσκεια των Ελλήνων για άλλες 8 ημέρες…
Εκτός βεβαία εάν προλάβετε και ψηφίσετε πριν ολοκληρωθεί η δημόσια αυτή διαβούλευση, νόμο με τον όποιο ποινικοποιειεται και η δυσαρέσκεια απέναντι στο νομοσχέδιο για το ρατσισμό και την ξενοφοβία!!! Θα ήταν δε πολύ χρήσιμο ο νόμος να ισχύει αναδρομικά (κατι το οποίο ειναι βέβαια αντισυνταγματικό αλλά ποιος το υπολογίζει το Σύνταγμα;) έτσι ώστε να μην ξαναγράψει κάνεις σχόλιο κατά του νομοσχεδίου αλλά και όσοι το τόλμησαν να πάνε στη φυλακή!!!
Τα πρωτα αρθρα ειναι ασαφη,πολυ γενικολογα και η διατυπωση προυποθεσης δικαστικως αναγνωρισμενων διεθνων εγκληματων καλυπτει μονον την εβραικη γενοκτονια.Δεν καλυπτει τις ιστορικα αποδεδειγμενες γενοκτονιες Ελληνων,Αρμενιων κλπ.Ετσι φιμωνετε οποιαδηποτε γνωμη,ιστορικη αληθεια και κοινη δικτατορικη πρακτικη για ολους τους θυτες του κοσμου.Το νομοσχεδιο ουσιαστικα επιχειρει να ποινικοποιησει καθε διαμαρτυρια και εκφραση γνωμης για τετελεσμενα και διαρκως τελουμενα πραγματικα συμβαντα και μεθοδευσεις εναντια στην ελευθερια εκφρασεως ακομη και της επικλησης προστασιας των φυσικων μας δικαιωματων.Θεωρω πως οι υπαρχοντες νομοι ειναι υπερεπαρκεις,εφοσον τηρουνται εξισου προς ολους και το προτεινομενο σχεδιο νομου οχι μονον ανωφελο αλλα και αντισυνταγματικα επιβουλομενο βασικες ελευθεριες και φυσικο δικαιο.Μετα τιμης.
Κύριοι της κυβέρνησης,
δεν θα υπήρχε ανάγκη για κανένα νέο νόμο αν η πολιτεία είχε τη δύναμη να εφαρμόσει τους νόμους που ήδη υπάρχουν. Αν είχε τη δύναμη να προστατεύσει το λαό αυτού του έρμου κράτους τότε δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα.Πάνω από ενάμισυ εκατομύρριο υπολογίζονται οι λαθρομετανάστες (προσωπικά πιστεύω ότι ειναι περισσότεροι) στην Ελλάδα και πιστεύω ότι είμαστε μοναδική χώρα ξέφραγο αμπέλι.
Μετά το νομοσχέδιο για την αυτόματη απόδοση της ιθαγένειας που κρίθηκε αντισυνταγματικό από το ΣΤΕ, έχουμε τώρα το ξαδερφάκι του.
Ποινικοποιείται λοιπόν κάθε άποψη, κάθε έκφραση συναισθήματος αγανάκτησης για θέματα που αφορούν τους αλλοδαπούς, την λαθρομετανάστευση, την γκετοποίηση των γειτονιών μας, τα ήθη και τα έθιμα τους, αντίθετα στα δικά μας.
Αν δηλαδή κάποιος πει ότι δεν γουστάρει να γεμίσουμε Αφρικανούς και Άραβες, θα διώκεται ποινικά. Αν κάποιος πει ότι δεν γουστάρει σαρία και ότι το θεωρεί απάνθρωπο, θα διώκεται. Αν κάποιος πει ότι οι αλλοδαποί πρωταγωνιστούν στα αστυνομικά δελτία και ότι κατακλύζουν τις φυλακες σε συντριπτικό ποσοστό, θα διώκεται.
Όλο αυτό αποσκοπεί στο να δημιουργηθεί ένα καθεστώς πολιτικής ορθότητας γύρω από το φλέγον ζήτημα της λαθρομετανάστευσης και της πληθυσμιακής αλλοίωσης (για να μην πω πληθυσμιακή αλλαγή) που γνωρίζει η χωρα ώστε να μην μπορούν οι Έλληνες να εκφραστούν την αντίθεση τους.
Επίσης πρώτη φορα βλέπω σε ένα νομο ιδεολογικές έννοιες (πχ πολυπολιτισμική κοινωνία), και δη ξεπερασμένες και χρεοκοπημένες. Όλοι αυτοί οι ευρωλιγούρηδες και ψεφτοπροοδευτικοί που μας κυβερνάνε έχουν ταξιδέψει καθόλου ήθελα να ήξερα; Έχουν πάει στο Λουτον, στα βόρεια προάστια του Παρισιού, στο Βερολίνο, να δουν τα καλά της πολυπολιτισμικότητας; Άκουσαν καθόλου τις πρόσφατες δηλώσεις Ευρωπαίων ηγετών όπως ο Κάμερον και ο Σαρκοζί που παραδέχτηκαν την χρεοκοπία αυτού του κοινωνικού μοντέλου;
Και πάμε εμείς με καθυστέρηση 30 χρονων να εφαρμόσουμε κάτι καταδικασμένο σε αποτυχία, που προκαλεί εντάσεις, κοινωνικές εκρήξεις και τον επάρατο ρατσισμό που τόσο πολύ θέλετε να καταπολεμήσετε;
Αντί να καταπολεμήσετε επιτέλους τις αιτίες που δημιουργούν το ρατσισμό (λαθρομετανάστευση, εγκληματικότητα, γκετοποίηση των γειτονιών μας), θέλετε να καταστείλετε ακόμα περισσότερο το φρόνημα των Ελλήνων.
Πραγματικά δέν μπορῶ νά κατανοήσω τήν χρεῖα τοῦ συγκεκριμένου νομοσχεδίου.
Οὑδέποτε οἱ Ἕλληνες ὑπῆρξαν ρατσιστές ἢ ξενοφοβικοί !
Περίτρανη ἀπόδειξη τόσοι καί τόσοι Σύριοι, Παλαιστίνιοι, Ἀφρικανοί ποῦ ἦλθαν ΝΟΜΙΜΑ στήν χῶρα μας, ἐνσωματώθηκαν, δημιούργησαν καί δημιουργοῦν καί ὄλα αὐτά ἀπό τήν 10ετία τοῦ ’70. Ὡστόσο, θά πρέπει νά σημειωθεῖ, ὅτι τά περιστατικά παραβατικότητας αὐτῶν τῶν ἀνθρώπων ἦταν ἐλάχιστα ἕως ἀνύπαρκτα !
Ὑπάρχει σύγκριση μέ τά σημερινά κύματα ΛΑΘΡΟμεταναστῶν ἔστω καί κατ’ ἐλάχιστο ;;;
Ἐπιπρόσθετα ὑπάρχουν ἂπειροι εὐρωπαῖοι ποῦ ἐπέλεξαν τήν χώρα μας προκειμένου, νά μείνουν γιά τό ὑπόλοιπο τῆς ζωῆς τους μετά τήν συνταξιοδότησή τους.
Προφανῶς θεωρεῖτε , ὅτι θά πρέπει νά ἀποδεχθοῦμε τό γεγονός ὅτι δέν μποροῦν κάτοικοι ὁλόκληρων περιοχῶν νά βγοῦν ἀπό τό σπίτι τους καί σέ μία πραγματικά δυσχερῆ στιγμή γιά τήν χώρα μας, νά στερηθοῦν ἀκόμη καί ἕνα περίπατο ἢ τό στοιχειῶδες νά παίξει τό παιδί τους, στούς χώρους ποῦ δημιουργήθηκαν ἀπό τούς φόρους τους καί τά πανάκριβα δημοτικά τέλη !
Προσπαθεῖτε ἐτσιθελικά, νά ἐπιβάλλετε τήν παρουσία ὅλων αὐτῶν τῶν ἀνθρώπων, τούς ὁποῖους δέν χρειασθήκαμε καί δέν χρειαζόμαστε !
Ὅταν τό 43% καί πλέον τοῦ πληθυσμοῦ εἶναι οἰκονομικά ἀνενεργό;
Θά ἦταν ἲσως κατανοητό, ἂν οἱ συγκεκριμένοι μποροῦσαν νά ἐπενδύσουν στήν Ἑλλάδα, νά δημιουργήσουν … ἀλλά αὐτοί τό μόνο ποῦ ἔχουν νά προσφέρουν, εἶναι ἡ φτώχεια τους καί στοιχεῖα πολιτισμοῦ ποῦ εἶναι ξένα πρός τόν δικό μας πολιτισμό (ὅπως αὐτομαστίγωμα, συναθροίσεις σέ δημοσίους χώρους γιά τά λατρευτικά τους καθήκοντα, κλειτοριδεκτομή, λιθοβολισμοί, ἀντιμετώπιση τῶν γυναικῶν ὡς «πρᾶγμα» σκαιή συμπεριφορά, βιασμοί, βεντέτες κ.ο.κ.).
Ἀλήθεια, γιατί δέν τήν μοιράζονται αὐτήν τήν φτώχεια μέ ὁμόδοξους ἢ ὁμόγλωσσους λαούς ποῦ βρίσκονται πλησιέστερα στίς χῶρες προελεύσεώς τους ; Τό Πακιστάν εἶναι σαφῶς πλησιέστερα στήν Ἰνδία ἡ ὁποῖα ἔχει ρυθμό ἀνάπτυξης 10%. Ἢ στήν Κίνα ἡ ὁποῖα εἶναι δεύτερη οἰκονομική δύναμις. Οὒτως ὧστε νά μποροῦν νά βρίσκονται κοντύτερα στούς οἰκείους τους ;
Γιατί δέν ὑπάρχει πλαφόν ἐξαγωγῆς συναλλάγματος σέ ὅλους αὐτούς, ὅπως στούς Ἕλληνες τῆς Γερμανίας, τῆς Γαλλίας καί ὄλων τῶν ὑπολοίπων χωρῶν ποῦ τούς ΠΡΟΣΚΑΛΕΣΑΝ καί τούς δέχθηκαν ;;;
Μήπως θά ἦταν καλύτερα νά ἀσχοληθῆτα καί νά βρῇτε κομπιουτεράκια ποῦ λειτουργοῦν προκειμένου νά λύσετε μείζονα προβλήματα τῆς κοινωνίας ;
Θεσπῖστε πρῶτα νόμους ποῦ θά βάλουν ὅλο αὐτό τό κομφούζιο ποῦ προκαλέσατε μέ τήν ὀλιγωρία σας καί τήν μικροκομματική πολιτική σας, μέσα σέ ἕνα πλαίσιο ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ, προστατεῦστε τά σύνορα τῆς χῶρας, γιατί ὁρκισθήκατε νά τήν παραδώσετε ἀκεραῖα …καί μετά συζητοῦμε γιά ἐνδεχόμενη ξενοφοβία ἢ ρατσισμό τῶν Ἑλλήνων.
Πρός τό παρόν, αὐτό ποῦ βιώνουμε εἶναι ἕνας ἰδιότυπος ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ μέ ἀποτέλεσμα νά ξαναμεταναστεύουν νέοι καί μεσήλικες ! ΑΥΤΟ ΠΩΣ ΣΚΟΠΕΥΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΕΤΕ ; ὄχι τίποτε ἂλλο, ἀλλά γιατί στερήσατε ἀπό τήν Ἑλλάδα τόσους Ἕλληνες … ποῦ θά ἒπρεπε νά ἀποτελεῖ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟ ΣΑΣ ΣΤΟΧΟ νά βρῇτε τρόπους νά τούς ἐπαναπατρίσετε !
Ἀσχοληθεῖτε μέ τήν κάμηλο … καί σταματεῖστε νά διὑλίζετε τόν κώνωπα ! ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΛΗΡΩΝΕΣΤΕ !
Καλο θα ειναι να ασχοληθειτε με τα αρχικα του Υπουργειου σας για το οφελος των Ελληνων. Ναι στη δικαιοσυνη και οχι στην ανθρωπινη καταπατηση των δικαιωματων των Ελληνων ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.
Το νομοθέτημα ξεκινά από μία εντελώς λανθασμένη παραδοχή Είναι τελείως διαφορετικό πράγμα η αποδοχή ενός αριθμού μεταναστών, και μάλιστα από χώρες πολιτισμικά ομοειδείς (π.χ. Αλβανία, Ρωσία, Βουλγαρία, Γεωργία, Αρμενία), οι οποίοι σε ένα βάθος χρόνου 1-2 γενεών θα αφομοιωθούν στην ελληνική κοινωνία και θα την εμπλουτίσουν, και τελείως διαφορετικό να λέμε ότι «η ελληνική κοινωνία τείνει να μεταβληθεί σε πολυπολιτισμική» αποδεχόμενοι ως de facto το γεγονός της λαθρομετανάστευσης τεράστιου και άγνωστου αριθμού Αφροασιατών και μάλιστα μουσουλμάνων.
Η Ελλάδα είναι χτισμένη στην αρχή του κράτους-έθνους, με σεβασμό φυσικά στις μειονότητες, όπως κάθε ευρωπαϊκό κράτος. Πολυπολιτισμικότητα σημαίνει ένα μωσαϊκό από μικρά και μεγάλα γκέτο, δίχως συνοχή.
Είναι δυνατόν ο νομοθέτης να νομοθετεί αποδεχόμενος το γεγονος ότι αυτή τη στιγμή βρίσκονται ΠΑΡΑΝΟΜΑ στην Ελλάδα και υπό καθεστώς απέλασης Μαροκινοί, Αλγερινοί, Πακιστανοί, Μπαγκλαντεσιανοί και άλλοι υπήκοοι χωρών, με ψευδή συχνά έγγραφα;
Τέτοιο σκεπτικό πλήττει άμεσα και την νομιμότητα και τους έλληνες πολίτες, αλλά και τους ενταγμένους στην ελληνική κοινωνία νόμιμους μετανάστες, οι οποίοι πλήττονται εξίσου με τους Ελληνες από τη λαθρομετανάστευση και οι οποίοι δεν φαίνονται να επιθυμούν να ζουν σε γκέτο στο όνομα ενός ιδεολογήματος περί «πολυπολιτισμού». Και το οποίο παντού πλέον στην Ευρώπη ομολογείται ως αποτυχημένο πείραμα.
1. ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗ ΛΕΞΗ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ;;;ΤΗΝ ΚΟΥ ΚΛΟΥΞ ΚΛΑΝ;;;; ΔΙΟΤΙ ΑΠΟ ΟΣΟ ΓΝΩΡΙΖΩ, ΤΕΤΟΙΑ ΛΕΞΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
2. ΑΝ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΠΩΣ Ο ΟΡΟΣ «ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ», ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΤΟ «ΔΙΑΦΑΝΟ» (?) ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΕΙ ΣΕ ΝΟΜΙΚΟ ΟΡΟ ΙΣΧΥΕΙ, ΤΟΤΕ:
Ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ;;;;
ΠΡΩΤΟΙ ΕΣΕΙΣ ΚΥΡΙΟΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΙΩΧΘΕΙΤΕ ΠΟΙΝΙΚΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΕΝΑΣ ΤΕΤΟΙΟΣ ΓΕΛΟΙΟΔΕΣΤΑΤΟΣ ΝΟΜΟΣ. ΠΡΩΤΟΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΑΤΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΔΥΝΑΤΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.
ΑΙΣΧΟΣ.
Έχω την πεποίθηση ότι αν, λέω αν, κάνατε ένα δημοψήφισμα με θέμα τον παρόντα νόμο, δεν υπήρχε περίπτωση να πάρετε πάνω από 3% συμφωνούντες.Και για το λεγόμενο θέμα της παγκοσμιοποίησης, προσπαθείτε να το επιβάλετε με το ζόρι. Ε, λοιπόν ο κόσμος είναι παγκοσμιοποιημένος σύμφωνα με τα ΕΛΛΗΝΙΚΑ πρότυπα και αυτό πάτε να αλλάξετε, τα πρότυπα.
Καλή αποτυχία
Χαρίλαος
ΕΣΥ ΠΟΥ ΣΒΗΝΕΙΣ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΕΧΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΝΟΜΑ??ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΣ?ΤΙ ΦΟΒΑΣΑΙ?? ΜΗΠΩΣ ΦΟΡΑΣ ΚΟΥΚΟΥΛΑ?? ΟΙ ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ,ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΣΟΥ ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ??
σε απαντηση για αυτο το νομοσχεδιο θα προτεινα σε ολους τους ελληνες να κατεβεναμε σε απεργια πεινας διαρκειας με αιτημα να φυγουν ολοι οι ξενοι απο την χωρα.ειμαι σιγουρος πως θα μας αφηναν να πεθαιναμε
ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΜΟΥ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ????ΥΠΑΡΧΕΙ ΗΔΗ ΨΗΦΙΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Ε. ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΙΟΘΕΤΟΥΜΕ ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ????ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΣΚΟΤΩΣΑΝ 1 ΕΚ. ΕΛΛΗΝΕΣ (ΣΕ ΟΔΗΣΣΟ, Β.ΗΠΕΙΡΟ ΚΛΠ) ΚΑΙ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 300 ΕΚ!!!ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΔΕΝ ΛΥΝΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!!!ΟΧΙ ΑΛΛΟΙ ΞΕΝΟΙ ΦΟΝΙΑΔΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ
Μας τα πήρατε όλα. μας πήρατε τα λεφτά μας και προ πάντων την ελευθερία μας με τους 2.000.000 εποίκους που τρομοκρατούν τις γειτονιές μας, μας έχουν κλείσει στα σπίτα μας γιατί φοβόμαστε για την ασφάλεια μας και για να μην βλέπουμε αυτό το αίσχος που έχετε φτιάξει που το ονομάζετε κέντρο ευρωπαικής πρωτεύουσας. Τώρα θέλετε να μας πάρετε και το δικαίωμα να μιλάμε και να καταγγέλουμε την ανικανότητά σας
Η απόπειρά σας να ποινικοποιήσετε τις διαφορετικές γνώμες και όχι τις ποινικά κολάσιμες πράξεις, απλά δείχνει ότι εναρμονίζεστε με το παγκόσμιο νεοταξικό φασισταριό που μας πνίγει και που χρησιμοποιείται απο συγκεκριμένα συμφέροντα για πολιτική ηγεμονία. Θα έπρεπε να ντρέπεστε, αλλά δεν περιμένουμε τίποτα καλύτερο απο την κλεπτοκρατία που κατέστρεψε την Ελλάδα.
Δεν φτάνει που μετατρέψατε την πατρίδα μας σε πολυεθνική χαβούζα τώρα θα ποινικοποιήσετε κάθε γνωμη που θα αντιστέκεται σε σας και στα διεθνικά αφεντικά σας.
Αναρωτιέμαι αν ζώ στην ελεύθερη Ελλάδα ή σε κατεχόμενη.
Πρώτα βάλατε στο μάτι την γλώσσα, τώρα πάτε να μας μονιμοποιήσετε και να μας επιβάλλετε κάθε ασιάτη και αφρικανό,και πάτε να μας εκφοβίσετε και μας απειλείτε.
Οταν έρχονται ασιάτες και αφρικανοί στην χώρα μου,και μάλιστα με το έτσι θέλω, ναι, είμαι και θα είμαι και πατριώτης ΕΛΛΗΝΑΣ (ρατσιστής κατ’ εσάς) και ξενόφοβος την στιγμή μάλιστα που προ ημερών πακισστανοί ωρύονταν στο κέντρο της Αθήνας ΚΑΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ ΖΗΤΩ ΤΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝ
Εχει όμως ο καιρός γυρίσματα…
Αξιότιμοι κύριοι του υπουργείου
Δεν είμαστε ρατσιστές.Προσπαθούμε να προστατευτούμε εμείς οι Έλληνες.
Για την προστασία του Έλληνα και το ανθρώπινο του δικαίωμα να κοιμάται και να κυκλοφορεί ήσυχος και ασφαλής έχετε κάτι? Με όλα αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα ,εκπαιδεύουμε πλέον τα παιδιά μας στις πολεμικές τέχνες και εμείς ψάχνουμε να εφοδιαστούμε με κυνηγετικά όπλα .Το εμπεδώσαμε.!!!ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.!ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.!Όσο για τα δικά μας παιδιά που είναι ήδη σε άλλες χώρες μετανάστες προς αναζήτηση δουλειάς , υπάρχει κάποια μέριμνα από την ελληνική πολιτεία ?
Ζω στην Γαλλια, σε χωρα με πολυ περισσοτερους μεταναστες απο την Ελλαδα. Σας διαβεβαιωνω οτι εδω οι μεταναστες ουτε τολμουν να οργανωνουν συγκεντρωσεις στην πλατεια Κονκορντ για να δοξασουν τον θεο τους, ουτε τολμουν να καταφερονται ανοιχτα κατα των Γαλλων ουτε να καινε σημαιες της Γαλλιας (μια φορα τολμησαν και το μετανιωσαν). Εχω ζησει μεσα σε «γκετο» μεταναστων και κυκλοφορουσα ελευθερα το βραδυ χωρις να φοβαμαι.
Αυτα που συμβαινουν στην Ελλαδα ειναι ανηκουστα, απιστευτα. Αντι η Πολιτεια να εφαρμοσει τους νομους, τους ιδιους νομους που εφαρμοζονται και εδω (η Γαλλια ειναι πια γνωστη για τις μαζικες απελλασεις λαθρομεταναστων αλλα και για την περιφρουρηση της ταξης και της κοινωνικης ασφαλειας) επιτιθεται στα θυματα των λαθραιων και μη εγκληματιων. Συνηγορει με αυτον τον τροπο, επικροτει και συμβαλλει στις ληστειες, στην βια, στις δολοφονιες, στην ελλειψη σεβασμου, στην ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΟΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
Διαβάζοντας τον νόμο να επισημάνω ότι έχει γίνει σύγχιση στις έννοιες ρατσισμός και ξενοφοβία.
Ρατσισμός είναι η ξενόγλωσση απόδοση της έννοιας φυλετισμός.
Ο ρατσισμός πιστέυει ότι η διάκριση των ανθρώπων σε φυλές προέρχεται από την φύση,
Δεν καταλαβαίνω γιατί η λέξη ρατσισμός έχει εκφυλιστεί και έχει μία αρνητική έννοια…γιατί ο κινέζος δεν είναι κινέζος και ο ινδιάνος δεν είναι ινδιάνος? Αυτή είναι και η ομορφιά των ανθρώπων, οι διαφορές τους…
Η ξενοφοβία είναι κάτι άλλο… από το «ξένος» + «φόβος» είναι όταν ένας άνθρωπος είναι επιφυλακτικός ή αντιπαθεί κάτι ή κάποιον που δεν είναι δικό του, δηλ. δεν ανήκουν στην ίδια εθνικότητα, θρησκεία κ.α.
πότε εκδηλώνεται? σε δύο περιπτώσεις
1. Όταν υπάρχουν μετανάστες, οι οποίοι δεν ανήκουν στην κοινωνία της χώρας στην οποία μεταναστέυουν.
2. Όταν μια φυλή, έγινε μέρος της κοινωνίας μιας χώρας μέσω πολεμικών κατακτήσεων.
Στην περίπτωση της Ελλάδας ισχύει το πρώτο, έτσι? Δεν λύνεται πρώτα το μεταναστέυτικό αντί να δημιουργείται και επιπλέον προβλήματα στους γηγενής?
Συγχαρητήρια για το Ν/Σ. Από προσωπική πείρα το κρίνω απαραίτητο.
Πριν αναφέρω την εμπειρία μου θα ήθελα να κάνω την εξής παρατήρηση. Κατά την άποψή μου η διαβούλευση σε τέτοια Ν/Σ δεν πρέπει να εξαντλείται στη δημόσια ανάρτηση, αλλά να ζητείται και η γνώμη ανεξάρτητων και αντικειμενικών ΜΚΟ. Εν προκειμένω του Ελληνικού τμήματος της Διεθνούς Αμνηστίας.
Η εμπειρία μου: Δήμαρχος επαρχιακής κωμοπόλεως, στα διοικητικά όρια της οποίας υπάρχει καταυλισμός Τσιγγάνων, έκανε προ ετών δηλώσεις σε Αθηναική εφημερίδα για την απομάκρινση του καταυλισμού. Μεταξύ των επιχειρημάτων ήταν ότι όλοι οι κάτοικοι του καταυλισμού είναι διακινητές ναρκωτικών και γενικά παρουσίαζετους Τσιγγάνους με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς. Προέτρεπε δε εμμέσως πλην σαφώς σε πράξεις βίας τους δημότες. Το ΕΠΣΕ (ΜΚΟ) υπέβαλε τις δηλώσεις στον εισαγγελέα Αθηνών και ασκήθηκε δίωξη για τις ρατσιστικές δηλώσεις του. Ως μέλος ΜΚΟ που είχε χρόνια ασχοληθεί με τον καταυλισμό προτάθηκα ως μάρτυρας κατηγορίας.
Μάρτυρες υπερασπίσεως ήταν ο Δήμαρχος της πρωτεύουσας του Νομού και πρώην υπουργός και δύο εν ενεργεία βουλευτές, όλοι του κυβερνόντος κόμματος.
Την παραμονή της δίκης ο Δήμαρχος κάλεσε δύο Τσιγγάνους και τους έδωσε να υπογράψουν μια δήλωση ότι δεν ήταν ρατσιστής ότι τους βοηθούσε κττ. Οι Τσιγγάνοι την υπέγραψαν και στη συνέχεια ήρθαν και μου είπαν τι συνέβη. Όταν τους εξήγησα το νόημα της δήλωσης, προς τιμή τους δέχθηκαν και ήρθαν στην Αθήνα για τη δίκη.
Κατά τη δίκη η υπεράσπιση βλέποντας τους Τσιγγάνους στο ακροατήριο δεν τόλμησε να εμφανίσει τη δήλωση.
Η εισαγγελέας της έδρας, δήλωσε κατά την αγόρευσή της ότι και η ίδια θα ενοχλήτο εάν ερχόνταν να κατοικίσουν δίπλα στο σπίτι της Τσιγγάνοι! Αποτέλεσμα το γνωστό και αναμενόμενο. Να γιατί ο ισχύων αντιρατσιστικός νόμος εφαρμόσθηκε μόνο μία φορά.
Η κυβέρνηση προσπαθεί να δημιουργήσει ενα καθεστώς πολιτικού καθωσπρεπισμού, με αποτέλεσμα να ποινικοποιείται η κριτική σε θέματα που συνδέονται με το φαινόμενο της μαζικής παράνομης μετανάστευσης και τις αρνητικές επιδράσεις που αυτό προκαλεί.
Συντριπτικά τα σχόλια, κατά του νομοσχεδίου.
Θα τα λάβουν υπόψη τους στο Υπουργείο?
Πάντως το νομοθέτημα έρχεται για να καλύψει το κενό που υπήρχε, ώστε να μην μπορούν να ξαναγίνουν ελεύθερα δηλώσεις όπως του μητροπολίτη Πειραιά το Δεκέμβρη. Είδαν ότι δεν μπορούσαν να του κλείσουν το στόμα με τις φοβέρες και έσπευσαν να νομοθετήσουν (καθ’υπαγόρευση) ότι ποινικοποιείται:
» Η δημόσια υποκίνηση βίας ή μίσους που στρέφεται κατά ομάδας ατόμων
» που προσδιορίζεται βάσει της φυλής, του χρώματος, των γενεαλογικών
» καταβολών, της θρησκείας ή της εθνικής καταγωγής κλπ.
Φωτογραφική διάταξη για τον Σεραφείμ.
Δικαίωμα τοῦ ἐκλέγειν θά δώσετε στούς Ἕλληνες ἨΠΑ; Ἤ περιορίζετε τόν νόμο σας στούς λαθρομετανάστες/τρομοκράτες;;
Η πρόκληση είναι να φροντίσουμε ώστε η Δημοκρατία να επιτρέπει σε όλες τις ιδέες να εκφράζονται
αυτο ειναι δηλωση του κ. Πρωθυπουργου. θα διωχθει και αυτος?
1) Θα ήταν σκόπιμο ο όρος «γενετήσιος προσανατολισμός» να αντικατασταθεί σε αυτό και όλα τα υπόλοιπα νομικά κείμενα από τον όρο «΄σεξουαλικός προσανατολισμός». Για ευνόητους λόγους ο όρος «γενετήσιος προσανατολισμός» δεν εκφράζει την ομοφυλοφιλική κοινότητα της Ελλάδας.
2) Εκτός από το «γενετήσιο» προσανατολισμό, τη φυλή, την καταγωγή και το θρήσκευμα, το νομοσχέδιο θα πρέπει να περιλαμβάνει και τον κολασμό εκφράσεων μίσους με βάση το βιολογικό και κοινωνικό φύλο. Ο όρος «κοινωνικό φύλο» αναφέρεται στο φύλο ενός ατόμου όπως το βιώνει το ίδιο το άτομο ανεξάρτητα από τα βιολογικά δεδομένα της γέννησής του και περιλαμβάνει με σαφήνεια τους διαφυλικούς (τρανσέξουαλ) πολίτες.
Καθώς πρόκειται για μια ιδιαίτερα ευάλωτη ομάδα του πληθυσμού που στοχοποιείται συστηματικά στο δημόσιο λόγο, θεωρώ ότι πρόκειται για σημαντική παράλειψη.
3) Επίσης θα ήταν σκόπιμο το νομοσχέδιο να περιλαμβάνει και τον κολασμό εκφράσεων μίσους σε βάρος ατόμων που πάσχουν από χρόνιες ασθένειες ή αναπηρίες.
4) Στην αιτιολογική έκθεση αναφέρεται πως το νομοσχέδιο διασφαλίζει την αυτεπάγγελτη δίωξη των σχετικών αδικημάτων. Διαβάζοντας όμως το κείμενο του νομοσχεδίου δεν βλέπω πως ακριβώς διασφαλίζεται κάτι τέτοιο.
5)Τέλος, θα ήταν σκόπιμο το νομοσχέδιο να περιγράφει σαφώς τις υποχρεώσεις του Εθνικού Ραδιοτηλεοπτικού Συμβουλίου σχετικά με την επιβολή προστίμων σε ραδιοτηλεοπτικές επιχειρήσεις που (καταλαμβάνοντας δημόσιες συχνότητες) παραβιάζουν τις διατάξεις του.
Σας ευχαριστώ πολύ,
http://gayrightsgreece.blogspot.com/2011/02/blog-post_23.html
η προστασια του Ελληνικου Εθνους σας εχει περασει απο το μυαλο? οι φιλοξενουμενοι εχουν δικαιωμα στη φιλοξενια, αλλα εχουν και υποχρεωσεις. και βασικη υποχρεωση ειναι ο σεβασμος της χωρας που τους φιλοξενει. τα πραγματικα θυματα ρατσισμου στη χωρα μας ειναι οι ιδιοι οι Ελληνες. και οχι κυριοιο δεν ειμαστε »πολυφυλετικοι». ειμαστε αμμιγως ελληνες που φιλοξενουμε καποιους ξενους.
ΠΡΙΝ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ ΗΤΑΝ ΛΕΞΕΙΣ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.ΟΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΞΕΝΟΙ(ΚΑΘΕ ΚΑΡΥΔΙΑΣ ΚΑΡΥΔΙ) ΠΟΥ ΚΑΤΕΚΛΥΣΑΝ ΑΝΕΞΕΛΕΝΚΤΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ.ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΜΕ ΤΗ ΕΙΣΒΟΛΗ ΤΩΝ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ-ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΤΟΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΑΝ ΝΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΣΜΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ.
Πιστευω πως αυτο το νομοσχεδιο οπως αλλωστε και τα περισσοτερα προσφατα νομοσχεδια δεν ειναι ιδεα της κυβερνησης αλλα της τα επιβαλλουν αλλα κεντρα εξουσιας και ισως νοιωθει εγγλωβισμενη. Κυριοι…. υπαρχει λυση…..ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ …για σκεφτειτε το λιγακι….βαλτε τα παπαγαλακια σας να το δουλεψουν…και… ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ θα πει το μεγαλο ΟΧΙ στα αφεντικα σας….ετσι…να νοιωσετε πως…ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣΑΤΕ …και σεις ….για λιγο.Για την ελλαδα ρε γαμωτο…
Είναι λογικό ένας λαζός από το Λαζιστάν να θεωρεί ρατσιστικό να τον λένε λαζό στην Ελλάδα παρόλο που από ξένο μετανάστη τον έκαναν ολόκληρο υπουργό. Εξ ου και αυτός ο νόμος
Προκειμένου να ΜΗΝ θυσιαστεί το αγαθό της ελεύθερης έκφρασης (της οποίας είμαι υπέρμαχος στην απόλυτη μορφή της, αν αυτή βεβαίως αφορά ΛΟΓΟ, και όχι πράξεις) προτείνω παρακάτω τις ακόλουθες τροποποιήσεις με κόκκινο χρώμα.
Την ίδια την καινοφανή έννοια της εχθροπαάθειας , που είναι μια συναισθηματική διάθεση , τη φοβάμαι πολύ…Δηλαδή φοβάμαι την ποινικοποίηση ενός ενδιάθετου φρονήματος, όσο απεχθές κι αν είναι αυτό…Γι αυτό το λόγο η σύνδεση με πιθανότητα τέλεσης πράξης πρέπει να είναι άμεση και ευθεία.
(Επίσης ο όρος γλωσσικά είναι αδόκιμος…Προτιμώτερη η μισαλλοδοξία ως λέξη).
Επίσης απαιτείται συγκεκριμενοποίηση (βασική αρχή του ποινικού δικαίου)…Π.χ. αν διωχθεί κάποιος επειδή χρησιμοποίησε το γενικό κι αόριστο «ο εβραϊσμός» θα ήταν , κατά τη γνώμη μου, προβληματικό.
Αρα προτείνω τα εξής για το Αρθρο 3
Οποιος από προθεση, δημόσια ή προφορικά ή δια του τύπου ή δια διαδικτύου ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο ή τρόπο, προκαλεί ή διεγείρει άμεσα και ευθέως σε βιαιοπραγίες κατά συγκεκριμένου προσώπου ή προσώπων, κλπ, κλπ.
(Αφαιρείται η λέξη εχθροπάθεια).
Δεύτερον, για το θέμα άρνησης ιστορικών γεγονότων είναι ακόμη χειρότερα τα πράγματα, αφού ουσιαστικά αν δεχτούμε το κείμενο θα σήμαινε επιβολή ΜΙΑΣ σκέψης (και πάγωμα της ιστορικής έρευνας).
Π.χ. εγώ έχω μια άλλη άποψη για το ζήτημα των Ποντίων, δηλαδή αν ήταν ή όχι πλήρης αφανισμός (με τη νομική έννοια της γενοκτονίας και της ύπαρξης δόλου και σχεδιασμού, όπως λένε οι έλληνες εθνικιστές)…Με τη διάταξη αυτή, η (αντιεθνικιστική μου) άποψη κινδυνεύει να ποινικοποιηθεί…Αρα, λειτουργεί και προς την αντίθετη πλευρά (όχι μόνο κατά ακροδεξιάς και ναζισμού).
Επομένως ίσως το άρθρο 4 πρέπει να απαλειφθεί εντελώς (λόγω άρθρου 14 Συντάγματος, υπέρτερου ΑπόφασηςΠλαίσιο). Διότι προβλέπει ποινές για όποιον εγκωμιάζει ή εκμηδενίζει ή αρνείται την ύπαρξη εγκλημάτων γεγνοκτονίας κλπ.
Αν δεν απαλειφθεί, να τεθεί πάλι το «άμεσα και ευθέως» για να το περιορίζει κάπως.
Πολλά συγχαρητήρια αξίζουν στην Κυβέρνηση για αυτήν την πρόοδο του νομικού μας πολιτισμού. Πρόκειται για βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση, το οποίο μάλιστα συμβάλλει στην προαγωγή του Έθνους, καθώς αυτά ισχύουν στα προηγμένα Έθνη (όρος αποδεκτός από την ιστοριογραφία) και συνεπώς η προαγωγή νοείται ως κίνηση προς αυτήν την κατεύθυνση. Λυπάμαι που κάποιοι λένε ότι ο νόμος θα μείνει ανεφάρμοστος. Αυτή είναι η πηγή της κακοδαιμονίας και της χρεοκοπίας μας. Διαβεβαιώνω τους ανησυχούντες ότι θα πάμε έτσι σε μια «Δικτατορία των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων» ότι τέτοια Δικτατορία δεν υπάρχει. Διότι σε αυτή τη «Δικτατορία» (αν δεχτούμε τον όρο για την οικονομία της συζήτησης) οι μη συμφωνούντες δεν υφίστανται εκείνα που θα υφίσταντο τα θύματα της αυθαιρεσίας τους στη δική τους δικτατορία. Απλώς τους κακοφαίνεται που περιορίζεται (λίγο, μένει να δούμε πόσο) το εύρος της ασυδοσίας και της ατιμώρητης βίας που ασκούν ή θέλουν να ασκούν. Κανένας δεν πρέπει ούτε να προβαίνει σε πράξεις, ούτε να προτρέπει σε πράξεις μίσους. Προς κανέναν. Μπορεί να μη συμπαθεί τους μαύρους, τους Εβραίους ή τους Μουσουλμάνους και συχνά από όλες αυτές τις ομάδες, τους ομοφυλόφιλους. Οι παραδόσεις και οι πεποιθήσεις όμως δεν μπορούν να μπαίνουν πάνω από τα ανθρώπινα δικαιώματα. Μπορεί να τρώει το Α ή το Β το μεσημέρι ή το βράδυ ή να μην τρώει Παρασκευή, αλλά Κυριακή, αλλά από εκεί και πέρα πρέπει οι παραδόσεις να φτάνουν μέχρι εκεί που αρχίζουν τα ανθρώπινα δικαιώματα του άλλου. Κάποιοι λένε, ότι δε θεωρούν ηθικούς τους ομοφυλόφιλους. Να μην τους συναναστρέφονται. Δεν μπορούν όμως να ασκούν βία και να προτρέπουν σε βία. Αυτό γίνεται συχνά από πολλούς, που προστατεύονται και οι ίδιοι από αυτό το νόμο, αλλά δεν είναι κτήμα τους, τον θεωρούν θετικό μόνο όσο τους εξυπηρετεί ως άτομα ή ομάδες. Και όσοι βράζει πολύ το αίμα τους, ας κάνουν ένα κρύο μπάνιο. Δεν μπορεί και δεν πρέπει η Πολιτεία να ανέχεται την ανομία και το έγκλημα.
Ακόμα και η προτροπή σε πράξεις βίας, είναι το πρώτο σκαλί για την υλοποίησή τους. Είναι η ίδια πράξη, πέρα από διατύπωση γνώμης, που ενσπείρει ανησυχία και δηλητηριάζει τις ζωές κάποιων πολιτών. Το παράδειγμα, που έφεραν κάποιοι για τη Βρετανία και τη Γερμανία και τις πρόσφατες τοποθετήσεις πολιτικών για την πολυπολιτισμικότητα, έχει δύο αναγνώσεις. Δεν μπορείς να ενσπείρεις φυλετικό μίσος, αλλά ισχύει και αντίστροφα. Ακόμα και εκεί η Δικαιοσύνη έδειχνε απαράδεκτη επιοίκεια στα λεγόμενα «εγκλήματα τιμής», συνήθως προς γυναίκες. Έβαζαν κάποιον, συχνά έφηβο, να κάνει φόνο και οι ποινές ήταν τέτοιες, που ούτε ζώο να είχε σκοτώσει. Το θεωρούσαν «εσωτερικό ζήτημα». Δεν υπάρχουν «εγκλήματα τιμής». Υπάρχουν «εγκλήματα μίσους». Δεν είναι αποδεκτό να υπάρχουν κοινωνικές ομάδες, που να επιβάλλουν ένα είδος εσωτερικής πειθαρχίας διάφορο από το νόμο. Ουσιαστικά αυτό είναι διαλυτικό. Μπορεί να προστατεύονται οι «θρησκευτικές ελευθερίες», αλλά δεν μπορούν αυτές να περιορίζουν τις ελευθερίες των άλλων. Επιθυμώ όλοι, αριστεροί και δεξιοί, χριστιανοί και μουσουλμάνοι, καταγωγής από πού δεν ξέρω, να σέβονται τη ζωή, την ελευθερία και την αξιοπρέπεια ακόμα και του ομοφυλόφιλου παιδιού τους (το παράδειγμα το βάζω γιατί ξέρω ότι αυτός είναι ο κάλος που πονάει πιο πολύ).
Το σύνταγμα και ο ποινικός νόμος καλύπτουν τα πραγματικά εγκλήματα ρατσισμού και προσβολής της αξιοπρέπειας, με σεβασμό στις ελευθερίες του λαού.
Η απαγόρευση ιδεών και συναισθημάτων είναι πρωτοφανές ολίσθημα στην κοινοβουλευτική ζωή της χώρας. Δεν περιμένε κανείς τέτοιο τερατούργημα από το ΠΑΣΟΚ. Ντρέπομαι πραγματικά.
Το παρόν νομοσχέδιο φιμώνει την ελεύθερη έκφραση και ποινικοποιεί απόψεις, ιδέες και συναισθήματα!
Προκαλεί έκπληξη αν όχι αποστροφή ότι σε μία δημοκρατική χώρα μπαίνει έστω και σε συζήτηση ένα τέτοιο νεοφασιστικής νοοτροπίας κείμενο.
Ακόμα και αν ψηφισθεί θα καταπέσει αμέσως στο ΣτΕ ως αντισυνταγματικό ενώ θα προκαλέσει μεγάλα κοινωνικά και νομικά προβλήματα.
Υπενθυμίζω βασικά άρθρα του συντάγματος με τα οποία εναντιώνεται το προτεινόμενο νομοσχέδιο:
Άρθρο 5
1. Καθένας έχει δικαίωμα να αναπτύσσει ελεύθερα την προσωπικότητά του και να συμμετέχει στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της Χώρας, εφόσον δεν προσβάλλει τα δικαιώματα των άλλων και δεν παραβιάζει το Σύνταγμα ή τα χρηστά ήθη.
2. Όλοι όσοι βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια απολαμβάνουν την απόλυτη προστασία της ζωής, της τιμής και της ελευθερίας τους, χωρίς διάκριση εθνικότητας, φυλής, γλώσσας και θρησκευτικών ή πολιτικών πεποιθήσεων. Εξαιρέσεις επιτρέπονται στις περιπτώσεις που προβλέπει το διεθνές δίκαιο.
3. Η προσωπική ελευθερία είναι απαραβίαστη. Κανένας δεν καταδιώκεται ούτε συλλαμβάνεται ούτε φυλακίζεται ούτε με οποιονδήποτε άλλο τρόπο περιορίζεται, παρά μόνο όταν και όπως ορίζει ο νόμος.
Άρθρο 9Α
Καθένας έχει δικαίωμα προστασίας από τη συλλογή, επεξεργασία και χρήση, ιδίως με ηλεκτρονικά μέσα των προσωπικών του δεδομένων, όπως νόμος ορίζει. Η προστασία των προσωπικών δεδομένων διασφαλίζεται από ανεξάρτητη αρχή, που συγκροτείται και λειτουργεί, όπως νόμος ορίζει.
Άρθρο 14
1. Καθένας μπορεί να εκφράζει και να διαδίδει προφορικά, γραπτά και δια του τύπου τους στοχασμούς του τηρώντας τους νόμους του Κράτους.
2. Ο τύπος είναι ελεύθερος. Η λογοκρισία και κάθε άλλο προληπτικό μέτρο απαγορεύονται.
Άρθρο 19
1. Το απόρρητο των επιστολών και της ελεύθερης ανταπόκρισης ή επικοινωνίας με οποιονδήποτε άλλο τρόπο είναι απόλυτα απαραβίαστο. Νόμος ορίζει τις εγγυήσεις υπό τις οποίες η δικαστική αρχή δεν δεσμεύεται από το απόρρητο για λόγους εθνικής ασφάλειας ή για διακρίβωση ιδιαίτερα σοβαρών εγκλημάτων.
[Σημειώνεται για τους σχολιαστές ότι το παρόν Σ/Ν δεν εισάγει κάποιο καινούριο σύστημα δικαίου, αλλά εναρμονίζει την Ελληνική νομοθεσία με διεθνείς συμβάσεις που ήδη έχει κυρώσει η Ελλάς και οι οποίες έχουν υπερνομοθετική ισχύ
Τα σχόλιά μου δεν αφορούν το εάν πρέπει ή δεν πρέπει να υπάρξει το Σ/Ν αλλά μόνον τη ΝΟΜΟΤΥΠΙΚΗ του μορφή]
Ο παρών νόμος επεκτείνει και συγκεκριμενοποιεί το δίκτυο προστασίας των νομικών κειμένων που επικαλείται. Το μεν Ν.Δ. 494/1970 αφορά αποκλειστικά την προστασία από φυλετικές διακρίσεις, η δε Απόφαση 2008/913/JHA αφορά τη φυλή, τη θρησκεία και την γενεαλογική καταγωγή. Ο «γενετήσιος προσανατολισμός» είναι πρωτοβουλία του συντάκτη.
Η πρωτοβουλία των συντακτών του Σ/Ν να προσθέσουν την φράση «ιδιαίτερα σοβαρών μορφών και εκδηλώσεων» μεταξύ των λέξεων του τίτλου της Απ. 2008/913 που είναι «Καταπολέμηση του ρατσισμού και της ξενοφοβίας» κρίνεται ατυχής για δύο λόγους: πρώτον διότι το Σ/Ν δεν (οφείλει να) καταπολεμά μόνο τις «ιδιαίτερες μορφές ρατσισμού» και δεύτερον διότι η απλή αναγραφή ενός μηνύματος μίσους απέχει αρκετά από το (φερ’ ειπείν) Ολοκαύτωμα ώστε να ονομάζεται «ιδιαίτερα σοβαρή εκδήλωση». Εν ολίγοις, οφείλει να αποφευχθεί τυπολογικά η εντύπωση ότι μόνον ορισμένες μορφές είναι κολαστέες ως «ιδιαίτερα σοβαρές», ενώ κάποιες άλλες δεν κολάζονται.
Τέλος, μολονότι η Απόφαση 2008/913 μας δίδει εν πολλοίς έναν προτεινόμενο τίτλο για το Σ/Ν, δεν υπάρχει κανένας λόγος να υπονοηθεί ότι στην Ελλάδα υπάρχουν «ιδιαίτερες μορφές και εκδηλώσεις ρατσισμού και ξενοφοβίας» που απαιτούν καταπολέμηση. Οφείλει συνεπώς να προτιμηθεί η αντίθετη έκφραση του σκοπού του νόμου.
Δεν χρειάζεται ούτε περαιτέρω διευκρίνιση του γιατί μία πράξη ρατσισμού και ξενοφοβίας στρέφεται εν τέλει κατά του συνόλου της κοινωνίας, ούτε περαιτέρω δολιχοδρομία μεταξύ του ποιες είναι οι «ιδιαίτερα σοβαρές μορφές». Σε κάθε περίπτωση, η πανηγυρικότητα των «μόνων» άρθρων που δηλώνουν το γενικό σκοπό είναι προτιμητέο να αποφεύγει ερμηνευτικές δυσκολίες.
Η τελική μορφή του άρθρου που προτείνεται είναι η εξής:
«Σκοπός του παρόντος Νόμου είναι η προστασία του κοινωνικού συνόλου από πράξεις που έχουν ως αιτία τον ρατσισμό ή την ξενοφοβία, σύμφωνα με την Απόφαση – Πλαίσιο ….».
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΑ. ΟΝΤΩΣ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΕΝΤΟΛΗ, ΚΑΙ ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΕΙΣΑΣΤΕ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΓΙΑΥΤΟ ΕΞΑΛΛΟΥ Η ΕΕ ΔΙΝΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΟΣΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ, ΟΠΟΩΝ ΟΜΩΣ. Μ.Α. Η Κ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ, Η Κ ΒΟΖΕΝΜΠΕΡΓΚ ΚΑΙ Ο ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΦΙΛΟΘΕΣΗ ΠΗΓΕ ΣΤΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ (ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ;) ΣΤΟΝ ΝΑΟ ΤΟΥ ΑΓ.ΠΑΝΤΕΛΗΜΑΟΝΑ ΑΧΑΡΝΩΝ. ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΩ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΝΤΑΛΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΧΟΡΩΔΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΣΤΟ ΙΕΡΟ, ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΛΥΣΟΔΕΜΕΝΕΣ ΠΟΡΤΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΟΙ ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΦΥΓΑΝ ΤΡΕΧΟΝΤΑΣ, ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΙΣ ΛΙΜΟΥΖΙΝΕΣ ΤΟΥΣ, ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΓΥΡΩ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ. ΑΥΤΟΙ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ, ΕΤΣΙ;
ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΟ ΜΗ ΠΟΛΙΤΙΚΑΛ ΚΟΡΡΕΚΤ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΡΟΩΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ‘ΕΠΑΝΟΡΘΩΤΙΚΗ/ΑΤΥΠΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ’ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ…
ΤΟΣΗ ΑΓΝΟΙΑ, ΤΟΣΗ ΕΛΛΕΙΨΗ ΘΑΡΡΟΥΣ, ΤΕΤΟΙΑ ΜΙΜΗΣΗ, ΚΑΙ ΕΠΑΡΧΙΩΤΙΣΜΟΣ!
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ; ΦΩΝΗ ΒΟΩΝΤΟΣ ΕΝ ΤΗ ΕΡΗΜΩ.
Αποτελεί ιδιώνυμο ενάντια σε όσους διαφωνούν με την παγκοσμιοποίηση. Πίσω από ωραία λόγια κρύβεται η ολοκλήρωση της ποινικοποίησης της φιλοπατρίας. Γιατί πολύ απλά έχουμε κάθε δικαίωμα να μη θέλουμε λαθρομετανάστες. Αν θέλετε να τους βοηθήσετε να το κάνετε στις πατρίδες τους. Μήπως συγκλονίζει κανέναν σας που κάθε τόσο βρίσκονται στις χωματερές τεμαχισμένα πτώματα;Αυτήν την κοινωνία οραματιζόσαστε. Είστε υπεύθυνοι.
Το ζήτημα που, όπως φαίνεται, δεν απασχόλησε καθόλου την νομοπαρασκευαστική επιτροπή είναι αν πράγματι υφίσταται έγκυρη υποχρέωση του Ελληνικού Κράτους να ενσωματώσει την απόφαση-πλαίσιο στο εθνικό δίκαιο. Επειδή η ανωτέρω απόφαση-πλαίσιο προβλέπει συγκεκριμένες ποινές είναι άκυρη ως νόμιμη βάση τέτοιας υποχρέωσης κατά τη νομολογία του ΔΕΚ (απόφαση του ΔΕΚ της 23/10/2007 στην υπόθεση C-440/05, σύμφωνα με την οποία κρίθηκε αντίθετος στο κοινοτικό δίκαιο ο καθορισμός του είδους και του ύψους των επιβαλλόμενων κυρώσεων με απόφαση πλαίσιο, διότι παραβιάζει το κυριαρχικό δικαίωμα των κρατών-μελών να προσδιορίζουν τα ίδια τις ποινικές κυρώσεις). Περαιτέρω μετά τη Συνθήκη της Λισσαβόνας οι αποφάσεις-πλαίσιο ως νομοθετική πράξη της κοινότητας δεν υφίστανται πλέον, αφού η ΣΛΕΕ προβλέπει ότι η θέσπιση ποινικών κανόνων γίνεται με οδηγίες ή κανονισμούς, αναγνωρίζοντας έτσι εμμέσως και αντιμετωπίζοντας το ζήτημα της ελλιπούς δημοκρατικής τους νομιμοποίησης, αφού πλέον στη νομοθετική διαδικασία θα συμμετέχει το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο (προβλέπονται δε και άλλες ασφαλιστικές δικλείδες, όπως το «emergency break»). Είναι δε ασαφές ακόμη, κατά την άποψή μου, από απόψεως Κοινοτικού Δικαίου τι θα απογίνουν οι εκδοθείσες προ της Συνθήκης της Λισσαβόνας, αλλά μη ενσωματωθείσες μέχρι την θέση της σε ισχύ αποφάσεις-πλαίσιο, όπως η προκείμενη.
Υπό τα ανωτέρω δεδομένα είναι λοιπόν σώφρον να αποσυρθεί το νομοσχέδιο και να αναμορφωθεί απλώς ο ισχύων νόμος (όπως έχει προταθεί στη θεωρία) αποφεύγοντας πράξεις συμβολικής ποινικοποίησης (βλ. άρθρο 4), οι οποίες μόνο τα πάθη εξάπτουν, όπως προκύπτει από τα σχόλια που διαβάζω μέχρι στιγμής, καμία δε πρακτική εφαρμογή δεν μπορούν να έχουν. Υπό τα ανωτέρω δεδομένα το συγκεκριμένο νομοσχέδιο αποτελεί απλώς ένα δείγμα «νομοθετικού ραγιαδισμού», ο οποίος δεν προσήκει στην Ελληνική Πολιτεία.
για την καταπολεμηση του ανθελληνισμου θα κανετε καποιον νόμο?
αντι να αντιμετωπισετε τις αιτιες που γεννουν τον «ρατσισμο» και την «ξενοφοβια» και οι αιτιες ειναι η ανεξελεγκτη λαθρομεταναστευση, η υποβαθμιση της ζωης στο κεντρο της αθηνας λογω των γκετο που δημιουργουν οι παρανομοι μεταναστες,η αυξηση της εγκληματικοτητας που σε μεγαλο βαθμο οφειλεται στους παρανομους αλλοδαπους,πατε να φιμωσετε τις οποιες δικαιες η αδικες αντιδρασεις του κοσμου στα φαινωμενα αυτα..
Γράφεται ότι η χώρα μας «γίνεται πολυπολιτισμική»!
Δε γίνεται κύριοι, την κάνετε εσείς οι ίδιοι, διά της βίας. Και μάλιστα διαρπάττετε αυτό το ανοσιούργημα σε μία περίοδο που τόσο η Γερμανία όσο και η Αγγλία (χώρες με τεράστια πολυπολιτισμική παράδοση) παραδέχονται, διά των αρχηγών τους (Μέρκελ, Κάμερον), ότι αυτό το μοντέλο έχει αποτύχει στις χώρες τους.
Και δε μένετε μόνον στο γεγονός ότι φορτώνετε στον Ελληνικό λαό ένα φορτίο που έχει πολλάκις αποδείξει ότι είναι αδύναμος, απροετοίμαστος, έστω και απρόθυμος να σηκώσει, έρχεστε τώρα να ποινικοποιήσετε και την αντίδρασή του! Στρέφεστε δηλαδή κατά του ίδιου του λαού που σας εκλέγει, όχι με το στρατό, όπως ο Καντάφι, αλλά με τις απειλές του ποινικού δικάίου.
Ο νόμος αυτός θα μείνει ανεφάρμοστος και μόνον στα χαρτιά, όπως και ο προηγούμενος (που σημειωτέον, εφαρμόστηκε όχι ελάχιστα, όπως αναληθώς γράφετε αλλά ΜΟΝΟΝ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, στην πρόσφατη δίκη του Πλεύρη, ο οποίος και αθωώθηκε πανηγυρικά!). Θα μείνει δε ανεφάρμοστος στην πράξη, όχι μόνον επειδή θα καταντήσουν μονίμως αναπόδεικτα τα πραγματικά περιστατικά όσο κυρίως επειδή στερείται ηθικών ερεισμάτων.
Κρίνω ως λανθασμένη τη διάτυπωση απο το πρώτο άρθρο. Συγκεκριμένα γράφεται:
«Σκοπός του νόμου είναι η καταπολέμηση ιδιαίτερα σοβαρών μορφών και εκδηλώσεων ρατσισμού και ξενοφοβίας μέσω του ποινικού δικαίου…»
Εστιάζω την προσοχή στη τοσο αδόκιμη λέξη «Ξενοφοβία», που χρησιμοποιείται συμπληρωματικά στην εννοια του ρατσισμού…
Αντίθετα με το ρατσισμό που προκαλεί βία. Η κάθε είδους φοβία (κλειστοφοβία, αγοραφοβια κ.ά.) όπως περιγράφεται στην ιατρική και ως εκ τούτου δε μπορεί να περιγράφεται διαφορετικά, είναι μία ψυχική κατάσταση που οπωσδήποτε δεν μπορεί να διώκεται νομικά.
Επομένως παράκληση να μην μεταφέρονται αδόκιμες αυτούσιες εκφράσεις στην Ελληνική γλώσσα. Εκτός και αν θέλετε να πιστέψουμε οτι σας έδωσαν ενα νόμο και την εντολή να τον εφαρμόσετε αυτούσιο ως έχει.
Καλό θα είναι η λέξη ξενοφοβία να συμπληρωθεί με την λέξη
ελληνοφοβία.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί καταπολεμούμε εκδηλώσεις ξενοφοβίας
κλείνοντας τα ματια σε εκδηλώσεις ελληνοφοβίας..
Πως στο καλό καταφέρατε ο αντιρατσιστικός νόμος να είναι ρατσιστικός!
οι 9 μέρες είναι πολύ λίγες για ένα τόσο σοβαρό θέμα. Θα έπρεπε να είναι 15 τουλάχιστον για να μπορέσουν να γράψουν την γνώμη τους οι αρθρογράφοι στα πολιτικά περιοδικά και να ενημερώσουν τους αναγνώστες τους.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ, ΕΞΑΝΑΓΚΑΖΕΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΜΑΚΟΥΣ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥΣ, ΕΧΕΤΕ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ ΝΑ ΠΟΥΛΑΝΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ, ΑΠΟ ΠΡΕΖΑ ΕΩΣ DVD ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ,ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΕΛΕΓΞΕΙ ΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ,…………………………………………..
ΚΑΙ ΜΑΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΕ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΟΥΜΕ.
ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑΣ, ΟΥΤΕ ΒΕΒΑΙΑ ΣΑΣ ΑΓΓΙΖΕΙ Ο ΕΞΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΡΟΔΟΣΙΑ.
ΕΚΤΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΑΝ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ ΚΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΜΑΣ.
ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΗΣΥΧΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑΣ.
Το νομοσχέδιο λέει, έχει να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της αλλαγής της ελληνικής πολιτείας σε πολυπολιτισμική. Την αλλαγή όμως αυτή δεν την επιθυμεί η ελληνική κοινωνία. Αντί να αντιμετωπιστεί λοιπόν το φαινόμενο της λαθρομετανάστευσης, νομοθετούμε για κάθε σχετικό και άσχετο γύρω από αυτό.
Σεβασμός για την προσωπικότητα κάθε ανθρώπου είναι απαραίτητο να υπάρχει, αλλά θα δούμε να διώκονται δημοσιογράφοι που θα αναφέρουν από που εισπράτουν χρήματα οι αθίγγανοι για παράδειγμα. Αν πει κάποιος πάλι ότι οι μουσουλμάνες σιιτικών κοινοτήτων ζουν σε συνθήκες προ της αναγέννησης δεν θα διώκεται, αδίκως?
Ας ασχοληθεί η ομάδα που έβγαλε το νομοσχέδιο να βάλει φυλακή κανέναν από τους κλέφτες πολιτικούς και ας αφήσει το ψάρεμα ψήφων σε ρηχά νερά. Είπα ‘κλέφτες πολιτικούς’, έ? Χαρακτήρισα αρνητικά μια ομάδα, θα διώκομαι στο μέλλον για αυτό?
Ο υπάρχων Ελληνικός ποινικός νόμος καλύπτει πλήρως τις ανάγκες της δικαιοσύνης και της ευνομίας. Το πρόβλημα είναι στην (ΜΗ) ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ! (Το διαπιστώνει εύκολα κανείς αν κάνει μια μικρή βόλτα από την Αχαρνών στην Ομόνοια και από εκεί στο γκεττο του ιστορικού κέντρου, όπου οι εγκληματίες δρουν σαν να μην υπάρχει Νόμος!)
Το «ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΦΡΟΥΤΟ» του συγκεκριμένου νομοσχεδίου είναι μια σαφέστατη απόπειρα να ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΦΡΟΝΗΜΑ του Ελληνικού Λαού. Ο Ελληνικός Λαός σήμερα βάλλεται και προσβάλλεται, ληστεύεται και δολοφονείται, έχει χάσει τα απλά -αλλά πολύ ζωτικά- Αγαθά της Ασφάλειας και της Ειρήνης. Και αυτό, επειδή το ίδιο το Κράτος, με τις Πράξεις του και τις Παραλείψεις του, του ΕΠΕΒΑΛΕ την συμβίωση με 1,5 εκατομμύριο ΠΑ-ΡΑ-ΝΟ-ΜΟΥΣ λαθρομετανάστες!
Εάν επιχειρηθεί να ποινικοποιηθεί το Φρόνημα των Ελλήνων, προκειμένου να συνεχιστεί ανεμπόδιστα ο μαζικός εποικισμός της χώρας από ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ, οι Έλληνες θα εξαγριωθούν. Και πολύ φοβάμαι ότι τότε ακριβώς η κατάσταση στις γειτονιές μας θα «αγριέψει» περισσότερο!