1.Δεν τιμωρείται όποιος για δική του αποκλειστική χρήση προμηθεύεται ή κατέχει με οποιονδήποτε τρόπο ναρκωτικά σε αριθμό ή έκταση που δικαιολογούνται μόνο για την ατομική του χρήση.
2. Όποιος για δική του αποκλειστική χρήση καλλιεργεί φυτά κάνναβης σε αριθμό ή έκταση που δικαιολογούνται μόνο για την ατομική του χρήση, τιμωρείται με κράτηση μέχρι τριών μηνών και με πρόστιμο μέχρι χιλίων (1.000) ευρώ.
3. Η διαπίστωση του σκοπού εξυπηρέτησης της ανάγκης για δική του αποκλειστικά χρήση της συγκεκριμένης ουσίας γίνεται με συνεκτίμηση του είδους, της καθαρότητας και της ποσότητας του συγκεκριμένου ναρκωτικού, σε συνδυασμό με τη συχνότητα χρήσης, τον χρόνο χρήσης, την ημερήσια δόση και τις ιδιαίτερες ανάγκες χρήσης του συγκεκριμένου δράστη.
4. Όποιος κάνει χρήση ναρκωτικών σε δημόσιο χώρο τιμωρείται με κράτηση μέχρι έξι μηνών και με πρόστιμο μέχρι δύο χιλιάδων (2.000) ευρώ.
5. Με φυλάκιση μέχρι δύο ετών τιμωρείται όποιος καταρτίζει πλαστή, νοθεύει ή χρησιμοποιεί πλαστή ιατρική συνταγή χορήγησης ναρκωτικών με σκοπό τη χρήση τους από τον ίδιο.
6. Η διάταξη του άρθρου 20 παρ. 3 εδάφιο α΄ εφαρμόζεται αναλογικά και στις προηγούμενες παραγράφους.
Άρθρο 29 Προμήθεια και κατοχή ναρκωτικών ουσιών για προσωπική χρήση
- 59 ΣχόλιαΆρθρο 1 Ορισμός ναρκωτικών
- 13 ΣχόλιαΆρθρο 2 Παραγωγή, κατοχή και διακίνηση ναρκωτικών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 3 Πρόδρομες ουσίεςΆρθρο 3 Πρόδρομες ουσίες
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 4 Έλεγχος και εποπτεία επί των ναρκωτικών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 5 Επιτροπή Ναρκωτικών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 6 Αμοιβή μελών και γραμματέα
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 7 Καθορισμός προϋποθέσεων διάθεσης σκευασμάτων και ιδιοσκευασμάτωνΆρθρο 7 Καθορισμός προϋποθέσεων διάθεσης σκευασμάτων και ιδιοσκευασμάτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 8 Συνταγές χορήγησης ναρκωτικών και παραβάτες αυτών
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 9 Χορήγηση ναρκωτικών από φαρμακοποιούς
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 10 Προμήθεια ναρκωτικών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 11 Κατεργασία ναρκωτικών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 12 Φαρμακευτικά σκευάσματα οπίουΆρθρο 12 Φαρμακευτικά σκευάσματα οπίου
- 12 ΣχόλιαΆρθρο 13 Πώληση ναρκωτικών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 14 Υποχρεώσεις φαρμακοποιώνΆρθρο 14 Υποχρεώσεις φαρμακοποιών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 15 Έλεγχος διάθεσης ναρκωτικών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 16 Καθορισμός τιμής ναρκωτικώνΆρθρο 16 Καθορισμός τιμής ναρκωτικών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 17 Τελωνειακή φύλαξη ναρκωτικώνΆρθρο 17 Τελωνειακή φύλαξη ναρκωτικών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 18 Εξαγωγή ναρκωτικών
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 19 Αποστολή ναρκωτικών διαμέσου της Ελλάδας και εισαγωγή τους με δέματα ή επιστολές
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 20 Διακίνηση ναρκωτικών
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 21 Προνομιούχες περιπτώσεις
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 22 Διακεκριμένες περιπτώσεις
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 23 Ιδιαίτερα διακεκριμένες περιπτώσεις
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 24 Πρόκληση και διαφήμιση
- 10 ΣχόλιαΆρθρο 25 Οδήγηση μεταφορικών μέσων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 26 Ευθύνη και κυρώσεις νομικών προσώπων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 27 Ευνοϊκά μέτρα
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 28 Πράξεις ελεγκτικών οργάνωνΆρθρο 28 Πράξεις ελεγκτικών οργάνων
- 79 ΣχόλιαΆρθρο 29 Προμήθεια και κατοχή ναρκωτικών ουσιών για προσωπική χρήση
- 6 ΣχόλιαΆρθρο 30 Μεταχείριση εξαρτημένων χρηστών από ναρκωτικές ουσίες
- 7 ΣχόλιαΆρθρο 31 Ειδική μεταχείριση χρηστών ναρκωτικών ουσιών στην προδικασία
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 32 Έννομες συνέπειες της συμμετοχής σε θεραπευτικά προγράμματα εκτός καταστημάτων κράτησης
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 33 Έννομες συνέπειες της ολοκλήρωσης θεραπευτικού προγράμματος εκτός σωφρονιστικών καταστημάτων
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 34 Εισαγωγή σε θεραπευτικό ή ειδικό κατάστημα κράτησης
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 35 Υφ’ όρον απόλυση
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 36 Απαγόρευση άσκησης επαγγέλματος
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 37 Περιορισμοί διαμονήςΆρθρο 37 Περιορισμοί διαμονής
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 38 Εκτέλεση μέτρου περιορισμού διαμονήςΆρθρο 38 Εκτέλεση μέτρου περιορισμού διαμονής
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 39 Ανήλικοι και νεαροί ενήλικες δράστες
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 40 Δήμευση
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 41 Κατάσχεση και Δήμευση ΝαρκωτικώνΆρθρο 41 Κατάσχεση και Δήμευση Ναρκωτικών
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 42 ΠροανάκρισηΆρθρο 42 Προανάκριση
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 43 Προδικασία – Αρμοδιότητες
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 44 Εποπτεία προανάκρισης και προκαταρτικής εξέτασηςΆρθρο 44 Εποπτεία προανάκρισης και προκαταρτικής εξέτασης
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 45 Διάθεση εσόδωνΆρθρο 45 Διάθεση εσόδων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 46 Μεταφορά πιστώσεωνΆρθρο 46 Μεταφορά πιστώσεων
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 47 Διάθεση ναρκωτικών ουσιών για εκπαιδευτικούς σκοπούςΆρθρο 47 Διάθεση ναρκωτικών ουσιών για εκπαιδευτικούς σκοπούς
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 48 Διυπουργική Επιτροπή για το Εθνικό Σχέδιο Δράσης κατά των ΝαρκωτικώνΆρθρο 48 Διυπουργική Επιτροπή για το Εθνικό Σχέδιο Δράσης κατά των Ναρκωτικών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 49 Εθνικός Συντονιστής για την Αντιμετώπιση των Ναρκωτικών
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 50 Εθνική Επιτροπή Σχεδιασμού και Συντονισμού για την Αντιμετώπιση των Ναρκωτικών
- 1 ΣχόλιοΆρθρο 51 Γνωμοδοτικό Συμβούλιο
- 5 ΣχόλιαΆρθρο 52 Εγκεκριμένοι Οργανισμοί θεραπείας στο πλαίσιο του ποινικού συστήματος
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 53 Διοίκηση του Ο.ΚΑ.ΝΑ.
- 4 ΣχόλιαΆρθρο 54 Σκοπός του Ο.ΚΑ.ΝΑ.
- Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Άρθρο 55 Πόροι του Ο.ΚΑ.ΝΑ.Άρθρο 55 Πόροι του Ο.ΚΑ.ΝΑ.
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 56 Προσωπικό του Ο.ΚΑ.ΝΑ.
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 57 Κέντρο Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων (ΚΕ.Θ.Ε.Α.)
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 58 Ειδικά προγράμματα απεξάρτησης στα Ψυχιατρικά Νοσοκομεία Αττικής και Θεσσαλονίκης
- 2 ΣχόλιαΆρθρο 59 Ανάπτυξη, εποπτεία και έλεγχος συμβουλευτικών σταθμών και θεραπευτικών κέντρων
- 3 ΣχόλιαΆρθρο 60 Κέντρα Απεξάρτησης Κρατουμένων
- 14 ΣχόλιαΆρθρο 61 Προγράμματα πρόληψης
Πλοήγηση στη Διαβούλευση
Αναρτήθηκε
9 Σεπτεμβρίου 2011, 17:00
Ανοικτή σε Σχόλια έως
25 Σεπτεμβρίου 2011, 23:59
Εργαλεία
Εκτύπωση Εξαγωγή Σχολίων σεΣτατιστικά
79 Σχόλια 294 Σχόλια επι της Διαβούλευσης 35461 - Όλα τα ΣχόλιαΌλες οι Διαβουλεύσεις
- Κώδικας Δικαστικών Υπαλλήλων
- ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΩΔΙΚΑ ΠΟΙΝΙΚΗΣ ΔΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΕ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ...
- Ενίσχυση του συστήματος ελέγχου των Δηλώσεων Περιουσιακής Κατάστασης και Δηλώσεων Οικονομικών Συμφερόντων του ν. 5026/2023
- Τροποποίηση του π.δ. 18/1989 «Κωδικοποίηση διατάξεων νόμων για το Συμβούλιο της Επικρατείας» (Α΄ 8) – Μεταφορά διαφορών στα Τακτικά Διοικητικά Δικαστήρια -Ρυθμίσεις για πιλοτική ή κατόπιν...
- Εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου για το ενέχυρο και σύσταση Ενιαίου Ηλεκτρονικού Μητρώου Ενεχύρων επί κινητών, απαιτήσεων και άλλων δικαιωμάτων
- Ενοποίηση του πρώτου βαθμού δικαιοδοσίας, χωροταξική αναδιάρθρωση των δικαστηρίων της πολιτικής και ποινικής δικαιοσύνης και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης
- Ενίσχυση δικηγορικής ύλης: Ρυθμίσεις για τα σωματεία, τα κληρονομητήρια, τις αποδοχές και αποποιήσεις κληρονομιών
- Παρεμβάσεις στον Ποινικό Κώδικα και τον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας για την επιτάχυνση και την ποιοτική αναβάθμιση της ποινικής δίκης - Εκσυγχρονισμός του νομοθετικού πλαισίου για την πρόληψη και τη...
- ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2021/784 ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ 29ης ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2021 ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
- ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ – ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ Ν. 4963/2022
- ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΗ ΑΝΑΔΙΑΤΑΞΗ ΤΩΝ ΤΑΚΤΙΚΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ,ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΙΔΡΥΣΗ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΗΣ
- Σχέδιο νόμου:«Υποβολή των δηλώσεων περιουσιακής κατάστασης (πόθεν έσχες) και οικονομικών συμφερόντων»
- Επικαιροποίηση ορολογίας...
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση με τίτλο «Διεθνής εμπορική διαιτησία και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης»
- Διαδικασία άρσης του απορρήτου των επικοινωνιών, κυβερνοασφάλεια και προστασία προσωπικών δεδομένων πολιτών
- Επιλογή, κατάρτιση και επιμόρφωση των δικαστικών υπαλλήλων στην Εθνική Σχολή Δικαστικών Λειτουργών
- Ενσωμάτωση στην εθνική έννομη τάξη της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/884 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 17ης Απρίλιου 2019
- Προστασία προσώπων που αναφέρουν παραβιάσεις ενωσιακού δικαίου - Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1937 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 23ης Οκτωβρίου 2019 (L 305)
- Ενσωμάτωση Οδηγιών (ΕΕ) 2019/770 & (ΕΕ) 2019/771
- Δημόσια Διαβούλευση του σχεδίου νόμου με τίτλο «Δικαστική Αστυνομία»
- Ενσωμάτωση της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/713
- ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ "ΚΩΔΙΚΑΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ"
- Ένταξη των περιοχών ισχύος του κτηματολογικού κανονισμού Δωδεκανήσου στο εθνικό κτηματολόγιο, εφαρμογή σε αυτές της κοινής εθνικής νομοθεσίας...
- MΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
- Δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Τροποποιήσεις του Ποινικού Κώδικα και του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας»
- Ταχεία πολιτική δίκη, προσαρμογή των διατάξεων της πολιτικής δικονομίας για την ψηφιοποίηση της πολιτικής δικαιοσύνης και άλλες τροποποιήσεις στον Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας
- Δημόσια διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Κώδικας οργανικών διατάξεων για το Ελεγκτικό Συνέδριο και άλλες συναφείς ρυθμίσεις»
- Διαβούλευση επί του σχεδίου νόμου «Πρόληψη και καταστολή της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και της χρηματοδότησης της τρομοκρατίας"
- Μεταρρυθμίσεις αναφορικά με τις σχέσεις γονέων και τέκνων και άλλα ζητήματα οικογενειακού δικαίου
- EΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ (ΕΕ) 2017/1939-ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑΣ
- Επιτάχυνση της εκδίκασης εκκρεμών υποθέσεων του ν. 3869/2010 σύμφωνα με τις επιταγές του άρθρου 6§1 ΕΣΔΑ, τροποποιήσεις του Κώδικα Δικηγόρων και λοιπές διατάξεις
- Σχέδιο Νόμου «Ρυθμίσεις για το ελεγκτικό συνέδριο και διατάξεις για την αποτελεσματική απονομή της δικαιοσύνης»
- Ενσωμάτωση Οδηγιών ΕΕ, κύρωση Μνημονίου Διοικητικής Συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας Κύπρου, τροποποιήσεις του ν. 3663/2008 (Α΄99) προς εφαρμογή του Κανονισμού (ΕΕ) 2018/1727 και άλλες διατάξεις
- Σχέδιο νόμου:"Τροποποιήσεις Ποινικού Κώδικα, Κώδικα Ποινικής Δικονομίας και συναφείς διατάξεις"
- Τροποποίηση διατάξεων του νόμου 4512/2018 (A΄ 5) για τη διαμεσολάβηση σε αστικές και εμπορικές υποθέσεις
- Μονάδες Μέριµνας Νέων και άλλες διατάξεις
- Κύρωση των τροποποιήσεων του Καταστατικού της Ρώμης του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου (ν. 3003/2002, Α 75)
- Σχέδιο νέου Κώδικα Ποινικής Δικονομίας
- Σχέδιο νέου Ποινικού Κώδικα
- Σχέδιο Νόμου για την Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
Όπως αναφέρω και στο άρθρο 1 στα γενικά σχόλια. Επειδή δεν έχω καμία πιστή στους πολιτικούς όχι μόνο τώρα αλλά και πάνω από 15 χρόνια που άρχισα να καταλαβαίνω τι παίζεται, και έλεγα τότε στους συμμαθητές (από Τρίτη γυμνασίου) και στους καθηγητές μου, ότι πολιτικούς που εφαρμόζουν κατασταλτική πολιτική στο θέμα το ναρκωτικών ποτέ μην του ψηφίσετε (Ευτυχώς πότε δεν εκάνα αυτό το λαθος μόνο το αντιαπαγορευτικό κίνημα του Γριβα – Οικονομόπουλου είχα ψηφίσει σε κάποιες ευρωεκλογές και αυτό αφού χρειάστηκε πρώτα να τα σπάσω για μου βρούνε «και καλά» ψηφοδέλτιο του κόμματος – νοθεία δηλαδή για όποιων δεν ήθελε να αποκαλύψει τι ψηφίζει και αντισυνταγματικό) διότι εφ΄ όσον διαπλέκονται με την εμπορία ναρκωτικών θα τους νοιάξει για τίποτα άλλο; Δεν είναι δυνατόν. Κοιτάξτε πως κατάντησαν τη χώρα και κοιτάξτε πόσο τους νοιάζει που εξαθλιώνουν το λαό. Καθόλου!!!! Αυτό «κύριοι» δεν έχει πολιτικό κόστος; Μη το λέτε λοιπών αυτό όποτε σαν συμφέρει. Αφού δεν υπολογίζεται τίποτα παίζετε τον καλό και τον κακό για να εναλλάσσεστε τη εξουσία.
Τέλος πάντων αυτή είναι η minimum αλλαγή που πρέπει να γίνει, για να πούμε ότι το νομοσχέδιο θα έχει κάποιο αποτέλεσμα… Αλλά όπως λέω και στο άρθρο 1 μόνο μια πλήρης νομιμοποίηση όλων των ουσιών θα έβγαζε τους εμπόρους εκτός παιχνιδιού. Δεν θα είχαν λόγο ύπαρξης. Και αυτό το ξέρετε πολύ καλά. Εγώ δεν είμαι αφελής να σας καταλογίσω άγνοια, αλλά και πολλοί άλλοι. Και σιγά – σιγά γίνονται περισσότεροι. Επίσης δεν σας φοβάμαι (αν και μπορείτε να με βρείτε σε δευτερόλεπτα) επαναλαμβάνω και αυτό θα πρέπει να κάνουν όλοι. Ελπίζω να το δημοσιεύσετε.
Η αλαγη έχει ως εξής:
2. Όποιος για δική του αποκλειστική χρήση καλλιεργεί φυτά κάνναβης σε συγκεκριμένο αριθμό (εγώ θα πρότεινα 15 δενδρύλλια δεν είμαστε όλοι expert για να βγάζουμε 100γρ και 200γρ αποξηραμένης φούντας ανά δέντρο) για την ατομική του χρήση, δεν τιμωρείται. Αλλά τιμωρείτε με κράτηση μέχρι τριών μηνών και με πρόστιμο μέχρι χιλίων (1.000) ευρώ, αν καλλιεργεί μέχρι συγκεκριμένος αριθμός.(πχ 30). και από αυτή τη δεύτερη ποσότητα και πλέον να περνά σε πλημμέλημα και ούτω καθ’ εξής.
Επίσης θα έπρεπε να υπάρχει και η μέριμνα για τους χρήστες Ηρωίνης αν οι άνθρωποι δεν θέλουν να κόψουν το ναρκωτικό τους να τους το παρέχετε στα νοσοκομεία με την κανονική φαρμακευτική τιμή των λίγων ευρώ ας πούμε για να μπορούν οι άνθρωποι να δουλέψουν και όχι όλη μέρα να κάνουν προβατικές πράξεις για να εξοικονομήσουν τα υπέρογκα ποσά για τη δόση και να τα καρπώνονται οι έμποροι, εξαθλιώνοντας τους εαυτούς τους, αλλά και τις οικογένειες τους.
Αυτό για τι μερικοί χρήστες κάνναβης όπως και εγώ παλαιότερα ξεχνάμε ότι υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι που καταπιέζονται δεν είμαστε μονό εμείς.
Επίσης και μέριμνα για τα ψιλοκυβινούχα μανιτάρια κλπ. Παρόμοια με της παραπάνω αλλαγές στην παράγραφο 2 του άρθρου 29 αλλά σε άλλες ποσότητες.
Τέλος αν και με το νομικό καθεστώς που υπάρχει συμφέρει να λέγονται οι χρήστες άρρωστοι οι οποίοι φυσικά είναι σε κάποιες περιπτώσεις, αλλά λόγο της εξαθλίωσης που προκαλεί η κατασταλτική πολιτική, κα μόνο. Εγώ «κύριοι» δεν θα χρησιμοποιούσα αυτή την υπερασπιστική γραμμή για τον εαυτό μου και ούτε καν δικηγόρο, σε περίπτωση που ήμουνα χρήστης ηρωίνης, και με συλλαμβάνατε. (αν και ηρωίνη έχω κάνει πειραματικά χρήση για 2 μήνες, γιατί όταν μιλάω θέλω να ξέρω τι λέω). Θα σας έλεγα ότι εγώ ξέρω ότι δεν είμαι έμπορος και ούτε άρρωστος αλλά άρρωστο με καταντήσατε εσείς και βγάλτε όπια απόφαση θέλετε, και θα αγαλλίαζα για την αδικία. Φυσικά με το τερτίπι αυτό περί αρρώστιας του χρήστη επειδή αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για την ηρωίνη κυρίως, ο χασικλής ενάντια στο νόμο είναι σε δυσμενέστερη θέση και σχεδόν πάντα κατηγορείτε για εμπορεία. Για αυτό το λόγο πρέπει να μπουν συγκεκριμένες ποσότητες ατιμωρησίας. Με τους νόμους που έχετε είναι σα να λέτε ότι καλύτερα να παίρνεις ΠΡΕΖΑ για να γλυτώσεις τη φυλακή, γιατί αν σε πιάσουν με ένα τσιγάρο μπορεί να πας και ισόβια. Τόσο αστείοι είναι οι προηγούμενη νόμοι σας, αλλά και αυτός αν δεν έχει αυτές τις μικρές, αλλά σημαντικές διορθώσεις περί ξεκάθαρης ποσότητας. Αλλά αν ήταν να εισακουστούν αυτά θα κάνατε και πλήρη νομιμοποίηση. Μου φαίνεται ότι ματαιοπονώ. ΤΕΛΟΣ
Δείτε και στο Αρθρο1 γενικά σχόλια.
πρεπει να αφισουν τους χρηστες να μπορουν να καλιεργουν δεντριλια για προσοπικιτους χρηση χορις να επιβαρινονται με προστημα κλπ..
με το να αγοραζουμε κανναβη απο το καθε τυχειο, συμβαλουμε στην διακινηση μαβρου χρηματος αλλα και στην συναναστροφη μας με 3ους-(εμπορους).. Για τον καθε ασχετο που ειναι κατα του νομοσχεδιου μπορει να ψαξει στο google η να ρωτισει καποιο γιατρο, για το ποσο χειροτερη ειναι η χρηση αλκοολ η καπνου σε σχεση με τη κανναβη.
Η κανναβη εχει 2 (κακα).. α)καταχριση… β)χριση αλβανικης κανναβης
Ρίχνω μια ματιά στις ειδήσεις, σύλληψη 45χρονου για ένα τσιγάρο κάνναβης, στομ εισαγγελέα ζευγάρι για ακτοχή 0.5 γραμμαρίων κάνναβης, αστυνομικοί συνέλαβαν 27χρονο για κατοχή ενός αυτοσχέδιου τσιγάρου κάνναβης, σύλληχη 25χρονης για 1.2 γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης. Άνθρωποι που στιγματίστηκαν, άνθρωποι που ίσως και να έχασαν τη δουλειά τους. Με την «αποποινικοποίηση» που προωθεί το υπουργείο, πάλι τα ίδια, παλι αστυνομίες, δικαστήρια, διαπόμπευση για τι; Όχι για ηρωίνη, οχι για κοκαίνη ή χάπια, αλλά για ένα τσιγάρο. Δε θα το παίξω και δεν είμαι υποστηριχτής του «καναβουριες στη βουλή» αλλά είναι ανόητο να σέρνεις και να ταλαιπωρείς ανθρώπους επειδή κάπνισαν ένα τσιγάρο ή φύτεψαν ένα φύτο κάνναβης. Δεν καπνίζω, πίνω ελάχιστα και δεν θέλω να έχω καμμία σχέση με τα ναρκωτικά, ούτε με την κάνναβη. Αλλά το νομοσχέδιο πρέπει να αλλάξει, τουλάχιστον για τν κάνναβη και τα παράγωγά της. Έψαξα λιγάκι το θέμα και βρήκα οτι ουσιαστικά είναι πολύ πιο ακίνδυνη απο το αλκοόλ και τα τσιγάρα, το αλκοολ που οι ανήλικοι το βρίσκουν φτηνά ακόμα και στα περίπτερα.
Η κάνναβη, στις χώρες που έχει πραγματικά αποποινικοποιηθεί προτείνεται ακόμα και σε εγγύους (!) για την καταπολέμηση της ναυτίας αφου δεν έχει καμμία επίπτωση στο έμβρυο. Προς τι ο φόβος και ο τρόμος; Γιατί τα τρεξίματα σε δικαστήρια και αστυνομίες; Για ένα φυτό; Ένα αγριόχορτο;
Με λίγη έρευνα κάποιος βρίσκει αρκετές πληροφορίες για την κάνναβη – το υπουργείο απ οτι φάνηκε δεν την έκανε, δεν έκανε σωστά τη δουλειά του. Αμφιβάλλω αν τα σχόλια στο opengov.gr θα διαβαστούν ή θα ληφθουν υπ οψιν. Μάλλον όχι, αν ήθελαν πραγματική επικοινωνία κάποιος θα απαντούσε δημόσια, μέσω αυτής της φόρμας σε αυτά που έγραψα. οπότε απευθύνομαι αποκλειστικά στους αναγνώστες της σελίδας: Δε συνιστώ τη χρήση κάνναβης γιατι είναι ξένη ουσία ως προς το σώμα και γενικά το κάπνισμα είναι κακή συνήθεια. Η κάνναβη δε θα σας εθίσει, δε θα σας σκοτώσει, δε θα σας τρελανει. Η κάνναβη δε θα πρέπει να είναι παράνομη. ΑΛΛΑ, πρέπει να ενημερωθούμε και να απομυθοποιήσουμε την χρήση της. Ο κίνδυνος δεν είναι το τσιγάρο που θα κάνει ένας ενήλικας εν γνώση του απο ένα φυτό που έχει ο ίδιος φροντίσει. Ο κίνδυνος είναι όταν πλησιάσουμε το μαυραγορίτη, τον πρεζέμπορο και αγοράσουμε απο το ίδιο άτομο που πουλάει πρέζα και κόκα, κάνναβη. Αυτό τον κίνδυνο φαίνετα οτι το υπουργείο ή τον αγνοεί, ή ΘΕΛΕΙ να κάνει τα στραβά μάτια.
Η διαπιστωμένοι χρήστες σκληρών ναρκωτικών (μπορεί να δίνετε κάτι σαν ειδική κάρτα μετά από εξέταση του ατόμου) να μπορούν να τα προμηθεύονται από το κράτος, σε νοσοκομεία π.χ μόνο με το κόστος της ουσίας που είναι ελάχιστη. Έτσι τι πετυχαίνουμε , καταρχήν θα είναι παράνομο να κυκλοφορεί ο καθένας με οποιαδήποτε ποσότητα πάνω του και έτσι δυσκολεύουμε τα βαποράκια τα οποία είναι και χρήστες και κυκλοφορούν με ούτως η άλλως μικροποσότητες τις οποίες τις πουλάνε, δεύτερον χτυπάμε στην καρδιά του το πρόβλημα των εμπόρων αφού θα τους εξαλείψουμε το αντικείμενο, τρίτον μέσα από τα σημεία που θα έρχονται οι χρήστες θα έχουμε πρόσβαση σε αυτούς με εξειδικευμένο προσωπικό που θα τους υποστηρίζει για την όσον το δυνατόν ταχύτερη αποκατάσταση τους, πέμπτον σημαντικότατη μείωση της εγκληματικότητας αφού το 50% περίπου της σημερινής εγκληματικότητας σχετίζετε με ναρκωτικά και έκτον καλύτερη υγεία για τους χρήστες που βαράνε στον δρόμο με ποιότητες και εργαλεία αμφίβολα.
Όσο για την κάνναβη , περίμενα κάτι ποιό ξεκάθαρο δηλαδή, ας γίνει ξεκάθαρο τι εννοούμε καλλιέργεια για προσωπική χρήση και εάν αποποινικοποιείτε γιατί με τα 1000 ευρώ πρόστιμο και καταδίκη τριών μηνών δεν μου κάνει για αποποινικοποίηση και από εκεί και πέρα τί γίνετε εάν το άτομο πιαστεί για δεύτερη φορά, επίσης ο νομοθέτης γνωρίζει ότι μόνο τα θηλυκά είναι αυτά που καπνίζονται και δεν υπάρχει τρόπος να το ξέρεις από την αρχή ποιά είναι τα θηλυκά ?
Δηλαδή αν βάλεις 10 δέντρα που λέει και ένας φίλος ποιό πάνω τα μισά περίπου θα είναι θηλυκά και θα μείνουν πέντε και από αυτά τα πέντε μπορεί και κάποια να πεθάνουν όπως πεθαίνουν και τα καλλωπιστικά φυτά από κάποια αρώστεια ή οτιδήποτε άλλο, θέλω να πώ δηλαδή πόσα δέντρα πρέπει να έχει κάποιος και τι γένος θα είναι αυτά είναι βασικό, επίσης βασικό είναι και η προμήθεια των σπόρων η κάνναβη δεν φύεται απλά από οποιοδήποτε σπόρο όπως ας πούμε το κανναβούρι που τρώνε τα πουλιά !!!! Όπως δεν παίρνεις ένα σπόρο από καλαμπόκι να τον φυτέψεις έτσι συμβαίνει και με την κάνναβη, οι σπόροι αγοράζονται.
Για εμένα καλύτερα θα ήταν να γινόταν όπως η πρόταση μου για τους χρήστες ηρωίνης δηλαδή πας στην αστυνομία λες έχω πέντε θηλυκά δέντρα σε καταχωρούνε και από εκεί και πέρα σε σκίζω εάν πιάσω κάποιον και μου πει ότι το πήρε από σένα.
Τέλος για την απλή κατοχή πρέπει οπωσδήποτε να καθοριστούν ποσότητες ειδάλλως στην καταπληκτική αυτή γλυκιά πατρίδα μας ο καθείς θα έχει δική του άποψη τι σημαίνει προσωπική χρήση.
Άραγε τα διαβάζει κανένας αυτά!!!!!!!!!!!!!????????
ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ κι ας σταματήσει επιτέλους η υποκρισία σ’αυτή τη χώρα. Είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1.000.000 οι περιστασιακοί χρήστες κάνναβης στην Ελλάδα, και είναι ντροπή να κυκλοφορεί αλβανική κάνναβη, ποτισμένη με φάρμακα, και σε τιμές τρελλές. Ενώ παράλληλα η κάνναβη της Καλαμάτας και της Κρήτης να εξάγεται παράνομα στο εξωτερικό.
Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΕΝΟΣ Η ΔΥΟ ΔΕΝΔΡΥΛΙΩΝ ΓΙΑ ΙΔΙΑ ΧΡΗΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ.
Μόνον έτσι η κάνναβη θα φύγει από τα χέρια (νύχια) των εμπόρων που πλησιάζουν ποικιλοτρόπως τους εφήβους και τους βάζουν σε έναν κόσμο μέσα στον οποίο βασιλεύει το έγκλημα και ο θάνατος ! Αποποινικοποίηση = απομυθοποίηση. Ετσι θα πάψει η κάνναβη, να είναι προθάλαμος θανάτου.
Οι Έλληνες κάπνιζαν κάνναβη αιώνες τώρα – συμπεριλαμβάνονται ΟΛΟΙ οι ρεμπέτες – δεν είδαμε να πεθαίνει κανείς ποτέ από την χρήση της.
ΠΡΕΠΕΙ να πάψει να είναι προθάλαμος γιά την ένταξη στον κόσμο της ηρωίνης και των χαπιών, και άρα του εγκλήματος. Και να αξιοποιηθεί γιά τόσες χρήσεις (χαρτί, ύφασμα κλπ).
Πολύ θετικές οι διατάξεις γιά τα κέντρα απεξάρτησης και υποκατάστατων. πρέπει να σώσουμε όσους μπορούν να σωθούν.
ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ στον Υπουργό Δικαιοσύνης, γιά αυτήν την μεταρρύθμιση.
Τέλος, το ν/σ ρίχνει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ τις μάσκες των «προοδευτικών» τύπου ΚΚΕ – αλλά και κάποιων παπάδων που ξεσπαθώνουν βρίζοντας δημοσίως την κυβέρνηση (αυτήν που τους μισθοδοτεί…)
Στο αρχικό κείμενο το Νομοσχέδιο δεν αποποινικοποιούσε εντελώς την κατοχή ναρκωτικών για προσωπική χρήση, απλά την έκανε πταίσμα, κάτι που είναι εντελώς άλλο πράγμα. Τώρα δεν την θεωρεί αδίκημα. Ερωτήματα: 1) Παρά την επικοινωνιακή υπερπροσπάθεια των φίλων χρηστών της κάνναβης να εκθειάσουν το γεγονός ότι θα την χρησιμοποιούν ανεμπόδιστα, το Νομοσχέδιο δεν κάνει διάκριση της κάνναβης, η διατύπωση του καλύπτει όλες τις ουσίες. Ακόμα και τα «σκληρά», ακόμα και τις κρυσταλικές μεταμφεταμίνες ΄»σίσε» ή «μιιάου», αυτά τα Ναρκωτικά του Μνημονίου όπως τα ονόμασαν στην Αργεντινή, αυτά που ψήνουν οι μαφιόζοι στους λόφους της Αθήνας και γεμίζουν με ανθρώπινα ερείπια τους δρόμους γύρω από το Πολυτεχνείο. 2) Η νομική αρχή της αντιμετώπισης της χρήσης ως πράξη αυτοπροσβολής δεν ακυρώνει την πραγματικότητα ότι και η αυτοπροσβολή παραμένει προσβολή, δηλαδή κακό. Ο τρόπος που αντιμετωπίζεται η κατοχή για προσωπική χρήση αποκρύβει στην ουσία τους κινδύνους (ακόμη και της κάνναβης ώ φίλοιπου καλά θα κάνετε να γνωρίζετε ώστε να φυλάγεστε, πόσο δε μάλλον των άλλων ουσιών) και οδηγεί σε σοφιστείες του τύπου η μη ποινικοποίηση ισούται με νομιμοποίηση, η νομιμοποίηση με ελευθερία της χρήσης και η χρήση με πράξη ελευθερίας! 3) Η άρση του αξιόποινου στερεί την δυνατότητα παρέρμβασης του μη τιμωρητικού τομέα της δικαιοσύνης (επιμελητές ανηλίκων) για τους ανήλικους χρήστες, παρέμβαση που απέτρεψε πολλά παιδιά στο να ξεκινήσουν την σταδιοδρομία του εξαρτημένου. 4) Η αντιμετώπιση των ουσιών όπως διατυπώνεται από το Νομοσχέδιο συνεχίζει την προαγωγή της ναρκοκουλτούρας συμπληρώνοντας το έργο της διαφήμισης των «νόμιμων» ψυχοτρόπων και εξαρτητικών ουσιών όπως το αλκοόλ, το ζουμί που «δίνει φτερά» των ψυχοφαρμάκων και άλλων τέτοιων ελευθεριακών προιόντων.
Προφανώς οι συγγραφείς-σχεδιαστές-εμπνευστές-υποστηρικτές αυτού του «νόμου» δεν εχουν ιδέα απο ιστορία..αν θέλουν να μάθουν περί κάνναβης ας ψάξουν να βρουν τι ήταν οι «κουτσαβάκηδες», οπως φυσικά να τους παραπέμψω να ρωτήσουν γηραιότερους πολίτες, που ζούσαν στο Γκάζι ή στου Ψυρρή, πως ήταν αυτές οι περιοχές παλιά,να μάθουν τι κάνει το «χασίς» – όπως το λέγανε – και μετά να συντάξουν νόμο..φευ!
Μετά ας ιδρύσουν ακόμη καμιά νέα δημόσια υπηρεσία (έχουμε λίγες βλέπετε..) με υψηλόμισθους συμβούλους ,να μπερδέψουν,με νομικούς και όχι μόνο όρους, περισσότερο τις διωκτικές αρχές -σκόπιμα άραγε?- ,ας βάλουν και άλλα παραθυράκια στους νόμους ,ας επιβαρύνουν και άλλο τα νοσοκομεία, ας ποτίσουν με ψευδεπίγραφα όνειρα την νεολαία μας,ας κάνουν τα πάντα για το «κοινό καλό», ας καθυποτάξουν και άλλο την αποπροσανατολισμένη κοινωνία, ας δημιουργήσουν και νέα προγράμματα αντιμετώπισης-πρόνοιας-επανένταξης χρηστών κλπ..ΑΛΛΑ ας θυμιθούν κάποτε όλοι αυτοί οι «δήθεν» προοδευτικοί και ευαισθητοποιημένοι άνευ αντικρύσματος και αληθείας ότι τα ναρκωτικά δεν αντιμετωπίζονται με ανούσια ημίμετρα ,με ευχολόγια προοδευτισμού, με σχέδια πολιτισμικού και εγκεφαλικού εκδημοκρατισμού του θυμικού,των παθών και των ενστίκτων των ανθρώπων..εκτός αν έχουν άλλα συμφέροντα και άλλα κατά νου (ο Μακιαβέλι θα είναι και αγαπημένος τους συγγραφέας μάλλον)
tha sas po ego tora gia na katalabete ti thelei na kanei to kratos me ayton ton nomo kai aytes tis protes paragrafous to olo sxedio einai na stamatisei to emporio kai paralila thn xrish eimai apo eparxiaki poli kai edo fenontai ola xekathara afinoun loipon ton xristh na kinite eleutheros na kapnizei na agorazei ton parakolouthoun oi astinomikoi giati ligo poli mas xeroun olous ginomaste ena ergaleio sta xeria ton astinomikon pou tous odigoume stous emporous pianoun olous ma olous tous emporous me ayton ton tropo kai o xristis thelontas kai mi kobei ta narkontika giati kai na thelei na brei na kapnisei den tha exei pleon sthn agora tipota ayta en oligeis gia to perifimo nomosxedio pou dithen perimename na alaxei kati
kati asxeto exo xasei eidei ta teleytea 10 xronia 4 kolitous mou apo alkool se troxea apo kanabi zoi na xoun prosexoun kai tous alous oxi mono ton eayto tous
ΤΟ ΑΡΘΡΟ 1 ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟ ΜΕ ΤΟ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΙΜΩΡΕΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΠΡΟΣΒΟΛΗ ΑΝ ΘΕΩΡΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΣΑΝ ΕΠΙΒΛΑΒΗ ΣΥΝΗΘΕΙΑ.
ΤΟ ΑΡΘΡΟ 2 ΛΕΕΙ ΣΤΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 1 ΟΤΙ Η ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ «ΒΡΕΞΕΙ» ΟΥΣΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΧΡΗΣΗ ΝΟΜΙΜΑ Η ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΟΥΝ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΜΠΟΡΕΥΟΝΤΑΙ(ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΩΚΟΝΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ).ΕΤΣΙ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΤΩΝ ΕΜΠΟΡΩΝ(ΑΦΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΚΟΜΜΑΤΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΤΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΟΥΣΙΩΝ),ΕΥΝΟΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΘΟΤΙ ΜΕΓΑΛΑ ΠΟΣΑ ΔΙΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΑΥΡΑ.ΕΠΙΣΗΣ Η ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΥΠΑΡΞΗΣ ΕΜΠΟΡΩΝ, ΕΥΝΟΕΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΣΤΙΣ ΔΙΩΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΤΟΥΣ ΕΜΠΟΡΟΥΣ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΜΟΝΙΜΗ ΑΣΥΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΙΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΝΑ ΛΑΔΩΣΟΥΝ.ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 2 ΚΑΛΕΙ ΤΟΝ ΝΟΜΙΜΟ ΧΡΗΣΤΗ( ΝΟΜΙΜΟ ΠΛΕΟΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 1) ΝΑ ΣΥΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΣΕ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ ΑΦΟΥ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΠΡΑΞΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΝΘΑΡΡΥΝΩ ΤΟΝ ΕΜΠΟΡΟ ΝΑ ΜΟΥ ΠΟΥΛΑΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΔΙΑΙΩΝΙΖΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ.ΤΕΛΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΕΥΡΕΙΑΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΡΡΕΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟ, ΟΤΑΝ ΕΝΩ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΧΡΗΣΗ ΟΥΣΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΝΟΜΙΜΟΥΣ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΔΕΚΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΟΥΣΙΩΝ
ΤΟ ΑΡΘΡΟ 3 ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟΥ COPY PASTE..ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΩΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ…»Η διαπίστωση του σκοπού εξυπηρέτησης της ανάγκης για δική του αποκλειστικά χρήση της συγκεκριμένης ουσίας γίνεται με συνεκτίμηση του είδους, της καθαρότητας και της ποσότητας του συγκεκριμένου ναρκωτικού, σε συνδυασμό με τη συχνότητα χρήσης, τον χρόνο χρήσης, την ημερήσια δόση και τις ιδιαίτερες ανάγκες χρήσης του συγκεκριμένου δράστη.»ΕΔΩ Ο ΧΡΗΣΤΗΣ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΔΡΑΣΤΗΣ…ΕΔΩ ΑΠΛΩΣ ΓΕΛΑΜΕ ΜΕ ΤΗ ΛΑΘΟΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΑΛΛΑ Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΡΙΣΤΟΥΝ ΟΡΙΑ ΠΟΣΟΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ..ΤΙ ΝΟΗΜΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΤΡΑΒΙΕΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ(ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ) ΓΙΑ ΝΑ ΑΘΩΩΘΕΙ ΠΛΕΟΝ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ 5-10 ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΚΑΤΕΙΧΕ,,,ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ,ΧΑΣΙΜΟΥ ΠΟΛΥΤΙΜΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΑΣΚΟΠΗ ΣΠΑΤΑΛΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ.ΤΑ ΝΟΜΙΜΑ ΑΥΤΑ ΟΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΣΠΙΣΤΟΥΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΩΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΣΕ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΑΝ ΘΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΕ ΣΥΛΛΗΨΗ Η ΑΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ..ΕΤΣΙ ΘΑ ΑΠΟΣΥΜΦΩΡΗΣΤΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΚΕΦΤΩ ΟΤΙ Ο ΝΟΜΟΘΕΤΗΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΘΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΘΩΩΣΕΙ.
Ελπίζω να μήν ξεχάσατε τον Όρο Φαρμακευτικής Κάναββης !! MEDICAL MARIJUANA. Τυχαίο είναι που πολλές ανεπτυγμένες χώρες, Δύσης, Ανατολής αλλα και Ευρώπης έχουν αναγνωρίσει τον όρο Medical MARIJUANA?? Αμερική, Καναδάς, Αγγλία, Ολλανδία, Αυστραλία, Ισπανία, Πορτογαλλία κτλ. Μαλιστα, Κυκλοφορησε και νέο Χάπι με την κυρια ουσια της καναββης «THC» mesa. Λέγεται MARINOL. Αυτο το χαπι βγήκε διότι εαν σου πει ο γιατρος οτι το φαρμακο σου πρέπει να ειναι η Καναββη, και εσυ ΔΕΝ καπνίζεις, τοτε θα παρεις το Χαπακι. Επίσεις υπάρχει και Φυστικο-βούτηρο απο Καναββη που βγηκε για παιδακια με A.D.D. ( Attention Deficit Disorder). Καναββης χρησιμοποειται για διαφορες νοσους κυριως ομως Νευρολογικες. Εγω προσωπικά ειμαι Επιληπτικος και μετα απο συννενοηση με τους Νευρολογους μου εχουμε αποφασισει πως με βοηθαει η χρηση Καναββης. Απο εκει που εκανα 1 κριση καθε μηνα τωρα περιοριστικαν οι κρισεις και κανω 1 κριση καθε 3 μηνες, οπου οι Σπασμοι που ειναι Ανύπαρκτοι !! Ειναι το Φάρμακο μου και θα ηθελα να ληφθει υποψην σας ο ορος της φαρμακευτικης καναββης ετσι ωστε να μην φοβαμαιμην με πιασουν καθε φορα που παιρνω το φαρμακο μου ! οπως επισεις να μην χρειαζεται να Νταραβεριζομαι με τον καθε υποχθονιο Dealer για να παρω το Φαρμακο μου, ΑΛΛΑ να πωλειται στα φαρμακεια !! Αλλες νοσους στις οποιες συνισταται η Κανναβης ειναι 1) Σκληρηνση Κατα Πλακας. 2) Ανορεξια 3) Αυπνια 4) Γλαυκωμα 5) Επιληψια 6) Παρκινσον 7) Ασθενεις με Καρκινο και AIDS.
Πρόταση: Το άρθρο 2 να αντικατασταθεί ως αξής: Όποιος για δική του αποκλειστική χρήση καλλιεργεί φυτά κάνναβης σε αριθμό ή έκταση που δικαιολογούνται μόνο για την ατομική του χρήση, δεν τιμωρείται. Επιτρέπεται η καλλιέργεια μέχρι τριών δενδρυλλίων ανα άτομο και κατοχή μέχρι 500 γραμμαρίων ανα άτομο.
Δηλ. μια οικογένεια τριών ατόμων να μπορεί να καλλιεργεί μέχρι 6 δενδρύλλια χωρίς καμία επίπτωση.
Έτσι ξεφεύγουμε από τους εμπόρους που μας πουλάνε αμφιβόλου ποιότητας κάνναβι, συνήθως αλβανική, μιας και το προϊόν από Καλαμάτα και Κρήτη φεύγει ΟΛΟ στο εξωτερικό.
Επιπλέον να δοθούν άδειες λειτουργείας coffee shop. Αυτό θα επιφέρει και έσοδα στο κράτος μιας και εκεί θα γίνεται αγορά με φόρο ίσο με αυτόν των τσιγάρων.
Να δοθούν κίνητρα στους αγρότες να καλλιεργούν κάνναβι και να την διαθέτουν στο εσωτερικό είτε στο εξωτερικό με την ανάλογη φορολογία.
Ειμαι κατα της αποποινικοποίησης για προσωπική χρήση. Ουσιαστικά ο νόμος απελευθερώνει την αγορά των ναρκωτικών, χωρίς να ρίχνει τις τιμές για τους χρήστες. παρολα αυτα επειδή βλεπω οτι ο νομοθετης είναι αποφασισμένος να αποποινικοποιήσει την προσωπική χρήση, προτείνω τα εξής:
1.Πρεπει να καθοριστούν επακριβως το όριο της προσωπικής χρησης, ανα ναρκωικό για να αποφευγονται ασάφειες και μακροσκελείς δικαστικές διενέξεις.
2. ορισμένα θανατηφόρα ναρκωτικά (πχ Ηρωϊνη) δεν πρεπει να αφεθούν ουτε για προσωπική χρήση.
3. Η αποποινικοποίηση της «προσωπικής χρήσης» ευννοεί την μεταφορά των ναρκωτικών απο τα «βαποράκια». Για να αποφευχθει αυτό θα πρέπει όποιος ξανασυλλαμβάνεται να έχει στην κατοχή του ποσότητα για προσωπική χρήση, να διώκεται ποινικά.
Είναι προφανές πως η ελεύθερη καλλιέργεια κάνναβης για προσωπική χρήση, αποτελεί ένα κύριο πλήγμα στην εγκληματικότητα, και στην διακίνηση μαύρου χρήματος για την χρηματοδότηση παράνομων δραστηριοτήτων(κοινό έγκλημα, τρομοκρατία, αντικαθεστωτικές ομάδες). Ο έλεγχος του κράτους επί της προσωπικής χρήσης με την χορήγηση ανανεώσιμης άδειας ετήσιας διάρκειας σίγουρα επιφέρει έσοδα στον προϋπολογισμό.
Μεγαλύτερο όφελος όμως θα είχε στην αλλαγή της συμπεριφοράς απέναντι στο φυτό αυτό από τους τεχνοκράτες προς όφελος της παραγωγής πλούτου στην οικονομία δια μέσου της ανάπτυξης της γεωργικής και βιομηχανικής χρήσης της κάνναβης.
Η βιομηχανική χρήση της κάνναβης μπορεί να είναι όχημα για νέα προϊόντα κλωστοϋφαντουργίας, με την υποχρεωτική χρήση της για όλα τα υφάσματα των σωμάτων ασφαλείας, έμμεσα επιδοτείται χωρίς ούτε ένα ευρώ κρατικά η ανάπτυξη εγχώριας βιομηχανίας και η δημιουργί καινοτόμων προϊόντων.
στον γεωργικό τομέα η κάνναβης είναι φυτό που επιδοτήτε, βελτιώνει τα εδάφη και είναι άριστη στην βιολογική καταπολέμηση των εχθρών των καλλιεργειών (εντομοαποθητικό)και των ζιζανίων, είναι χρήσιμη για την εξυγίανση μολυσμένων από βαρέα μέταλλα εδάφη και στην παραγωγή βιοντίζελ. θα μπορούσα να γράψω ακόμα πολλά για την βιομηχανική και γεωργική χρήση. Ελπίζω ο νομοθέτης να κάνει επιτέλους μια υπέρβαση και να μην επιτραπεί η πολιτική σκοπιμότητα να είναι οπισθέλκουσα δύναμη της ανάπτυξης και της προόδου της χώρας!!!
ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΤΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΑΙ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟΝΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΟΜΟ, ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΟΛΟΝ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ. ΠΑΝΤΩΣ ΒΛΕΠΩ ΕΔΩ ΠΟΛΛΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΚΑΙ ΨΗΦΗΣΕΙ… ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ. ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.ΚΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΑΣ.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΙΝΟΥΜΑΣΤΕ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 29 , ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ 1 ΚΑΙ 2 ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟΣΗ ΑΝΤΙΘΕΣΗ !!!!! ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΑΠΟΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ ΓΙΑ ΤΙΜΩΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΡΜΟ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΗ ?(ΣΥΛΛΗΨΗ, ΚΡΑΤΗΤΗΡΙΑ, ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΤΛ). ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΤΣΙ ΠΡΟΩΘΗΤΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΕΜΠΟΡΙΟ, ΤΟ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΕΛΝΕΤΑΙ ΚΟΣΜΟ ΣΕ » ΑΚΡΕΣ», ΣΕ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΠΟΥ ΟΠΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΣΑΝΤΕΣ,ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΤΑ ΠΟΥΛΑΝΕ ΣΕ ΥΠΑΙΘΡΙΑ ΠΑΖΑΡΙΑ.( ΠΑΤΗΣΙΩΝ, ΟΜΟΝΕΙΑ Κ.Α ).ΕΝΑΣ ΧΡΗΣΤΗΣ ΚΑΝΝΑΒΗΣ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΗΛΙΚΙΑ ΚΑΙ ΩΡΙΜΟΤΗΤΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΠΕΡΙ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΔΕΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΟΣΟ ΕΝΑΣ ΑΝΗΛΙΚΟΣ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΗΣΙΩΝ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΝΑ ΤΣΙΓΑΡΟ, ΤΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΗΡΩΙΝΗ. ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΥΑΛΩΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΔΗΓΗΤΑΙ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥ !!!! ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ Ο ΚΑΘΕ ΧΡΗΣΤΗΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΧΡΗΣΗ ΑΝ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙ, ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΣΕ ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΚΑΙ ΕΚΤΙΜΑΕΙ.
ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΘΑ ΠΩ ΟΤΙ Η ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ ΔΕΝ ΟΔΗΓΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ ΠΛΕΟΝ, ΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ. ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΣΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ, ΕΙΔΑΛΛΩΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΗΛΩΣΕΤΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΑΙ ΚΑΤΙ ΑΝΤΟΙΣΤΙΧΟ ΜΕ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΩΝ ΤΑΛΙΜΠΑΝ. ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΕ ΑΥΤΕΣ, ΚΑΙ Η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΜΑΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ Η ΖΩΗ ΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ,ΔΙΑΣΥΡΕΤΑΙ, ΣΤΙΓΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΟΤΑΝ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΓΕΙΤΟΝΙΚΗ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΗΣ ΠΙΝΕΙ ΚΑΦΕ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ THΣ ΠΟΛΗΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΠΤΩΣΗ . Α Δ Ι Κ Ι Α
Δεν συμφωνω με την αποποινικοποιηση της κατοχησ και την ελευθερη χρηση.Δεν μου αρεσει η θεα αρρωστων ανθρωπων να τριγυρνουν σαν ζομπι κυριολεκτικα μεσα στουσ δρομουσ.Τελικα στο τελοσ οι υγιεισ θα κλεινονται στο σπιτι και οι αρρωστοι θα γυριζουν ελευθεροι.Θελετε να ελαφρυνετε αυτουσ τουσ ανθρωπουσ?
Θελετε να βοηθησετε αυτουσ τουσ ανθρωπουσ?
Θεσπιστε σημεια πωλησησ αυτου του θανατου και χωρουσ χρησησ αυτου.
Το τσιγαρο το απαγορευσατε .
Το χασισ στο τελοσ θα επιτραπει σε ολουσ τουσ ανοιχτουσ χωρουσ.
Μηπωσ αυτοσ ειναι και ενας τροπος εκτονωσης των καταπιεσμενων?..σκεφτεστε εσεις μαλλον?
Ασ το πωλουν ωσ φαρμακευτικο τα νοσοκομεια και τα εσοδα υπερ υγειασ η υπερ καρκινοπαθων η υπερ τησ επιστημησ και τεχνολογιασ.
Ενα αλλο θεμα ειναι η απεμπλοκη των αστυνομικων μασ απο τισ διαφορεσ υποθεσεισ ναρκωτικων.
Εαν κανετε μια καταμετρηση στα εφετεια τησ χωρασ εβδομαδιαια,ποσοι αστυνομικοι απασχολουνται στην φυλαξη μεταφορα και στισ μαρτυριεσ τησ εδρασ,θα κατανοουσατε οτι θα μπορουσε να φυλαχτει αλλη μια χωρα σαν την ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ .
Απλοποιηστε τα ευκολα.ΠΡοστατεψτε οσους θελουν μια φυσιολογικη ζωη σ αυτην την χωρα.
Οι νομοι υπερ των ηθικων και νομιμων.
Ενισχύονται οι έμποροι ναρκωτικών με την διάταξη αυτή. Προμηθευτείτε ελέυθερα, καπνίστε ελεύθερα αλλά θα αγοράζεται από παράνομους, θα συναναστρέφεστε με παράνομους, θα εξαρτάστε από παράνομους, οι οποίοι, μάλιστα, θα επιβάλλουν τις τιμές τους, θα ισχυροποιούνται οικονομικά.. και η ιστορία θα συνεχίζεται..
Συμφωνώ με την επιβολή φόρου στην καλλιέργεια δέντρου. Αρκεί τα χρήματα να μπουν σε ταμείο για τις συντάξεις. Μην δωθούν στις «αγορές», τους διεθνείς τοκογλύφους.
Μπραβο στο πασοκ ειναι πολυ μπροστα ο νομος περι ναρκωτικων αν εφαρμοστει παγκοσμιος… Επιτελους δεν μπορει σε μια χωρα που επιτρεπεται το αλκοολ να μην επιτρεπεται η χρηση καναβης ολοι πλεον ξερουμε οτι το αλκοολ σε θεματα συμπεριφορας (επιθετικοτητα) και οδηγησης ειναι πολυ χειροτερο απο την χρηση ενος τσιγαρου…ευελπιστω οτι πλεον θα σταματησει το εμποριο καναβης οπου καποιοι μεταναστες εχουν πλουτισει…βεβαια δεν συμφωνω εστω και στην παραμικρη τιμωρια καλιεργιας καναβης ετσι ωστε να σταματησει τελειως το εμποριο αλλα για αρχη καλα ειναι γιατι ο κοσμος αλλιως τα φανταζεται..ναρκωτικα υπηρχαν απο τα αρχαια χρονια και θα υπαρχουν το να βαλεις καποιον φυλακη για λιγο χασιση μετα ειναι σαν να τον βαζεις στο πανεπηστιμιο της εγκληματικοτητας… Αντι να γινει καλυτερος ανθρωπος γινεται χειροτερος…τελος βοηθηστε επιτελους τους τοξικομανεις ειναι αρρωστοι συνανθρωποι μασ συγγενεισ φιλοι δεν χρειαζεται να περιμενουν χρονια η να χουν μεσων να μπουνε σε ενα προγραμα ας μπορουν καποιοι ειδικοι γιατροι να τους δωσουν βοηθεια (υποκαταστατα,στηριξη ψυχολογικη) ..ολοι γνωριζουμε οτι τα πιο πολλα μικροεγκληματα (αρπαγη τσαντας, ληστειες κτλ) γινονται απο τοξικομανεις που πονανε γιατι δεν εχουν να παρουν την δοση τους δεν τους κατηγορω τοσο φταινε σε μεγαλο βαθμο εφοσον δεν κανουν κακο μονο στον εαυτο τους αλλα κατηγορω και το κρατος και την αντιμετωπηση και ολοι αυτην την γραφειοκρατια….δεν χρειαζεται να κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας και ολοι αυτοι απο το οκανα κτλ που βγαινουν και φωναζουν ολοι ξερουμε τι συμφεροντα εξυπερετουν…Μη φοβαστε τπτ προχωρηστε ο κοσμος θα φωναξει αλλα οταν δει τα αποτελεσματα θα καταλαβει κατι νεο παντα το φοβουνται…
Πρέπει, εκτός από την αποποινικοποίηση της κατοχής, να ευρεθεί και μια νόμιμη οδός προμήθειας των ουσιών, από τα άτομα τα οποία είναι εξαρτημένα.
Η αποποινικοποίηση της χρήσης είναι στην σωστή κατεύθυνση, αφού οι χρήστες σέρνονταν στα δικαστήρια και εξευτελίζονταν μπροστά σε περαστικούς και στις οικογένειές τους για απλή κατοχή μιας ποσότητας.
Ωστόσο, για την προμήθεια της ουσίας τους θα συνεχίσουν να έρχονται σε καθημερινή πιθανότατα επαφή, με άτομα του χειρότερου είδους προκειμένου να εξασφαλίσουν την δόση τους και να ησυχάσει το μυαλό τους, ρέποντας αναγκαστικά σε έκνομες συμπεριφορές.
Επίσης, πολύ πιθανό κάποιος που θα έχει επαφή με τον «προμηθευτή» να του ζητήσει η παρέα του να προμηθευτεί ουσίες για όλους, αυτό αυτομάτως τον καθιστά έμπορο;;;
Είναι συχνό το φαινόμενο οι χρήστες να βρίσκουν ουσίες από άλλους χρήστες, αυτή η συναλλαγή δεν πρέπει να θεωρείται εμπόριο ούτε διακίνηση με την ποινικοποιημένη της έννοια.
Πρέπει το κράτος με την νομοθεσία να προστατέψει τους χρήστες, οι οποίοι είτε το αναγνωρίζουν είτε όχι είναι κολλημένοι σε κάτι που καταστρέφει το μυαλό τους και να δώσει στην Αστυνομία τα νομικά εργαλεία που χρειάζεται, για να μπορέσει να τιμωρήσει τους εμπόρους οι οποίοι είναι γνωστοί, μπαίνουν στις φυλακές και ξαναβγαίνουν πολύ γρήγορα ή πολλές φορές δεν μπαίνουν και καθόλου συνεχίζοντας το καταστροφικό τους έργο εις βάρος των μυαλών νέων παιδιών!
Για μικροποσότητες όπως ειναι τα 20 γραμμάρια δεν θα πρεπει να φτανουν ποτε οι υποθέσεις στο δικαστήριο. δηλαδη αν καποιος συλληφθει με 20 γραμμάρια δεν υπάρχει λόγος να τον τρέχουν στα δικαστήρια.Επιπλέον Οι δικαστές πρέπει να δείχνουν επιεικια ακόμα και σε μεγάλες ποσότητες σε κάποιους οι οποίοι καπνίζουν κανναβή συνέχεια ολη μέρα. 40 τσιγαρα (σκέτη κάνναβη χωρίς καπνο)την ημέρα περίπου 25-30 γραμ. Αυτοι (οι περισσότεροι παλαιοι χρήστες κάνναβης ηλικίας περι 50-80 χρονων μετά απο χρόνια χρήση τα 50 και 100 γραμ δεν τους φτάνουν ουτε εβδομαδα
Οποιοσδήποτε που συλλαμβάνεται να προμηθεύει ναρκωτικά έστω και σε ποσότητα δόσης, είναι δεν είναι χρήστης, να θεωρείται έμπορος ναρκωτικών. Η πιο πέρα έρευνα σε ποσότητες που φέρει ή κρύβει ή καλλιεργεί ή που εξασφαλίζει με διασύνδεση με άλλα πρόσωπα, θα τεκμηριώνει το μέγεθος της ποινής του.
Ο νομοθέτης θα πρέπει επίσης να κοιτάξει πέρα από την προσωπική χρήση και τα «όχι και τοσο νέα» δεδομένα όσον αφορά την ιατρική χρήση της κάνναβης.Οι χώρες που το νομοθέτησαν κάτι ξέρουν, δεν νομίζω να θέλουν να βλάψουν την υγεία των πολιτών τους.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΝ ΚΑΙ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ ΤΟΥ (10 Σεπτεμβρίου 2011, 21:03 | ioannis)
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ (ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΥΠΕΡΒΑΣΗΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ) ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΩΣ ΜΙΚΡΟΠΟΣΟΤΗΤΑ ΠΡΟΟΡΙΖΟΜΕΝΗ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΧΡΗΣΗ, ΑΥΤΟ ΘΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ ΤΙΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ΤΗΝ ΕΚ ΝΕΟΥ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ (ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΡΝΗΤΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΙΝΙΚΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΒΛΕΠΕ¨»ΑΥΤΟΦΩΡΑΚΙΔΕΣ» ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΤΖΙΡΟΥ ΤΟΥΣ ΣΕ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΦΟΒΑΜΑΙ ΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΕΣΤΩ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ)ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΗΦΘΕΙ ΥΠΟΨΙΝ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΕΝΕΡΓΗΘΕΙ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΕΝΤΑΛΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΑΥΤΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ Η ΑΛΛΗΣ ΜΟΡΦΗΣ ΑΞΙΟΠΟΙΝΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΧΡΗΣΗ.ΣΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΜΕ ΑΛΛΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΛΗΝ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΛΑΒΟΥΝ ΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΩΣ ΠΡΟΟΡΙΖΟΜΕΝΗ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΡΟΟΡΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΧΡΗΣΗ.
ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΟΣ ΧΡΗΣΤΗΣ-ΑΣΘΕΝΗΣ ΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΕΞΑΡΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ «ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ» ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ Ο ΝΟΜΟΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΙΣ (ΒΛΕΠΕ ΑΡΘΡΟ 28 & ΑΡΘΡΟ 42 ΠΑΡ.5) ΕΝΑΠΟΘΕΤΕΙ ΣΤΙΣ ΔΙΩΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ.
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΧΡΗΣΗΣ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΧΩΡΩΝ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 22 ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ Η ΕΠΙΒΟΛΗ ΕΝΟΣ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ ΑΛΛΑ ΕΠ ΟΥΔΕΝΙ ΠΟΙΝΗ ΚΡΑΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕΧΡΙ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ, ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΝΑΔΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΚΡΥΒΟΜΑΣΤΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΑΚΤΥΛΟ ΜΑΣ ΣΑΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΗΡΩΙΝΗΣ ΠΧ ΣΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ?
Για μικροποσότητες όπως ειναι τα 20 γραμμάρια δεν θα πρεπει να φτανουν ποτε οι υποθέσεις στο δικαστήριο. δηλαδη αν καποιος συλληφθει με 20 γραμμάρια δεν υπάρχει λόγος να τον τρέχουν στα δικαστήρια.Επιπλέον Οι δικαστές πρέπει να δείχνουν επιεικια ακόμα και σε μεγάλες ποσότητες σε κάποιους οι οποίοι καπνίζουν κανναβή συνέχεια ολη μέρα. 40 τσιγαρα (σκέτη κάνναβη χωρίς καπνο)την ημέρα περίπου 25-30 γραμ. Αυτοι (οι περισσότεροι παλαιοι χρήστες κάνναβης ηλικίας περι 50-80 χρονων μετά απο χρόνια χρήση τα 50 και 100 γραμ δεν τους φτάνουν
Πιστεύω πως πρέπει να μη τιμωρείται η καλλιέργεια κάνναβης όπως θα γίνεται και με τη χρήση. Δεν μπορώ να καταλάβω πως θα προμηθεύομαι το χόρτο μου χωρίς να μπλέκω με κακοποιά στοιχεία!!! Πάλι όλα για τα λεφτά γίνονται. Νομιμοποιήστε τη καλλιέργια δενδρυλίων κάνναβης να ησυχάσουμε όλοι. Χόρτο ελληνικό μόνο. Μη πίνουμε πάλι αλβανική αμμωνία!!!!
Μια καλή πρόταση στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε είναι να παραχωρεί το κράτος σχετικές άδειες καλλιέργειας για ιδιωτική χρήση.
Η άδεια θα μπορούσε να έχει κάποιο λογικό κόστος (ανά ενήλικο / θηλυκό φυτό) που θα πληρώνει ο χρήστης – καλλιεργητής.
Τις άδειες θα μπορούσαν να τις παραχωρούν τα ασφαλιστικά ταμεία και να εισπράττουν το σχετικό παράβολο.
Οι χρήστες ινδικής κάνναβης στην Ελλάδα είναι περίπου 200.000 αν το ¼ από αυτούς πάρει σχετική άδεια προς ένα λογικό αντίτιμο (π.χ. 100 – 200€ ανά θηλυκό/ενήλικο φυτό) τότε θα μπορούσαν ΑΜΕΣΑ τα ασφαλιστικά ταμεία να εισπράξουν αρκετά εκατομμύρια ευρώ . Και να συνεχίσουν να τα εισπράττουν κάθε χρόνο. Ένα ακόμη όφελος από αυτή τη ρύθμιση θα ήταν και ο έλεγχος της φορολογικής / ασφαλιστικής ενημερότητας του χρήστη – καλλιεργητή.
Έτσι το εμπόριο θα πεθάνει αφού ο καθένας θα έχει το νόμιμο δικαίωμα να καλλιεργεί την ποσότητα που θέλει για προσωπική χρήση (και να πληρώνει για αυτή).
Μια άλλη πρόταση έχει να κάνει με τον περιορισμό της χρήσης δημόσια με την οποία και συμφωνώ.
Θα μπορούσαν όμως, να χαρακτηριστούν ζώνες ελεύθερης χρήσης προϊόντων κάνναβης κάποιες περιοχές – παραλίες σε νησιά εναλλακτικού τουρισμού (σε συμφωνία με τους δήμους και την τοπική κοινωνία). Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του Amsterdam που από ένα βρώμικο λιμάνι έχει γίνει τουριστικός προορισμός των χρηστών ινδικής κάνναβης όλης της Ευρώπης. Αν αναλογιστούμε τον αριθμό των χρηστών ινδικής κάνναβης στον ανεπτυγμένο κόσμο, τότε καταλαβαίνουμε ότι οι περιοχές – παραλίες αυτών των νησιών θα μετατρέπονταν κάθε καλοκαίρι σε ένα ατελείωτο φεστιβάλ με εκατοντάδες χιλιάδες ή και εκατομμύρια τουρίστες – χρήστες, με μεγάλα οικονομικά οφέλη για την τοπική κοινωνία και για την εθνική οικονομία.
Τέλος μήπως θα έπρεπε στο Νομοσχέδιο να υπάρχουν διατάξεις για την αγροτική παραγωγή κλωστικής – βιομηχανικής – φαρμακευτικής κάνναβης; Είναι ένα ιδιαίτερα παραγωγικό φυτό που ευδοκιμεί στον τόπο μας, και θα μπορούσε να αναπτύξει τοπικά και εθνικά την οικονομία μας με την βιομηχανική παραγωγή προϊόντων κάνναβης .
Ξέρω ότι αρκετοί από εσάς θεωρείτε αρκετά Ριζοσπαστικές αυτές τις απόψεις, αλλά είναι γεγονός ότι η Χώρα μας βρίσκεται σε οικονομικό πόλεμο. Και στον πόλεμο στέλνεις όλα σου τα όπλα, χωρίς ταμπού και προκαταλήψεις.
Διαφωνώ κάθετα στο να τιμωρείται ο χρήστης που καλλιεργεί φυτά κάνναβης σε αριθμό ή έκταση που δικαιολογούνται μόνο για την ατομική του χρήση. Στην ουσία δεν αλλάζει τίποτα μιας και ο χρήστης θα αναγκαστεί να στραφει ξανά στο παράνομο εμπόριο που το κράτος υποτίθεται οτι θέλει να καταπολεμήσει με το καινούριο νομοσχέδιο. Είναι αυτονόητο και τελειως αντιφατικό όσο αναφορά το σκοπό που εξυπηρετεί (το νομοσχέδιο). Για το θέμα της δημόσιας χρήσης θεωρώ άκρως υπερβολική τόσο την ποινή της κράτησης εώς έξι μήνες όσο και το πρόστιμο που επιβάλλεται. Ποτέ μου δεν μπόρεσα να καταλάβω πως η δημόσια χρήση θεωρείται επικίνδυνη για τον κοινωνικό περίγυρο. Δεν πιστεύω οτι η δημόσια χρήση αποτελεί κινδυνο για τον κοινωνικό περίγυρο. Αντιθέτως πιστεύω ότι με το να παροτρείνεις τον χρήστη να κλειστεί σπίτι του ή να το κάνει κρυφά εντείνεις το πρόβλημα στιγματίζωντας τον ακόμη περισσότερο και ταυτόχρονα συντηρώντας την ιδέα του απόκρυφου, του απαγορευμένου και του διαφορετικού που περιβάλλει τη χρήση ουσιών, που εν τέλει αποτελεί και έναν από τους βασικούς λόγους που πολλοί δοκιμάζουν η ξεκινάνε να χρησιμοποιούν κάποια ουσία. Το να τιμωρείς και να περιθωριοποιείς κάποιον για τις επιλογές του όσο αναφορά το σώμα του και τον εαυτό του είναι τελείως παράλογο πόσο μάλλον το να φοβάσαι οτι η κοινωνία ή και εσύ ο ίδιος θα καταλήξεις στις ίδιες επιλογές, όταν αυτός ο κάποιος το κάνει δημόσια και όχι κρυφά. Το ότι δε συμφωνείς με αυτές τις ατομικές επιλογές του δε σημαίνει ότι πρέπει να του επιβάλλεις πρόστιμα και ποινές. Για μένα εκεί έγκειται το πραγματικό νόημα της αποποινικοποίησης και κατ’ επέκταση του νομοσχεδίου, στο σεβασμό και την κατανόηση και όχι στο στιγματισμό, την τιμωρία και το φόβο που προκαλείται από την άγνοια και την έλλειψη γνώσεων. Εφόσον όμως η πολιτεία αδυνατεί να αποδεχτεί το νόημα αυτό ουσιαστικά, το λιγότερο που θα μπορούσε να κάνει είναι να ορίσει για την παράγραφο 2. ένα συγκεκριμένο αριθμό φυτών κάνναβης που θα μπορούσε να έχει κάποιος ελεύθερα στο σπίτι του για ατομική του χρήση και για την παράγραφο 4. να ορίσει απλά κάποιο μικρό συμβολικό ποσό για πρόστιμο χωρίς κρατήσεις κτλπ. εφόσον η πολιτεία πάλι δεν επικροτεί τέτοιες συμπεριφορές. Αυτά είχα να πω, ελπίζω να πάνε όλα καλά και να εισακουστώ και εγώ αλλά και όσοι σχολίασαν πριν από μένα αλλά επίσης και όσοι θα σχολιάσουν μετά από μένα, μιας και το θέμα αυτό λίγο πολύ μας αφοράει όλους μας. Ριζικές αλλαγές έπρεπε να γίνουν εδώ και πολύ καιρό, παρ’ ολ’ αυτά είναι ένα καλό ξεκίνημα και το νομοσχέδιο πρέπει να ψηφιστεί όπως και να’ χει.
Η ανάγνωση του άρθρου και η απλοϊκότητα διατύπωσης του, προκαλεί τα παρακάτω ερωτήματα:
Από τη στιγμή που θα διαπιστώνεται από τον αστυνομικό, λιμενικό κλπ. η κατοχή μικροποσότητας ναρκωτικής ουσίας, ποια θα είναι η τύχη του κατόχου της και ποιος θα είναι αυτός που θα κρίνει την «ατιμωρησία»;
Δηλαδή θα προσάγεται στο Τμήμα, στον Εισαγγελέα ή θα μόνον εξακριβώνονται τα στοιχεία του και θα αφήνεται επί τόπου ελεύθερος;
Επίσης, η ναρκωτική ουσία θα κατάσχεται;
Τέλος, αν αποδειχθεί προμήθεια ή κατοχή για προσωπική χρήση, τα ναρκωτικά που τυχόν κατασχεθούν θα επιστρέφονται στον κάτοχο τους;
Για την προμήθεια και κατοχή για προσωπική χρήση πρέπει οπωσδήποτε να οριστεί η μέγιστη ποσότητα ανά ναρκωτική ουσία, η προμήθεια και κατοχή της οποίας δεν θα διώκεται ex lege, ούτε καν ως τεκμήριο, όπως είναι σήμερα. Αυτό θα αποτρέψει τους ακραίους εισαγγελείς από την ερμηνεία της μικροποσότητας με τα δικά τους αυστηρά κριτήρια, θα δημιουργήσει μία αίσθηση ασφάλειας και δεν θα σύρονται πολίτες στα δικαστήρια, αμαυρώνοντας την φήμη και υπόληψή τους, επειδή π.χ. η αστυνομία θέλησε να δημοσιεύσει ακόμη μία «επιτυχία» ή ο εισαγγελέας βλέπει παντού «εμπόρους».
Πρεπει να καθοριστουν τα ορια της προσωπικης χρησης. ειδικα αυτα της καλλιέργιας. Τα ορια που είχε ο προηγουμενος κώδικας ηταν πολυ μικρα. 50 γραμ ή 2 δέντρα ειναι λίγα. Το καλύτερο θα ηταν η δημιουργια coffee shop με ορισμενο οριο αγορας.
Βρισκω θετικο αυτο το βημα προς την αποποινικοποιηση
Θα μεινω στο θεμα των ηδη καταδικασθεντων που δεν θα ισχυσει τιποτα για αυτους
Ποτε υπολογιζετε να φηφιστει ο νεος νομος;
Από την στιγμή που ο δικαστής θα κρίνει , ανάλογα με την ποσότητα, αν θα είναι για προσωπική χρήση ή για εμπόρια θα πρέπει να τον πάνε αυτόφωρο και να περάσει από το δικαστήριο οπότε μια από τα ίδια . Αυτόν που θα συλλαμβάνουν με ένα γραμμάριο χασίς πάλι θα του ξεφτιλίζουν την προσωπικότητά του βάζοντας τον μέσα στα κρατητήρια με όλους τους εγκληματίες και θα αμαυρώνεται πάλι το όνομα του οπότε πάλι η προσωπική ελευθερία καταπατάται.
Να ζητήσω ταπεινά συγνώμη,δια τη δεύτερη ευκαιρία σχολιασμού αλλά λόγω της φυσιολογικής φθοράς( και ίσως ,όχι μόνο αύτης),του εγκεφαλικού φλοιού μου,αμέλησα
να διευκρινίσω μια λεπτομέρεια σχετικά με την ποσότητα κάνναβης που υποθετικά,κάποιος «βαρύς» χρήστης-καταναλωτής θα χρειαζόταν σε ετήσια βάση δια την ικανοποιητική κάλυψη των εκάστοτε αναγκών του.
Ας μιλήσουμε ανοιχτά.
Ένα «τσιγάρο κάνναβης» μπορεί να περιέχει μέχρι και 800mg κονιορτοποιημένης ακατέργαστης κάνναβης.Απηλλαγμένη από καρπούς(σπόρια),ξυλώδης προσμίξεις(«κλαδάκια»)και πολλές φορές έντομα,φτερά πτηνών,ιστούς αραχνοειδών και άλλα πολλά.Σε διάφορες αναλογίες αναμεμιγμένη με καπνό ή όχι.
Κάποιος «βαρύς χρήστης» ,ανάλογα με την εκάστοτε «καθημερινότητά»(ας μου επιτραπεί ο όρος,καθώς ο καθείς αντιλαμβάνεται τι εννοώ..) δύναται να καπνίσει έως και 4 ή ίσως και 5 εκ των άνωθεν «τσιγάρων».
Ας στρογγυλοποιήσουμε προς το μείζων της δοσολογίας.
5 τσιγάρα ημερησίως επί 800mg ισούται με 4 γραμμάρια κάνναβης ημερησίως,αρκετά για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των πιο «απαιτητικών»
χρηστών,θέλω ταπεινά να πιστεύω.
Συνεχίζοντας, 365 ημέρες/έτος επί 4 γραμμάρια ανά ημέρα, ισούται με
1460 γραμμάρια κάνναβης.Κάποιος «βαρύς» χρήστης ,χρειάζεται,μέγιστα, 1500 γραμμάρια κάνναβης ανά έτος.Ας αναρωτηθούμε τις ετήσιες ποσότητες που ίσως καταναλώνουμε αρκετοί από εμάς, σε οίνο,ζύθο,καπνό,τσάϊ καθώς και διάφορα αφεψήματα «βοτάνων» όπως η πασιφλόρα και το βάλσαμόχορτο λόγου χάριν,ισχυρώς αλκοολούχα ποτά,κακάο και σοκολάτα και λοιπά μαλακά(;) ή όχι, καθόλα νόμιμα ψυχοτρόπα,αλλά περιέργως
(σύμφωνα με τον ορισμό τους, στο 1ου άρθρο,του παρόντος νομοθετήματος) μη χαρακτηριζόμενα ως «ναρκωτικά»,πριν μας συνεπάρει ο πειρασμός να χαρακτηρίσουμε την ποσότητα του 1,5 κιλού κάνναβης ανά έτος,ως υπερβολική ή ελλειπής..Και ας μη λησμονούμε πως αναφερόμαστε στην ικανοποίηση ετήσιων αναγκών των πιο «απαιτητικών», που αλλιώς,αποτελούν στο σύνολό τους την καλύτερη «πελατεία» του περιθωρίου και του υποκόσμου,των εμπόρων κάνναβης.
Αναπόφευκτα,οδηγούμαστε στο απλό συμπέρασμα,πως οποιοσδήποτε συλληφθεί,να κατέχει εντός ιδιωτικού χώρου ποσό καννάβεως που ξεπερνά
τα 1500 γραμμάρια καθαρής(όπως αναλόγως περιγράφηκε άνωθεν),ακατέργαστης κάνναβης,τότε θα πρέπει να κατηγορηθεί για κατοχή μεγάλης ποσότητας,με πιθανότερο σκοπό την εμπορία.Αν δε,συλληφθεί επ’αυτοφώρω (με προσημειωμένα χαρτονομίσματα ή άλλο αποδεικτικό τρόπο) να εμπορεύεται τότε πέρα από τις άνωθεν κατηγορίες,θα έπρεπε να του προσάπτονται οι κατηγορίες της καθολικής απάτης ως προς το κοινωνικό σύνολο,δημιουργία «μαύρου χρήματος» και παραοικονομίας,φοροδιαφυγή,και απάτη προς το κράτος.
Σας Ευχαριστώ για την υπομονή σας και το χρόνο σας.
Μεγαλο μπερδεμα το κοματι που σχετιζεται με την αποποινικοποιηση της χρησης, οσον αφορα την κανναβι!Αν ειναι δυνατον… Ομιλουμε για τον πιο θαρραλεο νομο ολων των εποχων για την χωρα, αλλα δυστηχως κλεινουμε τα ματια στης λεπτομερειες εκεινες που θα κανουν τον νομο αυτον πρακτικο-εφαρμοστεο-ισχυρο-πανισχυρο!
Λετε¨:(Παραγραφος 2.Όποιος για δική του αποκλειστική χρήση καλλιεργεί φυτά κάνναβης σε αριθμό ή έκταση που δικαιολογούνται μόνο για την ατομική του χρήση, τιμωρείται με κράτηση μέχρι τριών μηνών και με πρόστιμο μέχρι χιλίων (1.000) ευρώ.)
Ερωτιση Νο 1¨:Περι ποιας αποποινικποποιησης ομιλουμε?Απο την στιγμη που ο χρηστης καλλιεργητης μπλεκει με το νομο και ασφαλως με οτι αυτο συνεπαγεται?!?(Θεωρω επιτακτικη την αναγκη να ανακοινωθουν ορια κατωχης δενδρυλιων προς αποφυγη ασκοπης ταλαιπωριας και χασημο χρηματων σε δικηγορους)
Ερωτιση Νο 2¨:Θα οριστει επιτελους ενα οριο ποσοτητας κατωχης μη διωξημης??Αν οχι οδηγουμεθα σε συνχηση μεταξη των χρηστων και ασφαλως καταπατηση του δικαιωματος που μολις τωρα εσεις αποφασισατε να του δωσετε…Αν με δυο γραμαρια ο χρηστης ταλαιπωρειτε στα δικαστηρια, ωστε ο δικαστης να αποφασισει εαν η ποσοτητα ειναι η οχι επιτρεπτη ,τοτε..φεξε μου και γλιστρησα!Υπαρχουν Παραδειγματα χωρων που μπορουμε να ακολουθησουμε επανω σε αυτο το θεμα!
Ερωτιση Νο 3¨:Που θα το βρισκει ο χρηστης? ? ? Παλι στον εμπορο με της απιστευτες τιμες και της ακαθοριστου ποιοτητος Αλβανηκες ποικιλιες? ? ?Σε αυτους που υποτιθετε κυνηγαει ο νομος ολοκληρος??Αντιφατικο??ΝΟΜΙΖΩ!!
Εαν ο νομος μινει ως εχει τοτε δυστηχως μονο προς οφελως των εμπορων θα λυτουργισει καθως τους δινει την αποκλειστικοτητα πωλησης κανναβης, μιας και ο χρηστης δεν θα εχει την δυνατοτητα να το φυτεψει…
Τελος Κυριες και κυριοι του συμβουλιου που θα παρει την τελικη αποφαση, ενα εχω να πω…
Μην Σπρωχνετε τα παιδια μας στα χερια των εμπορων που αντι για αγνο φυσικο και καθαρο χορταρακι,εχουν την ευκαιρια να τα ποτησουν ΗΡΩΙΝΗ-ΚΟΚΑΙΝΗ και διαφορων αλλων θανατηφορων ναρκωτηκων!Αν στην τελικη εχω δικαιωμα επιλογης για το τι θελω τοτε επιλεγω το παιδι μου να παει με την παρεα του σε ενα αναγνωρισμενο απο το κρατος (και φορολογητεο ασφαλως)coffe shop να καπνισει και να γυρισει στο σπιτι του,παρα να εχει εστω και μια συναντιση με ανθρωπους του υποκοσμου!!
Συγνωμη αν σας κουρασα…
Προς τη σωστή κατεύθυνση η αποποινικοποίηση της χρήσης, κατοχής και προμήθειας για ιδία χρήση. Είναι παρήγορο ότι έστω και μετά από τόσα χρόνια παραδόσεων στις νομικές σχολές σχετικά με την ανυπαρξία προσβολής εννόμου αγαθού στις περιπτώσεις χρήσης, επιτέλους γίνεται μια προσπάθεια, η οποία ωστόσο θα μπορούσε να ναι και περισσότερο θαρραλέα. Στις σχέσεις κάθε ανθρώπου με τον εαυτό του νομίζω ότι η κρατική καταστολή δεν έχει δικαίωμα καμίας επέμβασης. Σε επίπεδο τώρα νομοτεχνικής διατύπωσης δεν ξέρω κατά πόσο είναι σκόπιμο να διατηρηθεί η πρώτη παράγραφος αφου αρκεί μια πράξη απλά να μην προβλέπεται λόγω του αποσπασματικού χαρακτήρα του ποινικού δικαίου.
Συμφωνώ με την παράγραφο 1 του άρθρου 29 του κώδικα όσον αφορά καμία ποινική δίωξη κατοχής για τους χρήστες, ταυτόχρονα όμως πρέπει να διευκρινιστούν οι ποσότητες που θεωρούνται στην εκάστοτη περίπτωση νόμιμες.
Θα συμφωνήσω με τους άλλους σχολιαστές όσον αφορά την παράγραφο 2, στην αντιφατικότητα : ενώ ο κάθε ο χρήστης ινδικής κάνναβης είναι ελεύθερος να έχει στην κατοχή του ινδική κάνναβη, διώκεται με κράτηση 3 μηνών και πρόστιμο έως και 1000 ευρώ αν έχει δενδρύλλιο έστω και για προσωπική χρήση.
Στην ουσία δεν λύνεται το πρόβλημα.
Εδώ καθαρά προωθείται η μαύρη αγορά. Στο θέμα αυτό συμφωνώ με τους λοιπούς σχολιαστές για ίδρυση – κρατικών πάντα – «coffeeshop» όπως της Ολλανδίας ή της Τσεχίας. Αυτό θα βοηθήσει άμεσα την κρατική οικονομία -αν λάβουμε υπόψιν ότι ο αριθμός χρηστών ( και των περιστασιακών ) ινδικής κάνναβης είναι αρκετά μεγάλος- και ταυτόχρονα θα μειώσει την εγκληματικότητα και την επικινδυνότητα ίσως που θα αντιμετωπίζει κάθε χρήστης ινδικής κάνναβης προκειμένου να την προμηθευτεί.
Συμφωνώ ότι πρέπει να εξεταστεί και το ζήτημα των μανιταριών στην περίπτωση της κατοχής για προσωπική χρήση και της καλλιέργειας για προσωπική χρήση.
Το νομοσχέδιο κινείται σε σωστή κατεύθυνση. Πρέπει όμως να διευκρινιστεί μια ποσότητα (αντίστοιχη λογικά με αυτές που ισχύουν σε άλλες χώρες) κατοχής κάνναβης καθώς και καλλιέργιας δενδρυλίων που να παραμένει ατιμώρητη. Να οριστεί με επιστημονική βάση και με ψυχραιμία. Πρέπει να δούμε την πραγματικότητα. Ο χρήστης ΔΕΝ θα πρέπει να έρχεται σε επαφή με το παραεμπόριο γιατί αλλιώς όλο το νομοσχέδιο χάνει τη βάση του και τη λογική του. Το να στέλνεις έναν χρήστη πάλι στο αστυνομικό/δικαστικό κύκλωμα για κατοχή ενός τσιγάρου κάνναβης είναι παράλογο. Θα δημιουργηθεί μεγαλύτερο πρόβλημα και στο τέλος ο ζημιωμένος θα είναι πάλι ο χρήστης και όχι ο έμπορας. Ελπίζω οι απόψεις που γράφονται σε αυτή τη σελίδα να αναγνωστούν και να υπάρξει γόνιμος διάλογος πριν την ψήφιση του νόμου. Θα ήθελα να ακούσω ένα σοβαρό αντίλογο στα όσα διαβάζω εδώ.
Ίσως θα έπρεπε να ληφθεί υπ’όψιν ένα «ειδικό τέλος καλλιέργειας με σκοπό την αυτοδιάθεση».Η παραγόμενη ποσότητα ,με βάση τη κοινή λογική,δε συντρέχει αξιόλογης μνείας,εφόσον παραμένει και καταναλώνεται εντός της οικίας του καλλιεργητή-χρήστη από τον ίδιο ή οικείους του.Οιαδήποτε προσπάθεια εμπορίας (χρηματική συναλλαγή),να διαπιστώνεται επ’αυτοφώρω και μόνο, από τα αρμόδια ελεγκτικά όργανα.
Δεν νοείται όποιος «βαρύς» χρήστης,να κατέχει 1 ή 2 κιλά κάνναβης δια προσωπική του χρήση( δια το πέρας ενός έτους!) και μόνο,να κατηγορηθεί για εμπορία,εφόσον δεν διέπραξε ποτέ του και δε
συνελήφθει ποτέ να διαπράττει, το αδίκημα της εμπορίας.
Η κατεχόμενη/παραχθείσα ποσότητα δεν μπορεί να συσχετισθεί άμεσα με το ποιόν του χρήστη-καλλιεργήτη και τις όποιες προθέσεις του,σχετικά με ταύτην.Post-Hoc,Ad-Hoc συλλογιστική του παρελθόντος,που σίγουρα δεν αρμόζει στο παρόν,σύγχρονο(;) νομοσχέδιο.
Δια τούτου του «τέλους» το κράτος θα αποκομίζει σημαντικό χρηματικό ποσό σε ετήσια βάση,οι χρήστες θα αυτοδιαθέτουν και θα αυτορυθμίζουν τη ποσότητα κάνναβης της εκάστοτε προσωπικής χρήσης,μειώνοντας δραστικά το λαθρεμπόριο και την εξαγωγή τεράστιων χρηματικών ποσών(ως μέλαν χρήμα,πλέον)σε γείτονες βαλκανικές χώρες και παρα-οικονομίες,η τρομοκρατία και το κοινό ή οργανωμένο έγκλημα θα πληγούν σοβαρώς οικονομικά και ότι αυτό συνεπάγεται και τέλος στατιστικά,νομικά και υγειονομικά θα ελέγχονται λείαν ευκόλως οι καλλιεργητές-χρήστες.
Ή εναλλακτικώς το ειδικό αυτό τέλος να εξαρτάται άμεσα και αναλογικώς με την παραχθείσα ποσότητα.Ένας «βαρύς» χρήστης καταναλώνει μεγαλύτερες ποσότητες καννάβεως ,σε σύγκριση με τον περιστασιακό χρήστη,όπερ εστί πως ο «βαρύς» χρήστης θα καταβάλει μεγαλύτερο τέλος δια την καλλιέργεια προς αυτοδιάθεση και ικανοποίηση της ανάγκης του.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΠΟΙΟΥ ΧΡΗΣΤΗ ΚΑΝΑΒΗΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ.ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΕΜΠΟΡΙΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΥΛΛΗΦΘΕΊ ΝΑ ΠΟΥΛΑΕΙ? ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΘΕΙ ΓΙΑ ΕΜΠΟΡΙΑ ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ Χ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΚΑΝΑΒΗΣ ΣΠΙΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ?
Νομίζω ότι μαζί με την καλλιέργεια για προσωπική χρήση κάνναβης θα πρέπει να προστεθεί και η καλλιέργεια μανιταριών. Επίσης νομίζω ότι πρέπει να γίνει λίγο πιο ξεκάθαρο το πλαίσιο με την καλλιέργεια για 2 λόγους :
1ον γιατί αν η καλλιέργεια επισύρει ποινές τότε εννοείτε ότι ευνοείται το παραεμπόριο γιατί δεν δίνουμε κίνητρα στον χρηστή να καλλιεργήσει μόνος του και
2ον γιατί κάποιος που έχει τον Οκτώβρη μαζέψει 700 με 800 gr ακατέργαστης κάνναβης μήπως κινδυνέψει να κατηγορηθεί για εμπορία γιατί η ποσότητα θα είναι αρκετά μεγάλη για να θεωρηθεί «προσωπική χρήση».
Πρέπει να σκεφτούμε εκτός των άλλων και την ποιότητα των ναρκωτικών ουσιών που κυκλοφορούν στο παραεμπόριο που είναι αμφίβολη. Συμφωνώ με αρκετούς συνομιλητές που προτείνουν την δημιουργία coffe shops η ότι άλλο ελενχομενο πάντα από το κράτος.
Ο νομοθέτης θα πρέπει επίσης να κοιτάξει πέρα από την καλλιέργεια κάνναβης για προσωπική χρήση και τα καινούρια δεδομένα όσον αφορά την καλλιέργεια «μανιταριών» για προσωπική χρήση.
Γεια σας. Θα ήθελα να σχολιάσω το (για μένα) αντιφατικό σημείο του νόμου. Θέλετε με τον νόμο να ‘ελαφρύνετε’ τις ποινές για τους χρήστες και, όσο το δυνατόν περισσότερο, να μειώσετε τη παράνομη διακίνηση. Με το νέο νόμο ένας χρήστης κάνναβης θα μπορεί να προμηθευτεί μια μικρή ποσότητα από κάποιον διακινητή χωρίς να ανησυχεί για νομικές συνέπειες. Ο ίδιος χρήστης όμως αν κατέχει ένα φυτό ινδικής κάνναβης για προσωπική χρήση μπορεί να τιμωρηθεί με κράτηση έως 3 μήνες και πρόστιμο έως 1.000 ευρώ. Σύμφωνα με αυτό οι διακινητές μπορούν να τρίβουν τα χέρια τους γιατί, πιστεύω, κανείς δεν θα ρισκάρει να ‘φάει’ 3 μήνες φυλακή και 1.000 ευρώ πρόστιμο, ενώ μπορεί χωρίς νομικές συνέπειες να βρει μια μικρή ποσότητα. Σε αυτό το σημείο το καινούργιο νομοσχέδιο προωθεί τη μαύρη αγορά. Οι λύσεις που θα πρότεινα σε αυτό το θέμα είναι οι εξής: Αρχικά θα μπορούσαν να ανοίξουν κρατικά ‘coffee shops’ όπως της Ολλανδίας ή της Τσεχίας. Με αυτόν τον τρόπο και οι χρήστες δεν θα καταφεύγουν στη μαύρη αγορά και η ελληνική οικονομία θα έχει σημαντικό κέρδος. Μετά θα μπορούσε να μπει ένα όριο φυτών ινδικής κάνναβης που θα θεωρείται για προσωπική χρήση και ο κάτοχος δεν θα έχει νομικές συνέπειες. Παράδειγμα πάλι από την Ολλανδία και τη Τσεχία όπου επιτρέπεται έως 5 φυτά.
μπορω να πω οτι προκειται για ενα θετικο νομοσχεδιο που λυνει προβληματα ,δεν βλεπω ομως καποια νομοθετικη ρυθμιση για τους χιλιαδες συμπολιτες μας που εχουν καταδικαστει τελεσιδικα και αμετακλιτα για υποθεσεις ναρκωτικων σε βαθμο κακουργηματος και τωρα οι υποθεσεις τους ειναι ατιμωριτες η πταισματα η πλημελληματα. πολλοι δε απο αυτους σε πολυετης καθειρξεις η και σε ισοβια καθειρξη και δεν εχουν εκτισει ακομα τις ποινες τους.νομιζω οτι θα πρεπει να υπαρξει νομοθετικη μεριμνα ωστε αυτοματα να μετατραπουν οι ποινες τους ,και καποιοι ακομα και να αθωοθουν. Ευχαριστω για τον χρονο σας και καλη επιτυχια στο εργο σας
– ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΘΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΤΑ ΟΣΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΩΡΑ ΙΣΧΥΟΥΣΑ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΔΗΛΑΔΗ 50 ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ ΚΑΝΝΑΒΗΣ, 1,5 ΓΡΑΜΜΑΡΙΟ ΗΡΩΙΝΗΣ ΚΑΙ ΚΟΚΑΙΝΗΣ ΚΑΙ 5 ΓΡΑΜΜΑΡΙΑ ΚΑΤΕΡΓΑΣΜΕΝΗΣ ΚΑΝΝΑΒΗΣ (ΣΟΚΟΛΑΤΑ);
– ΕΙΜΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΜΟΥ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΕΝΔΡΥΛΛΙΟ ΚΑΝΝΑΒΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΣΥΓΚΟΜΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΙΛΟ ΚΑΝΝΑΒΗΣ. ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ 2 ΔΕΝΔΡΥΛΛΙΩΝ ΚΑΝΝΑΒΗΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΠΛΕΟΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΠΤΑΙΣΜΑ, ΜΠΟΡΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ, ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ, Ο ΚΑΛΛΙΕΡΓΗΤΗΣ ΝΑ ΣΥΓΚΟΜΙΣΕΙ ΜΕΧΡΙ 2 ΚΙΛΑ ΚΑΝΝΑΒΗΣ. ΕΑΝ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΣΕ ΓΕΝΟΜΕΝΟ ΕΛΕΓΧΟ ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΟΚΤΩΒΡΙΟ [ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΔΕΝΔΡΥΛΛΙΟ ΚΑΘΩΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΞΕΡΙΖΩΘΕΙ] ΚΑΤΑΣΧΕΣΕΙ 2 ΚΙΛΑ ΚΑΝΝΑΒΗΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΧΡΗΣΗ;;; ΚΑΘΕ ΕΜΠΟΡΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΚΑΝΝΑΒΗΣ ΘΑ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΞΑΚΡΙΒΩΘΕΙ.
– ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΘΕΙ ΧΡΗΣΗ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΩΡΟ, ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ΑΜΕΣΑ;; ΕΑΝ ΟΧΙ, ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΤΗΣ ΧΡΗΣΗΣ, ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΑΠΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΝΑ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΤΑΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΔΙΚΑΣΤΕΙ ΣΤΟ ΠΤΑΙΣΜΑΤΟΔΙΚΕΙΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 1-2 ΧΡΟΝΙΑ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΤΡΟΧΟΠΕΔΗ ΣΤΗΝ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ.
Το πιο σημαντικό άρθρο για χιλιάδες χρήστες κάνναβης.Χρήστες χρόνιους, περιστασιακούς,επετειακούς,μορφωμένους,αμόρφωτους,πλούσιους και φτωχούς.
Πιστεύω ότι είναι αναγκαίο για κάποια χρόνια και μέχρι να ομαλοποιηθεί η μετάβαση από την προηγούμενη κατάσταση στην καινούρια,να υπάρχουν κάποια όρια, με συγκεκριμένα νούμερα, στις ποσότητες που θεωρούνται προσωπική χρήση.
Πιστεύω για παράδειγμα ότι πρέπει να υπάρχει διαφοροποίηση στην ποσότητα που κατέχει κάποιος πάνω του σε κάποιο έλεγχο και στην ποσότητα που έχει στο σπίτι του.
Σαφώς και είναι δύσκολο να καθορίσεις από την μία μέρα στην άλλη τις ανάγκες και τις συνήθειες του κάθε χρήστη ,όπως και τις μεθόδους του για την εξεύρεση της ουσίας.Πρέπει οπωσδήποτε να αναφερθεί ένας αριθμός που να προσδιορίζει ΠΟΣΑ φυτά μπορεί να έχει και να θεωρείτε χρήστης και όχι έμπορος.
θα πρέπει να υπάρξει λοιπόν κάποιο όριο στις ποσότητες διότι σε κάθε άλλη περίπτωση, θα έχουμε πάλι ένα μπέρδεμα νόμων,αστυνομικών,δικηγόρων και χιλιάδων υποθέσεων που θα ταλαιπωρούν χρήστες, δικαστές και σύστημα.
Όταν ο αστυνομικός ξέρει τι διώκεται, δεν μπαίνει σε άσκοπες διαδικασίες και περιττά έξοδα[το κράτος].
Το εύλογο ερώτημα που προκύπτει από τις παραγράφους (1) & (2) του άρθρου 29 είναι το πως καθορίζονται ο αριθμός και ή έκταση των κατεχόμενων ναρκωτικών ουσιών ή των καλλιεργούμενων φυτών κάνναβης. Π.χ, στην Ολλανδία και στην Τσεχία επιτρέπεται η καλλιέργεια έως 5 φυτών κάνναβης. Στην Τσεχία επιτρέπεται η κατοχή ποσότητας έως 1,5 γραμμαρίου ηρωίνης, ενός γραμμαρίου κοκαΐνης, 15 γραμμαρίων μαριχουάνας, 5 γραμμαρίων χασίς και 5 δόσεων του LSD.
Εδώ πως θα καθοριστεί ο ποσοτικός προσδιορισμός των ορίων της «ατομικής χρήσης»?
Ευχαριστώ
Υ.Γ. Πρόλογος από το βιβλίο του Κλεάνθη Γρίβα «Κάνναβη, μαριχουάνα, χασίς»
“Δεν υποστηρίζω τη χρήση των ψυχοτρόπων ουσιών. Αλλά υπερασπίζομαι τη νομιμοποίησή τους. Πρώτον, για λόγους ηθικούς: Κανένας εκτός από μένα δεν έχει δικαίωμα να αποφασίζει ποια ουσία θα καταναλώνω και ποια όχι. Δεύτερον, για λόγους πολιτικούς: Η κοινωνία δεν απειλείται από τις ψυχοτρόπες ουσίες. Κινδυνεύει μόνο από την κατασταλτική πολιτική της κρατικής εξουσίας απέναντι σ’ αυτές.
Το δικαίωμα να ψηφίζω και το δικαίωμα να εξουσιάζω το κορμί μου αποτελούν ουσιαστικά στοιχεία της ελευθερίας μου. Το δικαίωμα να ψηφίζω είναι θεμελιώδες στοιχείο της ελευθερίας μου ως πολίτη. Και το δικαίωμα να εξουσιάζω το κορμί μου είναι κεντρικό στοιχείο της ελευθερίας μου ως ατόμου.
Η απαγόρευση της ψήφου αίρει το δικαίωμά μου να ασκώ κάποιο έλεγχο στους διαχειριστές της εξουσίας, και συνεπώς καταργεί την ελευθερία μου ως πολίτη. Η απαγόρευση των ψυχοτρόπων ουσιών αίρει το δικαίωμά μου να εξουσιάζω το σώμα μου και συνεπώς καταργεί την ελευθερία μου ως ατόμου.”
Συμφωνώ με την παράγραφο 1 του άρθρου 29.
Στην παράγραφο 2 του άρθρου 29 προτείνω να ορισθεί ρητά μια ελάχιστη ποσότητα κατοχής και καλλιέργειας που να μην τιμωρείται.
Να θεσμοθετηθούν ειδικά καταστήματα (όπως τα coffee-shops της Ολλανδίας) όπου θα μπορεί ο κάθε ενδιαφερόμενος να προμηθεύεται νόμιμα μικρές ποσότητες ελαφρών ναρκωτικών για προσωπική του χρήση, ώστε να μην χρειάζεται να παρανομεί για να τα προμηθευτεί εφόσον η διακίνηση παραμένει παράνομη και τιμωρείται.
«2. Όποιος για δική του αποκλειστική χρήση καλλιεργεί φυτά κάνναβης σε αριθμό ή έκταση που δικαιολογούνται μόνο για την ατομική του χρήση, τιμωρείται με κράτηση μέχρι τριών μηνών και με πρόστιμο μέχρι χιλίων (1.000) ευρώ.»
Δηλαδή με λίγα λόγια σπρώχνετε πάλι τους ασθενείς στο ναρκοεμπόριο και την μαυρη αγορά αφού επί της ουσίας η καλλιέργεια για προσωπική χρήση συνεχίζει να είναι απαγορευμένη. Λάθος! Μέγα λάθος! Αν θέλατε πραγματικά να χτυπήσετε το εμπόριο ναρκωτικών τότε θα αφήνατε στην ησυχία τους τους χρήστες-ασθενείς να καλλιεργούν για προσωπική τους χρήση ώστε να μην έχουν ανάγκη τον έμπορο. Με το να τους καταδικάζετε απλώς διαιωνίζετε την ίδια γνωστή κατάσταση. Δυστυχώς τίποτα δεν αλλάξατε και το πρόβλημα θα παραμείνει ως έχει. Κρίμα, ήταν μια καλή ευκαιρία ν’ απαλλαγούμε από το όνειδος του ναρκοεμπορίου αλλά φαίνεται πως δεν θέλετε κάτι τέτοιο επί της ουσίας αλλιώς γιατί να τιμωρείτε και μάλιστα με φυλάκιση (κράτηση και φυλάκιση δεν διαφέρουν επί του πρακτέου) την καλλιέργεια για προσωπική χρήση; Άστοχο, εντελώς άστοχο!
Συμφωνώ με τη διάταξη. Η δίωξη των χρηστών το μόνο που έχει καταφέρει μέχρι τώρα είναι το να τους στιγματίζει και να τους εντάσει στα ίδια κυκλώματα με αυτά των εμπόρων. Η απειλή της τιμωρίας είναι ο τελευταίος λόγος που μπορεί να αποτρέψει κάποιον από τη χρήση. Ταυτόχρονα οι εγκλεισμοί σε σωφρονιστικά ιδρύματα ακόμα και για μικρές ποσότητες ή περιστασιακές χρήσεις είναι ένας δρόμος χωρίς επιστροφή. Νομικά είναι παράλογο να διώκεται κάποιος επειδή βλάπτει ενδεχομένως τον εαυτό του, όπως πχ. δεν πάει στη φυλακή κάποιος που αποπειράται να αυτοκτονήσει. Τέλος με τη θέσπιση της συμβλικής ποινής για την κατοχη και καλλιέργεια για προσωπική χρήση η πολιτεία αφ ενός αποδοκιμάζει την πράξη, αφ ετέρου όποιος το επιλέγει το κάνει χωρίς να αναγκάζεται να έρθει σε επαφή με εμπόρους και ανθρώπους του υποκόσμου που ως γνωστόν επιδιώκουν να προωθήσουν πιο κερδοφόρες αλλά θανατηφόρες ουσίες. Θα ήθελα ακόμα να υπενθυμίσω ως παράδειγμα την έξαρση της εγκληματικότητας την εποχή της ποτοαπαγόρευσης στις ΗΠΑ των αρχών του 20 αιώνα.
Τελικά ποιός είναι ο αριθμός για την καλλιέργεια δεντριλίων?έχω φυτέψει ασ πούμε 10 δεντρίλια σε μιά ντουλάπα και με κατηγορούν για εμπορία. Μπορώ με τον καινούργιο νομο να αποδείξω οτι είναι για προσωπική χρήση εφόσων τα μισά τουλάχιστον μπορεί να είναι αρσενικά (και θα πεταχτούν) και ίσως τα μισά απο τα μισά δεν θα μεγαλώσουν ποτέ λόγω γνωστών γεωπονικών δυσκολιών. είναι λοιπόν μέσα στην προσωπική χρήση αυτός ο αριθμός? Γνώμη μου είναι οτι όσων αφορά την καλλιέργεια δεντριλίων πρέπει να υπάρχει αυτή η ρύθμιση. Γενικά είναι σε καλό δρόμο το νομοσχέδιο αν και κάποια μερη του είναι αντιφατικά. Ελπίζω πως δεν θα γίνει κάτι μόνο για τα έσοδα στο κράτος αλλά και για την επιστημονική αλήθεια.