Άρθρο 58: Έναρξη ισχύος

Η ισχύς αυτού του νόμου αρχίζει από τη δημοσίευσή του στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, εκτός αν στις επιμέρους διατάξεις του ορίζεται διαφορετικά.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 10:35 | Στέλιος Ιντζέμπελης

    Διαφωνώ με το σύμφωνο συμβίωσης και παρακαλώ να το καταψηφίσουν όλοι οι βουλευτές.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 10:40 | ΣΑΒΒΑΣ ΜΑΚΡΙΔΗΣ

    ΔΗΛΩΝΩ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΩΘΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ «ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ» ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΜΟΦΥΛΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ. ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΠΟ ΠΑΠΠΟΥ ΠΡΟΣ ΠΑΠΠΟΝ ΕΠΙΘΥΜΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΜΕ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΙΜΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΘΥΣΙΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΤΟΥΣ.

    ΣΑΒΒΑΣ ΜΑΚΡΙΔΗΣ
    ΑΝΕΡΓΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΟΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ…………….

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 10:38 | Βαρβάρα Ματθαίου

    ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ στο σύμφωνο.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 10:03 | Δημήτρης Παπαδόπουλος

    Διαφωνώ με το σύμφωνο συμβίωσης.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 10:53 | Λάζαρος Παπαδόπουλος

    ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 10:07 | Παναγιώτης Παπαδόπουλος

    Διαφωνώ με το σύμφωνο συμβίωσης. Ντροπή!

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 10:10 | Ελένη Τσάλου

    Όχι στο σύμφωνο συμβίωσης.Διαφωνούμε.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 10:09 | Ιωάννης τσάλος

    Όχι στο σύμφωνο συμβίωσης των ομοφυλόφιλων.Διαφωνούμε.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 09:22 | Μαρία Πανταγιά

    Όχι στο σύμφωνο συμβίωσης των ομοφυλόφιλων.Διαφωνούμε.Η Ελλάδα δεν θα γίνει Σόδομα και Γόμορρα. Ζητάμε την απόσυρση του νομοσχεδίου.

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 09:34 | ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΣΜΕΤΑΤΟΥ

    ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΥΠΕΠΕΣΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΛΕΓΟΜΕΝΟΥ «ΣΥΜΦΩΝΟΥ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ» ΚΑΙ ΣΤΑ ΟΜΟΦΥΛΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ. Ο ΝΟΜΟΣ ΑΥΤΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΤΑΦΟΡΗ ΠΑΡΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΘΕΙΩΝ ΝΟΜΩΝ, ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΧΙΛΙΟΧΡΟΝΗ ΛΑΜΠΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΗΘΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΑΠΕΙΛΕΙ ΤΟΣΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΣΥΝΟΧΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΙΣΤΟ.
    ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΣΜΕΤΑΤΟΥ MSc, PhD
    ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ

  • 19 Νοεμβρίου 2015, 03:05 | ΝΑΟΔΟΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

    Καλοῦμε τὸ λαό μας νὰ ξεσηκωθεῖ ἐνάντια στοὺς σχεδιασμοὺς γιὰ τὸν πνευματικὸ καὶ φυσικό του ἀφανισμό, διατρανώνοντας μὲ κάθε νόμιμο τρόπο τὴν ἀντίδρασή του στὸ συζητούμενο νομοσχέδιο.
    Καλοῦμε τὸν ὑπουργὸ Δικαιοσύνης, ἔστω τὴν ὕστατη αὐτὴ ὥρα, τιμώντας τὴν ὑψηλὴ θέση ποὺ τοῦ ἔχει δοθεῖ, νὰ ἀποσύρει τὸ ἐν λόγω νομοσχέδιο καὶ νὰ τὸ ἀντικαταστήσει μὲ νέο, ποὺ θὰ στηρίζει τὴ δοκιμαζόμενη ἑλληνικὴ οἰκογένεια καὶ μάλιστα τὴν πολύτεκνη.
    Καλοῦμε τοὺς βουλευτὲς νὰ ἀναλογισθοῦν τὸ βάρος τῆς ἱστορικῆς τους εὐθύνης, τὴ μακραίωνη ἱστορία καὶ παράδοση τοῦ λαοῦ ποὺ κλήθηκαν νὰ ὑπηρετοῦν, καὶ νὰ μὴ συνεργήσουν μὲ τὴν ψῆφο τους στὴ νομιμοποίηση τοῦ σοδομισμοῦ.
    Οσοι πολιτικοί βουλευτές συμβάλλουν εμμέσος ή αμμέσος στην άμβληνση του κοινονικού ιστού με την ψήφο τους θα αποτελλούν όνυδος για την Ιστορία και τον Πολιτισμό μας.
    ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΝΟΜΟΥ

    ΝΑΟΔΟΜΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

  • 18 Νοεμβρίου 2015, 23:27 | ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ

    20 Νοεμβρίου 2015
    Η μεγαλύτερη διαφοροποίηση όλων των απόψεων του συμφώνου συμβίωσης έγκειται στην νομοθετική ευρύτητα , ιδιότητα και πληρότητα γνώσεως , δηλαδή στο ότι με τελείως διαφορετικές αρχές νομοθετεί ο ανθρώπινος νούς με αρχές και θεμελιώδεις όρους όπως ο όρος ανθρώπινη ελευθερία στηριζόμενες μόνο εις την μερική καταγεγραμμένη παρατήρηση των φαινομένων της ανθρώπινης ιστορίας αλλά και όλης της σχετικής βιβλιογραφίας .
    Δηλαδή σε όλη την ιστορία της ανθρωπότητος ο ανθρώπινος νούς νομοθετεί συστήματα διαχείρησης της ζωής σε κοινωνίες με νομοθετήματα και συστήματα διαχείρησης ως αλληλεπιδράσεων των ισοροπημένων ενεργειών εκάστου πρόσωπου σε σχέση άμεση και έμμεση με την κοινωνία των προσώπων στο σύνολο μερικό έως και ολόκληρο .
    Στο θέμα του συμφώνου συμβίωσης πολύ απλά δεν έχει την πλήρη δυνατότητα αλλά και γνώση να νομοθετήσει ο άνθρωπος γιατί δεν είναι ο ίδιος ο άνθρωπος ο κατασκευαστής , ο δημιουργός της υπάρξεώς του.
    Νομοθέτης του ανθρώπου είναι ο δημιουργός του δηλαδή ο Θεός .
    Και αυτό δεν αλλάζει αφού ο άνθρωπος δεν έχει την δυνατότητα , ούτε κάν την γνώση μερικώς να κατασκευάσει άνθρωπο .
    Αυτό δεν θα αλλάξει ποτέ γιατί δεν είναι ανθρώπινο , ούτε θα γίνει , η κατασκευή του ανθρώπου .
    Καταλαβαίνουμε λοιπόν ότι το πραγματικό ερώτημα είναι ποιος είναι ο κατάλληλος νομοθέτης ; για τις προδιαγραφές της υπάρξεως του Ανθρώπου ; , ο Δημιουργός του ανθρώπου που έχει κάθε δυνατότητα και γνώση ; ή ο πολύ περιορισμένος σε στοιχεία παρατηρήσεως μνήμης μερικής βιβλιογραφίας άνθρωπος ; .
    Στην πραγματικότητα πρόκειται για ολοφάνερη ψεύτικη παραβίαση του ρόλου του ανθρώπου και της ανθρωπότητας σε σχέση με τον Θεό .
    Τίποτα από αυτά που περιγράφει και πρεσβεύει το σύμφωνο συμβίωσης ομοφιλοφίλων ζευγαριών δεν συμφέρει πραγματικά τον άνθρωπο στην ζωή του , αντιθέτως , δυστυχώς καθιστούν κάθε πρόσωπο σε σχέση με την κοινωνία προσώπων αλλά και όλη την συνύπαρξη των ανθρώπων ως κατάσταση , ένα πολύ σύντομο βέβαιο μόνιμο αδιέξοδο .
    Όλα τα δεδομένα και τα ζητούμενα στοιχεία , οι τρόποι , αλλά και οι διαδικασίες τα αποτελέσματα και οι σχέσεις που αφορούν τις προδιαγραφές της ύπαρξης του ανθρώπου και συνύπαρξης όλης της ανθρωπότητας υπάρχουν ήδη αιώνες καταγεγραμμένα στην Αγία Ορθόδοξη Πίστη μας από τον Πανάγαθο Άγιο Θεό μας .

  • 18 Νοεμβρίου 2015, 13:59 | Μανώλης Αγαπητός

    Και ερωτώ, ένα παιδί που μεγαλώνει σε ομόφυλο ζευγάρι πως θα του εξηγήσει κάποιος τι είναι μπαμπάς και τι είναι μαμά? πως θα του εξηγήσει κάποιος ποιος ο ρόλος της γυναίκας και ποιος του άντρα? ποιος θα του εξηγήσει γιατί πρέπει να υπάρχουν άνδρες και γυναίκες, εφόσον κάλλιστα 2 άτομα ομοφυλόφιλα μπορούν να αντικαταστήσουν όλους τους ρόλους? πως θα εξηγήσουν ότι η γέννηση ενός παιδιού δεν είναι σαν τη γέννηση ενός κουταβιού.
    Ένα παιδί προκύπτει από την σωματική και ψυχική ένωση των δύο γονέων του.

    Δεν είναι λογικό ότι μεγαλώνοντας ένα παιδί σε μια τέτοια οικογένεια κατά μεγάλο ποσοστό θα γίνει και αυτό ομοφυλόφιλος? Και αυτό δεν θα είναι επιλογή του αλλά στην ουσία εξαναγκασμός από το περιβάλλον του.

    Δεν μπορείτε να καταλάβετε ότι νομιμοποιόντας την ένωση 2 ομοφυλοφίλων τότε φέρνουμε πλέον την κοινωνία μας απέναντι στη θρησκεία, στα ήθη και στη φύση του λαού μας? Όλα είναι ένα ντόμινο. Σιγά σιγά θα απαγορευτεί να μιλάμε για μητέρα και πατέρα, θα εξαφανιστούν κείμενα που μιλούν για την κλασσική ελληνική οικογένεια των παππούδων-γονέων-παιδιών, θα διαγραφούν αποσπάσματα απο βιβλία της εκκλησίας που μιλούν για παρα φύσιν θέματα και ακολασίες. όλα στο όνομα της μειοψηφίας. Αυτό που θέλω να πω είναι Ως ΕΔΩ. Επιτέλους σεβαστείτε το είναι μας.

  • 18 Νοεμβρίου 2015, 13:46 | Βασίλης Χρ.

    Να μην ισχύσει ποτέ. Φτάνει το κατρακύλισμα έως εδώ.

  • 18 Νοεμβρίου 2015, 12:53 | Μαρία

    Έχουμε φτάσει εδώ και καιρό σε ένα σημείο να θεωρούμε τα αφύσικα φυσιολογικά και να προωθούμε την νομιμοποίηση τους. Είναι αφύσικο και ελλοχεύει εκατομμύρια κινδύνους το σύμφωνο αυτό. Ας σκεφτούν οι αρμόδιοι πριν το περάσουν τι προβλήματα θα επιφέρει στον θεσμό της οικογένειας, στα παιδιά που θα θελήσουν αργότερα να υιοθετήσουν αυτοί οι δύο άντρες ή δύο γυναίκες αλλά και στην κοινωνία ολόκληρη;Αναρωτήθηκαν άραγε τι πρότυπα θα έχει ένα παιδί μέσα σε μία τέτοια οικογένεια; Τι τραύματα; Τι συναισθήματα;Τι προβλήματα στην ενήλικο ζωή του; ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ: <>

  • 18 Νοεμβρίου 2015, 10:40 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΜΑΓΚΛΑΡΑ

    Οι επιλογές του καθενός είναι προσωπική υπόθεση. Δεν χρειάζεται όμως να νομιμοποιούμε τα παρά φύση. Αυτός ο καταιγισμός εικόνων και εκπομπών που προβάλλουν την ομοφυλοφυλία σαν απολύτως φυσιολογικό είναι απαράδεκτες. Ο καθένας μπορεί να αναλάβει τις επιλογές του χωρίς να τις διατυπαντίζει. Το μόνο που απομένει είναι να υιοθετούνται (που γίνεται!!!!!) παιδιά από ομοφυλόφυλους. Μόνο η ικανοποίηση του εγωισμού μας μας ενδιαφέρει και τίποτα άλλο.

  • 18 Νοεμβρίου 2015, 08:19 | ΕΛΕΝΗ

    Το τι κάνει ο καθένας στο σπίτι του και στο κρεβάτι του είναι δικό του προσωπικό θέμα. Τι ακριβώς αναμένεται μέσα από αυτήν την διαδικασία; Δεν πρόκειται για θέμα ισότητας σε καμία περίπτωση. Όποιος νιώθει άνετα με αυτό που κάνει δεν χρειάζεται κανενός τύπου επιβράβευση. Ο θεός ευλόγησε την οικογένεια και εμείς την καταστρέφουμε. Ας μας φωτήσει όλους ο Θεός.

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 15:25 | Αντωνης

    Οχι στο σύμφωνο συμβίωσης των ομοφυλοφίλων. Δηλώνω ξεκάθαρα την αντίθεση μου και ζητώ την τάχιστη απόσυρση του νομοσχεδίου από την κυβέρνηση η έστω την καταψήφιση του από τους Ελληνες βουλευτές!

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 12:10 | Ιωάννα, φοιτήτρια Νομικής

    Να ΜΗΝ γίνει έναρξη ισχύος ΠΟΤΕ.
    Συγκαταλέγομαι στη νέα γενιά αυτού του τόπου και τον βλέπω να κατρακυλά ολοένα …

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 08:49 | ΠΑΝΟΣ

    Και κάτι άλλο Αugusto: δηλαδή τι; Θα κληθούμε να επιλέξουμε ανάμεσα στο δικαίωμα του παιδιού να μεγαλώσει-το κατά δύναμιν σωστά- με ένα πατέρα και μια μητέρα, ή στο δικαίωμα ενός LGBT ζευγαριού να παίξει προσομοίωση οικογένειας για να ολοκληρώσει την φαντασίωση του; Με κάνεις να ταυτιστώ πλήρως με τις απόψεις κάποιων θρησκόληπτων εδώ μέσα και δεν το θέλω…

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 08:11 | ΠΑΝΟΣ

    Augusto (15 Νοεμβρίου 2015, 05:11) , τι είναι αυτά που λες; Τι κάνουμε εδώ αριθμητική; δυο μητρικά χάδια ή δυο πατρικές στοργές υπερβαίνουν το -ξεπερασμένο;(!…)- παραδοσιακό ένα συν ένα; Augusto δεν είναι λουλούδια σε θερμοκήπιο να μετράμε απλά την ασχολία! Παιδιά είναι!! Γεννημένα από σπέρμα και ωάρια! Δεν ξέρω αν έχεις παιδιά εγώ έχω δύο νήπια και έχω γίνει σε τέτοια θέματα ιδιαίτερα ευαίσθητος. Δεν είναι ζήτημα στερεοτύπων, θρησκείας κλπ άλλα διαβάζοντας σε βγαίνω από τα ρούχα μου! Το λες και μόνος σου οτι η έρευνα σκοπό έχει να δείξει αυτό που έδειξε! Ποιο λοιπόν το νόημα; Η οικογένεια τελεί δυστυχώς υπό διάλυση συμφωνώ, αλλά τώρα τι μας λέτε: Αφήστε μας εμάς να δοκιμάσουμε μήπως τα κάνουμε καλύτερα; Έχεις πιάσει στα χέρια σου άρρωστο παιδί που θέλει την μάνα του; Σίγουρα, αν το αφήσεις μέρες μήνες θα προσαρμοστεί και θα το ξεχάσει και θα το πάρει απόφαση αλλά ποιος μπορεί να πει για το κενό στην ψυχούλα του; Τα αποστειρωμένα κοινωνικά πειράματα; Ποια έρευνα θα το δείξει; Έλεος μιλάς λες και πρόκειται για πειραματόζωο! Δεν ξέρω μπορεί να πιστεύεις πως έρχεσαι εσύ από το μέλλον και εγώ να είμαι μεσαιωνικός αλλά πάντα η ευαισθησία μου και το ένστικτο σαν πατέρας είναι κάτι που δεν μπορώ να αγνοήσω. Πονάω πραγματικά διαβάζοντας σε και δεν είμαι απλά ένας ακτιβιστής που πετάει χαρτιά από «έρευνες» στο τραπεζι!

  • 17 Νοεμβρίου 2015, 00:16 | Αλέξανδρος

    Να μην γινει έναρξη ισχύος ποτέ.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 19:28 | Γεώργιος T.

    Όποιος αντιστρατεύεται την ίδια του τη φύση και τη λειτουργία, όπως και το σκοπό που τα όργανα του σώματος έχουν είναι υπόλογος απέναντι στο θείο Νόμο. Και όποιος τέτοια Υβρη την επικροτεί ή την επιτρέπει χωρίς να την επισημαίνει είναι συνένοχος για το κακό που πολλαπλασιάζεται (εκ του μιμητισμού ή από περιέργεια ή από αδυναμία χαρακτήρα) όταν κάτι αμαρτωλό-ανήθικο-διαστροφικό μετατρέπεται με νόμο σε φυσιολογικό. Είναι ακριβώς το ίδιο με το θέμα των μαλακών ναρκωτικών που κάποιοι θέλουν ελεύθερα στην Ελλάδα. Και εννοείται, η ύψιστη Ύβρις θα ήταν να έχουν πλήρη δικαιώματα στην υιοθεσία παιδιών! Αυτοί που δεν θέλουν να γεννήσουν αφού επιλέγουν παρά φύση ενώσεις με άτομα του ιδίου φύλου. Δεν θέλει έρευνα και φιλοσοφία ιδιαίτερα αλλά απλή λογική. Όποιοι ψηφίσουν τέτοιους νόμους θα το πληρώσουν από το Θεϊκό Νόμο. Το μόνο σίγουρο. Αλλά και εμείς σαν λαός πρέπει να υψώσουμε φωνή διαμαρτυρίας. Διαφορετικά θα είμαστε συνυπεύθυνοι.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 16:40 | Πάνος

    Τι θα πει ανθρώπινο δικαίωμα; ενας πχ που θελει να παντρευτεί την κορη του και να κανουν παιδιά γιατί δεν έχει το δικαίωμα να το κάνει; και στην φύση συμβαινει αυτο. Δεν πρέπει ενα καινούργιο δικαιωμα να έχει την μεγαλη αποδοχη της κοινής γνώμης; δεν πρέπει να συμβαδίζει με τις ιδιαίτερότητες της καθε κοινωνίας; ιστορικά νομιζω οτι εχει αποδειχτεί πως η θεσμοθέτηση ενος δικαιώματος προκύπτει έπειτα απο αγώνες του λαου και την υποχωρηση της εξουσίας μπροστα στην δίκαια βουληση μιας μεγάλης ομάδας (βλ. Ψηφος γυναικών).
    Όχι ενος λόμπι το οποίο έχει οπως φαινεται αμφιλεγόμενα αιτήματα. Ας μην μιλαμε για τις βόρειες χωρες με τις οποίες ετσι και αλλιως δεν μας συνδέει κατι πολιτισμικά. Αλλωστε αυτό κρύβει και ενα κόμπλεξ κατώτεροτητας εκ μερους μας…

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 14:45 | Βαγγέλης Μ.

    Το σύμφωνο συμβίωσης πρέπει να τεθεί σε ισχύ άμεσα. Όλοι οι άνθρωποι πρέπει να είναι ίσοι. Η νομική αναγνώριση των ομοφυλοφιλικών σχέσεων είναι μια αρχή, να μην καταπιέζονται άνθρωποι και να μην τους στερείται το δικαίωμα σε μια φυσιολογική ζωή (όλοι οι άνθρωποι είμαστε φυσιολογικοί και διαφορετικοί, αυτό είναι που κάνει τη φύση τόσο όμορφη). Η κοινωνία πρέπει να σταματήσει να «κλείνει τα μάτια» στη διαφορετικότητα. Η ετεροφυλοφιλία αλλά και η ομοφυλοφιλία είναι εκφράσεις αγάπης μεταξύ ανθρώπων και καμιά τους δεν αποτελεί ανωμαλία σε αντίθεση με την κτηνοβασία και παιδοφιλία που ουδεμία σχέση έχουν με την ανθρώπινη αγάπη. Επίσης, κάθε άνθρωπος πρέπει να έχει το δικαίωμα να εκφράζεται με το φύλο που επιθυμεί.
    Η κοινωνία μας πρέπει να προοδεύει, να δημιουργεί τα πλαίσια για να βελτιώνονται οι ζωές των ανθρώπων και να μη διατηρεί αναχρονιστικές αντιλήψεις του παρελθόντος που ευνοούν μονάχα το ρατσισμό, τη βία και το μίσος. Είμαστε άνθρωποι και πρέπει να έχουμε αγάπη μεταξύ μας – αν δεν «τσακωνόμασταν» για τα αυτονόητα, ο κόσμος μας θα ήταν ήδη πολύ καλύτερος.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 14:30 | Nikos Στρατηγός

    Αρκετά με τις μεσαιωνικές απόψεις μερικών συμπολιτών μας εδώ πέρα. Δεν λέω, έχουν δικαίωμα να εκφραστούν αλλά δεν τις ασπάζεται η πλειοψηφία της νεολαίας σήμερα. Επιτέλους, ζούμε στο 2015. Ο καθένας έχει δικαίωμα να κάνει ό,τι θέλει, δεν είμαστε Τζιχάντ. Δεν χρειάζεται να »συνάψουν γάμο» για να είναι δύο άτομα του ιδίου φύλου κάτω από την ίδια στέγη. Η κοινωνίες είναι δυτικές και απολαμβάνουμε τη δυτική ελευθερία (όσο ακόμα υπάρχουμε βέβαια). Δεν είμαστε μεσαίωνας για να νομοθετεί η πολιτεία για αυτά τα πράγματα. Μένουν μαζί, δεν περιάζουν κανέναν, δεν τους πειράζει κανείς και τελείωσε. Απορώ γιατί τόση πρεμούρα να ΄΄νομοθετηθεί» αυτό το πράγμα (η »ένωση» ομοφιλόφυλων), μήπως κρύβεται τίποτα άλλο και δεν το καταλαβαίνω;

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 13:05 | Παναγιώτης N

    Συμφωνώ με Γεώργιο-Χαράλαμπο Κατρακίλη.

    «Η δημοκρατία» (δλδ. τα δημοψηφίσματα), όπως άλλωστε διατυμπάνιζε ο Αλέξης Τσίπρας, «είναι υπέρτατη αξία στην Ελλάδα» και «κανείς δεν μπορεί να αγνοήσει τη βούληση ενός λαού»…

    Όσο για τον Augusto,
    ο πιο εύκολος τρόπος να πει κανείς κάποιος ψέμματα είναι η στατιστική! Και ποια έρευνα είναι αυτή για την οποία μας μιλάς φίλος; Ποιος την έκανε; Που την έκανε; Πότε; Ποιοι την χρηματοδότησαν; Άντε γεια λοιπόν!

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 20:22 | Ασημίνα Τσιντσίνη

    Ο Θεός δημιούργησε τον άνδρα και τη γυναίκα ως σύντροφό του. Όλα τα άλλα είναι έξω από την ευλογία του Θεού.
    ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ.

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 20:40 | Χρήστος

    Είναι κρίμα να διαλύουμε την ελληνική οικογένεια. Διώχνουμε το Θεό τελείως από τη ζωή μας και ιδιαίτερα τώρα που τον έχουμε ανάγκη στην Ελλάδα.Τα ψυχολογικά προβλήματα ολοένα και αυξάνονται. Τί πιστεύουμε ότι με το σύμφωνο αυτό δεν θα τα αυξήσουμε ακόμη περισσότερο; Όσοι πάντως είναι υπέρ του συμφώνου ας δώσουν σε τέτοια ζευγάρια για ένα χρονικό διάστημα, αν τολμούν, το παιδί τους και τότε θα καταλάβουν. Δυστυχώς οι Έλληνες που τάσσονται υπέρ δεν καταλαβαίνουν ότι νομοθετούν για τα παιδιά τους και την κοινωνία που θα ζήσουν.

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 16:08 | Θεοφόρος

    ΟΧΙ ΣΕ ΟΛΑ

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 05:11 | Augusto

    Οι LGBT γονείς επενδύουν περισσότερο χρόνο στα παιδιά τους από τους ετεροφυλόφιλους γονείς, σύμφωνα με μια νέα μεγάλη μελέτη.
    Η μελέτη – που ξεκίνησε για να αντιμετωπίσει τις προκαταλήψεις εναντίον των γονέων του ιδίου φύλου – διαπίστωσε ότι η διαφορά είναι πιο έντονη σε οικογένειες με δύο μητέρες, όπου οι γονείς ξοδεύουν κατά μέσο όρο 40 τοις εκατό περισσότερο χρόνο έχοντας τα παιδιά τους στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων τους.
    Φαίνεται πως αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι και οι δύο μητέρες προσφέρουν αρκετό χρόνο σε δραστηριότητες με επίκεντρο το παιδί, όπως και οι μητέρες στις ετεροφυλόφιλες σχέσεις – που σημαίνει ότι το παιδί παίρνει τη διπλάσια προσοχή.
    Επιπλέον, οι πατέρες στις σχέσεις του ιδίου φύλου περνούν την ίδια περίπου ποσότητα χρόνου όση και οι ετερόφυλες μητέρες – που είναι δύο φορές ο χρόνος που αφιερώνουν οι straight μπαμπάδες.

  • 14 Νοεμβρίου 2015, 21:07 | Γεωργιος Λ.

    Ως επιλογο θα ηθελα να πω τα εξης: οσο πιο γρηγορα εφαρμοστει το νεο διευρυμενο συμφωνο συμβιωσης τοσο καλυτερα ωστε να καταλαγιασουν οι υπερ-συντηρητικες φωνες. Οσον αφορα τα σχολια που ζητουν να μπει το συμφωνο σε δημοψηφισμα, κατι τετοιο θα ηταν τελειως παραλογο μιας και τα ανθρωπινα δικαιωματα δεν αποτελουν αντικειμενο δημοψηφισματος. Απλα εφαρμοζονται απο την εκαστοτε κυβερνηση. Δυστυχως πολλοι εχουν αντιθεση σε κατι αυτονοητο για μια πολιτιςμενη χωρα χωρις να ξερουν καν το λογο για τον οποιο εναντιωνονται. Ας ειναι. Αυτοι οι ανθρωποι ειναι η μειοψηφια και αυτοαπομονωνονται. Ο υπολοιπος κοσμος προχωραει μπροστα, ενωμενος και δυνατος, για μια κοινωνια ισοτιμη, ελευθερη και δικαιη για ολους.

  • Ως Δικαστικός Υπάλληλος θα αναφερθώ στο άρθρο 45 που αφορά την Γραμματεία των Δικαστηρίων.Για το εδάφιο α της παρ. 1 του άρθρου 72 του ΚΔΥ Ν.2812|2000 να αντικατασταθεί ως εξής,
    «Ως προϊστάμενοι διευθύνσεων επιλέγονται δικαστικοί υπάλληλοι του οικείου τομέα κατηγορίας ΠΕ και ΤΕ με τουλάχιστον βαθμό Β,αν δεν υπάρχουν υπάλληλοι με βαθμό τουλάχιστον Β που έχουν υποβάλλει αίτηση υποψηφιότητας ή αν είναι λιγότεροι από τον απαιτούμενο αριθμό κρίνονται α) δικαστικοί υπάλληλοι ΔΕ κατηγορίας με βαθμό Β και β) δικαστικοί υπάλληλοι με περισσότερο χρόνο υπηρεσίας στον Γ βαθμό, ώστε να συμπληρωθεί ο απαιτούμενος αριθμός».
    Με αυτή την προσθήκη αντιμετωπίζουμε το πρόβλημα των μικρών οργανικών μονάδων που δεν συμπληρώνεται ο απαιτούμενος αριθμός και αποφεύγουμε τις πράξεις.
    Όσον αφορά το εδάφιο β της παρ. 5 του άρθρου 22 του ΚΔΥ αναφορικά με το δικαίωμα υποβολής υποψηφιότητας στα υπηρεσιακά συμβούλια πρέπει στην υπουργική απόφαση που θα διαδεχθεί την ψήφιση του νόμου να περιοριστούν οι θητείες σε μία το πολύ δύο και να τεθεί ασυμβίβαστο συνδικαλιστή-εκλεγμένου στα υπηρεσιακά συμβούλια, όπως ισχύει στους καθηγητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Στο καταστατικό της ΟΛΜΕ υπάρχει αντίστοιχη απαγορευτική διάταξη στο άρθρο 14 παρ. 5.

  • 14 Νοεμβρίου 2015, 18:15 | Φωτεινή Βλαχάκη

    Σας παρακαλούμε κύριε Υπουργέ, αν μας έχει μείνει λίγο έστω ίχνος ανθρωπιάς και φόβου Θεού, Αυτού που όλα τα δημιουργησε με σοφία και μέσα στα φυσιολογικά πλαίσια, μην προχωρήσετε σ’αυτή την ύβρη. Ο τόπος μας έζησε, ζει και θα εξακολουθεί να ζει όσο εμείς θα μένουμε πιστοί σ’ αυτά που μας έδειξε η ιστορία αυτού του τόπου και ο Άγιος Νόμος του Θεού. Αλλιώς θα είναι αναπόφευκτη η δίκαιη τιμωρία.

  • 13 Νοεμβρίου 2015, 22:59 | Ξενοφών

    Αμάν πια, το ταχύτερο να ισχύσει!!! Να μπούνε σε σειρά ορισμένες αδικίες που δεν έχουν σχέση με τα οικονομικά & η κυβέρνηση δεν έχει ΚΑΜΙΑ δικαιολογία να κάνει πίσω (Για τα οικονομικά, τα λέμε στο δρόμο όπως χθες).

    Η πρότασή μου για το συγκεκριμένο άρθρο είναι να έχει ίσως αναδρομική ισχύ, να δικαιωθεί το ζευγάρι και ο δήμος που είχε κάνει έναν γάμο, και τον ακύρωσε αργότερα δικαστήριο. Νομίζω στην Τήνο ήταν.

  • 13 Νοεμβρίου 2015, 18:52 | ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΓΟΥΝΑΡΗ

    Με το σύμφωνο η κοινωνία δεν θα γίνει καλύτερη.

  • 13 Νοεμβρίου 2015, 16:58 | Σοφια

    Δεν μπορω πραγματικά να καταλάβω, γιατί οι τόσο προσωπικές επιθυμίες και συμπεριφορές κάποιων ανθρώπων πρέπει να γίνονται με τέτοια προβολή. Το τι ειναι ο καθένας αφορά μόνο τον ίδιο, γιατί θα πρέπει να κοινοποιηθεί και να δημοςιοποιηθει η προτίμηση του ως προς το φύλο του σε ολους ? Ακόμα και σε όσους δεν αισθάνονται έτσι? Παρατηρείται ένας τελευταία ένας βομβαρδισμός προβολών απο τα ΜΜΕ , ομοφυλικών σχέσεων. Γιατί?
    Τόσες προσπάθειες για την προώθηση αυτών των σχέσεων .Γιατι?
    Ποιος εμποδιζει τους ομόφυλους να ειναι ίσοι και να έχουν ίσα δικαιώματα ως πολίτες ? ποιος τους εμποδίζει να κάνουν την οποιαδήποτε συμφωνία μεταξύ τους εάν το θέλουν πραγματικά? Για ποιο λόγο η κρεβατοκάμαρα ενός ανθρώπου πρέπει να αφορά το κράτος?

  • 13 Νοεμβρίου 2015, 16:50 | Νικόλαος

    Εχουμε πολλά προβλήματα. Ισως τα περισσότερα από κάθε άλλη φορά στην ιστορία μας. Γιατί αυτοί που μας κυβερνάνες θέλουν να καταστρέψουν και ό,τι απέμεινε όρθιο; Ισως για να μείνουν τα ονόματα των κυβερνώντων στην ιστορία ότι αυτοί ολοκλήρωσαν την καταστροφή. Αλλιώς πως θα έμενε;

  • 13 Νοεμβρίου 2015, 14:00 | ΚΑΡΑΝΑΣΙΟΣ ΛΑΥΡΕΝΤΙΟΣ

    ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟ ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΔΙΕΡΧΕΤΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΛΥΖΟΥΝ, ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΕΙΑ ΝΑ ΔΙΩΧΝΕΙ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ, ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΚΡΑΥΓΑΥΖΕΙ ΟΤΙ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΕΜΕΙΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ, ΝΑ ΣΥΖΗΤΟΥΜΕ ΠΩΣ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ. ΟΤΙ ΑΝΤΙΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟ!!! ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΜΗΝ ΠΡΟΧΩΡΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΤΗΣΗ ΤΗΣ ΥΒΡΕΩΣ

  • 13 Νοεμβρίου 2015, 07:38 | Γεώργιος-Χαράλαμπος Κατρακίλης

    (1) Έγραψα καί αλλού καί το επαναλαμβάνω: «ομόφυλος»=»ομού»+»φυλή» δηλαδή γάμος Έλληνος-Ελληνίδος
    «ομοφυλόφλιλος»=»ομού»+φύλον»+»φιλέω»-«φιλώ»(>»φίλημα», φιλότης, φιλία,
    φίλος-φίλη, φιλικότης κ.λ.π.) δηλαδή ερωτική προτίμηση προς το ίδιον φύλον, άρα Άνδρας-Άνδρας καί Γυναίκα-Γυναίκα.
    Επομένως, να γράφετε «ομοφυλοφιλικά ζέυγάρια/ζεύγη» καί όχι
    «ομόφυλα ζευγάρια/ζεύγη», διότι δημιουργείτε γλωσσική διαστρέβλωση έστω εξ αγνοίας σας.
    (2) Υπάρχει καί η λύση του δημοψηφίσματος.
    Κατ’ άρθρον 44.2βΣ. τα δύο πέμπτα(2/5) της Βουλής των Ελλήνων, δηλαδή εκατόν είκοσιν επί τριακοσίων(120/300) βουλευτών προτείνουν την διεξαγωγήν δημοψηφίσματος επί ενός θέματος καί τα τρία πέμπτα(3/5) της Βουλής των Ελλήνων δηλαδή εκατόν ογδόντα επί τριακοσίων(180/300) εγκρίνουν σχετικόν αίτημα περί δημοψηφίσματος επί κοινωνικών θεμάτων. Άρα, προσωπικώς επιθυμώ ένα τέτοιο δημοψήφισμα περί της νομιμοποιήσεως των ελαφρών ναρκωτικών ουσιών, του ομοφυλοφιλικού γάμου, του διοικητικού διαχωρισμού Κράτους καί Θρησκείας, της θανατικής ποινής, της πολιτογραφήσεως των εν Ελλάδι αλλοεθνών, των εισελθόντων τα τελευταία έτη κ.λ.π., χάριν αμέσου καί σαφούς εκφράσεως της λαϊκής βουλήσεως επί τέτοιων θεμάτων. Άρα, δεν υπάρχει λόγος διχασμού επί του προκειμένου, διότι αποφασίζει ο λαός. Μάλιστα, προσωπικώς θα τα τοποθετούσα όλα ομαδικώς επί του ιδίου δημοψηφίσματος, χάριν κατανοήσεως της ευρυτέρας λαϊκής βουλήσεως.
    Τί απαντάτε ως προς αυτό;

  • 12 Νοεμβρίου 2015, 21:25 | Ματθαίος

    Βλέπε προς Ρωμαίους 1:18-32 και προς Κορινθίους Α’, 6:9-20.

  • 12 Νοεμβρίου 2015, 20:36 | Νικόλας

    Και πολύ αργήσαμε!
    Πολλά σχόλια εδώ όμως είναι ανησυχητικά.
    Είναι θλιβερό το πόσοι συμπολίτες μας θεωρούν τα ίσα δικαιώματα «επιβράβευση ανωμαλίας».
    Πως είναι δυνατόν κάποιοι να μη μπορούν να νιώθουν άνετα με τη ζωή τους εκτός κι αν ξέρουν ότι κάποιοι «ανώμαλοι» υποφέρουν;

  • 12 Νοεμβρίου 2015, 14:43 | Χρήστος Μπακιρτζής

    Άμεση απόσυρση του νομοσχεδίου-ντροπή.Σεβόμαστε τη διαφορετικότητα του καθενός, αλλά δεν τους επιβραβεύουμε κιόλας. Άρσεν και θήλυ έφτιαξε ο Θεός. Ελπίζω όχι στο να συνετιστούν οι κυβερνώντες αλλά να σεβαστούν πράγματι τη γνώμη μας

  • 12 Νοεμβρίου 2015, 09:46 | Ιωαννης

    Την αρρωστια δεν πρεπει να την χλευάζουμε και να τη λοιδωρουμε,αυτο δεν σημαινει όμως ότι πρεπει να την νομιμοποιούμε..

  • 12 Νοεμβρίου 2015, 09:04 | Αθανάσιος Χωραφάς

    ΟΧΙ να ΜΗΝ ισχύσει καθόλου

    να Καταργηθεί, και ο Χριστός κ΄η Παναγιά να λυπηθεί αυτούς που
    προσπαθούν να περάσουν τον νόμο και αυτούς που έχουν πρόβλημα.

    ΟΧΙ ΟΧΙ ΟΧΙ .! .

  • 11 Νοεμβρίου 2015, 20:25 | Μαριάννα Ράπτη

    Περιμένουμε την εφαρμογή του νομοσχεδίου και των όσων αυτό προβλέπει. Όλοι έχουν δικαίωμα στην ισότητα και στα αυτονόητα.

  • 10 Νοεμβρίου 2015, 21:29 | Αλίκη

    Όλες οι υπόλοιπες Ευρωπαϊκές χώρες είναι ανώμαλες και οδεύουν προς την καταστροφήν. Μόνον η Ελλάς η οποία δεν υπέκυψε στους ανώμαλους κοιτά με περήφανον βλέμμα. Πρέπει να γίνουμε τότε σαν τους τζιχαντιστάς, οι οποίοι και τιμωρούν τους ομοφυλόφυλους με δημόσιαν εκτέλεση. Έτσι πρέπει.
    Η κοινωνία δεν μπορεί να περιμένει άλλο την προσκόλληση σε μεσαιωνικές ιδέες και ρητορικές του μίσους από την εκκλησία. Έπρεπε να είχαν κατοχυρωθεί τα δικαιώματα της οποιαδήποτε διαφορετικότητας εδώ και χρόνια. Είναι ένα πρώτο βήμα, ο κος υπουργός θα μείνει στην ιστορία για το θάρρος που δεν είχε κανένας απ τους προκατόχους του.

  • 10 Νοεμβρίου 2015, 14:05 | Αγγελική

    Ισότητα νόμων συμβίωσης των ομόφυλων ζευγαριών χωρίς διακρίσεις. Διαχωρισμός κράτους-εκκλησίας και ίσες ευκαιρίες. Αρκετά πια με τη συμφεροντολογική πολιτική μίσους και μισαλλαδοξίας.

  • 10 Νοεμβρίου 2015, 14:53 | Γιωργος swan

    Το μονο που ειπε ο θεος ειναι αγαπατε αλληλους…χωρις να διευκρινιζει προσανατολισμους καταγωγες και καταβολες….αν ηταν καποιος να καιγε ο θεος ειναι αυτο το μισος και την κακια…ο θεος αγαπαει τα παιδια του《και ειδε οτι εφτιαξε πως ηταν καλο γεννεσις》…το αν αλλαξε αργοτερα το μυνημα του Ιησου για εξυπηρετει αλλα συμφεροντα αυτο ειναι αλλου Παπα Ευαγγελιο…αν καποιος εχει να
    λογοδοτησει ειναι αυτος που κρινει…..ουκ εχω τι αλλο(ν)λεγω…

  • 10 Νοεμβρίου 2015, 12:55 | Μανωλης

    Επιμένουμε να μην διορθονομαστε από αυτά που ζούμε και συνεχίζουμε να δοκιμάζουμε τον Κύριο και την ανεκτικότητα του,Μανοληςαλλά και από κοινωνιολογικη πλευρά να το δούμε είναι σημείο διάλυσης του κοινωτικού ιστού,από ηθικής πλεύρος δεν χωράει καν σχόλια από ιστορικής πλ αν το εξετάσουμε πάει ενάντια στην κουλτούρα και τον πολιτισμό μας,πιο λοιπόν ο λογος;Κάτι άλλο κρύβεται λοιπον