Άρθρο 01: Σύσταση

Η συμφωνία δύο ενήλικων προσώπων, ανεξάρτητα από το φύλο τους, με την οποία ρυθμίζουν τη συμβίωσή τους (σύμφωνο συμβίωσης) καταρτίζεται αυτοπροσώπως με συμβολαιογραφικό έγγραφο. Η ισχύς της συμφωνίας αρχίζει από την κατάθεση αντιγράφου του συμβολαιογραφικού εγγράφου στο ληξίαρχο του τόπου κατοικίας τους, το οποίο καταχωρίζεται σε ειδικό βιβλίο του Ληξιαρχείου.

  • 14 Νοεμβρίου 2015, 17:20 | Μαρία Αντωνίου

    Σε καμία περίπτωση δεν συμφωνώ…Νομίζω πως θα προκαλέσει πολύ περισσότερα προβλήματα απ’ όσα υποτίθεται πως λύνει. Ζητώ να αποσυρθεί άμεσα αυτό το νομοσχέδιο…!ΟΧΙ και πάλι ΟΧΙ στο σύμφωνο συμβίωσης!

  • 14 Νοεμβρίου 2015, 17:37 | ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΥΓΑΤΣΑ

    Δηλώνω κατηγορηματικά την αντίθεσή μου στο ντροπιαστικό αυτό νομοσχέδιο του συμφώνου συμβίωσης που επεκτείνεται στα ομόφυλα άτομα, διότι βεβηλώνει τον ιερό θεσμό της οικογένειας, καταπατά τα ανθρώπινα δικαιώματα αυτών των παιδιών που πρόκειται να υιοθετηθούν και τα καταδικάζει να μεγαλώσουν σε ένα μη φυσιολογικό, οικογενειακό περιβάλλον. Το πάθος της ομοφυλοφιλίας, κατά τους Πατέρες της Εκκλησίας μας, είναι καταστροφικό για τον άνθρωπο, υποβιβάζει την αξιοπρέπειά του, τον καθιστά έρμαιο των σαρκικών του επιθυμιών. Καταδικάζω, όχι τους συνανθρώπους μου, αλλά το φοβερό αμάρτημα της ομοφυλοφιλίας που έχει εξαπλωθεί στην χώρα μου, καθώς επίσης και την παρεκτροπή του Υπουργού Δικαιοσύνης να προωθήσει το νομοσχέδιο αυτό.

  • 14 Νοεμβρίου 2015, 16:33 | Κωνσταντίνος

    Διαφωνώ πλήρως με το εν λόγω νομοσχέδιο, διότι διαλύει ακόμα περισσότερο την ήδη ταλαιπωρημένη οικογένεια, τον ιστό της ίδιας της κοινωνίας μας και αποτελεί βλασφημία έναντι του Θεού.
    Εκπρόσωποι της επιστημονικής κοινότητας – ιατροί, κοινωνιολόγοι – έχουν υποστηρίξει για το παρά φύσιν της ομοφυλοφιλίας και για τις επιπτώσεις της.

  • 14 Νοεμβρίου 2015, 16:24 | Κυριακή

    Λυπάμαι για την τάση αυτοκαταστροφής που εκδηλώνει το Υπουργείο Δικαιοσύνης προωθώντας το νομοσχέδιο για το νέο Σύμφωνο Συμβίωσης του οποίου η ισχύς επεκτείνεται και στα ομόφυλα ζευγάρια. Δεν καταδικάζω τους ομοφυλόφιλους, αρνούμαι όμως στην εξαχρείωση της κοινωνίας. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ επέκταση του νομοσχεδίου!

  • 14 Νοεμβρίου 2015, 16:03 | KATERINA

    όχι στο σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης για τα ομόφυλα ζευγάρια

  • 14 Νοεμβρίου 2015, 15:17 | Άννα Αυγερινού

    Δηλώνω κατηγορηματικά με την σειρά μου:όχι στο σύμφωνο συμβίωσης…
    Και ρωτώ απλά:πως γίνεται μέσα στην τάξη τα πιο φυσιολογικά παιδιά να είναι εκείνα που έχουν κανονική οικογένεια ενώ τα άλλα προσπαθούμε να τα δώσουμε νόημα ύπαρξης και χαράς;

  • 14 Νοεμβρίου 2015, 15:40 | Άννα Αυγερινού

    Αυτές οι θεωρίες κατέστρεψαν οικογένεια, κοινωνία, τον πλανήτη όλο …
    Το ζούμε καθημερινά στις τάξεις των σχολείων μας… Πως γίνεται τα πιο normal παιδιά να είναι αυτά που έχουν κανονική οικογένεια ενώ τα άλλα να αγωνιζόμαστε με νύχια και με πόδια να τα δώσουμε μια στάλα χαράς… ένα κίνητρο για να θέλουν να ζήσουν και να παλέψουν…

  • 14 Νοεμβρίου 2015, 15:05 | Ακ.

    Είναι έγκλημα η υιοθεσία παιδιού/ών από ομόφυλα «ζευγάρια».
    Εφόσον η φύση δεν τους χαρίζει αυτό το δώρο, τότε γιατί να το κάνουμε εμείς;
    Κατα τ’ άλλα, ας κάνουν ό,τι θέλουν. Και ας δρέψουν τους καρπούς της αμαρτίας τους (αφροδίσια νοσήματα κλπ.) Το σίγουρο είναι ότι δεν θα δρέψουν τέκνα.

  • 14 Νοεμβρίου 2015, 15:55 | Γ.Γιαννιώτης

    Δηλώνω αντίθετος με την επέκταση του συμφώνου συμβίωσης στα ομοφυλόφιλα ζευγάρια. Το δικαίωμα στην συμβίωση είναι δεδομένο και σεβαστό. Ο καθένας επιλέγει τον προσωπικό τρόπο ζωής που του αρέσει. Η Πολιτεία όμως δεν πρέπει να κατοχυρώνει νομικά τη συμβίωση αυτή διότι έτσι δυσχεραίνει τη παγίωση των ορθών προτύπων περί οικογένειας. Και, νομίζω, το οτι μια ευτυχής και επιτυχημένη οικογένεια, γεννά και καλύτερους πολίτες δεν απαιτεί αιτιολόγηση.
    Ο παρών νόμος λοιπόν στρέφεται επί της ουσίας κατά της Κοινωνίας και εν τέλει της Πολιτείας.
    Το κληρονομικό θέμα των ομοφυλόφιλων ζευγαριών (πολλά εκ των οποίων αντιμετωπίζουν την αντίδραση και την άρνηση των αρχικών τους οικογενειών) θα μπορούσε να λυθεί με μια τροπολογία ή άλλη νομοθετική παρέμβαση, απο την οποία όμως θα πρέπει να απουσιάζουν οι έννοιες της συμβίωσης-συζυγίας κλπ.
    Αναφέρω τα ανωτέρω μετά απο πολλή σκέψη και προβληματισμό, αναλογιζόμενος όσο μπορώ και τη θέση των ομοφυλόφιλων συμπολιτών μας. Η εμπειρία μου όμως γενικά αλλά και ειδικά ως τρίτεκνου οικογενειάρχη, με οδηγεί στο ανωτέρω συμπέρασμα.

  • 14 Νοεμβρίου 2015, 14:25 | Σοφία Κ

    Mέχρι τη θεσμοθέτηση πολιτικού γάμου, συμπεριληπτικού προς ομόφυλα ζευγάρια με πλήρη δικαιώματα στην παιδοθεσία, την ανάδοχη γονεϊκότητα και την υποβοηθούμενη αναπαραγωγή, τα ομόφυλα ζευγάρια και οι οικογένειες τους θα συνεχίζουν να υφίστανται διάκριση.

    Τέλος, θέλω να συγχαρώ το Υπ. Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων για τη σύσταση του οργάνου “Εθνικό Συμβούλιο κατά του Ρατσισμού και της Μισαλλοδοξίας”, το οποίο αποτελεί πάγιο αίτημα της κοινωνίας των πολιτών.

  • 14 Νοεμβρίου 2015, 14:53 | Γιώργος

    Οι Κυβερνώντες πλασάρουν ως νεωτεριστές σχέδιο νόμου για διαβούλευση. Στην ουσία συμμορφώνονται πλήρως με αποφάσεις της Ε.Ε.»κύπτοντες τον αυχένα» στα κελεύσματά της. Δεν είναι δική τους πρωτοβουλία. Δική τους πρωτοβουλία και παλικαριά θα ήταν να θέσουν ανυπέρβλητες κόκκινες γραμμές. Οι ξεθωριασμένοι κόκκινοι όμως δεν έχουν το τσαγανό να προβάλλουν αντίσταση στην ηθικά και πνευματικά παραπαίουσα Ευρώπη. Η απόφαση είναι ήδη ειλημμένη, γιατί απαιτείται πλήρης συμμόρφωση με τα ισχύοντα στην Ε.Ε. Οι νεωτεριστές της Ευρώπης όμως έχουν προ πολλού αποκλίνει από το δρόμο τον ορθό και αντινομοθετούν στο νόμο του Θεού. Το επόμενο βήμα θα είναι η νομιμοποίηση της κτηνοβασίας, που ισχύει ήδη σε χώρες της Ευρώπης και Θυμίζει τον αδιάψευστο λόγο της Γραφής:»Άνθρωπος εν τιμή ών ου συνήκε. Παρεσυνεβλήθη τοις κτήνεσι τοις ανοήτοις και ομοιώθη αυτοίς». Η πιστή συμμόρφωση προς τις επιταγές της Ευρώπης σε ένα τόσο καίριο ζήτημα, ανατρέπει εντελώς τις αιώνιες αξίες της ελληνικής κοινωνίας και μεταβάλλει τον εν τιμή δημιουργηθέντα άνθρωπο σε βοσκηματώδη ύπαρξη. Ο Νόμος αυτός δεν πρέπει να υιοθετηθεί από την Ελληνική Βουλή.

  • 14 Νοεμβρίου 2015, 14:54 | ΙΩΑΝΝΑ Χ.

    Διαφωνώ με το σύμφωνο συμβίωσης ομοφυλόφιλων, διότι είναι αντίθετο με τους νόμους της φύσης, με το νόμο του Θεού, με τις ηθικές αξίες και τις παραδόσεις μας και τορπιλίζει τον ιερό θεσμό της οικογένειας.

  • 14 Νοεμβρίου 2015, 13:40 | Έλλην

    Θεωρώ ότι το συγκεκριμένο θέμα αποτελεί μια μεγάλη παραφωνία όσον αφορά τους φυσικούς, κοινωνικούς, ηθικούς και για όσους θέλουν, Θείους νόμους.
    Όσο και αν οι εν λόγω συνάνθρωποι ως πρόσωπα είναι αγαπητοί και αποδεκτοί και ελεύθεροι να πράττουν και να απολαμβάνουν την ελευθερία που τους αναλογεί άλλο τόσο πρέπει και οι ίδιοι να σεβαστούν τους υπόλοιπους πολίτες που δεν εγκρίνουν έναν τέτοιο τρόπο ζωής ως καθιερωμένο στο ευρύτερο κοινωνικό σύνολο.
    Το να θεωρείται ένα ομόφυλο ζευγάρι ως φυσιολογικό και ακόμα χειρότερα να απαιτεί και την υιοθεσία τέκνων, αποτελεί από μόνο του διαστροφή.

  • 14 Νοεμβρίου 2015, 12:02 | Ζαχαρούλα

    Η Ελλάδα ήταν, είναι και θα είναι πάντα, παρά τις απέλπιδες προσπάθειες συστημάτων να απωλέσουν την ευλογία αυτή, ένα έθνος υπό την προστασία του Θεού. Πολλές φορές αυτοί που κατείχαν αξιώματα, πολιτικά και επιστημονικά, καταγίνονταν με το πώς θα αποσυνδέσουν την ορθοδοξία από τον ελληνισμό και εφεύρισκαν τρόπους που στην πορεία αποδεικνύονταν λίγοι μπροστά στο μεγαλείο του Κυρίου μας. Τώρα σκέφτηκαν προκειμένου να δοθεί το τελειωτικό χτύπημα στην ελληνική κοινωνία αυτό το επαίσχυντο έκτρωμα που λέγεται Σύμφωνο Συμβίωσης. Τα πρότυπα είναι μηχανισμοί που λειτουργούν παιδαγωγικά στον άνθρωπο. Το πρότυπο είναι αυτό προς το οποίο τείνω να μοιάσω μέσω της μίμησης. Άρα, πώς θα μπορέσει να αντικατασταθεί το πρότυπο της μάνας, που ακτινοβολεί αγάπη, ηρεμία, θηλυκή τρυφερότητα; Από την άλλη πώς θα μπορέσει να αντικατασταθεί η φιγούρα του πατέρα που παλεύει για την επιβίωση της οικογένειας, συμπληρώνει ως γνήσιο αρσενικό τα κενά της μητέρας και οι δύο μαζί συμπορεύονται για την οικογενειακή τελείωση;
    Αποδεκτή μπορεί να είναι η ομοφυλοφιλία ως προσωπική ιδιαιτερότητα. Ποτέ όμως ως προβαλλόμενο πρότυπο. Αρνούμαστε να δεχτούμε έναν κόσμο φτιαγμένο έτσι ώστε το φυσιολογικό, Θεός έπλασε ἄρσεν καὶ θήλυ.., να θεωρείται αφύσικο και το αφύσικο φυσιολογικό. Δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια., και ως γνωστόν η αλήθεια είναι μία… Πολλές οι οπτικές από τις οποίες την βλέπει κανείς.
    Θα μας κρίνουν για τις πράξεις μας απέναντι στις αξίες της φυλής μας οι αγέννητοι άνθρωποι και οι νεκροί και γι αυτό πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα υπεύθυνοι για τις αποφάσεις που λαμβάνουμε.

  • 14 Νοεμβρίου 2015, 12:30 | Κωνσταντίνος

    Το διευρυμένο σύμφωνο συμβίωσης αποτελεί μία κίνηση στήριξης της ισότητα των ανθρώπων ανεξαρτήτως σεξουαλικού προσανατολισμού. Το παρόν θέμα δεν αφορά τις απόψεις της ορθόδοξης εκκλησίας, αλλά τα θεμελιώδη δικαιώματα που πρέπει να υπάρχουν σε ένα δημοκρατικό κράτος.
    Ενόψει 2015, καταγράφονται πολλά περιστατικά βίαιων επιθέσεων σε άτομα της ΛΟΑΤΚΙ* κοινότητας και επίσης ‘bulling’ στο χώρο της εκπαίδευσης. Το σύμφωνο συμβίωσης είναι ένας τρόπος να καταλάβουν οι άνθρωποι, ανεξαρτήτως ηλικίας, ότι η ομοφυλοφιλία δεν αποτελεί κάτι μη φυσιολογικό, αλλά ένα αναπόσπαστο κομμάτι της κοινωνίας. Επίσης υπάρχουν άνθρωποι που φοβούνται να εκδηλώσουν τον σεξουαλικό τους προσανατολισμό και ζουν καταπιεσμένοι, επειδή μέχρι και σήμερα δεν υφίσταται η ισότητα και διαδίδονται συντηρητικές και στερεοτυπικές αντιλήψεις.
    Το παρόν νομοσχέδιο πρέπει να αποτελεί μόνο την αρχή, αφού καλύπτει μόνο κάποια από τα δικαιώματα που πρέπει να έχουν όλοι οι άνθρωποι. Η πραγματική ισότητα, θα πραγματοποιηθεί με το δικαίωμα των ομόφυλων ζευγαριών να συνάπτουν πολιτικό γάμο.

    *ΛΟΑΤΚΙ = Λεσβίες, Ομοφυλόφιλοι, Αμφισέξουαλ, Τρανσέξουαλ, Κουήρ, Ίντερσεξ

  • 14 Νοεμβρίου 2015, 12:56 | ΤΟΥΡΝΑΒΙΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

    Οχι. Όπου η αμαρτία γίνεται νόμος η καταστροφή είναι σίγουρη. Στήκετε και κρατείτε τας παραδόσεις.

  • 14 Νοεμβρίου 2015, 12:26 | ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΓΟΥΝΑΡΗ

    Ονομάζουμε το παρά φύσιν ελευθερία και κάνουμε την αμαρτία μόδα

  • 14 Νοεμβρίου 2015, 11:17 | ΞΕΝΙΑ Μ

    Και μόνο που τα ανθρώπινα δικαιώματα τίθενται σε διαβούλευση τα καθιστούν εξ αρχής ως κάτι το «διαφορετικό-μη κοινώς αποδεκτό…». Το αυτονόητο ανθρώπινο δικαίωμα υπό «αμφισβήτηση» + τα προσβλητικά σχόλια μερικών που πρέπει να ληφθούν υπόψιν… Ναι στην ισότητα, ναι στο σύμφωνο. Όλοι διαφορετικοί όλοι ίσοι και πάνω από όλα, όλοι άνθρωποι.

  • 14 Νοεμβρίου 2015, 10:26 | Κωνσταντίνος Νικόλαρος

    Δεν καταλαβαίνω γιατί το νομοσχέδιο αυτό μπαίνει σε δημόσια διαβούλευση κατά τέτοιον τρόπο, ώστε να καλούνται οι πολίτες να εκφέρουν άποψη κατά διαδικασίες που ομοιάζουν με αυτές τις του Δημοψηφίσματος. Το ξέρω ότι λέγοντας αυτό δεν λαμβάνω υπ όψιν μου άτομα που τα αφορά ή δεν τα περιλαμβάνει το νομοσχέδιο (όπως άτομα πολυσυντροφικά ή από την άλλη πλευρά, μη συμβιβαζόμενα με ένα συγκεκριμένο φύλο, μιας και δύο είναι αυτά που αναγνωρίζονται νόμιμα). Όμως κάλλιστα τα άτομα αυτά θα μπορούσαν να έρθουν σε επαφή με τις συλλογικότητες που προτιμούν, οι οποίες ασχολούνται και προωθούν τέτοια ζητήματα και να καταθέσουν τις απόψεις τους από κοινού ή ατομικά.

    Ο δημόσιος διάλογος όμως τι όφελος έχει? Γιατί πρέπει να κληθεί να αποφασίσει και συσκεφθεί η ετεροφυλοφιλική -έτσι δηλώνει ή δεν δηλώνει αλλιώς τουλάχιστον- πλειοψηφία της ελληνικής κοινωνίας για ένα θέμα που ΔΕΝ την αφορά προσωπικά, δεν αγγίζει τις ήδη νομικά κατοχυρωμένες ατομικές της ελευθερίες(στην πλειοψηφία της πάντα) περί ζητημάτων σεξουαλικότητας και φύλου. Γιατί, λοιπόν τώρα, που έρχεται δια της νομοθετικής οδού μια ακόμα μερίδα της κοινωνίας με πολύ δειλά βήματα να αναγνωριστεί ως ΙΣΌΤΙΜΗ με την πλειοψηφούσα μερίδας της, μπαίνουν σε διαβούλευση δημόσια, ζητήματα που αφορούν μια ομάδα που όσο πιο πίσω κοιτούμε στην νεότερη και όχι μόνο φυσικά ιστορία, τόσο περισσότερο απομονωμένη και καταπιεσμένη ήταν.

    Με τι κριτήρια μη αγαπητό, συντηρητικό Υπουργείο Δικαιοσύνης θέτεις σε διάλογο μεταξύ καταπιεστών και καταπιεζόμενων ζητήματα ισονομίας που αφορούν τον δεύτερο? Δηλαδή το ζήτημα της κατάργησης της δουλείας είναι ποτέ δυνατό να τεθεί σε διαβούλευση μεταξύ των σκλάβων και των ιδιοκτητών τους? Η άσκηση θρησκευτικών ελευθεριών σε αντίστοιχους Ναούς θα ήτο ποτέ δυνατό να γίνει μέσω διαλόγου μεταξύ των εδώ πλειοψηφούντων Χριστιανών και άλλων θρησκευτικών μειονοτήτων? Ο διάλογος για να έχει αποτέλεσμα, πρέπει να διεξάγεται από ισότιμες θέσεις, αλλιώς χειραγωγείται προς όφελος του ισχυρού. Τα έχει σαφώς υπόψιν του αυτά τα πράγματα ο κ. Παρασκευόπουλος όταν κάνει δηλώσεις περί της «ετοιμότητας» της ελληνικής κοινωνίας για νομική κατοχύρωση του γάμου των ομόφυλων ζευγαριών. Για την πολυσυντροφικότητα και τη νομική της θεμελίωση πόσες γενιές πρέπει να περάσουν δηλαδή?

  • 14 Νοεμβρίου 2015, 10:19 | Γιωργος Σ.

    Η Ελλαδα ηθικως κοντευει να πιασει πατο. Ας μη γινει το κερασακι στην τουρτα αυτο το αισχος. Οισοι το επιθυμουν ας πανε να ζησουν στο Παρισι και στο Αμστερνταμ.Ας σεβαστουμε εστω και την υστατη στιγμη τα ιερα και τα οσια αυτης της χωρας .

  • 14 Νοεμβρίου 2015, 09:34 | Γιωργος ΓΚ

    Το Σύμφωνο Συμβίωσης με βρίσκει να συμφωνώ και για τα ετερόφυλα και για τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια.παρακαλώ να προχωρήσετε άμεσα και για την παιδοθεσία στα ομοφυλόφιλα ζευγάρια..

    Αλλαγές

    Για το Δεύτερο Κεφάλαιο: Προσθήκη Άρθρου στο Δεύτερο Κεφάλαιο που καταργεί το άρθρο 347 του Ποινικού Κώδικα, το οποίο ορίζει διαφορετικά όρια συναίνεσης σε σεξουαλική επαφή μεταξύ δύο ανδρών. Πρόκειται για παράλογη διάκριση που αποτελεί πάγιο αίτημα της LGBTQI+ κοινότητας 3. Για το Άρθρο 11: Ο νόμος έχει προβλέψει γονική μέριμνα μόνο στην περίπτωση γέννησης τέκνου κατά τη διάρκεια συμφώνου συμβίωσης και όχι στην περίπτωση παιδοθεσίας. 4. Για το Άρθρο 9: Το Άρθρο 9 ορίζει το τεκμήριο πατρότητας. Ζητάμε αλλαγή του Άρθρου, ούτως ώστε η φράση «τεκμαίρεται ότι έχει πατέρα τον άνδρα με τον οποίο η μητέρα κατάρτισε το σύμφωνο» να επαναδιατυπωθεί ως εξής: «τεκμαίρεται ότι έχει γονείς τα μέρη του συμφώνου». Η έμφυλη διατύπωση στο Άρθρο αυτό, εκτός του ότι προκαλεί δυσκολίες στην γονεϊκότητα για τα τρανς άτομα (πόσο μάλλον με δεδομένη την έλλειψη θεσμικής αναγνώρισης της ταυτότητας φύλου), αποκλείει την αναγνώριση τεκμηρίου γονεϊκότητας σε ομόφυλους/ες συντρόφους.

  • 14 Νοεμβρίου 2015, 09:30 | ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ

    ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ

  • 14 Νοεμβρίου 2015, 01:09 | ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΕΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

    Δηλώνω και υπογράφω τα εξής: ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ

  • 14 Νοεμβρίου 2015, 01:36 | Panagiotis T

    Καταρχην να σημειωσω οτι ηδη εχω παει στη Κολαση απο τα τοσα ρατσιστικα και μισαλλοδοξα και κακα σχολια απο «δήθεν χριστιανους». Προσεχετε με την πολυ αγαπη που δινετε μην παθουμε τιποτα . Ως παιδι ετεροφυλων γονεων εξηγηστε μου εγω γιατι ειμαι ομοφυλοφιλος? Απαιτω αμεσα να ψηφιστει το νομοσχεδιο ειναι ενα βημα για την ισοτητα χωρις διακρισεις.ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ

  • 14 Νοεμβρίου 2015, 01:06 | Βασίλης Τ.

    Η εφαρμογή του συμφώνου συμβίωσης για τα ομόφυλα ζευγάρια είναι μια αυτονόητη εξέλιξη και είναι πραγματικά μια κινηση προς τη σωστή καυεύθυνση, ακόμη κι αν δεν επιλύει όλα τα προβλήματα. Πέρα από τα σημαντικά λειτουργικά θέματα που διευθετεί, αποτελεί την πρώτη επίσημη αναγνώριση της ομοφυλοφιλικής σχέσης ως ισότιμης με την ετεροφυλοφιλική και είναι το πρώτο βήμα στο να σταματήσει η συνεχής καταπάτηση των δικαιωμάτων των γκέι, που επικρατεί στην Ελλάδα εδώ και δεκαετίες.
    Ωστόσο είναι λυπηρό το ότι ένας νόμος που θα διευκολύνει τη ζωή χιλιάδων ανθρώπων χωρίς να βλάψει κανενός την ευημερία, προκαλεί τόσο οργισμένες αντιδράσεις, και μάλιστα με κριτήριο τις θρησκευτικές πεποιθήσεις. Ελπίζω πραγματικά οι αρμόδιοι να μην υποχωρήσουν μπροστά στις ισχυρές πιέσεις που θα δεχθούν, καθώς πρόκειται για μια σημαντική πληθυσμιακή ομάδα που έχει τις ίδιες υποχρεώσεις με τους υπόλοιπους πολίτες, ωστόσο αγνοείται επιδεικτικά όταν διεκδικεί τα στοιχειώδη δικαιώματα της.

  • 14 Νοεμβρίου 2015, 00:25 | ΜΑΝΟΣ

    Όχι. Δύο τριά πράγματα, μόνο που δεν έχουν θιγεί ως τώρα:
    Ποιός χρηματοδοτεί τις γκέι κοινότητες; Διαθέτουν άψογη οργάνωση, άμεση νομική κάλυψη οιασδήποτε μορφής, καλοστημένες εκδηλώσεις,μασημενη τροφή-επιχειρηματολογία,γενική προβολή και γενικώς για «μειοψηφική» «κατατρεχμένη» ομάδα φαίνεται ότι έχουν πολύ μα πολύ γερές πλάτες κεφαλαίου-διοικητικά μιλαω. Και τι σημασία έχει αυτό θα ρωτησετε; Δεν μου φαίνεται ότι είναι απλώς μια τυπική υπόθεση ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Υπάρχουν πιστεύω τρομέροι μοχλοί πίεσης συμφερόντων πίσω απο τέτοια νομοθετήματα. Ας μην είμαστε τόσο αγαθοί…
    Έπειτα, ως αναφορά στις διάσπαρτες ψυχολογικές έρευνες που ανα΄φερονται άς μην ξεχνάμε ότι η ψυχολογία είναι επιστήμη πολύ πρόσφατη και η ίδια συχνα αναιρεί τις προηγούμενες παραδοχές της. Εδώ ένα φάρμακο δοκιμάζεται 10ετίες προτού βγεί στην αγορά, και εμείς θα αρκεστούμε στα συμπεράσματα σκόρπιων κοινωνικών πειραμάτων για θέματα πολύ σοβαρότερα; Το επιχείρημα πάλι αυτά γίνονται στην φύση και στο ζωικό βασίλειο είναι άσχετο(και… ομοφοβικο) γιατί μιλάμε για ανθρώπους και επίσης στην φύση υπάρχει και ο κανιβαλισμός, τί σημαίνει αυτό;
    Τέλος καλώς η κακώς ζούμε σε μία χώρα βαθιά συντηρητική. Πώς γίνεται κάποιοι να πιστευουν ότι απλώς και μόνο με ένα νομοθέτημα αυτομάτως η κοινωνία να «βαπτισθεί» νεοφιλελευρη, προοδευτική και ανοικτή; Αυτό θα μπορούσε να προκύψει μόνο με τρόπο φυσικό. Κάθε άλλη βιαιη επιβολή ενός ξένου κυτάρου θα είχε απρόβλεπτες συνέπειες(Βλέπε πχ. ξαφνική άνοδο νεοναζισμού)
    Υ.Γ. : Κλείνω με μία επανάληψη:Ποιός χρηματοδοτεί τις γκέι κοινότητες;…

  • 14 Νοεμβρίου 2015, 00:55 | Χρήστος Πάτρα

    Επιτέλους αν πραγματικά ενδιαφέρεστε για τους ομοφυλόφιλους μην προχωρήσετε στο σύμφωνο συμβίωσης για άτομα του ίδιου φύλου. Αφήστε τους να μετανοήσουν και μην τους εξαπατάτε ότι δήθεν θα είναι όλα καλά όταν ο νόμος τους καλύπτει. Δώστε τους μια ευκαιρία να μετανοήσουν και μην τους τυφλώνετε…

  • 13 Νοεμβρίου 2015, 23:29 | Παπαδημητρ. Ιωάννης

    Αγαπώ την Ελλάδα και είμαι χαρούμενος που ζω σε αυτή τη χώρα. Γιατί αυτή η χώρα είναι ευλογημένη με πλούσια Ιστορία, γιατί ακόμα και στο παρόν διατηρεί το δικαίωμα στη διαφορετικότητά της και το σεβασμό από τη συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών – πολιτικών της προς τις διαχρονικές αξίες της.
    Σέβομαι και αγαπώ τους ομοφυλόφιλους πολίτες, εξίσου με τους φυσιολογικούς. Καταδικάζω, όπως με έμαθε η Ελληνοχριστιανική ανατροφή μου, τη διαστροφική πράξη και ακόμα περισσότερο την περήφανη κυνική ομολογία της.
    Δεν ανέχομαι και δεν αναγνωρίζω την επιβολή προστίμου για τη μη συμπόρευση με τις παρούσες Ευρωπαϊκές αξίες, σε κάτι που είναι τόσο κραυγαλέα έξω από τη δική μας, Ελληνική φύση. Δεν ανέχομαι αυτό το ζυγό. Ούτε οι πρόγονοί μας το ανέχονταν.
    Πιστεύω στην ύπαρξη των πνευματικών νόμων. Από τα αρχαία χρόνια οι πρόγονοί μας έλεγαν ότι η ύβρις φέρνει τη νέμεση (τιμωρία).
    Ελπίζω ότι η πλειοψηφία των Ελλήνων έχει την ίδια άποψη. Αν όχι, απλά προσεύχομαι για μετάνοια..
    Αυτό το νομοσχέδιο δεν πρέπει να προχωρήσει.

  • 13 Νοεμβρίου 2015, 23:59 | ΙΩΣΗΦ Β.

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΩ ΩΣ ΙΣΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗ ΚΑΙ ΓΑΜΟ ΚΑΙ ΥΙΟΘΕΣΙΑ.( -ΕΙΔΑΜΕ ΣΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΣΟ …ΤΕΛΕΙΑ ΤΑ ΠΑΝΕ ΟΙ ΕΤΕΡΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ).
    ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΩΣ ΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ. »ΤΙ ΕΙΠΑΤΕ?».

  • 13 Νοεμβρίου 2015, 23:01 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    Είναι απαράδεκτο να ψηφίζονται τέτοιοι νόμοι από μια χώρα που υποτίθεται πως έχει θρησκεία! Επίσης με την απλή λογική κάποιος καταλαβαίνει ότι αν ο καθένας «παντρεύετε» και νόμιμα πλέον με το σύμφωνο συμβίωσης θα τα ισοπεδώσουμε όλα και κανείς πλέον δεν πρόκειται να παντρεύετε αφού ο κανονικός τώρα γάμος θα είναι ένα χαρτί από το κράτος.
    Αν δεν ξυπνήσουμε σαν έθνος και δεν ενωθούμε να πράξουμε τα απολύτως απαραίτητα και σωστά με βάση τις αρχές που είχαμε πάντοτε δεν πρόκειται να φύγουμε από αυτή τη κρίση που ζούμε.
    ΟΧΙ ΣΕ ΣΥΜΦΟΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ!!!

  • 13 Νοεμβρίου 2015, 23:14 | Παύλος Πετρόπουλος

    ΝΑΙ στο Σύμφωνο Συμβίωσης, ΝΑΙ στην Υιοθεσία από ομοφυλόφιλα ζευγάρια. Οτιδήποτε άλλο, παραβιάζει βασικά πανανθρώπινα δικαιώματα.

  • 13 Νοεμβρίου 2015, 23:21 | ΠΑΝΟΣ

    Δυστυχώς η ξενόφερτη εισαγόμενη διαστροφή, για ακόμα μια φορά πασάρεται στη δύσμοιρη πατρίδα μας με το μανδύα της «προόδου». Μετά από το σύμφωνο συμβίωσης, ποιο είναι το επόμενο βήμα μας προς το γκρεμό; «Γάμος» ομοφυλοφίλων, υιοθεσία, πολυγαμία, «γάμοι» μεταξύ ομάδων, «γάμοι» με ζώα, με πράγματα, με νομικά κατασκευάσματα; Η διαστροφή δε γνωρίζει όρια δυστυχώς. Καταδικαστέα, λοιπόν, απολύτως κάθε διαστροφή, όχι όμως και οι συνάνθρωποί μας που τη φέρουν. Αυτοί θα πρέπει να συνέλθουν και να μετανοήσουν. Επιτέλους αν ενδιαφέρεται αυτό το κράτος για την οικογένεια ας στηρίξει την οικογένεια, την παραδοσιακή, φυσιολογική οικογένεια και δη την πολύτεκνη και ας σταματήσει να θεωρεί τα παιδιά τεκμήριο. Ας σταματήσει αυτή η παράλογη και γελοία μεταχείριση των κρατούντων προς την οικογένεια.
    Με αυτή πορευθήκαμε χιλιετίες. Γιατί ντε και καλά να υιοθετούμε ότι μας φέρνει ο βόθρος της Ευρώπης που οι πολιτικοί μας με το ζόρι μας επιβάλλουν. Τί καλό κάνουν για να είναι αυτή η καινοτομία καλή; Το σάπιο δέντρο σάπιους καρπούς θα βγάλει. Δεν μπορεί να βγάλει καλούς. Το έθνος μας βαδίζει προς αφανισμό και οι κρατούντες περί άλλων τυρβάζονται.
    Μέχρι εδώ λοιπόν! ΌΧΙ ΒΡΟΝΤΕΡΌ σε όλο το σχέδιο νόμου!!

  • 13 Νοεμβρίου 2015, 23:00 | Νίκος

    Δεν ξέρω γιατί όλοι όσοι δεν συμφωνούν με το σύμφωνο συμβίωσης ομοφυλόφυλων ζευγαριών, το ρίχνουν σε θρησκευτικούς λόγους, όταν έγινε δεκτό επί κυβέρνησης Ν.Δ. για ετερόφυλα ζευγάρια δεν αντέδρασε κανένας με την τσίχλα «ΚΑΤΑΡΕΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ» και τα παρόμοια που διάβασα τώρα. Είμαστε στον 21ο αιώνα, αίσχος να είμαστε ακόμα ομοφοβικοί και να θέλουμε να μείνουμε στη ΕΕ. Όσοι θέλουν κι αναζητούν θρησκευτικά στερεότυπα, ας πάνε να μεταναστέψουν στα κράτη που καταλήγουν σε -ΣΤΑΝ, εκεί θα τους δώσουν και την υπηκόοτητα και τα στερεότυπά τους, στο καλό να πάνε και να μη μας γράφουν!

  • 13 Νοεμβρίου 2015, 23:52 | Νάσος

    Χαιρετίζω την απόφαση της κυβέρνησης να επεκτείνει το Σύμφωνο Συμβίωσης και σε εμάς τους ομοφυλόφιλους. Δεν χρειαζόταν βέβαια να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση αλλά να ψηφιστεί άμεσα από τη Βουλή.

    Θα πρέπει να συνοδευτεί βέβαια από πλήθος πρωτοβουλιών κατά της ομοφοβίας.

    Επίσης, να είναι πλήρες ως προς τα δικαιώματα που δίδει στους συντρόφους έναντι της Πολιτείας (φορολογικά, ασφαλιστικά και γενικά στο σύνολο της δημόσιας διοίκησης, π.χ. συνυπηρέτηση για δημοσίους υπαλλήλους).

    Όσο για τους φωνασκούντες περί Ορθοδοξίας κλπ ας πιέσουν κανέναν Δεσπότη να διορίσει κανέναν άνεργο Θεολόγο κι ας αφήσουν τις λεσβίες και τους γκέι συμπολίτες τους να απολαύσουν την Δημοκρατία μας όπως αυτοί.

  • 13 Νοεμβρίου 2015, 22:18 | Βέρα

    Γιατί; Ήδη αρκετά δεν είναι τα προβλήματα και οι αμαρτίες μας; Γιατί να προκαλέσουμε κι άλλα; Γιατί να προκαλέσουμε την οργή του Θεού; Δε θα αντέξουμε, θα χαθούμε… κι αν δε χαθούμε εμείς, θα χαθούν τα παιδιά μας… Δε φοβάστε;

  • 13 Νοεμβρίου 2015, 22:34 | nikos

    Παρακαλώ κατανοείστε επιτέλους πως η έννοια της οικογενείας μπορεί να υπάρχει και χωρίς την ύπαρξη γάμου, συμφώνου, συμβολαίων και τελετουργικών. Παρόλα αυτά το τελετουργικό πάσης φύσεως επισημοποιεί την ένωση των ανθρώπων τόσο στους ίδιους, στον κοινωνικό περίγυρο, στο κράτος και σε κάποιους σε ότι έχουν ιερό επίσης. Κατ εμέ το σύμφωνο είναι απολύτως περιττό και το μόνο που χρειάζεται είναι η δυνατότητα σε δύο άτομα να μπορούν να παντρευτούν. Έχουμε ήδη την έννοια του γάμου και των δικαιωμάτων που καλύπτει και δεν χρειάζεται να ανακαλύψουμε εκ νέου τον τροχό (αν κάποιες εκκλησίες θέλουν να εντάξουν τους γάμους στο τελετουργικό τους ΟΚ ειδάλλως το δημαρχείο να ναι καλά). Αρκετά έχουμε ταλαιπωρηθεί. Το σύμφωνο ή ο γάμος ομόφυλων ζευγαριών, δεν είναι ο εχθρός ούτε της οικογένειας ως έννοια ούτε του γάμου. Στα 14 χρόνια που ζω με τον σύντροφό μου δεν άκουσα ποτέ κανένα αντρόγυνο να πει χωρίζουμε γιατί μένουν ο Νίκος και ο Μπάμπης απέναντι. Αντιθέτως άκουσα να χωρίζουν για ευτελή πράγματα όπως τα χρήματα, τα πεθερικά, τη ρουτίνα, το τρίτο πρόσωπο, την ανεργία και ένα σωρό άλλα.

  • 13 Νοεμβρίου 2015, 22:22 | ΜΑΡΙΑ Κ.

    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΟΒΟΣ ΘΕΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΣΑΡΚΑ.ΑΣ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΘΟΥΜΕ!!!!

  • 13 Νοεμβρίου 2015, 22:03 | Sarantis

    Ως νέος πολίτης αυτής της χώρας χαιρετίζω τη τόλμη της παρούσας να κυβέρνησης να νομοθετήσει το εν λόγω σύμφωνο συμβίωσης με βελτιώσεις που όχι μόνο προσφέρουν ισότητα και δικαιώματα που θεωρούνται αναφαίρετα σε άτομα που λόγω μη ετεροκανονικού σεξουαλικού προσανατολισμού τα έχουν στερηθεί, αλλά και αναβαθμίζουν την έννοια του συμφώνου συμβίωσης ως μια έννομη σύμβαση μεταξύ δύο προσώπων.
    Καλώς ή κακώς δεν ζούμε σε θεοκρατικές κοινωνίες προπερασμένης χιλιετίας, και στον βίο που διάγουμε οι έννομες συμβάσεις είναι το Α και το Ω. Δεν θέλω και ούτε με απασχολεί να εξισωθεί εννοιολογικά το σύμφωνο συμβίωσης με τον θρησκευτικό γάμο, αλλά όμως εφόσον ο γάμος δεν είναι μονάχα ένα θρησκευτικό μυστήριο αλλά συνεπάγεται και αλλαγές στα δικαιώματα των συμβίων, είναι ξεκάθαρα αντίθετο στην ελευθερία και τη δημοκρατία να αποκλείονται συμπολίτες μας από αυτά τα δικαιώματα. Είτε το θέλουν κάποιοι, είτε το μισούν άλλοι, τα ομόφυλα ζευγάρια υπάρχουν, βρίσκονται ανάμεσα μας και τα δικαιώματα τους καταστρατηγούνται αδιαλείπτως. Μονάχα με πράξεις απαλοιφής αυτών των ανισοτήτων μπορεί να πορευτεί μια δημοκρατική κοινωνία. Η θέσπιση του εν λόγω συμφώνου είναι ένα θετικό βήμα, αναγκαίο προκειμένου να αποκριθεί η νομοθεσία στη πραγματικότητα της κοινωνίας.
    Ευελπιστώ κατα το δυνατόν σύντομα να βελτιωθεί στην ίδια κατεύθυνση και ο νόμος για τον πολιτικό γάμο, να νομοθετηθεί η αναγνώριση ταυτότητας φύλου, να ξεμπλοκάρουν τα οποιαδήποτε κολλήματα στις ήδη υπάρχουσες νομοθεσίες.

  • 13 Νοεμβρίου 2015, 21:41 | Τσιούντα Μ.

    ΟΧΙ στον εξευτελισμό της σχέσης των δύο φύλων! Δεν μπορεί η ιερότητα του γάμου να αντικατασταθεί από μία γραφειοκρατική συνφωνία. Λοιπόν, ΟΧΙ!!

  • 13 Νοεμβρίου 2015, 21:58 | Aγγελος Χρονοπουλος

    Δυστυχώς αν και όχι υβριστικά τα σχόλια δεν αναρτώνται.
    Μάλλον πάει κατευθυνόμενα ή «διαβούλευση»..
    Προφανώς θα κάνετε αυτό που θελετε χωρίς να λάβετε υπόψιν σας τις οποίες απόψεις των πολιτών..

  • 13 Νοεμβρίου 2015, 21:26 | Βασιλική

    Διαφωνώ απολύτως με το σύμφωνο συμβίωσης. Λόγω της προόδου της επιστήμης τα τελευταία χρόνια με τη γέννηση του παιδιού αν υπάρχει κάποια αμφιβολία για το φύλο, υπάρχουν τρόποι για την ασφαλή εξακρίβωσή του. Οτιδήποτε άλλο είναι στην κρίση του καθενός, αλλά δεν μπορεί να θεσμοθετείται το παρά φύσιν.

  • 13 Νοεμβρίου 2015, 21:01 | Κωνσταντίνος

    ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ.
    Ο ελληνικός λαός είναι στην συντριπτική του πλειοψηφία Ορθόδοξος! Το Σύνταγμά μας είναι στον όνομα της Αγίας Τριάδος. Σύμφωνα με την πίστη μας η ομοφυλοφιλία είναι πάθος. Θεσμοθετώντας το σύμφωνο συμβίωσης, γίνεσθε αντίθετοι με το θέλημα του Θεού, τον λαό και τελικά με το ίδιο το Σύνταγμα, το οποίο πρέπει να υπηρετείτε.

  • 13 Νοεμβρίου 2015, 21:03 | Ιωάννης Ηλιόπουλος

    Διαφωνώ με την επέκταση του συμφώνου δήθεν ελεύθερης συμβίωσης σε ζεύγη ομοφύλων. Δεν είναι δικαίωμα που χρήζει νομοθετικής κατοχύρωσης, εφόσον οι ισχύουσες διατάξεις για την αυτοδιάθεση και την αυτοδιαχείριση του σώματος καλύπτουν όλες τις περιπτώσεις. Αντιθέτως, αποτελεί ανατροπή της οντολογίας του ανθρώπινου προσώπου.

  • 13 Νοεμβρίου 2015, 20:56 | ΚΑΛΛΙΟΠΗ

    Θα ήθελα να εκφράσω την αντίθεσή μου για το σύμφωνο συμβίωσης ομοφυλοφίλων.
    Μπορεί ορισμένοι συνάνθρωποι μας να ακολουθούν αυτόν τον τρόπο ζωής και σχέσεων, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι αυτός πρέπει να νομιμοποιηθεί. Δεν απορρίπτουμε τους ανθρώπους, καταδικάζουμε όμως τις παρα φύσιν σχέσεις.Διαφωνώ πλήρως με αυτό το νομοσχέδιο ΤΕΡΑΣ… Πρέπει να αποσυρθεί ΑΜΕΣΑ! Μερικοί λόγοι:- Πρόκειται για οριστικό ξεθεμελίωμα και γκρέμισμα του θεσμού της Οικογενείας!
    – Κατάργεί την ανθρώπινη αξιοπρέπεια
    – Διαλύει την ηθική και πνευματική υπόσταση του ανθρώπου
    – Καταστροφικό για την ΕλλάδαΌσο και αν προσπαθείτε κύριοι δεν θα καταφέρετε να πείσετε, ότι οι άρρωστες αυτές και παρά φύσιν σχέσεις αποτελούν υγιή τρόπο ζωής. Δεν ειναι δημοκρατία ούτε και πρόοδος το να ψηφίζεται νόμος ο οποίος αντιβαίνει στη φύση μας! Για σκεφτείτε λίγο τι θα νιώθει αυτό το παιδί που θα προέρχεται από μια ομόφυλη οικογένεια… Θα νιώθει υπερήφανο; Η μήπως και αυτό θα το χρησιμοποιήσετε σαν επιχείρημα για να καταργήσετε εντελώς τις ετερόφυλες οικογένειες (ωστε να μην νιώθουν μειονεκτικά αυτά τα παιδιά).Γιατί να πάμε εναντίον στις Προδιαγραφές που με τόση σοφία θέσπισε ο Κατασκευαστής μας;
    Γιατί να πάμε εναντίον στον Νόμο του Θεού;Ο Θεός έπλασε δύο φύλα: Άνδρα και Γυναίκα και ευλόγησε τον μεταξύ τους Γάμο. Επιτέλους, σεβαστείτε ένα από τα του ελληνικού λαού…ΟΧΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΜΟ!!!

  • 13 Νοεμβρίου 2015, 20:48 | Ελένη Α.

    Διαφωνώ εντελώς με το Σύμφωνο Διαβίωσης.
    Έχω όμως μία απορία και θα ήθελα να σας την εκφράσω:
    Τελικά, αφού θα κάνετε αυτό που αποφασίζουν » Α Λ Λ Ο Ι » για σας,
    ποιό σκοπό υπηρετεί η δική μας γνώμη;

  • 13 Νοεμβρίου 2015, 20:11 | Αντωνης

    ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΧΙ.

  • 13 Νοεμβρίου 2015, 20:02 | Αλεξάνδρα

    Διαφωνώ. Το θεωρώ προσβολή της ανθρώπινη ύπαρξη και κοινωνίας.

  • 13 Νοεμβρίου 2015, 20:31 | Γεωργιος Κουτσιαυτης

    Η συγκεκριμένη διαβούλευση αποτελεί απόδειξη της ηθικής ,διανοητικής,πολιτισμικής και κοινωνικής κατάπτωσης της πολιτείας που προσπαθεί να νομοθετήσει ενάντια στα ήθη,έθιμα,αξίες και πρότυπα των ελλήνων που ιστορούν χιλιετίες υπάρξεως στον ελλαδικό χώρο.Ο Αριστοτέλης στα μετεωρολογικά αναφέρει τους πρώτους έλληνες ως κατοίκους ανάμεσα στον αχελώο και τον άραχθο.Δεν θα εξετάσουμε χρονικά πότε εμφανίζεται ελλήνων πολιτεία,όμως μπορούμε να εξετάσουμε το αδιάψευστο στοιχείο ότι σε αυτή τη χώρα πότε δεν θεωρήθηκε η ομοφυλοφιλία ως πρότυπο,αξία,προσόν,φιλοσοφία,λογική σχέση ή οτιδήποτε άλλο που θα εκλαμβανόταν ως ενθαρρυντικό προς αυτή την επιλογή ατομικά ή συλλογικά.Αντιθέτως οι έλληνες από τη ρίζα της δημιουργίας τους ως έθνος με συντεταγμένη πολιτεία αποστρέφονται μια τέτοια κατάσταση και θεσπίζοντας νόμους(βλ. Αισχύνης κατά Τιμάρχου),προστάτευαν την κοινωνία από εκτροχιασμό και εκφυλισμό των ιδίων παραδόσεων και αξιών.Τα αποτελέσματα του προϊόντος αυτού του πολιτισμού είναι η βάση του ευρωπαϊκού και για πολλούς του παγκόσμιου πολιτισμού.Αποτελέσματα που αντί να αναδεικνύετε και να υπερασπίζεστε ως άμεσοι κληρονόμοι,προσπαθείτε να απεμπολίσετε,να ταχθείτε απέναντι,χωρίς καμία λογική και φανερή αιτία.Αν δυο πρόσωπα επιθυμούν να συμφωνήσουν σε θέματα κληρονομιάς ή οιασδήποτε οικονομικής φύσης,μέχρι τώρα υπάρχει νομική πρόβλεψη και ιδιωτικά συμφωνητικά για να ορίσουν διακριτά κάθετι υλικό.Ως και συμφωνητικά για οικόπεδα στη σελήνη έχουν προβλεφθεί!Ακόμη και συμφωνητικά προσώπων που έχουν υποστεί κρυογονική.Είναι άτοπο να πιστέψει κάποιος ότι υπάρχει περιορισμός προσώπων σήμερα ώστε να συνάψουν συμφωνία μεταξύ τους για θέματα οικονομικά,εμπορικά κτλ.
    Το συγκεκριμένο σύμφωνο οπότε δεν έρχεται να προσθέσει κάτι ουσιαστικό στο συγκεκριμένο τομέα.Αποτελεί προσπάθεια αναγνώρισης δυο προσώπων ως όμοια στην κοινωνία δίπλα σε δύο πρόσωπα που επέλεξαν το θεσμό του γάμου,όπως αυτός ορίζεται ως σήμερα από κάθε πλευρά(Κοινωνική,ηθική,ψυχολογική,νομική κ.α).Βιολογικά δεν θα μπορούσαν ποτέ με βάση την εως σήμερα γνωστή επιστήμη να καταστούν όμοια ζευγάρια.Η φυσιολογία,η γενετική και η ιατρική συμφωνούν στο λογικό επιχείρημα ότι μεταξύ δύο ομοφυλόφιλων το ανθρώπινο είδος ΔΕΝ αναπαράγεται,δεν εξελίσσεται γενετικά.Καθώς κι αν ήταν φυσιολογικό τότε αν η ανθρωπότητα μετατρεπόταν σε ζευγάρια ομοφυλοφίλων θα αφανιζόταν.Διότι η μόνη οδος διαιώνισης του είδους χωρις να παραβούμε τους νόμους της φύσης είναι η ένωση ανδρός και γυναικός.Οποιοσδήποτε άλλος τρόπος δε νοείται στο ανθρώπινο είδος ως φυσικός.Αφού λοιπόν ιστορικά απέχουν από το ελληνικό γένος παρόμοιες σχέσεις ,ως σχέσεις ξένες και αποκρουστικές ως προς τα ελληνικά ήθη και μη αποδεκτές από το σύνολο,βιολογικά δεν μπορούν να σταθούν αυθύπαρκτες παρά μόνον ύστερα από παρέμβαση στη φύση,οικονομικά δεν προκύπτει κάποιο κώλυμμα που χρειάζεται ρύθμιση ,αφου το νομοθετικό πλαίσιο βρίθει διατάξεων για φυσικά πρόσωπα και τρόπους επίλυσης οποιασδήποτε διαφοράς προκύπτει,δεν υφίσταται λόγος δημιουργίας μιας ιδιαίτερης νομικής κατάστασης που θα προσπαθήσει να εξισώσει ανόμοια πράγματα με σκοπό την ταύτισή τους.
    Οπότε αφού τα ζεύγη ομοφυλοφίλων υπολείπονται σε βασικά στοιχεία υπάρξεως σε σχέση με κοινά ζευγάρια δεν μπορούν να ομοιάζουν μεταξύ τους.
    Κατά συνέπεια αναφερόμαστε σε άλλου είδους σχέση,που διαφέρει ριζικά απο τα ζευγάρια που προκύπτουν ύστερα από γάμο,ο οποίος θεσπίζεται ως βασικό κύτταρο της ελληνικής κοινωνίας.Η διαστρέβλωση του όρου και νοήματος αυτού του κυττάρου με την προσπάθεια ταύτισης του με μια ηδονική,σαρκική σχέση αποτελεί προσβολή στην πολιτισμική κληρονομιά των ελλήνων,εμπεριέχοντας τη χριστιανική ταυτότητα τους που συνταγματικά θεμελιώνεται και προστατεύεται στο πρώτο άρθρο του και κατ επέκταση αποτελεί ισοπέδωση της ηθικής τάξης που επιβιώνει ως σήμερα.
    Η ελληνική πολιτεία λειτουργεί για πρώτη φορά με τόσο μένος εναντίον της ιστορίας,της παραδόσεως και των ιδανικών του έθνους.Είναι λυπηρό να εκτελείται τέτοια ενέργεια από έλληνες.

  • 13 Νοεμβρίου 2015, 20:03 | Αθηνά

    Διαφωνώ με το Σύμφωνο Συμβίωσης το θεωρώ απαράδεκτο.

  • 13 Νοεμβρίου 2015, 19:30 | Δημήτρης Κουτρίκης

    Εξαιρετική πρόταση, με πολύ θετικές προεκτάσεις στον τομέα των ίσων δικαιωμάτων.

    Είναι σκοταδιστικό και παρανοϊκό μια θρησκευτική πίστη – κάτι κατεξοχήν προσωπικό και μη-επιστημονικό (και συχνά μη-ανθρωπιστικό) – να καθοριζει την πολιτική ενος σύγχρονου ευνομούμενου κράτους.

    Επιπλέον, για να καθυσηχάσω όσους προσπέφτουν σε σφάλμα της λογικής σκεφτόμενοι πως το Σύμφωνο Συμβίωσης θα οδηγήσει στην Ομοφυλοφιλική Υιοθεσία και ύστερα θα γίνουμε όλοι γκέι και θα εξαφανιστεί ο Ελληνισμός και ύστερα η Ανθρωπότητα θα σβήσει και θα καταρρεύσει το Σύμπαν, τονίζω πως Επιστημονικές Έρευνες υποστηρίζουν πως παιδιά υιοθετημένα από ομοφυλόφιλα ζευγάρια δεν παρουσιάζουν κάτι το ψυχοσωματικά διαφορετικό σε σχέση με παιδιά παραδοσιακών ετεροφυλόφιλων οικογενειών (όπως ήταν και αναμενόμενο, δεδομένου του τεράστιου κοινωνικού ιστού εκτός της άμεσης οικογένειας με τον οποίο κάθε παιδί έρχεται σε επαφή):

    http://whatweknow.law.columbia.edu/topics/lgbt-equality/what-does-the-scholarly-research-say-about-the-wellbeing-of-children-with-gay-or-lesbian-parents/

    http://journalistsresource.org/studies/society/gender-society/same-sex-marriage-children-well-being-research-roundup