Άρθρο 01: Σύσταση

Η συμφωνία δύο ενήλικων προσώπων, ανεξάρτητα από το φύλο τους, με την οποία ρυθμίζουν τη συμβίωσή τους (σύμφωνο συμβίωσης) καταρτίζεται αυτοπροσώπως με συμβολαιογραφικό έγγραφο. Η ισχύς της συμφωνίας αρχίζει από την κατάθεση αντιγράφου του συμβολαιογραφικού εγγράφου στο ληξίαρχο του τόπου κατοικίας τους, το οποίο καταχωρίζεται σε ειδικό βιβλίο του Ληξιαρχείου.

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 23:35 | Μάρια Παπαδοπούλου

    Το Ελληνικό κράτος θα πρέπει να αναγνωρίσει τους γάμους και τα σύμφωνα άλλων χωρών της Ε.Ε.

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 23:39 | Aimilios

    ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 23:11 | Άγγελος

    καὶ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὸν ἄνθρωπον, κατ᾿ εἰκόνα Θεοῦ ἐποίησεν αὐτόν, ἄρσεν καὶ θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς καὶ εὐλόγησεν αὐτοὺς ὁ Θεός(…) Έτσι αναφέρει η παλαιά διαθήκη τουλάχιστον και την ενστερνίζονται όλοι οι Άγιοι της Ορθοδόξου εκκλησίας μας. Θα μου πείτε ασφαλώς όλοι εσείς οι προοδευτικοί ΠΟΙΑ παλαιά διαθήκη και ΠΟΙΟΙ Άγιοι; Δεν θα μπω στη διαδικασία να αποδείξω τα αυταπόδεικτα
    απλώς απορώ και εξίσταμαι ΠΩΣ στην ΕΛΛΑΔΑ μας κοιτίδα της Ορθοδοξίας συγχωρέσαμε τέτοια κατάπτωση και βρωμιά. Θέλετε πιο απτές αποδείξεις; Ψάξτε στα γεννητικά σας όργανα να δείτε πως Ανδρός και γυναικός αλληλοσυμπληρώνονται. Μπορούν δυο άνδρες να τεκνογονήσουν; Ομοίως δυο γυναίκες. Γιατί αδελφοί μου εθελοτυφλείτε; Δεν περιμένω απο τους μεγάλους του κόσμου τούτου κατανόηση καθώς δικό τους το σχέδιο είναι. Περιμένω από εσάς τους απλούς καθημερινούς να τρέξετε στο πετραχήλι του παπά να σπάσετε τα δεσμά σας. Η Ελλάδα μας χάνεται. Σας παρακαλώ πριν είναι πολύ αργά για όλους μας ΜΕΤΑΝΟΙΑ… Θα υποφέρουμε και περισσότερα από όσα περνάμε. Ψηφίζω ΟΧΙ στο σύμφωνο αυτό του Διαβόλου.

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 23:06 | Aimilios

    ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΚΥΝΙΣΜΌ

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 22:29 | Ιωάννου Δημήτρης

    Όχι στο Σύμφωνο Συμβίωσης. Δεν έχω να κάνω κάποιο σχόλιο… Απλά αίσχος!!!!

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 22:22 | αγγελακης αθανασιος

    ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΕΒΑΣΤΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΛΩΝ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΤΗΝ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΟΜΟΦΥΛΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ!ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΦΥΣΙΚΟ ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΚΡΙΤΟΥς ΡΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ!ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ!

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 22:23 | ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ

    Διαφωνώ κάθετα με το σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης.Δεν τιθεται θέμα προκατάληψης απέναντι στους ομόφυλους.Θεωρώ ότι θα πρέπει να σταματήσουμε ως κοινωνία να βλέπουμε το ανώμαλο ως φυσιολογικό,το λάθος ως σωστό και το ανήθικο ως ηθικό.Δεν είναι δυνατον να θετουμε σε κίνδυνο το μέλλον των παιδιών μας και να αλλάζουμε ριζικά το θεσμό της οικογένειας. Γιατί το να έχουμε «φόβο» Θεού είναι απαρχαιωμένη αντίληψη; Γιατί το να προάγουμε την ελληνορθόδοξη παράδοσή μας είναι οπισθοδρομικό; Στο βωμό του δήθεν εκμοντερνισμού θα θυσιάσουμε την οικογένεια;

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 22:15 | αλέξης

    πάντως ακόμα κι οσοι δηλώνουνε χριστιανοί και είναι γιατί πιστεύουνε ουσιαστικά στην καινή διαθήκη και στα διδάγματα της, να ξέρετε οτι δεν υπαρχει κανένα θεμα της πιστεως και του χριστου με την ομοφυλοφιλια. ουτε καν τα σοδομα καηκανε επειδη ητανε γκει εκει περα.
    Ειναι τραγελαφικο το πως εχουνε παραποιησει τα παντα μεσα σε ενα βιβλιο μονο και μονο για να δαιμονποιησουν την ανθρωπινη σεξουαλικοτητα. προτεινω να διαβασετε σχετικη βιβλιογραφια απο καταξιωμενους θεολογους επιστημονες οπως τον Boswell ο οποιος ανελυσε τις ταχαμ καταδικαστικες επιστολες του παυλου και απεδειξε οτι οχι μονο δεν σχετιζονται με την ομοφυλοφιλια σαν προτιμηση η επιλογη, αλλα ουδεμια σχεση εχουνε κι ολας.

    http://www.10percent.gr/periodiko/teyxos19/484-2008-10-09-12-42-14.html

    ενα ενδιαφερον αρθρο

    πίστη και ομοφυλοφιλία

    του Νίκου Μελά

    Όσοι πιστεύουν ότι η Καινή Διαθήκη καταδικάζει την ομοφυλοφιλία καλύτερα να ψάξουν αλλού για επιχειρήματα.
    Οι τρεις προτάσεις κατά της ομοφυλοφιλίας που συναντά κανείς στην Καινή Διαθήκη δεν βρίσκονται σε κανένα από τα Ευαγγέλια, αλλά είναι γραμμένες από τον απόστολο Παύλο, έναν εβραίο πρώην διώκτη των Χριστιανών που ανένηψε, τον μόνο που δεν ήταν μαθητής του Χριστού, που δεν τον είχε δει ή ακούσει ποτέ.

    Η πρώτη αναφορά βρίσκεται στην επιστολή του Παύλου προς Ρωμαίους 1:26-27

    (προηγείται το κείμενο: [οι ειδωλολάτραι] γνώντες τον Θεόν, ουχ ως Θεόν εδόξασαν ή ευχαρίστησαν, αλλ’ εματαιώθησαν εν τοις λογισμοίς αυτών…)

    δια τούτο παρέδωκεν αυτούς ο Θεός εις πάθη ατιμίας.
    αι τε γαρ θήλειαι αυτών μετήλλαξαν την φυσικήν χρήσιν εις την
    παρά φύσιν. ομοίως τε και οι άρρενες αφέντες την φυσικήν χρήσιν
    της θήλειας εξεκαύθησαν εν τη ορέξει αυτών εις αλλήλους άρσενες εν
    άρσεσιν την ασχημοσύνην κατεργαζόμενοι και την αντιμισθίαν, ην έδει της πλάνης αυτών εν εαυτοίς απολαμβάνοντες

    (συνεχίζει το κείμενο: Και καθώς ουκ εδοκίμασαν τον Θεόν έχειν εν επιγνώσει, παρέδωκεν αυτούς ο Θεός εις αδόκιμον νουν, ποιείν τα μη καθήκοντα..)

    Η προς Ρωμαίους επιστολή δεν καταδικάζει την ομοφυλόφιλη συμπεριφορά των ειδωλολατρών στην οποία «παρέδωκεν αυτούς ο Θεός» (να μην το ξεχνάμε) ως συμπεριφορά «ενάντια στη φύση» με την έννοια της προσβολής του «φυσικού νόμου». Στην εποχή του Παύλου δεν υπήρχε η έννοια του «φυσικού νόμου», αλλά αναπτύχθηκε πολλούς αιώνες αργότερα. Κατά τον Παύλο, η ομοφυλόφιλη συμπεριφορά των ειδωλολατρών γίνεται θέμα συζητήσεως ως «υπερβολική και παράξενη», αποτέλεσμα της αδυναμίας τους να αντιληφθούν και να λατρέψουν τον πραγματικό Θεό. Δεν υπάρχει εδώ κάτι καταδικαστικό για την ομοφυλόφιλη συμπεριφορά. Η ειδωλολατρία είναι το πρόβλημα.

    Η δεύτερη αναφορά βρίσκεται στην 1η επιστολή προς Κορινθίους 6:9-10

    ούτε πόρνοι, ούτε ειδωλολάτραι, ούτε μοιχοί, ούτε μαλακοί, ούτε αρσενοκοίται, ούτε πλεονέκται, ούτε κλέπται, ούτε μέθυσοι, ούτε λοιδοροί, ούτε άρπαγες βασιλείαν Θεού ού κληρονομήσουσι.

    Και η τρίτη στην 1η επιστολή προς Τιμόθεον 1:10

    Δικαίω νόμος ου κείται, ανόμοις δε και ανυποτάκτοις, […]αρσενοκοίταις […]και ει τι έτερον τη υγιαινούση διδασκαλία αντίκειται κατά το ευαγγέλιον της δόξης του μακαρίου Θεού

    Αυτές οι δύο επιστολές χρησιμοποιούνται συχνά ως απόδειξη του ότι οι μαλακοί (παθητικοί ομοφυλόφιλοι κατά την κρατούσα μετάφραση) και οι αρσενοκοίτες (ενεργητικοί) είναι αμαρτωλοί και δεν θα κληρονομήσουν την βασιλεία του Θεού, δηλαδή θα πάνε στη Κόλαση. Όμως στην πραγματικότητα πρόκειται για έναν πόλεμο λέξεων. Τι σήμαινε «αρσενοκοίτης» και τι «μαλακός» την εποχή που γράφτηκε η επιστολή;

    Ένα πρόβλημα στην κατανόηση αρχαίων κειμένων είναι η διαφορετική αντίληψη που μπορεί να έχουμε με τους συγγραφείς για τον κόσμο που μας περιτριγυρίζει και για τη γλώσσα που μιλάμε. Με την πάροδο του χρόνου οι έννοιες των λέξεων μπορεί να αλλάζουν από αμυδρά μέχρι εντελώς, ώστε το «προφανές» νόημα μιας λέξεως (απλής ή σύνθετης) να μην είναι στην πραγματικότητα τόσο αυτονόητο. Για παράδειγμα το «καλός» στα αρχαία ελληνικά σημαίνει «ωραίος», στα νέα ελληνικά είναι το αντίθετο του «κακός». Το «αγαθός» στα αρχαία σημαίνει «καλός», στα νέα «απονήρευτος, αφελής». Ακόμη και μέσα στην ίδια γλώσσα η «ανάλυση» μιας λέξης δεν μας δίνει πάντοτε το σωστό νόημα. «Χρηματιστής» δεν είναι αυτός που χρηματίζει, «προαγωγός» δεν είναι αυτός που δίνει προαγωγές και ο «πολιτικός μηχανικός» δεν είναι ούτε πολιτικός, ούτε και μηχανικός. Αν δεν έχουμε περισσότερες πληροφορίες κινδυνεύουμε να παρερμηνεύσουμε πολλά. Έτσι το να δογματίζουμε πάνω σε παρερμηνευμένες έννοιες είναι από γελοίο μέχρι επικίνδυνο (Ίσως γι’ αυτόν τον λόγο το κείμενο αναφοράς στο Κοράνι είναι το αραβικό πρωτότυπο και απαγορεύεται να μεταφραστεί σε οποιαδήποτε γλώσσα. Μόνον ερμηνεύεται).

    Η ακριβής έννοια της λέξεως «αρσενοκοίτης» στα αρχαία κείμενα δεν μας είναι γνωστή και η μετάφρασή της, προβληματική. Δεν χρησιμοποιείται από κανέναν κλασσικό συγγραφέα όπως ο Ηρόδοτος, ο Πλάτων, ο Αριστοτέλης, ο Πλούταρχος, ούτε από τους εβραίους Φίλωνα και Ιώσηφο, ούτε από τους Ψευδο-Λουκιανό, Σέξτο Εμπειρικό και Λιβάνιο. Απουσιάζει από όλες τις χριστιανικές πηγές γραμμένες στα ελληνικά: Διδαχή, Τατιανός, Ιουστίνος μάρτυς, Ευσέβιος Καισαρείας, Κλήμης Αλεξανδρείας, Γρηγόριος Νύσσης, Ιωάννης Χρυσόστομος. (Ιδίως η απουσία της λέξης από τον εξαιρετικά ομοφοβικό Χρυσόστομο αποδεικνύει ότι δεν μπορεί να σχετίζεται με την ομοφυλοφιλία). Παρομοίως λατίνοι θεολόγοι των πρώτων χριστιανικών αιώνων (Τερτυλλιανός, Αρνόβιος, Λακτάνιος, Αυγουστίνος) που σχολιάζουν την ομοφυλοφιλία δεν επικαλούνται ποτέ τις «καταδικαστικές» παραγράφους του Παύλου με την λέξη αρσενοκοίτης.

    Θα μπορούσε να αναφέρεται και σε ομοφυλόφιλο σεξ, αλλά υπήρχαν άλλες λέξεις, ειδικές για αυτό. Η χρήση της από τους λίγους αρχαίους συγγραφείς που την χρησιμοποίησαν και μέσα από τα συμφραζόμενα των κειμένων παραπέμπει περισσότερο σε κάποιο είδος οικονομικής εκμετάλλευσης, πιθανόν με σεξουαλικά μέσα: βιασμό, σεξ (όχι κατ’ ανάγκη ομοφυλόφιλο) με οικονομικά κίνητρα /εκβιασμό, πορνεία, προαγωγή σε πορνεία ή κάτι σχετικό. Δεν είναι τυχαίο ότι σε κείμενα με καταλόγους αμαρτημάτων κατατάσσεται ανάμεσα στα οικονομικά εγκλήματα και όχι στα σεξουαλικά.

    Όσο για το «μαλακός» τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα γιατί οι αναφορές στη λέξη αυτή στην αρχαιοελληνική γραμματεία είναι συχνότερες από ό,τι το «αρσενοκοίτης». Ο Ξενοφών χρησιμοποιεί τον όρο για το «οκνηρός», ο Επίκτητος για αυτόν που προτιμά την εύκολη ζωή και αποφεύγει τις δυσκολίες της φιλοσοφίας, ο Πλούταρχος, ο Ιώσηφος Φλάβιος και ο Δίων Κάσσιος για το «δειλός» (και οι τρεις έζησαν την γύρω στην εποχή που γράφτηκαν οι επιστολές του Παύλου). Στην αρχαία λογοτεχνία «μαλακοί» είναι οι άντρες που ζουν μέσα στον πλούτο και τη πολυτέλεια, αυτοί που κάνουν έκλυτη ζωή. Πουθενά δεν αναφέρεται ούτε υπονοείται η παθητική ομοφυλόφιλη επαφή.

    Εν ολίγοις: ο ισχυρισμός ότι η Καινή Διαθήκη (βλ. Ο Θεός) καταδικάζει την ομοφυλοφιλία είναι αβάσιμος και επιστημονικά αναπόδεικτος. Η προσπάθεια των θεολόγων και παπάδων να ερμηνεύσουν τις τρεις επιστολές του Παύλου ως λίβελο κατά των ομοφυλόφιλων προβάλλει περισσότερο τους ευσεβείς τους πόθους, τον ρατσισμό και την μισαλλοδοξία τους. Ενδεχομένως και την κρυφή ομοφυλοφιλία και τον πανικό τους, όχι όμως την αλήθεια.

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 22:37 | Θεοφόρος

    Διαβάζοντας σχόλια χρηστών, παρακαλώ όλους να μη δημοσιεύουν σχόλια που χαρακτηρίζονται από άγνοια της πραγματικότητας και βασίζονται σε υποκειμενικότητες, στερεότυπα, προκαταλήψεις, σκόρπιες απόψεις… αν δεν έχεις βιώσει κάτι, δεν μπορείς να συμπεράνεις για αυτό.

    ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΕΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ!!!

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 22:15 | Παναγιώτης Ζαμάνης

    Διάβασα το Σχέδιο του Νόμου και αντιπαραβάλλοντας αυτό με το κείμενο του Νόμου 3719/2008 (ΦΕΚ 241/Α’/26.11.2008) παρατήρησα ότι το περιεχόμενο αυτού σε ποσοστό 90 τοις εκατό περιέχεται στο κείμενο του ισχύοντα νόμου.
    Διερωτήθηκα για ποιο λόγο αυτή η επανάληψη. Είναι τροποποίηση και συμπλήρωση του νόμου 3719/2008;
    Αν η απάντηση είναι «Ναι», τότε γιατί δεν γινόταν μία τροποποίησή του για την οποία θα αρκούσε ένα μόνο άρθρο με λίγες λέξεις που θα αναφέρονταν σε ρυθμίσεις που θα ίσχυαν προκειμένου περί συμφώνου συμβίωσης μεταξύ ομοφύλων;
    Αν η απάντηση είναι «Όχι», τότε γιατί γίνονται :
    Α. Αναφορές
    α) σε «οικογένεια»,
    β) σε διατάξεις του ισχύουν σε «γάμο»,
    γ) σε «σχέσεις των συζύγων από το γάμο»,
    δ)για διατροφή μετά τη λύση του συμφώνου
    ε) ότι «εφαρμόζονται αναλόγως οι διατάξεις για τη διατροφή μετά το διαζύγιο»,
    Β. Επαναλήψεις ή Ασάφειες ή ενδεχόμενες σκοπιμότητες
    α) Στο άρθρο 5 προσδιορίζονται οι μεταξύ των σχέσεις δύο ομοφύλων που έχουν συνάψει σύμφωνο συμβίωσης και λέει ότι για αυτές «εφαρμόζονται αναλόγως οι διατάξεις για τις σχέσεις των συζύγων από το γάμο». Μα στην περίπτωση «γάμου» έχουμε «τον σύζυγο» και «την σύζυγο». Εδώ ποια ή ποιός θα παίζει το ρόλο «του συζύγου»και ποιός ή ποια θα παίζει το ρόλο «της συζύγου» ια να έχουμε ανάλογη εφαρμογή ; Μήπως τελικά θέλουμε να καταργήσουμε από τη γλώσσα μας τη λέξη «σύζυγος» γιατί αυτό θέλει μία μικρή μειοψηφία πολιτών να επιβάλλει στην πλειοψηφία μέσω της Πολιτείας αγνοώντας Σύνταγμα, παραδόσεις και πολιτισμό;
    β) γιατί επικαλείται – άρθρο 8 – την αναλογική εφαρμογή διατάξεων του Αστικού Κώδικα «που αφορούν τους συζύγους» (εκεί έχουμε κληρονομικό δικαίωμα μεταξύ παντρεμένων διαφορετικού φύλου. Σε ομόφυλα ζευγάρια δεν έχουμε διαφορετικότητα φύλου. Ποιά κληρονομεί ποιά από τις δύο και ποιός κληρονομεί ποιόν από τους δύο;) ,
    γ) γιατί επαναλαμβάνει στο άρθρο 9 το περιεχόμενο του ταυτάριθμου άρθρου του νόμου 3719/2008 που αναφέρεται στο «τεκμήριο πατρότητας» ;(Το περιεχόμενό του αναφέρεται σαφώς σε σύμφωνο συμβίωσης δύο προσώπων διαφορετικού φύλου. Γατί μπαίνει στο σχέδιο νόμου);
    δ) το ίδιο παρατηρούμε και στο άρθρο 11 όπου επαναλαμβάνεται το περιεχόμενο του άρθρου 10 του νόμου 3719/2008 το οποίο αναφέρεται στη «γονική μέριμνα». Μια και τα ομόφυλα ζευγάρια δεν μπορούν να γεννήσουν παιδιά, άρα δεν μπορεί να γίνουν«γονείς», για ποιά παιδιά αναφέρεται η υποχρέωση της άσκησης γονικής από κοινού μέριμνας; Μήπως εμμέσως δίνει δυνατότητα υιοθεσίας ή έχει ως σκοπό σε κάποιο μεγάλο νομοσχέδιο να περάσει ως τροποποίηση με 2-3 λέξεις; Ή μήπως απώτερο σκοπό έχει με μία συμβολαιογραφική πράξη ένας /μία από αναφερόμενους στο σύμφωνο συμβίωσης να ονομάζεται «πατέρας» και ο άλλος «μητέρα» ας είναι και άνδρας για να υπάρξει ο όρος «γονείς»;
    ε) Αν δύο γυναίκες που έχουν συνάψει σύμφωνο συμβίωσης, η μία εξ αυτών, μετά την έξοδό της το βράδυ που πήγε κάπου και «τα έτσουξε» λίγο παραπάνω και μετά συνευρέθηκε με έναν άγνωστο σ’αυτή άνδρα με αποτέλεσμα αργότερα να γεννήσει ένα παιδί, η δε άλλη γυναίκα του συμφώνου δεν έχει καμία διάθεση να καταγγείλει το σύμφωνο, τότε τί γίνεται με το παιδί που θα γεννηθεί; Ποιός είναι ο «πατέρας», ποιος έχει τη γονική μέριμνα κ.λπ. Θα έχουμε «παιδιά’ μόνο με «γονείς» και όχι με «πατέρα» και» μητέρα»; Και αν ο φυσικός πατέρας αναγνωρίσει ταυτό το παιδί, χωρίς η άλλη του συμφώνου να έχει αντίρρηση, τότε τι θα έχουμε; Ποιά είναι η «οικογένεια» του παιδιού; Δύο «μαμάδες» και ένας πατέρας; Και αν γεννήσει και δεύτερο, τότε μπλεκόμαστε ακόμη περισσότερο.
    ε) Με όσα αναγράφονται στο άρθρο 14 του σχεδίου νόμου (Τροποποίηση διατάξεων του Αστικού Κώδικα) διαφαίνεται ότι αργότερα το σύμφωνο συμβίωσης θα μετεξελιχθεί σε «γάμο» μια και σ’ αυτό γίνεται αναφορά σε ετερόφυλα ζευγάρια, αλλιώς δεν εξηγείται η παράθεσή του ια τα ομόφυλα ζευγάρια που αναφέρεται το σχέδιο νόμου.
    Παραγνωρίζοντας ότι
    α) Τα περισσότερα προβλήματα, τη νομοθετική λύση των οποίων θέλουν οι ενδιαφερόμενοι ομόφυλοι, θα μπορούσαν να ρυθμιστούν με την υπογραφή ενός συμφώνου συγκατοίκησης με τον/ τον ή την/την σύντροφο.
    β) Αγνοείται το σχετικό άρθρο(16(3) της Παγκόσμιας Διακήρυξης Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων όπου αναφέρεται: «Η οικογένεια είναι η φυσική και θεμελιώδης μονάδα της κοινωνίας και χρειάζεται να προστατεύεται από την κοινωνία και το κράτος»
    γ) Δεν ευσταθεί ο ισχυρισμός του κυρίου Υπουργού ότι με αυτό το σχέδιο νόμου επιδιώκεται «ισορροπία μεταξύ της ιδιωτικής αυτονομίας και της ανάγκης προστασίας των οικογενειακών σχέσεων, με βάση τις αρχές της ισότητας και της αλληλεγγύης. Πρόκειται μεν για μια σύμβαση, δημιουργούνται ωστόσο οικογενειακές σχέσεις μεταξύ αυτών που την συνάπτουν». Επίσης με αυτό δεν εξασφαλίζεται «η απόλαυση της οικογενειακής ζωής», μια και σε συμβίωση δύο ομοφύλων δεν έχουμε «οικογένεια». Έχουμε τη συνύπαρξη δύο ατόμων του ιδίου φίλου η οποία δημιουργείται κυρίως για την ικανοποίηση σεξουαλικών αναγκών. Δεν νομίζω ότι θα βρεθούν 2 γυναίκες ή άνδρες ηλικίας πάνω των 50-55 ετών που στο μέλλον θα κάνουν σύμφωνο συμβίωσης. Ατοί οι άνθρωποι τις όποιες υποχρεώσεις της μιας ή της άλλης προς την άλλη, ή του ενός προς τον άλλο, τις ρυθμίζουν μόνες/νοι κάλλιστα χωρίς να χρειάζεται κάποιο «σύμφωνο» ή επισημοποίηση της συμβίωσής τους.
    Είμαι απόλυτα βέβαιος ότι η πλειονότητα των ομοφύλων που θα συνάψουν σύμφωνο συμβίωσης, όταν θα φθάσουν σε μία ηλικία που δεν θα μπορούν να ικανοποιήσουν τις μεταξύ των ηδονιστικές απολαύσεις, θα προβαίνουν σε λύση του συμβολαίου συμβίωσης των.
    Αυτό το σχέδιο, όπως έχει γραφεί, ή είναι αποτέλεσμα προχειρότητας, ή έχει σκοπιμότητα να επιτύχει την ψήφισή του από όλους εκείνους τους βουλευτές που υπάρχουν σήμερα και οι οποίο ήσαν και βουλευτές το 2008 και είχαν ψηφίσει το νόμο 3719/2008. Αλλιώς δεν μπορώ να εξηγήσω τις επαναλήψεις που προανέφερα.

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 21:39 | Θωμάς

    1) ΔΕΝ υπάρχει ανθρώπινο δικαίωμα που είναι ΑΝΤΙΘΕΤΟ με την ανθρώπινη φύση!

    2) Εν έτει 2015 , έχοντας την εμπειρία χιλιετιών, οι κοινωνίες πρέπει να στηρίζουν την φυσιολογική οικογένεια, το κύτταρο της κοινωνίας, την μόνη που συντελλεί στην ΠΡΟΟΔΟ του κοινωνικού συνόλου!

    3) Ειδικά η ελληνική κοινωνία, εδώ και αιώνες, τροφοδοτείται με ήρωες και αγίους αναθρεμμένους σε υγιείς, συνειδητά χριστιανικές οικογένειες. Θα υπήρχε ένας Μέγας Βασίλειος (αλήθεια, οι νεοέλληνες διαβάσαμε τα έργα του;) αν δεν υπήρχε μια υγιής εστία να αναπτυχθεί;

    4) Η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι η μόνη που υπερασπίζεται τα ανθρώπινα δικαιώματα εδώ και 2 χιλιετίες (βλ. δικαιώματα γυναίκας, παιδιού,κατάργηση δουλείας), πολύ πριν έρθουν διεθνείς συνθήκες που καταπατούνται την επόμενη της υπογραφής τους, από τους ίδιους μάλιστα τους υπογράψαντες!

    5) Η Ορθόδοξη Εκκλησία καταδικάζει την αμαρτία και όχι τον αμαρτωλό, τις πράξεις και ποτέ τα πρόσωπα!

    6) Δήθεν «επιστημονικές απόψεις» δεν είναι απαραίτητα και ανθρωπιστικές-ηθικές. Να έχουμε υπ’όψη μας ότι εν έτει 2015 το να σκοτώσει κάποιος έμβρυο 3 μηνών,να κάνει έκτρωση δηλαδή, ακόμα και αν αυτό δεν πάσχει από θανατηφόρα ασθένεια (π.χ. μεσογειακή αναιμία), είναι απολύτως σύμφωνο με τις διεθνείς κατευθυντήριες οδηγίες! Αυτός (και χειρότερος) είναι ο ΔΥΤΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ που κάποιοι ονειρεύονται και στην Ελλάδα!

    Για όλους τους ανωτέρω λόγους, ΔΗΛΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΣΤΟ «ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ»!

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 21:36 | Χρήστος

    Κύριε υπουργέ, οι νόμοι σας είναι ανώτεροι των νόμων της φύσεως και του Δημιουργού;
    Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησέ μας.

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 21:33 | ΣΤΕΛΛΑ

    Δεν συμφωνώ.Καταστρέφουν την ίδια τους τη ζωή.Ας μην ξεπεράσουμε τα Σόδομα και τη Γομόρα!

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 21:18 | maria – 28 ετων

    Ο καθένας στην προσωπική του ζωή έχει το δικαίωμα να κάνει ότι μα ότι θέλει αρκεί αυτό το κάτι να μην επηρεάζει τους γύρω του και τις επόμενες γενιές. Η ομοφυλοφιλία είναι τις περισσότερες φορές επιλογή παρά κάποιο οργανικό πρόβλημα. Με την νομιμοποίηση αυτή στην ουσία γίνεται η αρχή για την νομιμοποίηση πολλών πραγμάτων όπως του ότι αύριο τα παιδιά μας θα μεγαλώσουν θα λένε ναι να δοκιμάσω αυτό γιατί είναι μόδα. Είμαι κάθετη στο να επιτρέψω τα παιδιά μου να ακολουθήσουν την ανηθικότητα γιατί απλά είναι μόδα! Για να προλάβω μερικούς έξυπνους αν είναι έτσι να επιτρέπεται και η κάνναβη, ο μαζοχισμός και ότι άλλο σάπιο έχει γεννήσει το μυαλό του ανθρώπου στο όνομα του ότι είμαι σύγχρονος άνθρωπός και έχω δικαιώματα. Ας κάνουν ότι θέλουν στην κρεββατοκαμαρα τους όμως εγώ γιατί να υποχρεώσω το ανήλικο παιδάκι μου και τα ανιψάκια μου να το ανέχονται? αυτή είναι και η σύμφωνη γνώμη των δύο κολλητών μου φίλων που ναι ζευγάρι ομοφυλόφιλοι χρόνια τώρα και το θεωρούν ντροπή μόνο και μόνο γιατί οι νέες γενιές θα μεγαλώσουν χωρίς να το χουν ψάξει αν θα το θέλουν πραγματικά …. απλά ας το σκεφτούμε όλοι σοβαρά αυτό… Η Δημοκρατία είναι ισοδύναμο της ελευθερίας και η ελευθερία η δικιά μου ξεκινάει εκεί που αρχίζει η ελευθερία του άλλου. Ναι έχουν δικαιώματα αλλά έχουμε και εμείς και τα παιδιά μας. Στην τελική αν ηταν τοσο καλο η χώρα μας θατοχε θεσπισει ήδη και όχι στην νεότερη ιστορια της αλλα απο την αρχαιότητα ως λικνο του πολιτισμου που είμαστε… ουτε η ιστορια μας όυτε ο πολιτισμος ουτε η θρησκεια μας παραπεμπουν στα συγκεκριμενα…

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 20:37 | Δήμητρα Κοντοβά

    Διαφωνώ με το Σύμφωνο Συμβίωσης το θεωρώ απαράδεκτο.
    Η Ελλάδα δεν πρέπει να γίνει Νεκρά Θάλασσα από την αμαρτία των Σοδομιτών

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 20:27 | Μαρία Τρομπούκη

    Διαφωνώ και παρακαλώ να αποσύρετε ένα νομοσχέδιο που κανείς δεν γνωρίζει τι επιπτώσεις θα έχει στην εξέλιξη των μελλοντικών κοινωνιών. Αντί να διευκολύνετε τις κανονικές και θεσμοθετημένες στις συνειδήσεις των αιώνων οικογένειες να μπορέσουν να επιβιώσουν φέρνοντας παιδιά στον κόσμο, ώστε να μην καταντήσουμε κοινωνία γερόντων και ιδιόρρυθμων ζευγαριών, που πέραν της προσωπικής τους ικανοποίησης δεν έχουν να προσφέρουν τίποτε στο κοινωνικό σύνολο, βιάζεστε να κάνετε νόμο, γιατί δήθεν σέβεστε τις ατομικές ελευθερίες. Την κοινωνία που γερνάει, την πατρίδα μας που κινδυνεύει να αλλοιωθεί σε βαθμό μη αναγνωρίσιμο πότε θα την σεβαστείτε;Με τι νόμους θα κατοχυρώσετε την επιβίωσή της;

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 20:16 | Καλλιόπη Δαϊναβά

    Δηλωνω κατα του συμφωνου συμβιωσης. Διαφωνώ πλήρως με το εν λόγω νομοσχέδιο, διότι διαλύει ακόμα περισσότερο την ήδη ταλαιπωρημένη οικογένεια.Να μη γίνει η Πατρίδα μας Σοδομα και Γόμορρα.

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 20:49 | Βλάχου Ειρήνη

    Διαφωνώ ριζικά με μια τέτοια νομοθέτηση. Δεν είναι αυτό σεβασμός της ατομικής ελευθερίας, είναι ισοπέδωση της κοινωνίας και διαστροφή της φυσικής πορείας της οικογένειας. Πώς είναι δυνατόν να παίρνει μορφή νόμου μια κατάσταση διαστροφής; Παρακαλώ να ξαναδείτε το θέμα με γνώμονα το μέλλον της πατρίδας μας που επέζησε στηριγμένη στις δικές της αρχές, αξίες και παραδόσεις.

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 20:46 | Πηνελόπη

    Οι σχέσεις μεταξύ ομοφύλων είναι παρά φύσιν. Γιατί σκεπτόμαστε να νομιμοποιήσουμε το λάθος; Είναι σαν να νομιμοποιούμε την κλεψιά…

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 20:37 | Ευφροσύνη

    Δεν συμφωνώ. Το προτεινόμενο σύμφωνο συμβίωσης θα διαλύσει την οικογένεια. Σε τι περιβάλλον θα μεγαλώσουν τα καημένα τα παιδιά, που θα υιοθετήσουν αυτά τα «ζευγάρια»;

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 20:05 | Αγγέλα Καρανάσιου

    Δε συμφωνώ με το σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης… ας μην προσποιούμαστε τους φιλελεύθερους και δημοκράτες υποστηρίζοντας θέσεις που είναι οφθαλμοφανώς αντίθετες με τη φύση… ας το ψάξουμε το θέμα και μετά να αποφανθούμε… υπάρχουν ιατρικά συνέδρια με πορίσματα ξεκάθαρα σχετικά με το παρά φύσιν του θέματος. Αγάπη προς όλους τους ανθρώπους αλλά στώμεν καλώς!

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 19:01 | Στυλιανη Λεφα

    Διαφωνώ. παρακαλώ να αποσείρει το Ελληνικό κράτος αυτό το νομοσχέδιο. Αυτός ο τρόπος ζωής δεν ειναι σύμφωνος με τον Άγιο Νόμο του Θεού, ωστόσο ο καθένας μπορεί να ζει όπως θέλει, αλλά δεν σημαίνει ότι πρέπει ένα κράτος να προβαίνει σε καθιέρωση νόμου και γι’ αυτά τα πράγματα. Δεν είναι απλό. Η προώθηση αυτού του νόμου θα επιφέρει αρνητικές συνέπειες. Μη φυσιολογικές….

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 19:26 | Κασσιανή Δρακονταιδή

    Διαφωνώ με την ψήφιση του συμφώνου συμβίωσης ομόφυλων ζευγαριών. Η Ελλάδα πρόσφερε ιδέες και αξίες διαχρονικές στην Ευρώπη και στην ανθρωπότητα γενικότερα και δεν μπορεί τώρα να σέρνεται πίσω από δήθεν ευαισθησίες των Ευρωπαίων για ανθρώπινα δικαιώματα άθετώντας τον εαυτόν της και τη χριστιανική της παράδοση και πίστη. Μήπως είναι καιρός να πειτε και κάποιο ΟΧΙ στην ισοπεδωτική πολιτική της Ευρώπης; Αλήθεια τους πιστεύετε κ. Υπουργέ; Πόσα ανθρώπινα δικαιώματα καταπατούνται καθημερινά και δεν ενδιαφέρονται να τα δουν κατάματα; Πού είναι η ευαισθησία τους τώρα που τόσα ανυπεράσπιστα παιδιά πνίγονται καθημερινά στο στο Αιγαίο, γιατί ζητούν το αυτονόητο «Το δικαίωμα στή ζωή»; Μήπως όλη αυτή η ευαισθησία τους είναι στάχτη στά μάτια μας για να κρύψουν ενοχές που τους βαραίνουν και μένουν αναπάντητες;
    ΟΧΙ, κ. Υπουργέ, Χίλιες φορές ΟΧΙ.

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 19:10 | Ευφροσύνη Σπετσιέρη

    Δεν συμφωνώ να ψηφιστεί το νομοσχέδιο. Είναι αντίθετο με τη συνείδησή μου και τους νόμους του Αγίου Θεού. Ο Θεός έκανε δυο φύλλα ανθρώπων. Ωστόσο αν κάποιοι θέλουν να ζουν μη φυσιολογικά δεν σημαίνει ότι το κράτος πρέπει να τους νομιμοποιεί την κάθε τους πράξη. Όπως μη φυσιολογικό είναι τα φυτά να έχουν τις ρίζες επάνω και τους καρπους και τα φύλλα κάτω. Αν αυτό συνέβαινε δεν θα το θεωρούσαμε φυσιολογικό. Αποσείρετε άμεσα το νομοσχέδιο αυτό.

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 19:30 | panos

    ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ!!!!!!

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 19:16 | Ευφροσύνη Τσακανίκα

    Δεν συμφωνώ με το νομοσχέδιο που θέλει το Υπουργείο να προωθήσει. Δεν είναι σύμφωνο με τους νόμους του Θεού.

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 19:55 | Γιώργος Γ

    Είμαι έγγαμος ετεροφυλόφιλος άνδρας και θεωρώ οτι είναι επιτέλους ώρα να αναγνωριστεί στα ομοφυλόφιλα ζευγάρια το δικαίωμα του να υφίστανται με κοινωνικό και νομικό πρόσωπο. Κατ’επέκτασιν ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ με το συγκεκριμένο νομοσχέδιο. Σε δεύτερο επίπεδο -και ορμώμενος από πολλά σχόλια που διάβασα -θεωρώ οτι είναι ώρα να ξεκινήσει ένας ουσιαστικός διαχωρισμός του κράτους από την εκκλησία. Τα γεγονότα στο Παρίσι της 13ης Νοεμβρίου 2015 αποτελούν περίτρανη απόδειξη για το που μπορεί να οδηγήσει ο θρησκευτικός φανατισμός.

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 18:39 | Αγγελική Καλύβα

    «Ἄνθρωπος ἐν τιμῇ ὤν οὐ συνῆκε παρασυνεβλήθη τοῖς κτήνεσι τοῖς ἀνοήτοις καί ὁμοιώθη αὐτοῖς»
    Διαφωνώ και διαμαρτύρομαι έντονα για την επέκταση του συμφώνου συμβίωσης και στα ομόφυλα ζευγάρια. Οι ανθρώπινες κοινωνίες οικοδομούνται πάνω στο βασικό τους κύτταρο την οικογένεια. Ποιο θα είναι το μέλλον της ανθρωπότητας αν διαλυθεί η οικογένεια; Αντί να ενισχυθεί με νόμους και ψηφίσματα ο διαχρονικός θεσμός της οικογένειας, ώστε οι νέοι να τολμούν να προχωρούν στη δημιουργία οικογένειας έχοντας αρωγό το κράτος, ο κ. Υπουργός με την πρόταση αυτού του νόμου ξεθεμελιώνει ό,τι έχει ακόμα απομείνει στην πατρίδα μας όρθιο, μιμούμενος άλλες Ευρωπαϊκές χώρες που εν ονόματι του δήθεν σεβασμού στα ατομικά δικαιώματα καταπατούν ηθικούς θεσμούς και νόμους που σεβάστηκαν οι αιώνες και κράτησαν όρθιες τις κοινωνίες.

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 18:30 | Διονυσία Τσιγκάνου

    Διαφωνώ. Δηλώνω την αντίθεσή μου στο νόμο αυτό που αποτελεί κατάφωρη παράβαση του νόμου του Θεού.
    Δεν καταδικάζω τα πρόσωπα αλλά τη νομιμοποίηση ενέργειας μιας μειοψηφίας ανθρώπων που δεν είναι φυσιολογική.

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 18:50 | Ειρηνη Γκραικιωτου

    Δηλώνω την αντίθεσή μου στο προωθούμενο νομοσχέδιο. Ο νόμος αυτός αποτελεί κατάφωρη παράβαση του νόμου του Θεού.

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 17:50 | Κασσιανή Δρακονταειδή

    ΟΧΙ στο απαράδεκτο νομοσχέδιο. Προσβάλει τα Ελληνικά ήθη και την παράδοσή μας. Ζητώ να αποσυρθεί άμεσα.

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 17:20 | Ελένη Τ.

    Διαφωνώ με το Σύμφωνο Συμβίωσης. Αποτελεί οπισθοδρόμηση σε έθιμα και θεσμούς ειδωλολατρικών εποχών, ενώ η ευκολία συνάψεως και λύσεως του συμφώνου συμβιώσεως, χωρίς μάλιστα αριθμητικό περιορισμό, φέρνει την Ελλάδα, σε θεσμικό επίπεδο, πολύ κοντά στην πολυγαμία των μουσουλμανικών κοινωνιών. Ως Ορθόδοξη Ελληνίδα διαφωνώ γιατί πλήττει το θεσμό της οικογένειας.

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 17:23 | Νικος

    Δηλωνω και υπογραφω τα εξης:ΟΧΙ στο συμφωνω συμβιωσης.

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 17:00 | Νικος

    Δηλωνω και υπογραφω τα εξης:ΟΧΙ στο συμφωνω συμβιωσης.
    Κυριε υπουργε μεγαλωσατε και σεις με την μητερα σασ και τον πατερα σας.Ντροπη σας που νομιμοποιειτε τα παντα.

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 17:29 | ΒΑΙΟΣ ΒΑΙΟΠΟΥΛΟΣ

    Διαμαρτύρομαι για την όλη φιλοσοφία του νομοσχεδίου. Δεν μπορεί να εξισώνεται το δικαίωμα στον φυσιολογικό γάμο με μία σεξουαλική ιδιαιτερότητα που θα επισύρει συνέπειες συγκρότησης ανώμαλης οικογένειας, καταργώντας τα καταξιωμένα από τον παγκόσμιο πολιτισμό πρότυπα του πατέρα και της μητέρας! Τι σύζυγοι θα είναι αυτοί και τι παιδιά θα μεγαλώσουν; Επιτέλους μας ενδιαφέρει μόνον να νομιμοποιούμε οποιαδήποτε ατομική ιδιοτροπία και να την εξισώνουμε με το πιο θεμελιώδες κύτταρο της κοινωνίας που είναι η οικογένεια; Φτάνει πια η διαστροφή και η διαπόμπευση με αυτή την νομιμοποίηση των κατά τα άλλα συμπαθών ομοφυλοφίλων!Δεν πρέπει να αμνηστεύουμε το πάθος τους, που είναι εξώφθαλμα αφύσικο,αλλά να τους στηρίζουμε σε ένα προσωπικό τους αγώνα επανόρθωσης και επανένταξης, πιστεύοντας ότι μέσα στη χριστιανική προοπτική της μετάνοιας ο ομοφυλόφιλος καταξιώνεται και αγωνίζεται να εξαγνιστεί και όχι να ενθαρρύνεται να διαστρέφεται πιο πολύ και να παρασύρει κι άλλους. Κι ας μην ξεχνάμε, πολλοί από τους αδελφούς μας αυτούς έγιναν έτσι παρασυρόμενοι, με αγωγή όχι τόσο σωστή στην παιδική τους ηλικία (μαλθακή ή ακραία) με αυταρχικά πρότυπα πατέρα ή μητέρας κ.α. κι όχι πάντα από την γέννησή τους, κάτι που υποστηρίζεται και από ειδικούς..είναι σαν να λέμε ότι κάποιος γεννήθηκε κλέφτης και έχει το νόμιμο δικαίωμα να παραμείνει κλέφτης, εις βάρος των άλλων!Το αλλοπρόσαλλο πάθος των ομοφυλοφύλων προσβάλει και προκαλεί και παρασύρει ίσως, με το κριτήριο της ηδονής για την ηδονή.. Όταν γίνεται φυσιολογικά όπως ο Θεός το έβαλε στον καθένα μας, έχει την θέση του στην ψυχοσωματική ενότητα άνδρα και γυναίκας(μήπως δεν πρέπει να τους αποκαλούμε έτσι τους ανθρώπους λόγω»υποκρυπτόμενου» ρατσισμού;). Έχετε σκεφθεί πόσους συνανθρώπους μας διαφθείρει και παρασύρει αυτή η προσπάθεια νομιμοποίησης; Κι αν σε άλλες νεωτερικές ξένες συνήθειες και νόμους λέμε ΟΧΙ γιατί προσβάλουν την αξιοπρέπειά μας, την ελευθερία μας και βασικά ανθρώπινα και εργασιακά δικαιώματα, γιατί δηλαδή πρέπει οπωσδήποτε να συμφωνήσουμε σε κάτι νεωτερικό αλλά ουσιαστικά οπισθοδρομικό και απάνθρωπο! Δεν συμφωνώ με τους ακραίους ισλαμιστές που σκοτώνουν βάρβαρα τους ομοφυλόφιλους συνανθρώπους μας, στερώντας τους το δικαίωμα της ευκαιρίας για επανόρθωση..Αυτό είναι πέραν πάσης λογικής και βάρβαρο από κάθε άποψη, γιατί όλοι μας, επομένως και οι ομοφυλόφιλοι έχουμε ψυχή αθάνατη και ξεχωριστά χαρίσματα με δυνατότητα αλλαγής και σωτηριώδους μετάνοιας..Κάνω έκκληση να λυπηθείτε τους νέους και τα παιδιά μας, που θα τους φορτώσουμε με πειρασμούς ασήκωτους, κινδυνεύοντας τα ίδια να χαρακτηριστούν ρατσιστές επειδή είναι φυσιολογικοί! Αλήθεια, έχουμε χάσει την έννοια του Φυσιολογικού! Ό,τι γουστάρει ο καθένας πρέπει να αναγνωρίζεται από την πολιτεία το ίδιο με την τιμημένη οικογένεια, όπως την ξέρουμε μέχρι τώρα; Με όλα τα παραπάνω δεν καταδικάζω αμετάκλητα τον ομοφυλόφιλο, αλλά την πράξη του!Όλοι αγαπητοί ο ένας για τον άλλον είμαστε, αλλά σαν καλοί αδελφοί και φίλοι επισημαίνουμε και ελέγχουμε ο ένας στον άλλον τα λάθη μας.Ούτε εμείς οι «φυσιολογικοί» είμαστε σωστοί πάντα, αλλά πρέπει να δείχνουμε υπομονή και κατανόηση στις δυσκολίες και δυναμίες του άλλου, όχι όμως να τις αμνηστεύουμε! Συγχωρούμε αλλά δεν δικαιώνουμε τους πάντες και τα πάντα!

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 17:43 | ΜΑΡΙΑΝΘΗ ΖΙΧΝΑΛΗ

    Θεωρώ πως είναι προτιμότερο να αφήσουμε τον θεσμό της οικογένειας
    να λειτουργήσει όπως ήταν μέχρι τώρα, χωρίς νομοθετικές μεταρρυθμίσεις
    που θα τον οδηγήσουν σε επικίνδυνες περιπέτειες.
    Παράλληλα να αναζητηθούν άλλοι τρόποι για την ουσιαστική προστασία
    όλων των ιδιαιτεροτήτων.
    Ήδη, άλλωστε, πρόκειται να συσταθεί
    «Εθνικό Συμβούλιο κατά του Ρατσισμού και της Μισαλλοδοξίας»,
    όπως αναφέρεται στο Δεύτερο Κεφάλαιο του παρόντος Σχεδίου,
    που θα έχει αυτό ακριβώς σαν στόχο.

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 17:36 | Κιρμανίδου Βασιλική

    Αν παμε πισω πισω στην ιστορια σε παγκοσμιο επιπεδο,θα πεσουμε αναμφισβητητα στον ισραηλιτικο λαο,στην ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ δηλαδη αυτο το χρονικο διαστημα που παγκοσμιως ονομαστηκε ΠΡΟ ΧΡΙΣΤΟΥ….Καποια στιγμη λοιπον της τοτε ιστοριας βλεπουμε τι εγινε με τα ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΓΟΜΟΡΑ εξ ου και ΣΟΔΟΜΙΣΤΕΣ….οπου βεβαιως σωθηκε μονον ο ΛΩΤ ανηψιος του ΑΒΡΑΑΜ…Ερχομενοι τωρα στην ΜΕΤΑ ΧΡΙΣΤΟΝ εποχη ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ομιλει με πασα λεπτομερεια για το καυτο θεμα της ομοφυλοφιλιας στην ΠΡΟΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ επιστολη του και ειδικα στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1- ΣΤΙΧΟΙ 18-32 και ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2-ΣΤΙΧΟΙ 1-16 οπου συντομα τελειωνουν οι στιχοι αυτοι στη ΔΕΥΤΕΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ και ΤΕΛΙΚΗ ΚΡΙΣΗ του κοσμου απο τον ΚΥΡΙΟ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ…Ειναι για ολους πολυ ευκολο να τα διαβασουμε και να τοποθετηθουμε αναλογα…Εγω παντως προτιμω να παραμεινω στο πλευρο του φιλου μου ΠΑΥΛΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ…

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 17:45 | Κ.Κοχλίδης

    Τάσσομαι ΚΑΤΑ του συγκεκριμένου νομοσχέδιου. Τάσσομαι ΥΠΕΡ της Ελληνικής οικογένειας και των ορθοδόξων παραδόσεων και αξιών.
    Τέτοιου είδους νομοθετήματα δημιουργούν μόνο προβλήματα μιας και το σύνολο του Ελληνικού λαού δεν πρόκειται ποτέ να τα αποδεχτεί, εάν πράγματι είστε δημοκράτες προχωρήστε σε δημοψήφισμα, όχι μόνο για το σύμφωνο συμβίωσης άλλα και για όλους τους νεωτερισμούς (που κτυπούν Έθνος Εκκλησία και Παράδοση) που έχετε στο μυαλό σας.

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 16:11 | ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΒΟΥΛΓΑΡΟΠΟΥΛΟΥ

    ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΕΚΡΑ ΘΑΛΑΣΣΑ;
    ΘΑ ΤΗΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΗΝ ΝΕΚΡΑ ΘΑΛΑΣΣΑ ,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΧΝΟΣ ΖΩΗΣ ΑΦΟΥ ΠΕΡΙΕΧΕΙ
    ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΛΥΜΕΝΩΝ ΑΝΟΡΓΑΝΩΝ ΣΤΕΡΕΩΝ ΟΥΣΙΩΝ(ΧΛΩΡΙΟ, ΝΑΤΡΙΟ,
    ΜΑΓΝΗΣΙΟ , ΚΑΛΙΟ, ΘΕΙΩΔΕΣ ΟΞΥ).ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΑΛΑΤΙ ΣΕ ΠΟΣΟΣΤΟ 24% ΔΗΛΑΔΗ
    ΔΕΚΑ ΦΟΡΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΕΡΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ.
    ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΡΑ ΤΗΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΕΡΕΙΠΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ
    ΓΟΜΟΡΑ .ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΘΕΙΑΦΙ ΕΠΕΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΚΑΙ ΕΚΑΨΕ ΤΙΣ ΔΥΟ ΑΥΤΕΣ
    ΠΟΛΕΙΣ.ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΚΗΣ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ…
    ΑΣ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΦΩΤΕΙΝΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΣΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ
    ΣΩΣΤΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ,ΑΣ ΜΗΝ ΤΑ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΣΕ ΝΕΚΡΕΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ…

    ΣΤ. ΒΟΥΛΓΑΡΟΠΟΥΛΟΥ
    ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ – ΕΘΕΛΟΝΤΡΙΑ ΕΕΣ

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 16:09 | Δ.Ρούσσος

    Διαφωνώ κάθετα με το εν λόγω νομοσχέδιο/σύμφωνο συμβίωσης, διότι είναι αντίθετο με τους νόμους της φύσης και τις ηθικές αξίες της χώρας μας.
    Τάσσομαι υπέρ των πατροπαράδοτων Ελληνοχριστιανικών παραδόσεων και του ιερού θεσμού της οικογένειας. Αρκετά με τις νέες τάσεις και άρρωστες κατευθύνσεις από ηθικά «άρρωστους» συντάκτες.

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 16:20 | ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗΣ

    Ὄχι στό «Σύμφωνο Συμβίωσης» καί στήν ἐπέκτασή του γιά τά ὁμόφυλοφιλα ζευγάρια. Ὄχι στό κυοφορούμενο ἔγκλημα.

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 16:51 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

    Διαφωνώ κάθετα με το νόμο που νομιμοποιεί την συμβίωση ομόφυλων ζευγαριών. Είναι ξένο με την Ορθόδοξη Ελληνική οικογένεια. Δεν αρμόζει σε άνθρωπο τέτοιου είδους συμπεριφορά. Είναι διαστροφή… Μακριά από την Ελλάδα μας τέτοιου είδους νεωτερισμοί.

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 16:38 | Δημητριος Καραγιαννης

    Γαμος μεταξυ αδρων η και γυναικων δεν υπαρχει.Ειναι βλασφημια και προσβολη για τον Χριστινισμο και για το ελληνικο εθνος.Να παραμεινει ο ορος συμβιωση και τιποτα παραπανω.

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 16:45 | Αλέξανδρος Βαγιωνάς

    Ως ορθόδοξος χριστιανός δηλώνω την αντίθεση μου στο παρόν νομοσχέδιο. Είναι αδιανόητο το κράτος να προωθεί την ομοφυλοφιλία μέσω της επίσημης αναγνώρισης ομοφυλόφιλων ζευγαριών. Κάθε υγιής θεσμός κοιτάει πώς να περιορίσει τέτοια φαινόμενα κι εδώ εμείς συζητάμε για το αντίθετο!

    Διερωτώμαι όμως, πως το κράτος, προσπαθώντας να εξαλείψει μία υποτιθέμενη ανισότητα, υποχρεώνει με το παρόν άρθρο τους χριστιανούς να δεχθούν την ύπαρξη ομοφυλόφιλων «οικογενειών» κατά παράβαση της θρησκευτικής τους συνείδησης;

    Η ελευθερία της θρησκευτικής συνείδησης είναι απαραβίαστη σύμφωνα με το άρθρο 13 του συντάγματος.

    Για να γίνει πιο κατανοητό το παραπάνω προσθέτω και αυτή την είδηση:
    http://www.wsj.com/articles/court-rules-baker-cant-refuse-to-make-wedding-cake-for-gay-couple-1439506296

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 16:03 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ

    Διαφωνώ απόλυτα με την ψήφιση του συγκεκριμένου νομοσχεδίου για τα ομόφυλα ζευγάρια!!Δηλώνω κατά του σύμφωνου συμβίωσης! Είναι ξεκάθαρα ένας αντίχριστος νόμος που μας έχουν υποχρεώσει οι δανειστές (Ευρώπη) να νομιμοποιήσουμε και στην χώρα μας! Μην το κάνετε! Ελλάδα δημαίνει Ορθοδοξία!!!

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 16:20 | Ρωμανιάδου Εύγενία

    Οχι στο σύμφωνο συμβίωσης των ομοφυλόφιλων. Δηλώνω την αντίθεσή μου και ζητώ την απόσυρση του νομοσχεδίου. Θέλουμε μια κοινωνία υγιή με νόμους σύμφωνους με τους φυσικούς νόμους καί κυρίως σύμφωνους με το Νόμο του Θεού.

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 15:02 | Θεοφόρος

    Διαφωνώ κάθετα! Σεβόμαστε την επιθυμία τους να ζουν όπως εκείνοι πιστεύουν ότι κάνουν καλό στον εαυτό τους, όμως δεν μπορούμε να αποδεχτούμε κάτι παρά φύσιν. Αν θέλουν να ζουν έτσι, ας ζουν… να μη το νομιμοποιήσουμε όμως και να το θεωρούμε φυσιολογικό. Πάντως θα πρέπει να ξανασκεφτούμε εάν είναι ελευθερία να ζούμε όπως θέλουμε… Μήπως είμαστε σκλάβοι των παθών μας; Και σε αυτό ευθύνη έχει και η σύγχρονη κοινωνία που προωθεί το μη φυσιολογικό, καθώς το φυσιολογικό θεωρείται πλέον παρωχημένο. Αυτή είναι η μόδα της εποχής, αυτή πρέπει να ακολουθήσουμε. Μήπως κάποτε πρέπει να βροντοφωνάξουμε και ένα «ΟΧΙ» από το να σκύβουμε συνεχώς δουλικά το κεφάλι, με το φόβο μη δε γίνουμε αποδεκτοί ή θεωρηθούμε «συντηρητικοί», όπως θέλουν να λένε οι λεγόμενοι » προοδευτικοί», υπέρμαχοι της παγκοσμιοποίησης και της ομοιομορφίας; Ποια είναι η «πρόοδος»; Το παρά φύσιν; Η υποδούλωση στα κατώτερα ένστικτα;
    Έτσι κι αλλιώς, αυτός ο τρόπος ζωής εξαρτάται από κοινωνικούς και όχι γενετικούς παράγοντες… Ο Θεός έπλασε άνδρα και γυναίκα, όχι ενδιάμεσο φύλο.
    Σκεφτείτε και τα παιδιά που υιοθετούνται από αυτές τις «οικογένειες»… να μεγαλώνουν με 2 μαμάδες ή 2 μπαμπάδες… πόσο δυστυχισμένα θα είναι στη ζωή τους; Αυτό θα φανεί και από μελλοντικές έρευνες.
    Όπως λοιπόν φωνάξαμε «ΟΧΙ» στη γερμανική κυριαρχία το 1940 και διασφαλίσαμε τον πολιτισμό και την ελευθερία μας, έτσι και τώρα: Λέμε «ΟΧΙ» στην αλλοτρίωση από την εθνική μας ταυτότητα!

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 15:36 | vaso nikaki

    οχι στο συμφωνο συμβιωσης

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 15:09 | stathatos Gerasimos

    ΟΧΙ στο Σύμφωνο Συμβίωσης

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 15:26 | Βακαλοπούλου

    Τα παιδιά μας πρέπει να μεγαλώνουν μέσα και υγιή κοινωνία με πρότυπα προς μίμηση και όχι προς αποφυγή. Γι αυτό είμαι ΚΑΤΑ του νομοσχεδίου!