Άρθρο 01: Σύσταση

Η συμφωνία δύο ενήλικων προσώπων, ανεξάρτητα από το φύλο τους, με την οποία ρυθμίζουν τη συμβίωσή τους (σύμφωνο συμβίωσης) καταρτίζεται αυτοπροσώπως με συμβολαιογραφικό έγγραφο. Η ισχύς της συμφωνίας αρχίζει από την κατάθεση αντιγράφου του συμβολαιογραφικού εγγράφου στο ληξίαρχο του τόπου κατοικίας τους, το οποίο καταχωρίζεται σε ειδικό βιβλίο του Ληξιαρχείου.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 12:47 | ΤΣΕΛΕΚΙΔΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΗ

    ΟΧΙ στο σύμφωνο συμβίωσης των ομοφιλοφίλων. Δηλώνω ξεκάθαρα ΟΧι.
    ΔΙΑΦΩΝΩ – ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΙ – ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΙ.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 12:12 | ΤΣΕΛΕΚΙΔΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΗ

    ΟΧΙ στο σύμφωνο συμβίωσης των ομοφυλοφίλων.Δηλώνω ξεκάθαρα ΟΧΙ.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 12:30 | Σοφία Γρουμπού

    Όχι στο σύμφωνο συμβίωσης των ομοφυλοφίλων.
    Δηλώνω ξεκάθαρα την αντίθεσή μου και ζητώ την τάχιστη απόσυρση του νομοσχεδίου από την Κυβέρνηση ή την καταψήφισή του από τους κ.Βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου
    Σ.Γρουμπού,φυσικός

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 12:24 | ΠΑΥΛΟΣ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΣ

    ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΕΒΑΣΤΕΣ. ΩΣΤΟΣΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΙΣ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΕΝΑΙ ΣΕΒΑΣΤΗ ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΑΥΤΗ ΝΑ ΔΕΣΜΕΥΕΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΑ ΟΜΟΦΥΛΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ «ΑΝΘΡΕΦΟΥΝ». ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΚΥΤΤΑΡΟ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΑΚΡΙΤΟΥΣ ΡΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ! ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΑΝΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΨΗ ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΕΝΤΕΛΩΣ ΕΓΩΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΜΕ. ΑΝΤΙΔΡΩ ΣΤΗΝ ΕΞΑΧΡΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΥΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΥΒΡΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ.

    ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΚΑΙ ΤΑΣΣΟΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 12:27 | Θεόδωρος Κωτσόπουλος

    Δηλώνω ξεκάθαρα την αντίθεσή μου και στην επέκταση του «Συμφώνου» Συμβιώσης» και στα ομόφυλα ζευγάρια και ζητώ την άμεση απόσυρση του νομοσχεδίου από την Κυβέρνηση ή την καταψήφιση του από τους βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου.Το αφύσικο δεν μπορεί να θεωρείται φυσικό είναι παραφύσιν κατάσταση αυτή.Σε λίγο το φυσιολογικό θα το θεωρείται αφύσικο…

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 12:48 | Δημήτριος

    Δεν συμφωνώ… με την ίδια λογική γιατί δεν επιτρέπεται «σύμφωνο συμβίωσης» για περισσότερα των δύο άτομων… ή γιατί αποκλείεται «σύμφωνο συμβίωσης» με ζώα (ώστε να μπορούν να κληρονομήσουν την περιουσία του θανόντος … ή και το αντίθετο) …Ας υπάρχει αγάπη ..αλλά ας υπάρχουν και όρια

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 11:50 | Elpis

    Είναι ντροπή να διαπραγματευόμαστε να νομιμοποιήσουμε μια διαστροφή… Διαφωνώ και προτείνω για τέτοια σοβαρά θέματα που αφορούν αμεσότατα την καθημερινή μας ζωή και την υπόστασή μας, για θέματα που θίγουν πολλούς και προσβάλλουν περισσότερους να γίνονται με διαφάνεια(;) δημοψηφίσματα και να εφαρμόζονται.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 11:12 | αμαλια

    Εναντιώνομαι στο σύμφωνο συνβίωσης ομοφιλοφίλων .

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 11:52 | zoi

    Εναντιώνομαι στο σύμφωνο συνβίωσης ομοφιλοφίλων .

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 11:17 | Maria

    Δεν συμφωνώ

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 11:19 | ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΜΑΡΙΝΟΥ

    ΔΗΛΩΝΩ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΑΝΤΙΤΙΘΕΜΑΙ ΣΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ – ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΕΞΑΛΛΟΥ-, ΟΜΩΣ ΟΙ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΨΥΧΕΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΖΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΡΡΩΣΤΕΣ -ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ- ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ! ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΛΩ ΜΕ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΜΟΥ ΣΤΗ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ – ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΧΝΩ ΤΟ ΚΑΛΟ, ΤΟ ΣΩΣΤΟ, ΤΟ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ! ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΤΑ ΑΥΤΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ; ΔΕΝ ΔΙΑΛΥΕΤΑΙ…Ο ΔΕ ΔΙΚΑΙΟΣ ΕΚ ΠΙΣΤΕΩΣ ΜΟΥ ΖΗΣΕΤΑΙ….

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 11:11 | Γεώργιος

    Άλλο ένα λιθαράκι στην αποδόμηση του Ελληνικού κράτους και στην απώλεια της Εθνικής μας ταυτότητας. Να ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ άμεσα το σχέδιο νόμου.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 10:44 | ΤΣΙΤΣΙΓΙΑ ΣΟΦΙΑ

    Δηλώνω ξεκάθαρα την αντίθεσή μου στην επέκταση του «Συμφώνου Συμβίωσης» στα ομόφυλα ζευγάρια και ζητώ την τάχιστη απόσυρση του νομοσχεδίου από την Κυβέρνηση ή την καταψήφιση του από τους βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 10:30 | ΤΣΙΤΣΙΓΙΑ ΣΟΦΙΑ

    Δηλώνω ξεκάθαρα την αντίθεσή μου ως χριστιανή ορθόδοξη στην επέκταση του «Συμφώνου Συμβίωσης» στα ομόφυλα ζευγάρια και ζητώ την τάχιστη απόσυρση του νομοσχεδίου από την Κυβέρνηση ή την καταψήφιση του από τους βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 10:55 | ΜΗΤΣΟΠΟΥΛΟΥ ΦΑΝΗ

    Δηλώνω ξεκάθαρα την αντίθεσή μου στο προωθούμενο νομοσχέδιο για την επέκταση του «Συμφώνου Συμβίωσης» και στα ομόφυλα ζευγάρια γιατί έτσι υποβιβάζεται η ανθρώπινη φύση , η αξιοπρέπεια του ατόμου και ο υψηλός θεσμός της οικογένειας.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 10:51 | ΧαράλαμποςΠ.

    (Ακόμα) Μια νότα του όχι:
    Όχι. Θα ήθελα να θυμίσω σε κάθε κατ επίφαση προοδευτικό νέο-έλληνα μερικά απλά πράγματα:
    Ο Κίτσος με την Βούλα, έστω και αν τα οικονόμησαν με την προ-κρίσεως κομματικό-πελατειακή φούσκα και νοιώσαν για μία δεκαετία κάπως σαν ένοικοι διαμερίσματος στο Μανχάταν , έστω και αν ο μοναχο-γιος τους γυρνάει αποξενωμένος και καλωδιωμένος, έστω και εάν συζητούν δήθεν σαν ανοιχτόμυαλοι «ευρωπαίοι» ότι δεν τους νοιάζει για τα γκέι ζευγάρια (και ας παν υιοθετήσουν όσα παιδιά θέλουν) και ότι ο κόσμος αλλάζει και φυσικά ανεχόμαστε τους πάντες και τα πάντα στην χώρα που γεννήθηκε η δημοκρατία και άλλα τέτοια τρανταχτά, ο κίτσος λοιπόν με την Βούλα δεν θα γίνουν έξαφνα Σουηδοί στην νοοτροπία, όσο και αν διατείνονται περί του αντιθέτου.
    Όταν δουν τους χαρωπούς γείτονες Κώστα και Βαγγέλη πιασμένους χέρι-χέρι με μωρό στην αγκαλιά να διαλαλούν με υπερβολικά ωραιοπαθή εξωστρέφεια (στα όρια τις υστερίας όμως) την αγάπη τους θα θυμηθούν τα στερεότυπα τους και την βαθιά τους ριζωμένη συντηρητικότητα.
    Θα αποταθούν (στην καλύτερη, αν δεν στηρίξουν κανέναν νεοναζί) στην γιαγιά που συνεχίζει να ανάβει κεριά και να τρέχει σε εσπερινούς και ευχέλαια, και-πίστεψε με- θα την προτιμήσουν γιατί τους μοιάζει περισσότερο. Δεν είναι απλό θέμα δικαιωμάτων. Είναι θέμα ιδιοσυγκρασίας μίας κουλτούρας που ποτέ δεν μπόρεσε να συνηθίσει το φράγκικο κουστούμι μετά την επανάσταση του 1821 -την όποια δεν κατάφερε να οικειοποιηθεί- και απλά πιθήκιζε ευρωπαίζουσα με κόμπλεξ κατωτερότητας χωρίς όμως να ξεχάσει τις ρίζες της. Θα ήταν μέγα λάθος να αγνοηθεί κάτι τέτοιο. Καλώς ή κακώς αυτοί είμαστε έτσι μεγαλουργήσαμε και οφείλει η κάθε Ευρώπη (που κατά τα άλλα δείχνει την ανθρωπιά της στα πνιγμένα νήπια του Αιγαίου) να το σεβαστεί.
    Τώρα για τον Κώστα και τον Βαγγέλη, θα διατυπώσω (στο περίπου) έναν προβληματισμό του αντιπαθέστατου σε εμένα κατά τα άλλα Τζιμάκου Πανούση: «ο μοναδικός τους βαθύς έρωτας είναι εκείνος για προβολή και εξουσία…» δηλ. Οκ ρε φίλε και εμείς ερωτευθήκαμε αλλά δεν τρελαθήκαμε, δεν παρελάσαμε γυμνοί στο Σύνταγμα, και δεν πλημυρίσαμε τα πρωινάδικά κραυγάζοντας και χαζογελώντας κομίζοντας μία κουλτούρα δήθεν πολύχρωμη και εγωκεντρική. Αν ήμουν γκέι πραγματικά θα αγανακτούσα για τους εκπροσώπους μου…
    Τέλος μια ερώτηση κρίσεως: Αν ζούσαν σήμερα ο Καβάφης, ή ο Χατζιδάκις τι θα έλεγαν; Θα ηγούντο ενός gay pride; Νομίζω με βάση την αισθητική τους άσχετα με την ομοφυλοφιλία τους θα κρατούσαν σαφείς αποστάσεις… Δυστυχώς όμως δεν ζουν και δεν μας άφησαν και διαδόχους…
    (Κύριε Φ. Αργυρόπουλε μην γράφετε και εσείς με κεφαλαία. Ακούμε…)
    Αυτά.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 10:39 | Χρήστος Κατσ

    Πάτε να αποχριστιανοποιήσετε την Ελλάδα στο όνομα μιας παρά φύσιν προόδου

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 10:23 | Χρήστος Κατσ

    Δεν επιθυμούμε τη διαστρέβλωση της φύσης του ανρθώπου μέσω τέτοιων παρά φύσιν μεθοδεύσεων. Πάτε να αποχριστιανοποιήσετε την Ελλάδα στο όνομα μιας παρά φύσιν προόδου

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 10:01 | ΣΠΥΡΟΣ Κ ΓΙΑΝΝΗΣ

    Βγαλτε οσο μισος θελετε εσεις που το παιζετε καλοι χριστιανοι ,εγω με τον φιλο μου θα κανουμε το συμφωνο θελετε δεν θελετε… σας στελνουμε την χριστιανικη μας αγαπη!!! :-)

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 10:10 | ΣΗΦΗΣ

    ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΝΑ ΟΡΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΤΥΧΕΣ ΤΟΥΣ, ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΟΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΝΟΜΟ.

    ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΟΜΟΤΑΓΕΙΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΔΙΑΓΟΥΜΕ ΒΙΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΣΤΟ ΔΙΠΛΑΝΟ ΣΑΣ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΜΕ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ, ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ.
    ΤΟ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΤΕ ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ ΓΕΝΙΚΩΣ ΚΑΙ ΑΟΡΙΣΤΩΣ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑΣ.
    ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΥΤΗΡΙΑΖΕΤΕ ΤΙΣ ΚΑΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ, ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑΧΘΕΙ ΝΑ ΑΣΚΟΥΝ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ( ΒΛΕΠΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΠΕΝΙΣΤΗΜΙΑ…)

    ΕΙΜΑΙ ΝΟΜΟΤΑΓΗΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ, ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΑΤ ΟΥΣΙΑΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΑ ΤΥΠΟΝ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΩ ΝΑ ΜΕ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑΥΤΟ ΠΟΥ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ.
    ΑΠΑΙΤΩ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΝΑ ΜΕ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΩΣ ΙΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΟΠΩΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΝΟΜΟΤΑΓΗ ΠΟΛΙΤΗ.
    ΤΗΝ ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΜΟΥ ΔΕ ΤΗΝ ΔΙΑΠΑΓΜΑΤΕΥΟΜΑΙ ΣΤΗ ΒΑΣΗ ΑΝΟΗΤΩΝ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ.
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΤΟΥ ΥΠ. ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ Κου ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ.
    ΣΗΦΗΣ

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 10:47 | π. Νικόλαος Γουργουρίνης

    ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ. ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΡΗΤΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ (ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ), ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ. ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΝΑΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 09:46 | ΑΧΤΣΗ ΣΟΦΙΑ

    ΟΧΙ στο σύμφωνο συμβίωσης των ομοφυλόφιλων. Δηλώνω ξεκάθαρα την αντίθεσή μου και ζητώ την τάχιστη απόσυρση του νομοσχεδίου από την Κυβέρνηση ή την καταψήφισή του από τους Βουλευτες του Ελληνικού Κοινοιβουλίου.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 09:22 | ΒΛΑΣΙΑ,ΛΟΥΤΡΑΚΙ

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΣΥΜΦΩΝΟΥ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΟΜΟΦΥΛΛΟΦΥΛΩΝ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 09:16 | π. Φώτιος Βεζύνιας

    Ο Άγιος Παΐσιος είπε: «Ζούμε την εποχή που η αμαρτία έγινε μόδα, και η ανομία έγινε νόμος». Κύριοι της κυβέρνησης ακούστε την φωνή του Αγίου και μην κάνετε νόμο αυτό που απεχθάνεται ο Θεός. Αυτός ο Θεός ο Αληθινός που «ΥΠΑΡΧΕΙ», για να ονομάζουν κάποιοι από σας τους εαυτούς τους Α-θεους.
    π. Φώτιος Βεζύνιας

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 09:30 | ΠΟΛΥΞΕΝΗ

    Εκφράζω την βαθιά λύπη μου για την αποσάρθρωση του κοινωνικού ιστού μας που επιβεβαιώνεται με αυτήν την δημόσια διαβούλευση για την ψήφιση σχέδιων νόμων της διαστροφής και της ηθικής εξαθλίωσης.
    Αν επιθυμούμε να ζήσουμε αξιοπρεπώς σε αυτήν την χώρα,
    είναι αναγκαίο να διαχωρίσουμε το φυσιολογικό από το αρρωστημένο,που χρήζει θεραπείας,
    πόσο μάλλον να αξιώνουμε την νομιμοποίηση αυτής της αρρώστιας!!
    Διαφωνώ με τη νομιμοποιήση της συμβίωσης ομοφύλων ατόμων και με ότι θα απορρέει από αυτήν. ΟΧΙ στο σχέδιο νόμου, πρέπει να αποσυρθεί. Ευχαριστώ.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 09:35 | Λευτέρης

    Διαφωνώ πλήρως και παρακαλώ να αποσυρθεί αυτό το νομοσχέδιο. Δεν καταλαβαίνω την πρακτικότητά του. Αν κάποιος επιθυμεί να έχει ομόφυλες σχέσεις, ας το κάνει ιδιωτικά. Το να αλλάξει όμως η δομή της οικογένειας όπως προβλέπει το νομοσχέδιο είναι τελείως αφύσικο και παράλογο στην κοινή λογική. Σε λίγα χρόνια θα έχουμε και εικονική οικογένεια μέσω internet (όπως τα διαδικτυακά παιχνίδια) ή μέσω scype. Γνώμη μου είναι ότι δεν πρέπει να νομιμοποιείται το λάθος και το παράλογο.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 09:55 | ΖΜ

    Στην επιλογή συντρόφου είναι ελεύθερος ο καθένας να επιλέγει ό,τι θέλει είτε άνδρα είτε γυναίκα στη σχέση τους, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να γίνει «νομιμοποίηση» της σχέσης των ομόφυλων ζευγαριών. Είμαι κάθετα αντίθετη στη κηδεμονία παιδιών που τυχόν θα θέλουν να αποκτήσουν κατά τη διάρκεια της σχέσης ένα ζευγάρι ομοφύλων ανθρώπων, διότι δεν είναι δυνατό να καταργήσουμε το πρότυπο του πατέρα και της μητέρας στο παιδί και να του προτείνουμε να έχει δυο μπαμπάδες ή δυο μαμάδες αντίστοιχα. Η εικόνα της παραδοσιακής οικογένειας είναι το καλύτερο για τα παιδιά μας, τα αυριανά στελέχη της κοινωνίας μας, η οποία πρέπει να έχει προοπτική επιβίωσης.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 09:54 | ΤΣΑΛΙΚΟΓΛΟΥ

    OXI στό σύμφωνο συμβίωσης διότι διαλύει τήν ἑλληνική πατροπαράδοτη οἰκογένεια.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 09:45 | vlach

    Προς την «οδοντίατρο» που αναφέρει, ως επιχείρημα ότι οι άνθρωποι είτε έχουν xx είτε xy χρωμοσώματα.

    Κυρία μου, είστε ΚΑΙ λάθος (υπάρχουν μεσοφυλικά-intersex άτομα με διαφορετικούς συνδυασμούς χρωμοσωμάτων), αλλά κυρίως είστε ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ. Εδώ δεν συζητάμε θέματα (βιολογικού) φύλου ή έστω ταυτότητας φύλου, αλλά σεξουαλικού προσανατολισμού.

    Δεν νομιμοποιείτε την τραγική σας άγνοια, επί αυτών το θεμάτων, με το να προβάλετε την ιατρικώς σχετιζόμενη πανεπιστημιακή σας εκπαίδευση. Και αν ο αμόρφωτος άνθρωπος έχει κάποια δικαιολογητικά, εσείς έχετε πολύ λιγότερα!

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 08:25 | Πανταζης Γιαννης

    Κατα του συμφωνου και ολη η οικογενεια μου

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 08:06 | Πανταζης Γιαννης

    Τασσομαι ΚΑΤΑ του συμφωνου διαβιωσης, για μια σειρα λογων !

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 08:51 | ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ ΞΑΝΘΗ

    Όχι στο σύμφωνο συμβίωσης των ομοφυλόφιλων. Δηλώνω την αντίθεσή μου και ζητώ την απόσυρση του νομοσχεδίου από την Κυβέρνηση.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 07:59 | Νασος

    Σκοταδιστες…η περιβοητη γραφική Λουκ.. δεν πιανει μια μπροστα σ ολους αυτους τους γραφικους τυπους που θεωρουν οτι απειλείται η οικογενειακη τους γαλήνη απο το συμφωνο. Δεν κοιτανε τα χαλια τους και τα χαλια της ελληνικής οικογενειας οπως την καταντισε η υποκρισία τους…Για να μην μιλησω για την ορθδοξία κλπ κλπ …σαφως υπερ σε οτι κανει τον ανθρωπο με τις επιλογες του ποιο ΕΛΕΥΘΕΡΟ

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 02:05 | Βαγγέλης Νιάφας

    Είμαι ΚΑΤΑ του συμφώνου συμβίωσης.
    Είναι απαράδεκτο το ελληνικό Κράτος, να «νομιμοποιεί» και να ενθαρρύνει με αυτό τον τρόπο, «αφύσικες» συμπεριφορές.
    Η «νομιμοποίηση» τέτοιων συμπεριφορών, θα έχει ολέθριες συνέπειες, όχι τόσο γι’αυτούς που ήδη τις έχουν επιλέξει και τις πράττουν συνειδητά, αλλά κυρίως για τις νέες γενιές που ακολουθούν. Εκτός βέβαια, αν στόχος του νομοθετήματος, είναι η ηθική διάβρωση των νέων γενιών Ελλήνων πολιτών και η ηθική τους κατάπτωση.
    Πώς θα μπορέσει ένα μικρό παιδί να μεγαλώσει φυσιολογικά ανάμεσα σε δύο «γονείς» του ιδίου «φύλου» ; Οι παιδοψυχολόγοι έχουν πολλά περισσότερα να πουν, εκτός βέβαια αν ο «νομοθέτης» δεν ενδιαφέρεται για την ψυχική υγεία και ισορροπία της νέας γενιάς.
    Πάνω από τους νόμους των ανθρώπων είναι ο νόμος του Θεού με βάση τον οποίο δεν είναι αποδεκτές τέτοιου είδους σχέσεις, πόσο μάλλον αυτές να ενθαρρύνονται με τέτοιου είδους νομοθετήματα.
    Θέλοντας και μή, φτάσαμε στην εποχή που το «αφύσικο», κάποιοι θέλουν να το αποκαλούν και κυρίως να το «επιβάλλουν» στους άλλους ως φυσιολογικό, καθώς και το παράλογο, να το παρουσιάζουν ως λογικό.
    Το επίσημο Κράτος οφείλει να σεβαστεί την πλειοψηφία των πολιτών, η οποία στο σύνολό της, τάσσεται κατά του συγκεκριμένου συμφώνου.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 01:00 | zoi

    Απαράδεκτο, έτσι μένει η Ελλάδα πίσω. Αντί να λύσουμε σοβαρότερα θέματα προσπαθούμε να βυθιστούμε πιο βαθιά στο χάος και την ανομία. Ξεκινούν με τους ομοφυλόφιλους, ως ένδειξη ανθρωπιάς και συνεχίζουν με άλλα θέματα που ήδη έχουν δημοσιευτεί ( απαλλαγή από τα θρησκευτικά) και έτσι τα παιδιά ζουν στην ανομία και εύκολα χειραγωγούνται, από ακραίες καταστάσεις και ακολουθούν εγκληματικές πράξεις όπως αυτές που έγιναν στη Γαλλία τις μέρες αυτές.
    Θέλουμε να είμαστε ελευθεροι; Ας ξυπνήσουμε και ας αντιταχθούμε στην αλλοίωση που θέλουν να προκαλέσουν στη χώρα μας. Ας μην επαναλάβουμε λάθη προγενέστερα . Μάλιστα οι Γάλλοι τώρα επαναφέρουν το μάθημα των θρησκευτικών στα σχολεια, ώστε να έχουν τα παιδιά ένα άκουσμα χαράς ,ειρήνης και ανθρωπιάς.

    Όχι , λοιπόν, σύμφωνο συμβίωσης ομοφυλοφίλων

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 01:49 | Δέσποινα

    Δηλώνω την αντίθεση μου στο νομοσχέδιο για το σύμφωνο συμβίωσης, ως έλληνας πολίτης, χριστιανή ορθόδοξος και μητέρα τριών παιδιών. Δεν απορρίπτω τα άτομα που επιλέγουν να έχουν ομοφυλοφιλικές σχέσεις, αλλά καταδικάζω την προβολή και νομιμοποίηση της ομοφυλοφυλίας.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 01:42 | Δέσποινα

    Σε μέγα ατόπημα υπέπεσε το Υπουργείο Δικαιοσύνης, ανακοινώνοντας στις 9.11.2015 νομοσχέδιο «Συμφώνου Συμβίωσης » το οποίο επεκτείνει και στα ομόφυλα άτομα.
    Δεν καταδικάζω ή απορρίπτω τα λίγα αυτά άτομα που η μη ομαλή φυσιολογία του σώματός τους και διάφορες κοινωνικές συνθήκες τους οδήγησαν σε πορεία ζωής διαφορετική από αυτή των πολλών ανθρώπων, που ωστόσο είναι μακριά από τις εντολές του Θεού.
    Καταδικάζω το ολίσθημα του κ. Υπουργού, διότι επιχειρεί νομοθετικώς να υποβιβάσει την ανθρώπινη φύση, την αξιοπρέπεια του ατόμου και τον υψηλό θεσμό της οικογένειας.
    Λόγω της διαφωνίας μου αυτής, δηλώνω ευθαρσώς και υπογράφω με παρρησία, ως Έλληνας πολίτης και Ορθόδοξος Χριστιανός, την αντίθεσή μου στο επονείδιστο αυτό νομοσχέδιο.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 00:44 | Σερκελίδης Δήμος

    Διαφωνώ απολύτως με το ουσία του συμφώνου συμβιώσεως για τους εξής λόγους:
    α. Όσον αφορά στην περίπτωση του συμφώνου ετερόφυλων ζευγαριών αποτελεί οιονεί γάμο και εφαρμόζονται αναλογικά όλες οι διατάξεις του οικογενειακού και κληρονομικού δικαίου του Αστικού Κώδικα. Για τα ετερόφυλα ζευγάρια που δεν θέλουν να τελέσουν θρησκευτικό γάμο, ή ύπαρξη του θεσμού του πολιτικού γάμου καθιστά περιττή την θεσμοθέτηση και άλλου «οιονει» γάμου.
    β. Στην πράξη αποδεικνύεται ότι το σύμφωνο συμβίωσης υπήρξε η θύρα δια της οποία εισάγεται σήμερα στο ελληνικό δίκαιο και στην ελληνική κοινωνία ο «γάμος» των ομόφυλων ζευγαριών. Αυτό τον σκοπό εξυπηρετούσε το σύμφωνο και τίποτα παραπάνω.
    γ. Από την εφαρμογή των διατάξεων του οικογενειακού δικαίου και στα ομόφυλα ζευγάρια θα προκύψουν τερατογενέσεις (υιοθεσία τέκνου, κατάργηση όρων πατέρα και μητέρας με γονέας α και β, κ.α.).
    δ. Η με κάθε τρόπο νομιμοποίηση των ομοφυλοφιλικών σχέσεων στο πλαίσιο ενός «γάμου» είναι πράξη ιδεολογικής βαρβαρότητας με σκοπό την ποδηγέτηση της κοινωνίας και την αλλοίωση των ηθών της που καθορίζονται, έστω και από τον νόμο της αδράνειας, από την ορθόδοξη διδασκαλία σχετικά με την φύση του ανθρώπου.
    ε. Σε τελική ανάλυση ο γάμος των ομοφυλοφίλων αποτελεί τον εν τοις πράγμασι διαχωρισμό Κράτους και Εκκλησίας. Τί νόημα έχει η διατήρηση της συναλληλίας μεταξύ της Ορθόδοξης Εκκλησίας που διακηρύττει την αξία του Προσώπου, όπως αυτό διαφυλάσσεται από την ένωση ανδρός και γυναικός στο χώρο της συζυγίας, με το Κράτος, που στο όνομα των ατομικών δικαιωμάτων των ομοφυλοφίλων, που δεν στοιχειοθετούνται από την ανθρώπινη φυσιολογία και οντολογία, καταλύει τον θεσμό του γάμου, της μητρότητας και της πατρότητας.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 00:22 | Κώστας Διαννής

    ΔΙΑΦΩΝΩ με το Σύμφωνο Συμβίωσης

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 00:29 | Κωνσταντίνος

    Δηλώνω αντίθετος στο σύμφωνο συμβίωσης. Είναι κάτι παρά φύσιν. Είναι αντίθετο στην Πατροπαράδοτη και Ελληνορθόδοξη παράδοσή μας. Ελπίζω έστω και τελευταία στιγμή να αποσυρθεί αυτό το νομοσχέδιο ανοσιούργημα.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 00:16 | ΠΕΤΡΟΣ

    ΤΑΣΣΟΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 00:55 | Αλέξανδρος

    Ως Χριστιανός Ορθόδοξος και Έλληνας πολίτης διαφωνώ με τη νομιμοποιήση της συμβίωσης ομοφύλων ατόμων και με ότι θα απορρέει από αυτήν. ΟΧΙ στο σχέδιο νόμου, πρέπει να αποσυρθεί. Ευχαριστώ.

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 23:05 | Χαρά-Ανδριάνα Λιαναντωνάκη

    Η φυσική τάξη πραγμάτων, έτσι όπως την γνωρίζουμε και τη γνώρισαν οι παπούδες καί οι πρόγονοί μας είναι η ίδια φυσική τάξη και η φυσική αυτή τάξη δεν καταλύεται, δεν ανατρέπεται, δεν μεταλλάσσεται από καμμία νέα τάξη πραγμάτων! Απλά, ολοφάνερα, πασίγνωστα και ξεκάθαρα πράγματα: ο Θεός δημιούργησε την ανθρώπινη φυσιολογία και το φυσιολογικό είναι φυσιολογικό, είναι η φύση..και κανένας νόμος ανθρώπινος και καμμία ανθρώπινη επινόηση ή αποκύημα νοσηρής φαντασίας δεν μπορεί να βαφτίσει το αφύσικο φυσικό και το ανώμαλο ομαλό…

    Αντιτάσσομαι στο αδιανόητο και προσβλητικό προς τον άνθρωπο και την ανθρώπινη φυσιολογία νομοσχέδιο-έκτρωμα που επιδιώκει να καθιερώσει νέα επικίνδυνα α-ήθη και έθιμα και να νομιμοποιήσει τη νέα ομοφυλόφιλη «οικογένεια». Δεν στέκει με καμμία κυβέρνηση τέτοια εκτρωματική ‘οικογένεια’ κύριοι στην πολύπαθη, ηρωϊκή και οικογενειοκεντρική πατρίδα μας. Εδώ ζει και βασιλεύει μέχρι σήμερα, δόξα τω Θεώ, η φυσιολογική ευλογημένη από το μυστήριο του γάμου, οικογένεια και αυτός είναι θεσμός καρδιακός και η καρδιά του λαού αυτού δεν αλλάζει όσο δηλητήριο κι αν ρίξετε με εκτρωματικά νομοθετήματα όπως αυτό που πληγώνουν βαθιά και επιδεινώνουν την υπάρχουσα κοινωνική αρρυθμία!
    Καταγγέλλω τον δημόσιο εμπαιγμό εκ μέρους της πολιτείας προς τον ελληνικό λαό με αφορμή την επίδοξη αυτή νομική ρύθμιση, διότι δίνει δέκα ημέρες τάχα ‘δημόσιας διαβούλευσης’ για μία τέτοια μείζονα και τερατώδη συνταγματική-κοινωνική-ηθική εκτροπή ήδη προαποφασισμένη από ξένα και αλλότρια κέντρα αποφάσεων.

    Ντροπή αλλά και ανοησία… διότι φυσικά και φυσιολογικά και αυτονόητα ουδέποτε θα ενστερνιστεί η συλλογική και προσωπική συνείδηση των Ελλήνων ένα τέτοιο δόλιο πραξικόπημα στην καρδιά της κοινής λογικής και στον πυρήνα της οντολογίας της ανθρώπινης ζωής.

    Πιστεύω ακράδαντα ότι όλα τα τέτοιου τύπου ‘προοδευτικά’ σχέδια άλωσης της συνείδησης και του αυτεξουσίου του ανθρώπου είναι ανόητα και ατελέσφορα, είναι φύσει αδύνατον να περάσουν!!!

    Καλή ανάσταση στην πατρίδα μας

    Χαρά-Ανδριάνα Λιαναντωνάκη
    Κοινωνική Ανθρωπολόγος (M.Sc.)- μεταφράστρια

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 23:12 | Παρασκευή Κατσιγιάννη

    Δηλώνω ξεκάθαρα την αντίθεσή μου στην επέκταση του «Συμφώνου» Συμβιώσης» και στα ομόφυλα ζευγάρια και ζητώ την τάχιστη απόσυρση του νομοσχεδίου από την Κυβέρνηση ή την καταψήφιση του από τους βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου.

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 23:25 | Χριστίνα Καρακατσάνη

    Δηλώνω την αντίθεσή μου στο προωθούμενο νομοσχέδιο του Υπουργείου Δικαιοσύνης για την επέκταση του «Συμφώνου Συμβίωσης» και στα ομόφυλα ζευγάρια. Το εν λόγω νομοσχέδιο αποτελεί κατάφωρη παραβίωση του νόμου του Θεού.
    Παρακαλώ μετά τη λήξη της προθεσμίας της ηλεκτρονικής διαβούλευσης να αποσύρει η Κυβέρνηση το νομοσχέδιο. Κι αν δεν το αποσύρει, οι Βουλευτές που θα κληθούν να το ψηφίσουν, να το καταψηφίσουν.

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 23:29 | αλέξης

    Ξέρω οτι τα σχόλια μου δεν έχουνε σχέση με την διαβούλευση, (ειναι πολυ ελλιπες το νομοσχεδιο και σε καμια περιπτωση αν οντως ψηφιστει και για τα ομοφυλα ζευγαρια δεν προσδίδει ‘δικαιώματα γάμου’ και αυτό πρέπει να το διορθώσετε) αλλά θα σας παρακαλούσα να τα αφήσετε στα πλαίσια ενός πολιτισμένου διαλόγου με κάτι αυτο αποκαλούμενους χριστιανούς που ποστάρουνε διάφορα περί θρησκείας και ουδεμία σχέση έχουνε με πίστη και θρησκεία παρα μαλλον την βεβηλώνουνε και ειναι αυτοι που πραγματικά την αποσαθρίζουνε.

    το να διαβάζει κανείς την λέξη αρσενοκοίτης η σοδομίτης ως ομοφυλοφιλος, ειναι μια μορφη εισήγησης. Εισάγεις μια έννοια που θέλεις εσύ να απαγορέψεις, την δαιμονοποιείς και την πετάς σαν αλήθεια της βίβλου.

    οι ομοφοβικοι που θέλουνε να καταδικάσουνε την ομοφυλοφιλια γιατι ειναι φαλλοκρατες, ρατσιστες, μπίγκοτς, μη ανεκτικοί άνθρωπιο η έχουνε άλλα ψυχολογικά και βγάζουνε τα απωθημένα τους σε μειοψηφίες, είναι ικανοί να διαβάσουνε την ομοφοβία τους σε κάθε κομμάτι της βίβλου που θα τους δώσεις, όπως ακριβώς κάποτε διαβάζανε για τον μισογυνισμό την γένεση κάποιοι, οπως διαβάζανε το σημαδία του κέιν για τους μαύρους, όπως διαβάζανε κομμάτια για να δικαιολογησουνε και μάλιστα για να ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ την δουλεία και πάει λέγοντας. δεν εχει σταματημό ποσο πολύ έχει παραποιηθεί ο χριστιανισμός για να δικαιολογήσει μισος, μισαλλοδοξία, ρατσισμό και εχθρότητα κάτι που αντιτίθεται στην βασική του αρχή που ειναι η αγάπη στον συνάνθρωπο μας.

    τον 21ο αιώνα ζούμε μια παρόμοια κατάσταση με τους λοαδ ανθρώπους και την επίσημη εκκλησία. η ατολμία και η αδυναμία των παπάδων να σταθούνε στο ύψος των περιστάσεων και να αναλύσουνε τα κείμενα τους (ισως και γιατι δεν εχουνε την αναλογη μορφωση, δεν ειναι τυχαιο που η αγγλικανικη και πολλες προτεσταντικες εκκλησιες στην δύση που βγάζουνε κυριολεκτικα σχολες οι παπάδες και μορφώνονται ειναι αλλιώτικοι απέναντι σε αυτο το θέμα) ουσιαστικά εχει οδηγήσει μια μερίδα ανθρώπων που κάποτε ήτανε καλοδεχούμενη να ειναι αφορισμένη απο τους κόλπους της. Σκεφτείτε όμως ότι την ημέρα της κρίσεως θα κριθείτε για τις αμαρτίες σας και για το κακό που έχετε προξενήσει στον συνάνθρώπο σας, και κατα ποσο αγωνα δώσατε για το δίκαιο και τον ‘σταυρό’ του καθενός. αυτά απο μένα, σας ευχαριστώ αμα με διαβάσατε, ελπίζω να τα αφήσετε τα σχόλια ως δείγμα πολιτισμένου διαλόγου. καληνύχτα

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 23:57 | Βασιλης Στεργιουλης

    Ακόμα μια διάταξη που διαλύει την ελληνική πατροπαράδοτη οικογενεια. Διαμαρτύρομαι εντονότατα για την απαξίωση και διάλυση του πιο σημαντικού κυττάρου της ελληνικής κοινωνίας που λέγεται οικογενεια

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 23:43 | αλέξης

    Μου κάνει εντύπωση το πως βέβαια θυμούνται και επικαλούνται μονο οταν θελουνε την παλαιά διαθηκη, όποτε τους κάνει κέφι. Ξεχνάτε εσείς πιστοί χριστιανοί που ορμήσατε να ρίξετε πρώτοι τον λιθο ποσα πραγματα κανετε καθημερινα στην ζωη σας που απαγορευονται αλλα δεν εχετε προβλημα με αυτό.

    υπαρχουν σπουδαιοι θεολογοι που εχουνε μελετησει τα γραφομενα της παλαιας διαθήκης, και εχουνε καταληξει στο συμπερασμα οτι πουθενα δεν καταδικαζεται η ομοφυλοφιλια σαν προτιμηση η σαν επιλογη.

    ο ΠΡΩΚΤΙΚΟΣ ΒΙΑΣΜΟΣ ΝΑΙ (πχ στα σοδομα) που βιαζανε τους αντρες για να τους εξευτελισουνε στην μεση της πολης (αυτο ειναι η ομοφυλοφιλια΄ που τοσο πολοι καταδικάζετε καποιοι σας, αν και αναρωτιεμαι αν περα απο την κασσέτα που σας εχουνε βαλει στο μυαλο εχετε διαβασει και ποτε σας τα συγκεκριμένα κομμάτια)

    η τα θρησκευτικά ομοφυλοφιλια τελετουργικά στο λευιτικο, αλλωστε βδελυγμα σημαινει ΟΧΙ ΑΜΑΡΤΙΑ, αλλα ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΑ ΑΚΑΘΑΡΤΟ.
    τετοια παρομοια περιστατικα καταδικάζονται ακομα κι αν ειναι ετεροφυλα, αλλα δεν ειδα κανεναν σας την σημερον ημερα να οριεται εναντιον της ετεροφυλοφυλιας, εξω απο τα στενα ορια της αναπαραγωγικης οπςω αλλωστε κοπτεστε διαδικασίας. ειναι γιατι η υποκρισία ζει και βασιλευεί δυστυχώς στην χώρα μας και δυστυ΄χως τα ίδια μνμ θα περάσετε και στα παιδιά σας.

    Δυστυχως για σας, σημερα το ιντερνετ επιτρέπει την ελευθερη διαδοση ιδεων και αποψεων και θα επιτρεψει και την αντίθετη άποψη να διαδωθει οσο και να ορίεστε και θέλετε στο μικρό απομονωμένο εθελοτυφλικο χωριό σας να ζείτε.

    θυμαστε ενα παιχνίδι που παίζαμε μικροί στο σχολείο καθόμενοι κυκλικά; λέγαμε οτι θελουμε να κάνουμε κάτι πχ να παμε για ψώνια, το έλεγε ο ένας στο αυτί του πρώτου παιδιού και ύστερα ψιθυριστά έφτανε στο αυτί του τελευταίου, εντελώς παραλλαγμένο απο τις ενδιάμεσες παραμβολές. Το ίδιο πράγμα λέγανε, αλλά τοσο διαφορετικά δομημένο που στο τέλος έχανε το αρχικό του νοημα. Πχ το πρώτο παιδί έλεγε θέλω να ψωνίσω ψωμι κασερι και ζαμπον και το τελευταίο για να φτιάξω τόστ. το ίδιο πράγμα αλλά πολυ διαφορετικά δωσμένο.
    Ε κάτι τέτοιο συνέβη και με τα ιερά σας βιβλία. έχουνε παραποιηθεί τόσες πολλές φορές και έχουνε χάσει το ορίτζιναλ νόημα τους μέσα στην ιστορία που κατέληγει στο τέλος ο καθείς να ερμηνεύει οπως θέλει τα γραφόμενα του και να ‘εισάγει’ ότι έννοια θέλει. Του πρώτους χριστιανικούς αιώνες κανένα πρόβλημα δεν υπήρχε με την ομοφυλοφιλια στους κολπους της εκκλησίας. Μάλιστα έχουμε την διαδικασία της αδελφοποίησης να μας το αποδυκνείει, είτε σας αρέσει, είτε όχι. αργότερα πολιτικά παιχνίδια και ανθρωπινη αλαζονεία διαλύσουνε το νοήμα της αγάπης στον χριστιανισμό, εισάγανε έννοιες στα κειμενα σας και αρχισανε να διδασκουνε την μισαλλοδοξια και τον ρατσιμο, παντωτας φυσικα πανω στον εμφυτο ρατσισμο και φοβο που εχουμε προς οτιδηποτε διαφερει απο το συνηθισμενο… το αποτελεσμα ειναι να βγαινουνε καποιοι ‘χριστιανοι’ και να βγαζουν τετοιο μισος, που πραγματικα αναρωτιεσαι τι στραβωσε στην πορεία και απο θρησκεια αγαπης εγινε θρησκεία μίσους.

    δεν σας ζητώ να αποποιηθείτε της πίστεως σας, αλλα να αναθεωρήσετε και να αμφισβητήσετε την ιεραρχία της αποκαλούμενης εκκλησίας της ελλάδος, η οποία πεισματικά αρνείται να δει την αλήθεια, να σταματήσει αυτό το υποκριτικο παιχνίδι και να βαλει τα πραγματ αστην θεση της, μια ηγεσια που στο ενενηντα τοις εκατο ειναι γεματο απο γκει και τρανς.

    αυτα απο εναν βαθυτατο θρησκευομενο ομοφυλοφιλο χριστιανο (κι ο θεος φυλαξοι… ξέρω τι προκειται να ακολουθηθσει, αλλα ισως και να καταφέρω κάτι με αυτό το σχόλιο)

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 23:20 | Aimilios

    ΌΧΙ ΌΧΙ ΌΧΙ

  • 15 Νοεμβρίου 2015, 23:37 | Aimilios

    ΌΧΙ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ