Άρθρο 01: Σύσταση

Η συμφωνία δύο ενήλικων προσώπων, ανεξάρτητα από το φύλο τους, με την οποία ρυθμίζουν τη συμβίωσή τους (σύμφωνο συμβίωσης) καταρτίζεται αυτοπροσώπως με συμβολαιογραφικό έγγραφο. Η ισχύς της συμφωνίας αρχίζει από την κατάθεση αντιγράφου του συμβολαιογραφικού εγγράφου στο ληξίαρχο του τόπου κατοικίας τους, το οποίο καταχωρίζεται σε ειδικό βιβλίο του Ληξιαρχείου.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 17:07 | Στυλιανός, Συμέλα Κατερίνη

    Ως Χριστιανός Ορθόδοξος, δηλώνω αντίθεση στο νομοσχέδιο αυτό. Προσεύχομαι να μας φωτίσει όλους ο Θεός (το ίδιο όλους, μα πιο πολύ τους πολιτικούς μας, οι οποίοι παίρνουν και της αποφάσεις αυτές), να παίρνουμε σωστές αποφάσεις για την Ελλάδα και τη ζωή μας. Ανήθικο το νομοσχέδιο αυτό. Ενάντια στο νόμο του Θεού. Μεγάλη η ευθύνη σας κ. πολιτικοί μας. Και κάτι που λέει ο λαός: «ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΨΕΙ Ο ΘΕΟΣ».

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 17:53 | Μαριάννα

    Τα τελευταία χρόνια πραγματικά έχω αγανακτήσει διαπιστώνοντας ότι προσπαθεί η τηλεόραση να μας εξοικειώσει με το «παρα φύσιν» γιατί παρα φύσιν είναι και έτσι θα παραμείνει με όσους νόμους κι αν θεσπίσουν, τώρα ζητάνε να τους δώσουμε και την ευχή μας; Πού το πάνε; Τι θέλουν επιτέλους, Δε βλέπουν τα χάλια μας να αναρωτηθούμε λίγο γιατί φτάσαμε ως εδώ;
    Σ’ όλες τις σειρές έχουμε κι απο ένα τέτοιο ζευγάρι, ότι πιο αισχρό, να το μάθουν και τα παιδιά μας μην τυχόν και μείνουν πίσω στην εξέλιξη.
    Αυτή τη στιγμή η κυβέρνηση πρέπει να λύσει τα πραγματικά προβλήματα του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ και δεν είναι τα οικονομικά, πάνω από όλα ηθικά. Αυτά μας έφεραν εδώ και από ότι βλέπω πάμε στα χειρότερα. Ας είμαστε λοιπόν προετοιμασμένοι για όλα και να μην ψάχνουμε αιτίες ούτε τον «τιμωρό Θεό» γιατί ότι κάνει ο καθένας έχει και συνέπειες και πληρώνουμε τα σφάλματά μας, τον ΗΘΙΚΟ ΞΕΠΕΣΜΟ και την απομάκρυνσή μας από κάθε τι ΑΓΝΟ, ΗΘΙΚΟ και ΙΕΡΟ.

    ΚΑΛΗ ΦΩΤΙΣΗ

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 17:57 | Ε.Δημακάκος

    Δεν συμφωνώ χωρίς να έχω κάτι με τους ομόφυλους κάθε άλλο! Μπορεί κάποιος να σεβαστεί την επιθυμία τους να ζουν όπως εκείνοι πιστεύουν ότι κάνουν καλό στον εαυτό τους, όμως δεν μπορούμε να αποδεχτούμε κάτι παρά φύσιν. Αν θέλουν να ζουν έτσι, ας ζουν. Να μη το νομιμοποιήσουμε όμως και να το θεωρούμε φυσιολογικό. Άλλο η Ελευθερία και άλλο η Ασυδοσία. Υπάρχουν παντού οι φυσικοί νόμοι αλλά και οι εξαιρέσεις που όμως δεν μπορούν ποτέ να γίνουν κανόνες και νόμοι.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 17:14 | Πρεσβύτερος Αθανάσιος Μηνάς

    Διαφωνούμε με την ψήφιση του νόμου περί ομοφυλοφίλων διότι καταρρακώνει το ανθρώπινο Πρόσωπο, συρρικνώνει την πατρίδα μας σε στρατό και εργατικό δυναμικό και τελικά οδηγεί στην αυτοκτονία και τον αφανισμὀ της Ελλάδος.

    Πρεσβύτερος Αθανάσιος Μηνάς
    πρεσβυτέρα Φωτεινή Μηνά

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 17:32 | Πρεσβύτερος Αθανάσιος Μηνάς

    Διαφωνώ με την ψήφιση του νόμου περί ομοφυλοφίλων διότι καταρρακώνει το ανθρώπινο Πρόσωπο, συρρικνώνει την πατρίδα μου σε στρατό και εργατικό δυναμικό και τελικά οδηγεί στην αυτοκτονία και τον αφανισμό της Ελλάδος.

    Συνυπογράφουν:
    Πρεσβύτερος Αθανάσιος Μηνάς και πρεσβυτέρα Φωτεινή Μηνά

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 16:14 | Αλέξανδρος Βαγιωνάς

    Ως ορθόδοξος χριστιανός δηλώνω την αντίθεση μου στο παρόν νομοσχέδιο. Είναι αδιανόητο το κράτος να προωθεί την ομοφυλοφιλία μέσω της επίσημης αναγνώρισης ομοφυλόφιλων ζευγαριών. Κάθε υγιής θεσμός κοιτάει πώς να περιορίσει τέτοια φαινόμενα κι εδώ εμείς συζητάμε για το αντίθετο!

    Διερωτώμαι όμως, πως το κράτος, προσπαθώντας να εξαλείψει μία υποτιθέμενη ανισότητα, υποχρεώνει με το παρόν άρθρο τους χριστιανούς να δεχθούν την ύπαρξη ομοφυλόφιλων οικογενειών κατά παράβαση της θρησκευτικής τους συνείδησης;

    Η ελευθερία της θρησκευτικής συνείδησης είναι απαραβίαστη σύμφωνα με το άρθρο 13 του συντάγματος.

    Για να γίνει πιο κατανοητό το παραπάνω προσθέτω και αυτή την είδηση:
    http://www.huffingtonpost.com/entry/jack-phillips-gay-wedding-cake_55ccb488e4b0cacb8d331dd7

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 16:09 | Γεωργία

    ΤΑΣΣΟΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΣΑΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 16:38 | Χριστιάννα

    Όταν το ανήθικο «γίνεται» ηθικό, όταν η φύση γίνεται παραφύση, όταν η αμαρτία γίνεται τρόπος ζωής, όταν το αυτονόητο (ΟΧΙ!!) γίνετε διαβούλευση……αυτή είναι η Ελλάδα του 2015!
    Ο Θεός όμως..βλέπει!!
    ΟΧΙ στο νομοσχέδιο!!

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 16:19 | Ιορδάνης, Κατερίνα

    Το παρόν νομοσχέδιο αντίκειται στους νόμους της φύσεως και τους ανατρέπει.Ακόμα και τα άγρια ζώα σέβονται τη φύση τους. Χώρια οι συνέπειες με τις ασθένειες που προκύπτουν ( καρκίνοι λάρυγγα,φάρυγγα, Aids κλπ). Και η κοινή λογική λέει ότι αν αυτού του είδους η σχέση ήταν η σωστή τότε ο Θεός θα έπλαθε μόνο ένα φύλο για τον άνθρωπο και για τα ζώα. Μιλάμε για πλήρη ανατροπή των φυσικών νόμων και της κοινωνίας. Με κανέναν άνθρωπο και τις προσωπικές του επιλογές δεν έχουμε τίποτε αλλά δεν μπορεί να θεσμοθετείται η αντιστροφή των νόμων της ανθρώπινης φύσεως μέσα στο κράτος μας. Άραγε οι αγωνιστές που έδωσαν την ίδια τους τη ζωή για να είμαστε ελεύθερο κράτος αν μπορούσαν να μιλήσουν τι θα έλεγαν για όλα αυτά; Επομένως, σεβόμενοι τους νόμους του Θεού και της φύσεως, τις μελλοντικές γενιές καθώς και την ορθόδοξη πίστη μας και την ιστορική μας παράδοση λέμε ΟΧΙ σε αυτό το νομοσχέδιο. Χίλιες φορές ΟΧΙ !

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 16:35 | Δημητριος

    Διαφωνώ και παρακαλώ να αποσύρετε ένα νομοσχέδιο που κανείς δεν γνωρίζει τι επιπτώσεις θα έχει στην εξέλιξη των μελλοντικών κοινωνιών. Παρακαλώ να αποσύρει το Ελληνικό κράτος αυτό το νομοσχέδιο.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 15:08 | Βολιώτισσα Χ.

    Διαφωνώ στην νομιμοποίηση μιας πράξης που συνιστά εναντίωση σε φυσικούς και ηθικούς νόμους.Είναι λάθος να νομιμοποιούμε καταστάσεις που χρήζουν ιδιαίτερης και λεπτής αντιμετώπισης. Είναι ιδιαίτερα μεγάλο σφάλμα να δοθεί το δικαίωμα υιοθέτησης τέκνων σε «οικογένειες» ομόφυλων ζευγών διότι τίθεται σε κίνδυνο η ψυχική ισορροπία των παιδιών.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 15:36 | Μαρία Παπαδ.

    ΟΧΙ στο επαίσχυντο και αντισυνταγματικό αυτό νομοσχέδιο!!

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 15:38 | Χρήστος Π.

    Από πότε οι νόμοι ενός υπουργού υπερισχύουν των νόμων της φύσεως και του Δημιουργού;
    Ένα παιδί θα στερείται την βιολογική του μητέρα επειδή έπεσαν δύο υπογραφές; Μιλάμε για παιδιά ή για κατοικίδια;
    Αλλά ξέχασα, πρέπει να προοδεύσουμε.
    Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησέ μας.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 15:50 | Μαρία Στοφόρου

    Διαφωνώ με την νομιμοποίηση οτιδήποτε παραλόγου και ξενόφερτου μας έρχεται απτην Ευρώπη . Ένας τέτοιος νόμος μόνο κακά μπορεί να φέρει. Απορώ πως το κράτος μας για αυτά τα ζητήματα φλέγεται να νομοθετήσει ενώ για άλλα πιο σημαντικά αδιαφορεί . Λυπάμαι για την πορεία αυτού του τόπου

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 15:49 | Σοφοκλής Τσουκαλίδης

    Για όνομα του Θεού, τι άλλο θα δούμε και θα ακούσουμε σε αυτή τη χώρα; ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ. ΟΧΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΟΧΙ.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 15:05 | loukas

    Τάσσομαι κατά του Συμφώνου Συμβίωσης, το οποίο χτυπά στα θεμέλια της την ελληνική οικογένεια. Το Σύμφωνο Συμβίωσης πολεμά το υγιές και ομαλό κομμάτι της κοινωνίας μας.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 15:02 | Κωνσταντίνος Δημητράκης

    ΟΧΙ. ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ. ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠ’ ΟΛΑ. ΜΑΣ ΤΑ ΠΗΡΑΤΕ ΟΛΑ, ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΜΑΣ.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 15:04 | Σοφία Αντωνιάδου

    Καταδικάζω το ολίσθημα του κ. Υπουργού, διότι επιχειρεί νομοθετικώς να υποβιβάσει την ανθρώπινη φύση, την αξιοπρέπεια του ατόμου και τον υψηλό θεσμό της οικογένειας!

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 15:05 | Γ.ΓΕΩΡΓΙΟΥ

    Διαφωνώ. παρακαλώ να αποσειρθεί το εν λόγω νομοσχέδιο. Κύριοι νομοθέτες δεν αγαπάτε την Ελλάδα και τις αξίες της. Η Ελληνική οικογένεια είναι η βάση του εθνους.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 15:38 | Ισαάκ Κωνσταντινίδης

    Διαφωνώ κάθετα με το μέγα ατόπημα στο οποίο υπέπεσε το Υπουργείο Δικαιοσύνης, ανακοινώνοντας το νομοσχέδιο «Συμφώνου Συμβίωσης», το οποίο επεκτείνει και στα ομόφυλα άτομα.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 15:52 | Ιωαννης Λεούσης

    Απόλυτα Αρνητικός σε τέτοια νομοθετήματα που βαλουν την ελληνική οικογένεια.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 15:26 | ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΦΕΙΔΑΚΗΣ

    Με κάθε σεβασμό στη διαφορετικότητα.Θεωρώ πως η νομιμοποίηση αυτού του συμφώνου συνιστά ξεκάθαρη παρέκκλιση από το νόμο του Θεού.Για όσους ενδιαφέρονται ας διαβάσουν Λευιτικόν κ’ στιχ.13,προς Ρωμαίους α’ στ.26-27 και Α Κορινθίους στ’στιχ.9-11.Η οργή του Θεού υπάρχει για τη χώρα μας την οποία τόσο αγάπησε.Η νομιμοποίηση του συμφώνου συμβίωσης ομοφύλων θα είναι απλά η επικύρωση ότι η Ελλάδα έγινε Σόδομα και Γόμορρα!!!.Όσοι συμβιβάζονται είναι Θεομάχοι!!!Επιθυμώ την διακοπή κάθε προσπάθειας προώθησης αυτού του συμφώνου!!!

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 15:30 | Χρήστος Κωνσταντινίδης

    Δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα στο υπάρχουν γύρω μου ομοφυλόφιλα ζευγάρια, ΑΛΛΑ μέχρι εκεί. ΟΧΙ και πάλι ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ «Συμφώνου Συμβίωσης». Ντροπή και αίσχος, δεν θα αφήσουμε την Ελλάδα να καταντήσει ΣΟΔΟΜΑ και ΓΟΜΟΡΑ!

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 15:53 | ΒΓ

    Σεβομαι την ελευθερια καιτις προτιμησεις καθε ανθρωπου πανω στη γη. Αρνουμαι κατηγορηματικα οι προτιμησεις να γινονται νομοι. Σεβαστειται τα ιερα και οσια που εχουν απομεινει σαυτο το τοπο. Παψτε να χτυπαται την οικογενεια την πολυτεκνια τους αδυναμους την πιστη την ιστορια. Δεν προκειται να προσφερει τιποτα καλο αυτος ο νομος. Προοδευτικος δεν ειναι παρα μονο καταπτυστος.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 15:03 | Μαίρη

    Όπως όλοι οι κανόνες έτσι και οι κανόνες της φύσης έχουν κάποιες εξαιρέσεις. Ποτέ όμως η εξαίρεση δεν μπόρεσε να νικήσει τον κανόνα. Ό,τι ο θεός νομοθέτησε με τη Δημιουργία, το δημιούργημά Του, ο άνθρωπος, ούτε το δικαίωμα έχει ούτε και μπορεί να αναθεωρήσει, γιατί δεν είναι αυτός που έφτιαξε τους φυσικούς νόμους. Το εν λόγω νομοσχέδιο προσπαθεί να βολέψει το αφύσικο εκεί οπού δεν έχει θέση. Πίσω από αυτό κρύβεται ένας απέραντος εγωισμός που εγκυμονεί τεράστιους κινδύνους και υπονομεύει τα ήθη της κοινωνίας μας.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 15:06 | Ελευθέριος

    Μη γένοιτο.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 14:30 | ΕΛΕΝΗ ΜΠΙΚΙΡΙΩΤΟΥ

    ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ.
    ΕΙΜΑΙ ΔΑΣΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ .ΔΕΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΒΛΕΠΩ
    ΠΑΙΔΙΑ , ΝΕΟΥΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΥΨΗΛΟΥ ΚΙΝΔΥΝΟΥ ΓΙΑ
    ΦΟΒΕΡΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ (ΑΙDS Κ.Λ.Π).ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ
    ΑΠΟΦΥΓΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ …

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 14:06 | Nikos Στρατηγός

    Θεωρώ ότι κάποια πράγματα, στη σύγχρονη εποχή πρέπει να θεωρούνται αυτονόητα και να μη νομοθετούνται. Οι νέοι άνθρωποι βλέπουν τα σχόλια και γελάνε. Ζούμε στο 2015, δεν είμαστε ούτε μεσαίωνας, ούτε Ισλάμ. Ο καθένας μπορεί να κάνει ό,τι θέλει και με όποιον θέλει, εκεί στηρίζονται οι δυτικές κοινωνίες (για όσο θα υπάρχουν βέβαια). Δεν έχει καμιά αρμοδιότητα η πολιτεία να νομοθετεί για προσωπικές επιλογές ενός ατόμου, αν είναι ομοφιλοφιλικός ή όχι και τα λοιπά. Αυτά είναι προσωπικά δεδομένα, επαναλαμβάνω, αυτονόητα για έναν άνθρωπο της εποχής του. Ο γάμος και η υιοθεσία είναι άλλο πράγμα προϋποθέτει έναν άντρα και μια γυναίκα, δε διαφωνώ. Αλλά αδυνατώ να κατανοήσω γιατί τόση πρεμούρα για τη θεσμοθέτηση των ομοφιλοφιλικών. Είμαστε στον 21ο αιώνα, έλεος.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 14:44 | Χ.Κ.

    Τάσσομαι απερίφραστα κατά του Συμφώνου Συμβίωσης, το οποίο διασαλεύει τα θεμέλια την ελληνικής οικογένειας. Το Σύμφωνο Συμβίωσης πολεμά το υγιές και φυσικό κομμάτι της κοινωνίας μας, που είναι η παραδοσιακή ελληνική οικογένεια,η οποία λειτουργεί ως υγιής πνεύμονας για την κοινωνία μας, και εγκαθιδρύει κάτι ολότελα παρά φύσιν και νοσηρό!!! Τόσο τυφλοί είμαστε και δεν το βλέπουμε;;

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 14:20 | Μαίρη

    Όπως όλοι οι κανόνες έτσι και οι κανόνες της φύσης έχουν κάποιες εξαιρέσεις.Ποτέ όμως η εξαίρεση δεν μπόρεσε να νικήσει τον κανόνα. Ό,τι ο Θεός νομοθέτησε με τη Δημιουργία, το δημιούργημα του ο άνθρωπος ούτε το δικαίωμα έχει ούτε και μπορεί να αναθεωρήσει, γιατί δεν είναι αυτός που έφτιαξε τους φυσικούς νόμους. Πίσω από το εν λόγω νομοσχέδιο κρύβεται μεταξύ άλλων ένας απέραντος εγωισμός που επιθυμεί να βολέψει τα αφύσικα εκεί όπου δεν έχουν θέση.Αυτό όμως εγκυμονεί τεράστιους κινδύνους και υπονομεύει τα ήθη μιας κοινωνίας.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 14:02 | Απόστολος Μυργιώτης

    Διαφωνώ στην νομιμοποίηση μιας πράξης που συνιστά εναντίωση στο θέλημα του Θεού, όπως αυτό εκφράζεται με τη σωματική και πνευματική διαφοροποίηση των δυο φύλων. Είναι λάθος να νομιμοποιούμε καταστάσεις που χρήζουν ιδιαίτερης και λεπτής αντιμετώπισης. Είναι ιδιαίτερα μεγάλο σφάλμα να δοθεί το δικαίωμα υιοθέτησης τέκνων σε «οικογένειες» ομόφυλων ζευγών διότι τίθεται σε κίνδυνο η ψυχική ισορροπία των παιδιών.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 14:57 | Νικος

    Όχι στο νομοσχέδιο αυτό

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 13:22 | Μιχαλης

    Άλλο ένα θέμα που ίσως θα έπρεπε να ρυθμιστεί νομοθετικά είναι η απαγόρευση των λεγόμενων «conversion therapies», θεραπειών δηλαδή που στοχεύουν στην «θεραπεία» της ομοφυλοφιλίας, με καταγεγραμμένες καταστροφικές συνέπειες. Υπάρχει πληθώρα εγχώριον κομπογιαννιτών γιατρών που υπόσχονται τέτοιου είδους θεραπείες.

    Χρειάζεται αντιμετώπιση των ιδιωτικο-διεθνολογικών θεμάτων (δηλαδή αναγνώριση αλλοδαπών συμφώνων κλπ).

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 13:31 | Δέσποινα

    Η ομοφυλοφιλία αποτελεί επιλογή πολλών ανθρώπων στις μέρες μας. Αυτή η αφύσικη στροφή του ανθρώπου σε αυτήν, υποστηριζόμενη από επιστήμονες συμβαίνει για να επιτρέπει στον σημερινό άνθρωπο να υποχωρεί αλόγιστα στις αδυναμίες και τα πάθη του. Το πρότυπο αυτό βέβαια προβάλλεται πρώτο και καλύτερο από τα ΜΜΕ(που προσέξτε ότι δεν είναι τυχαίο το ότι μας θεωρούν μάζα άβουλη-Μ.Μαζικής.Ε.). Αντί να προστατεύουμε λοιπόν και να προβάλλουμε την πατροπαράδοτη οικογένεια, τι κάνουμε; Ακολουθούμε το προσφερόμενο νέο παγκόσμιο μοντέλο της οικογένειας, της ελευθεριότητας. Το επόμενο βήμα άραγε ποιο θα είναι; Να νομιμοποιηθεί η υιοθέτηση παιδιών; Αφού, τόσο πολύ βασίζονται κάποιοι προς υπεράσπιση αυτού του τύπου οικογένεια(;) στους επιστήμονες, γιατί άραγε ψυχολόγοι της διεθνούς κοινότητας πιστεύουν στην μη ομαλή και διαστρεβλωμένη λειτουργία του;
    ΌΧΙ ΣΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΟΜΟΦΥΛΩΝ ΑΤΟΜΩΝ

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 13:23 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ

    Όχι στο Σύμφωνο Συμβίωσης.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 13:24 | Αφροδίτη

    Ως Χριστιανή Ορθόδοξη και Ελληνίδα πολίτης,
    Δηλώνω ξεκάθαρα την αντίθεσή μου στην επέκταση του «Συμφώνου συμβίωσης» και στα ομόφυλα ζευγάρια και ζητώ την τάχιστη απόσυρση του νομοσχεδίου από την Κυβέρνηση ή την καταψήφιση του από τους βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου.
    Ο Θεός έκανε μόνο άντρα και γυναίκα. Τέλος και σε όποιον αρέσει.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 13:19 | αναστασιο

    λεμε ΝΑΙ στο συμφωνο!!!!!!!!!!!! ολοι εχουν το δικαιωμα να ζουν μαζι ή ακομη και στον γαμο!!!!

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 13:54 | θανος

    καθως διαβαζα τα σχολια καταλαβα σε τι χωρα ζω!!! και με τι ατομα!!! ΟΥΤΕ προσβολη ειναι δυο ατομα του ιδιου φυλου να ζουν μαζι ερωτικα ουτε τιποτα!!!!! ξυπνηστε!!!! εχετε το διακιωμα και λετε σαν δικαιολογια τον λογο του θεου!! μια θρησκεια οπου μιλαει ξεκαθαρα για αγαπη!! και τι?? ειστε κατα στην αγαπη δυο φυλων??? λεμε ΝΑΙ στο συμφωνο συμβιωσης!!!!!

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 13:11 | ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΜΑΡΙΑ

    ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ. ΔΗΛΩΝΩ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΤΗΝ ΤΑΧΙΣΤΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 13:33 | ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ

    OXI ΣΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ. ΕΙΜΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΔΥΟ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΑΝΟΗΘΩ ΟΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΕΤΟΙΑ ΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ. Ο ΘΕΟΣ ΕΦΤΙΑΞΕ ΔΥΟ ΦΥΛΑ. ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΣΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΥΡΕΣΗ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΑΡΑΓΕΙ ΚΑΙ ΚΑΡΠΟ. ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΣΥΝΕΥΡΕΣΗ ΠΟΥ ΠΑΡΕΚΚΛΙΝΕΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΕΝΕΙ ΑΚΑΡΠΗ. ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΠΑΙΔΙΑ ΑΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΗΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΟ. ΕΞΕΛΙΞΗ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΥΦΛΑ ΟΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΕΞΩ. ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΦΥΛΟΥ.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 13:57 | ΠΛΕΙΑΔΑ

    Ας αναλογιστεί πρώτα ο Υπουργός που φέρει την ευθύνη και ο κάθε υπουργός και ο κάθε πολίτης ότι στη θέση του άρρενος που θα του προταθεί ένα ομόφυλο σύμφωνο συμβίωσης θα μπορούσε να είναι ο γιος, αδελφός, ανιψιός, φίλος, ότι στη θέση της γυναικός που θα της προταθεί να γίνει παρένθετη μητέρα πουλώντας το παιδί της σε ομόφυλα ζεύγη, θα μπορούσε να είναι η κόρη, αδελφή, σύζυγος, φίλη, ότι το παιδί που θα υιοθετηθεί νόμιμα από ομόφυλα ζεύγη και θα στιγματιστεί-αν όχι κοινωνικά-ψυχικά, θα μπορούσε να του χαριστεί η ευτυχία κι η θαλπωρή της παραδοσιακής οικογενειακής ζωής. Ας αναλογιστούμε τέλος όλοι, πόσο οι μελλοντικές γενιές θα μας καταδικάσουν που επιτρέψαμε ένα τέτοιο ατόπημα που επέφερε βαθμιαία το θάνατο της κοινωνίας.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 13:49 | dimishark

    Ως Χριστιανός Ορθόδοξος και Έλληνας πολίτης διαφωνώ με τη νομιμοποίηση της συμβίωσης ομοφύλων ατόμων και με ότι θα απορρέει από αυτήν. ΟΧΙ στο σχέδιο νόμου, πρέπει να αποσυρθεί. Αυτή είναι η κατάντια της Ελλάδας!!!

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 13:41 | Ερρίκος

    Είναι απόλυτα σεβαστή η επιλογή κάθε ανθρώπου ως προς τις σεξουαλικές του πεποιθήσεις. Είναι όμως υποχρέωση της μάνας Ελλάδας να προστατέψει τα παιδιά της από αρνητικά πρότυπα αλλά και τον θεσμό της οικογένειας από τον εκφυλισμό και την υποβάθμιση του. Η προώθηση αυτού του νομοσχεδίου δεν μας κάνει περισσότερο δημοκρατικούς αλλά αποτελεί μια απαξίωση του θεσμού.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 13:40 | Σ.

    Όχι στο σύμφωνο συμβίωσης!

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 13:18 | Παναγιώτης N

    Ανεξάρτητα από το φίλο τους; Πλάκα μας κάνετε; Άλλο φιλία κύριοι και άλλο συζυγία+τεκνογονία! Η Ελλάδα δεν θα γίνει συμμέτοχος στη δήθεν προοδευτική αλλά στην πραγματικότητα αρρωστημένη πολιτική ορισμένων χωρών που επιτρέπουν τα πάντα στο όνομα, όχι της αγίας Τριάδος, αλλά του σεβασμού δήθεν και της περιφρούρησης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων (ενώ π.χ. τα σύνορα της χώρας μας είναι υπ’ ευθύνη των ‘πολιτικών’ μας μπάτε σκύλοι αλέστε). Επιπλέον, ο άνθρωπος έχει όχι μόνον δικαιώματα, αλλά και υποχρεώσεις!

    Ψηφίζω ΟΧΙ στο σύμφωνο συμβίωσης ΕΝ ΓΕΝΕΙ!

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 13:18 | panagiotis

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΟΣΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΧΩΡΑΕΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 13:02 | Α. Αγγέλη

    Το Κράτος υποστηρίζει υποτίθεται τα δικαιώματα του παιδιού.Τα τραύματα στην ψυχή ενός μικρού παιδιού που βλέπει τα υπόλοιπα παιδιά στο Σχολείο του να έχουν Μητέρα και Πατέρα ενώ εκείνο έχει δυο μπαμπάδες ή δυο μαμάδες ποιος μπορεί να τα θεραπεύσει. Για το ρήγμα και τη σύγχυση που θα δημιουργηθεί μέσα του ποιος θα είναι ο υπεύθυνος;Και που μπορεί να οδηγηθεί μια κοινωνία με τέτοια πρότυπα; Μήπως ενεργείτε εγκληματικά;Δηλώνω την πλήρη αντίθεση μου στο Σύμφωνο Συμβίωσης για ομόφυλα ζευγάρια.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 12:18 | ΚΑΡΥΔΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑ

    ΤΑΣΣΟΜΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ.
    ΤΟ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΑ ΠΕΡΟΥΣΙΑΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΕΝΩ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑΤΑ ΗΘΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΑΜΟΥ.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 12:10 | Νικόλαος Πούλης

    Ως Ορθόδοξος Χριστιανός, θεωρώ το νομοσχέδιο απαράδεκτο αφού αντιβαίνει στο νόμο του Θεού, στους νόμους της φύσεως και ουσιαστικά διαλύει τον θεσμό της οικογένειας η οποία προστατεύεται από το Σύνταγμά μας. Σε ποιων «τέκνα» αναφέρεται ο νόμος; «πάντα μοι έξεστιν, αλλ’ ου πάντα συμφέρει» «Στώμεν καλώς!»
    Ιερεύς – Εκπαιδευτικός, πολύτεκνος.

  • 16 Νοεμβρίου 2015, 12:34 | Διαχούτης Γιώργος

    Δηλώνω αντίθεση στο σύμφωνο συμβίωσης και στο νομοσχέδιο που προωθείται και δεν πρέπει να ψηφιστεί ακόμη κι αν δεχόμαστε πιέσεις από άλλες χώρες. Θέλουν να επιβάλλουν στην Ελληνική κοινωνία και ιδίως στη νεολαία μας την αποδοχή, των σεξουαλικά παρά φύσιν ομοφυλοφιλικών σχέσεων, ως φυσιολογικές και διαφορετικές!